Hoe vet is dat!quote:
Oef, das kut. Opnieuw weggebracht ter reparatie?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:27 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik had een Lenovo y500 gekocht.grootste miskoop ooit. Moest binnen twee weken naar reparatie, Kwam in een slechtere staat weer terug.
Haha ik een peer. Grappig.quote:
Peren zijn duidelijk inferieur aan appelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Peren zijn duidelijk inferieur aan appels
Waarom heb je dan een perenfiguurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat is genetisch bepaald, daar kan ik ook niks aan doenquote:
Meer peren eten, dan komt het vanzelf goed!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is genetisch bepaald, daar kan ik ook niks aan doen
Nee ik belde boos naar ze toe en eiste mijn geld terug. Uiteindelijk hebben ze het geaccepteerd, echter zit ik nu wel met een andere probleem. Ik had er een mSata SSD voor gekocht, en ik kan geen andere laptop vinden die dat ondersteunt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Oef, das kut. Opnieuw weggebracht ter reparatie?
Ook geen optie om die terug te brengen? Anders....marktplaats/tweakers om m te verkopen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:59 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee ik belde boos naar ze toe en eiste mijn geld terug. Uiteindelijk hebben ze het geaccepteerd, echter zit ik nu wel met een andere probleem. Ik had er een mSata SSD voor gekocht, en ik kan geen andere laptop vinden die dat ondersteunt.
Ja terug brengen is wel een optie. Maar ik heb de laptop teruggestuurd, en heb dus een losse mSata SSD. Het probleem is dat er privedata op de SSD zit, en ik heb geen mogelijkheid om de data te verwijderen want ik heb geen laptop die een mSata poort heeft. Dus als ik het terug breng dan zit al mijn data nog op, en daar heb ik geen zin in. Dus echt een kutsituatie... SSD koste mij 180 euro, dus het gaat wel om veel geld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ook geen optie om die terug te brengen? Anders....marktplaats/tweakers om m te verkopen?
Das wel kut. Wat je ook kan doen is dat je een computerzaak binnenloopt (bijvoorbeeld een MyCom) die een technische dienst hebben. Die gasten kunnen vaak wel de data op de SSD vernietigen (vaak tientjes werk) en dan kan je hem weer terug sturen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:05 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja terug brengen is wel een optie. Maar ik heb de laptop teruggestuurd, en heb dus een losse mSata SSD. Het probleem is dat er privedata op de SSD zit, en ik heb geen mogelijkheid om de data te verwijderen want ik heb geen laptop die een mSata poort heeft. Dus als ik het terug breng dan zit al mijn data nog op, en daar heb ik geen zin in. Dus echt een kutsituatie... SSD koste mij 180 euro, dus het gaat wel om veel geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |