Mooie auto hoor..quote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef IrCute het volgende:
Mijn eerste eigen auto2010 Mini Cooper S! Ik geloof dat ik deze auto al zo'n 10 jaar wou hebben en nu heb ik em
Reed eerst in een Peugeot 206, maar die is van mijn broer
![]()
[ afbeelding ]
Een dame in een Mini Cooper S is altijd +veel.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef IrCute het volgende:
Mijn eerste eigen auto2010 Mini Cooper S! Ik geloof dat ik deze auto al zo'n 10 jaar wou hebben en nu heb ik em
![]()
[ afbeelding ]
Haha thanks, het is inderdaad een pittig beestje en ik rijd nogsteeds iedere dag met een big smile rondquote:Op zondag 5 mei 2013 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een dame in een Mini Cooper S is altijd +veel.![]()
Pas wel op met gas geven, want 't zijn pittige beestjes.
Welgemeende 'veel plezier'
Die krengen zijn duur. Ik had de mazzel dat ik voor 250 euro aan accessoires mocht uitzoeken (mei-actie). Helm, zo'n art 4 slot van Luma (daar kun je iemand mee doodslaan, goeiedag zeg), een schijfremslot, en dan kreeg ik nog een tegoedbon voor het resterende bedag.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:32 schreef vosss het volgende:
2 pakjes sigaretten, maar dat is niet echt een aanschaf te noemen.
Laatste aanschaf was een tweede ART 4 kettingslot
Wiebelt ie bij jou ook zo?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:28 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt nu vrolijk aan het plafond te draaien
Op het moment dat ik zie dat mn post gequote is, denk ik ohnoesquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef IrCute het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hij wiebelt een heel klein beetje, alleen op de hoogste (snelste stand), maar volgens het boekje mocht hij ietwat wiebelen. Ik heb hem wel direct tegen het plafond bevestigd, dus zonder verlengstaaf.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:44 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Wiebelt ie bij jou ook zo?Ik heb precies dezelfde.
Net nieuwe oortjes gekocht, Sennheiser MX 270, oude waren kwijt.Klinkt echt super voor dat tientje.
En vandaag weer teruggebracht, wat een kutding, moest gewoon rammen op de toetsen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef swollywood het volgende:
[ afbeelding ]
Rapoo Wireless Ultra-slim Keyboard E9070
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Nieuwe Macbook Air heeft beeldproblemen.
Voor hoeveel dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef Thierry92 het volgende:
Ticket naar New York in februari 2014 voor een spot prijsje!
Nog niets gemerkt, maar anders laat ik het jullie wel weten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:17 schreef Sylvana het volgende:
Van de week wat nieuwe jurkjes en bolero's geshopt voor van de zomer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar gekocht ? Ik heb ook Babyliss die opzet stukjes gaan elke keer stukquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Na 20 jaar (!!!!) trouwe dienst is vorige week mijn oude tondeuse overleden (toendertijd gekocht voor 25 gulden).
De volgende dag een Philips gekocht, maar terug gebracht omdat de messenbladen erg traag bewogen (duurt me dan veel te lang). Daar een Babyliss voor terug gekocht. Daar gold hetzelfde verhaal voor.
Vandaag deze Wahl tondeuse gekocht en deze is wel zoals ik hem hebben wil.
Voelt zwaar en solide aan en de mesjes bewegen wel op een fatsoenlijk tempo. Mooie opbergdoos/koffer erbij.
Op naar de volgende 20 jaar, hopelijk
Bol.comquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:32 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waar gekocht ? Ik heb ook Babyliss die opzet stukjes gaan elke keer stuk![]()
kut plastic
quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/w(...)16/9000000011874422/
Yep, is lekker zwaar (voor zo'n ding dan) en solide.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:15 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beetje stevig? Babyliss is echt baby kwaliteit
Hoe vet is dat!quote:
Oef, das kut. Opnieuw weggebracht ter reparatie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik had een Lenovo y500 gekocht.grootste miskoop ooit. Moest binnen twee weken naar reparatie, Kwam in een slechtere staat weer terug.
Haha ik een peer. Grappig.quote:
Peren zijn duidelijk inferieur aan appelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Peren zijn duidelijk inferieur aan appels
Waarom heb je dan een perenfiguurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat is genetisch bepaald, daar kan ik ook niks aan doenquote:
Meer peren eten, dan komt het vanzelf goed!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is genetisch bepaald, daar kan ik ook niks aan doen
Nee ik belde boos naar ze toe en eiste mijn geld terug. Uiteindelijk hebben ze het geaccepteerd, echter zit ik nu wel met een andere probleem. Ik had er een mSata SSD voor gekocht, en ik kan geen andere laptop vinden die dat ondersteunt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oef, das kut. Opnieuw weggebracht ter reparatie?
Ook geen optie om die terug te brengen? Anders....marktplaats/tweakers om m te verkopen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee ik belde boos naar ze toe en eiste mijn geld terug. Uiteindelijk hebben ze het geaccepteerd, echter zit ik nu wel met een andere probleem. Ik had er een mSata SSD voor gekocht, en ik kan geen andere laptop vinden die dat ondersteunt.
Ja terug brengen is wel een optie. Maar ik heb de laptop teruggestuurd, en heb dus een losse mSata SSD. Het probleem is dat er privedata op de SSD zit, en ik heb geen mogelijkheid om de data te verwijderen want ik heb geen laptop die een mSata poort heeft. Dus als ik het terug breng dan zit al mijn data nog op, en daar heb ik geen zin in. Dus echt een kutsituatie... SSD koste mij 180 euro, dus het gaat wel om veel geld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ook geen optie om die terug te brengen? Anders....marktplaats/tweakers om m te verkopen?
Das wel kut. Wat je ook kan doen is dat je een computerzaak binnenloopt (bijvoorbeeld een MyCom) die een technische dienst hebben. Die gasten kunnen vaak wel de data op de SSD vernietigen (vaak tientjes werk) en dan kan je hem weer terug sturen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja terug brengen is wel een optie. Maar ik heb de laptop teruggestuurd, en heb dus een losse mSata SSD. Het probleem is dat er privedata op de SSD zit, en ik heb geen mogelijkheid om de data te verwijderen want ik heb geen laptop die een mSata poort heeft. Dus als ik het terug breng dan zit al mijn data nog op, en daar heb ik geen zin in. Dus echt een kutsituatie... SSD koste mij 180 euro, dus het gaat wel om veel geld.
Precies dezequote:
Vetquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
En het werkt perfect.
Het blokkeert de deur én geeft een gigantische teringherrie
Moet ik ook weer doen ja bijna leegquote:
Gaat hard he!quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Moet ik ook weer doen ja bijna leeg
Je hebt een vrouw aangeschaft ?quote:
Yup merk ook dat als het kouder wordt het verbruik slechter wordt logisch want het duurt langer voordat de motor op bedrijfstemperatuur is.quote:
Je moet toch wat heh, de donkere dagen voor kerstquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw aangeschaft ?
Hehe, uiteindelijk heb ik een mSata -> sata converter kunnen bemachtigen en heb een N550jv asus gekocht. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar heeft mij wel een paar tientjes meer gekocht dan als ik meteen voor de N550 was gegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Das wel kut. Wat je ook kan doen is dat je een computerzaak binnenloopt (bijvoorbeeld een MyCom) die een technische dienst hebben. Die gasten kunnen vaak wel de data op de SSD vernietigen (vaak tientjes werk) en dan kan je hem weer terug sturen.
Goede keuze, de europese store zuigt echt aan alle kanten. Wat voor aanbod biedt de Amerikaanse en hoe duur is dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:33 schreef Drankster het volgende:
maandje Netflix, amerikaanse store uiteraard
Ik gebruik gewoon een Nederlands afgesloten abonnement (8 euro per maand) i.c.m. een betaalde VPN-client (iets van 30 euro voor een jaar of zo). Kan ik zonder problemen in de US/UK/NL/... Netflix op mijn iPad, computer (en telefoon mocht ik dat willen). Via de XBOX kan ik alleen maar de Nederlandse store, helaas.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goede keuze, de europese store zuigt echt aan alle kanten. Wat voor aanbod biedt de Amerikaanse en hoe duur is dat?
Ik heb een Nederlands Netflix account voor 7-8¤ per maand en kan via Chrome gewoon op de amerikaanse netflix, geen app oid nodig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goede keuze, de europese store zuigt echt aan alle kanten. Wat voor aanbod biedt de Amerikaanse en hoe duur is dat?
oe, die heb ik onlangs ook gekochtquote:
New Vegas vind ik tegenvallen, heel vaak opnieuw begonnen maar nee, deel 3 blijftquote:Op zondag 24 november 2013 00:09 schreef Jehuty het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen ongeveer 1,5 week geleden aangeschaft geloof ik maar dit is nog steeds mijn laatste aanschaf. Heb er nog niet veel tijd in gestopt, wil eerst nog de voorgaande delen doorwerken.
is het wat ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:39 schreef G.R.S. het volgende:
Microsoft Surface RT
[ afbeelding ]
Ben er helemaal verliefd op!
nice!quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Beyerdynamic DT 770 Pro 250 ohm.
Vooral om te gamen als de vriendin tv wilt kijken en zo nu en dan voor muziek te luisteren.
Bevalt goed en een hele vooruitgang t.o.v. mijn vorige goedkope Sennheiser die na 10 minuten al zeer aan mn oorschelpen deed.
Haha, ja. Ben nog steeds enorm tevreden met mijn aankoopquote:Op maandag 2 december 2013 14:43 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
is het wat ja?
ik heb deze vandaag gekocht van acus
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op maandag 25 november 2013 12:19 schreef Dven het volgende:
Nadat mijn Nokia 100 het begeven had, (Hond kreeg waarschijnlijk honger..) tijd voor een update
[ afbeelding ]
Vooralsnog geen last van wiebelende homeknoppenquote:Op zondag 8 december 2013 15:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nice!
Geen last van de wiebelende homeknop bij de Note? Ben ook wel aan het denken aan de Note 3 als vervanger voor mijn I (over een paar maanden of zo, als de prijs een beetje daalt) maar mijn grootste twee twijfelpunten zijn 1) die wiebelende homeknop waar ontzettend veel toestellen last van schijnen te hebben) en 2) de accuduur. Hoelang gaat 'ie ongeveer mee op één lading (uitgedrukt in scherm aan-tijd)?
Wil namelijk echt wel een grotere telefoon, en het design van deze staat me op zich wel aan. Daarnaast is er nog de HTC One, maar die is kleiner en schijnt cameraproblemen te hebben, en de One MAX maar die is weer niet zo mooi afgewerkt als de One.
Hmm, oké. Ja, mochten die problemen onderhand verholpen zijn denk ik dat deze bovenaan mijn lijstje staatquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooralsnog geen last van wiebelende homeknoppenIk ben gisteravond om 21.15 Belgrado met een volle accu verlaten. Heb een nachttrein naar Sofia gepakt en daarna verder het land in. Na 14 uur was de accu leeg. Heb er echter wel zo goed als de hele nacht en ochtend gebruik van gemaakt.
Ben nog steeds erg tevreden met de aankoop alhoewel het van de zomer wat lastiger zal worden door de grootte. Maar allicht dat ik er een telefoon bijkoop oid.
Stonden hier laatst bij de Lidl. Omgerekend 12 euro per glas. Schrok wel een beetje.quote:
Hoe werkt dat precies?quote:
Ik had een mazzeltje. Maar je hebt natuurlijk zo ontzettend veel soorten.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Stonden hier laatst bij de Lidl. Omgerekend 12 euro per glas. Schrok wel een beetje.
Via wifi, met een app voor je telefoon of tablet. Als je even zoekt op google of youtube dan kom je leuke filmpjes tegen waarin het duidelijker wordt dan ik kan vertellen.quote:
Ja joh. Dat startpakket kost 199 euro en dan krijg je het base station dat je in je router moet prikken, en die lampen hebben allemaal wifi ingebouwd die verbinding maken met dat station. Daarna kun je wel losse lampen bijkopen die je dus ook allemaal kunt aansluiten op dat ene base station. Maar die lampen kosten wel ergens rond de 60 euro per stuk, zo uit mn hoofd.quote:
Gaat goed zeker?quote:
Ik mag zeker niet klagenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Gaat goed zeker?
Ik heb prullaria gekocht op de kerstmarkt in Bremen.
Leuk, fijn te horen dat't goed gaatquote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen. Zes stuks
.
Nu nog die lange voor latte macchiato.
Die salontafelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:45 schreef Drankster het volgende:
Huawei Ascend P6:
[ afbeelding ]
Gebogen glazen salontafel:
[ afbeelding ]
Erg leuk!quote:
Goed gedaan Hounietquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe MacBook Pro Retina.
Foto's of je lult.quote:
Op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
LIF -> horloge topic. Nu terug je mand in.
Volgens mij ben jij gewoon keihard geburned zojuist. Of moet ik even de foto's hier neerzetten voor je?quote:
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen. Vind je het raar dat ik het niet vertrouw als iemand zegt dat hij een ferarri gekocht had? Hij had er toch ook een foto bij kunnen plaatsen? Lijkt me normaal als je een horloge van 5K koopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon keihard geburned zojuist. Of moet ik even de foto's hier neerzetten voor je?
En dacht je even goede sier te maken met je denigrerende opmerking. Toen vervolgens bleek dat meneer wel degelijk zijn waar had gekocht stond je flink voor lul. Dat is de waarheid zoals hij is, mooier kunnen we hem niet maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen.
Nice try, maar nee. Een in your face doen is altijd mooi.quote:
Ja, alsof ik flink voor lul stond zeg. Ik ga me vanavond in slaap huilen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dacht je even goede sier te maken met je denigrerende opmerking. Toen vervolgens bleek dat meneer wel degelijk zijn waar had gekocht stond je flink voor lul. Dat is de waarheid zoals hij is, mooier kunnen we hem niet maken.
Okay.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nice try, maar nee. Een in your face doen is altijd mooi.
Dat deed ik. In dat andere topic. Wat daar voor is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, alsof ik flink voor lul stond zeg. Ik ga me vanavond in slaap huilen denk ik
[..]
Okay.
Anyway OT verder vanaf hier en als je de volgende keer een horloge koopt, zet er dan even een plaatje bij, zoals iedereen dat doet.
Waar koop je die?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
En het werkt perfect.
Het blokkeert de deur én geeft een gigantische teringherrie
Die was toendertijd bij de Lidl te koop, als tijdelijk artikel, voor 5 euro. Geen idee waar je die normaal kunt kopen, maar het is een goedkoop doch doeltreffend middelquote:
9 van de 10 keer idd, zeker omdat we in NL lopen waar niet iedereen met een mooie klok rondloopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen.
Begrijpelijke reactie. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt op dit forum, toen ik mijn meer dan 11k kostende Rolex kocht. Wordt blijkbaar niet zo gewaardeerd buiten het horloge topic. Sowieso zijn Breitling en Rolex in ogen van niet kenners gewoon patserklokken. Ik verwacht ook geen liefhebbers van dit soort zaken in andere topics, dus ik zal het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
LIF -> horloge topic. Nu terug je mand in.
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankje!
Gisteren weer wezen shoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha thnx, maar omg, die post is van augustus vorig jaarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Broadway het volgende:
[..]
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.
Maakt niet uitquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha thnx, maar omg, die post is van augustus vorig jaar
Dat wil je echt niet weten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Broadway het volgende:
[..]
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.
En werkt nog steeds...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Haha, nee die modellen heb ik niet nodig.quote:
Raar zadeltasjequote:
Hoeveel? Ik vind 5.1 setjes altijd zo geldverspilling voor zelfde geld of iets meer kan je beter losse speakers kopenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:40 schreef Beavis het volgende:
Een Harman-Kardon 7.1 versterker:
[ afbeelding ]
met een een Harman-Kardon 5.1 speaker set:
[ afbeelding ]
Het is inmiddels geďnstalleerd en het klinkt fantastisch!!
Kost wat, maar dan heb je ook wat!
cool wil ik ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:30 schreef CrashO het volgende:
Heb vandaag dit monster neergezet![]()
[ afbeelding ]
Mantis stereomicroscoop.
Kan nu bijna met mijn ogen dicht SMD solderen![]()
Volledig afhankelijk van je doel, budget, gebruikquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:08 schreef Manke het volgende:
Wat is een goede soldeerstation/bout voor smd?
soldeer niet zo vaak, maar wat ik vaak heb is dat het soldeer niet smelt als ik iets wil repareren. Wat kost zo'n dure setup en welke chinese station is goed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Volledig afhankelijk van je doel, budget, gebruik
Als je 2x per jaar wat smd soldeert is het nergens voor nodig om te investeren in een dure setup. Dan voldoet een Chinees met fijne punt. Of zelfs een grove platte punt. Wat voor smd werk wil je hem voor gebruiken (welke maten, want tussen bijv 0402 en 0805 zit ook nog wel een aardig verschil), wat is je budget en hoevaak soldeer je.
Ik zal nog even antwoorden. Maar verder denk beter via DM als je meer wilt weten (of nieuw topic). Past niet echt in dit topicquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:18 schreef Manke het volgende:
soldeer niet zo vaak, maar wat ik vaak heb is dat het soldeer niet smelt als ik iets wil repareren. Wat kost zo'n dure setup en welke chinese station is goed?
Oh ja, wat kost die microscoop? Kan het waarschijnlijk toch niet betalen atm
Thanksquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zal nog even antwoorden. Maar verder denk beter via DM als je meer wilt weten (of nieuw topic). Past niet echt in dit topic
Soldeer wat slecht smelt lijkt mij eerder een probleem met een te lage soldeer temperatuur of een geoxideerde punt. Ik heb zelf een tamelijk high end station ( JBC CD-2BC ) maar die zit (net als die microscoop) in de categorie "if you have to ask you can't afford it"Prijzen mag je zelf googlen maar ik zal verklappen dat je voor de prijs van die microscoop een nieuwe FullFrame DSLR kan kopen
Goede (relatief uiteraard) chinese stations zijn kloontjes van Hakko. Zoals de Aoyue 937 (digitale regeling) of de Aoyue 936 (analoge regeling), Deze laatste is ongeveer 35 euro, de digitale 2 tientjes duurder. Zijn veel punten voor te krijgen (alle hakko punten en hun kloontjes passen er op). Voor het geld prima stations waar ik het zelf ook een jaar of 3 mee heb volgehouden voordat ik high-end ging.
Speakers waren rond de ¤ 350quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:00 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik vind 5.1 setjes altijd zo geldverspilling voor zelfde geld of iets meer kan je beter losse speakers kopen
Ook begrijp het met 350 is het beetje krap om 2 front speakers en subwoolfer te halen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Speakers waren rond de ¤ 350
Versterker rond de ¤ 500
Ik ben er nog steeds blij mee
Moooooiiiii !!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Niet heel groots, maar ik verzamel edelstenen en mineralen![]()
Vandaag heb ik weer een nieuw winkeltje ontdekt waar ik meteen mijn lievelingssteen heb gevonden, eentje waar ik al erg lang naar op zoek was (de Ethiopische opaal)
Mijn nieuwste aankopen:
[ afbeelding ]
Jaa zo doe ik het ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 06:26 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Moooooiiiii !!!![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf ook jarenlang allerlei mineralen verzameld, en koop er af en toe nog steeds weleens eentje bij. Wat een prachtexemplaren heb je op de kop getikt!
Vroeger ook veel verzameld, nog 40kg aan schelpen (niks "hollands")/fossielen en had ook heel veel edelstenen/mineralen/etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Vandaag heb ik weer een nieuw winkeltje ontdekt waar ik meteen mijn lievelingssteen heb gevonden, eentje waar ik al erg lang naar op zoek was (de Ethiopische opaal)
Mijn nieuwste aankopen:
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef DjinN het volgende:
Jaa zo doe ik het ook![]()
Dankjewel!Ben er zelf ook erg trots op
Mag ik vragen wat deze stenen bij elkaar kosten? Neem aan dat je ze puur verzamelt om te hebben toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Mijn nieuwste aankopen:
[ afbeelding ]
rijk zijn is een keuzequote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:35 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we wel weer zien waar het geld zit. Alle jezus.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:42 schreef miesjelle112 het volgende:
Autoverzekering voor mijn eerste autootje
Draait op Android jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Huh, is dit nu wel of niet Android?
Ja, autoradio met navigatie en shit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat is het?![]()
Een autonavigatie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |