Precies dezequote:
Vetquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
En het werkt perfect.
Het blokkeert de deur én geeft een gigantische teringherrie
Moet ik ook weer doen ja bijna leegquote:
Gaat hard he!quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Moet ik ook weer doen ja bijna leeg
Je hebt een vrouw aangeschaft ?quote:
Yup merk ook dat als het kouder wordt het verbruik slechter wordt logisch want het duurt langer voordat de motor op bedrijfstemperatuur is.quote:
Je moet toch wat heh, de donkere dagen voor kerstquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je hebt een vrouw aangeschaft ?
Hehe, uiteindelijk heb ik een mSata -> sata converter kunnen bemachtigen en heb een N550jv asus gekocht. Uiteindelijk is alles goed gekomen, maar heeft mij wel een paar tientjes meer gekocht dan als ik meteen voor de N550 was gegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Das wel kut. Wat je ook kan doen is dat je een computerzaak binnenloopt (bijvoorbeeld een MyCom) die een technische dienst hebben. Die gasten kunnen vaak wel de data op de SSD vernietigen (vaak tientjes werk) en dan kan je hem weer terug sturen.
Goede keuze, de europese store zuigt echt aan alle kanten. Wat voor aanbod biedt de Amerikaanse en hoe duur is dat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:33 schreef Drankster het volgende:
maandje Netflix, amerikaanse store uiteraard
Ik gebruik gewoon een Nederlands afgesloten abonnement (8 euro per maand) i.c.m. een betaalde VPN-client (iets van 30 euro voor een jaar of zo). Kan ik zonder problemen in de US/UK/NL/... Netflix op mijn iPad, computer (en telefoon mocht ik dat willen). Via de XBOX kan ik alleen maar de Nederlandse store, helaas.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goede keuze, de europese store zuigt echt aan alle kanten. Wat voor aanbod biedt de Amerikaanse en hoe duur is dat?
Ik heb een Nederlands Netflix account voor 7-8¤ per maand en kan via Chrome gewoon op de amerikaanse netflix, geen app oid nodig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef DW457 het volgende:
[..]
Goede keuze, de europese store zuigt echt aan alle kanten. Wat voor aanbod biedt de Amerikaanse en hoe duur is dat?
oe, die heb ik onlangs ook gekochtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |