Erg leuk!quote:
Goed gedaan Hounietquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe MacBook Pro Retina.
Foto's of je lult.quote:
Op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
LIF -> horloge topic. Nu terug je mand in.
Volgens mij ben jij gewoon keihard geburned zojuist. Of moet ik even de foto's hier neerzetten voor je?quote:
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen. Vind je het raar dat ik het niet vertrouw als iemand zegt dat hij een ferarri gekocht had? Hij had er toch ook een foto bij kunnen plaatsen? Lijkt me normaal als je een horloge van 5K koopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon keihard geburned zojuist. Of moet ik even de foto's hier neerzetten voor je?
En dacht je even goede sier te maken met je denigrerende opmerking. Toen vervolgens bleek dat meneer wel degelijk zijn waar had gekocht stond je flink voor lul. Dat is de waarheid zoals hij is, mooier kunnen we hem niet maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen.
Nice try, maar nee. Een in your face doen is altijd mooi.quote:
Ja, alsof ik flink voor lul stond zeg. Ik ga me vanavond in slaap huilen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dacht je even goede sier te maken met je denigrerende opmerking. Toen vervolgens bleek dat meneer wel degelijk zijn waar had gekocht stond je flink voor lul. Dat is de waarheid zoals hij is, mooier kunnen we hem niet maken.
Okay.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nice try, maar nee. Een in your face doen is altijd mooi.
Dat deed ik. In dat andere topic. Wat daar voor is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, alsof ik flink voor lul stond zeg. Ik ga me vanavond in slaap huilen denk ik
[..]
Okay.
Anyway OT verder vanaf hier en als je de volgende keer een horloge koopt, zet er dan even een plaatje bij, zoals iedereen dat doet.
Waar koop je die?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
En het werkt perfect.
Het blokkeert de deur én geeft een gigantische teringherrie
Die was toendertijd bij de Lidl te koop, als tijdelijk artikel, voor 5 euro. Geen idee waar je die normaal kunt kopen, maar het is een goedkoop doch doeltreffend middelquote:
9 van de 10 keer idd, zeker omdat we in NL lopen waar niet iedereen met een mooie klok rondloopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen.
Begrijpelijke reactie. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt op dit forum, toen ik mijn meer dan 11k kostende Rolex kocht. Wordt blijkbaar niet zo gewaardeerd buiten het horloge topic. Sowieso zijn Breitling en Rolex in ogen van niet kenners gewoon patserklokken. Ik verwacht ook geen liefhebbers van dit soort zaken in andere topics, dus ik zal het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
LIF -> horloge topic. Nu terug je mand in.
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankje!
Gisteren weer wezen shoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha thnx, maar omg, die post is van augustus vorig jaarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Broadway het volgende:
[..]
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.
Maakt niet uitquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha thnx, maar omg, die post is van augustus vorig jaar
Dat wil je echt niet weten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Broadway het volgende:
[..]
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.
En werkt nog steeds...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Nieuwe Macbook Air heeft beeldproblemen.
Haha, nee die modellen heb ik niet nodig.quote:
Raar zadeltasjequote:
Hoeveel? Ik vind 5.1 setjes altijd zo geldverspilling voor zelfde geld of iets meer kan je beter losse speakers kopenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:40 schreef Beavis het volgende:
Een Harman-Kardon 7.1 versterker:
[ afbeelding ]
met een een Harman-Kardon 5.1 speaker set:
[ afbeelding ]
Het is inmiddels geďnstalleerd en het klinkt fantastisch!!
Kost wat, maar dan heb je ook wat!
cool wil ik ookquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:30 schreef CrashO het volgende:
Heb vandaag dit monster neergezet![]()
[ afbeelding ]
Mantis stereomicroscoop.
Kan nu bijna met mijn ogen dicht SMD solderen![]()
Volledig afhankelijk van je doel, budget, gebruikquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:08 schreef Manke het volgende:
Wat is een goede soldeerstation/bout voor smd?
soldeer niet zo vaak, maar wat ik vaak heb is dat het soldeer niet smelt als ik iets wil repareren. Wat kost zo'n dure setup en welke chinese station is goed?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Volledig afhankelijk van je doel, budget, gebruik
Als je 2x per jaar wat smd soldeert is het nergens voor nodig om te investeren in een dure setup. Dan voldoet een Chinees met fijne punt. Of zelfs een grove platte punt. Wat voor smd werk wil je hem voor gebruiken (welke maten, want tussen bijv 0402 en 0805 zit ook nog wel een aardig verschil), wat is je budget en hoevaak soldeer je.
Ik zal nog even antwoorden. Maar verder denk beter via DM als je meer wilt weten (of nieuw topic). Past niet echt in dit topicquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:18 schreef Manke het volgende:
soldeer niet zo vaak, maar wat ik vaak heb is dat het soldeer niet smelt als ik iets wil repareren. Wat kost zo'n dure setup en welke chinese station is goed?
Oh ja, wat kost die microscoop? Kan het waarschijnlijk toch niet betalen atm
Thanksquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zal nog even antwoorden. Maar verder denk beter via DM als je meer wilt weten (of nieuw topic). Past niet echt in dit topic
Soldeer wat slecht smelt lijkt mij eerder een probleem met een te lage soldeer temperatuur of een geoxideerde punt. Ik heb zelf een tamelijk high end station ( JBC CD-2BC ) maar die zit (net als die microscoop) in de categorie "if you have to ask you can't afford it"Prijzen mag je zelf googlen maar ik zal verklappen dat je voor de prijs van die microscoop een nieuwe FullFrame DSLR kan kopen
Goede (relatief uiteraard) chinese stations zijn kloontjes van Hakko. Zoals de Aoyue 937 (digitale regeling) of de Aoyue 936 (analoge regeling), Deze laatste is ongeveer 35 euro, de digitale 2 tientjes duurder. Zijn veel punten voor te krijgen (alle hakko punten en hun kloontjes passen er op). Voor het geld prima stations waar ik het zelf ook een jaar of 3 mee heb volgehouden voordat ik high-end ging.
Speakers waren rond de ¤ 350quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:00 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Hoeveel? Ik vind 5.1 setjes altijd zo geldverspilling voor zelfde geld of iets meer kan je beter losse speakers kopen
Ook begrijp het met 350 is het beetje krap om 2 front speakers en subwoolfer te halen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Speakers waren rond de ¤ 350
Versterker rond de ¤ 500
Ik ben er nog steeds blij mee
Moooooiiiii !!!quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Niet heel groots, maar ik verzamel edelstenen en mineralen![]()
Vandaag heb ik weer een nieuw winkeltje ontdekt waar ik meteen mijn lievelingssteen heb gevonden, eentje waar ik al erg lang naar op zoek was (de Ethiopische opaal)
Mijn nieuwste aankopen:
[ afbeelding ]
Jaa zo doe ik het ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 06:26 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Moooooiiiii !!!![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf ook jarenlang allerlei mineralen verzameld, en koop er af en toe nog steeds weleens eentje bij. Wat een prachtexemplaren heb je op de kop getikt!
Vroeger ook veel verzameld, nog 40kg aan schelpen (niks "hollands")/fossielen en had ook heel veel edelstenen/mineralen/etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Vandaag heb ik weer een nieuw winkeltje ontdekt waar ik meteen mijn lievelingssteen heb gevonden, eentje waar ik al erg lang naar op zoek was (de Ethiopische opaal)
Mijn nieuwste aankopen:
[ afbeelding ]
En terecht!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef DjinN het volgende:
Jaa zo doe ik het ook![]()
Dankjewel!Ben er zelf ook erg trots op
Mag ik vragen wat deze stenen bij elkaar kosten? Neem aan dat je ze puur verzamelt om te hebben toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef DjinN het volgende:
Mijn nieuwste aankopen:
[ afbeelding ]
rijk zijn is een keuzequote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:35 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we wel weer zien waar het geld zit. Alle jezus.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:42 schreef miesjelle112 het volgende:
Autoverzekering voor mijn eerste autootje
Draait op Android jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Huh, is dit nu wel of niet Android?
Ja, autoradio met navigatie en shit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat is het?![]()
Een autonavigatie ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |