Erg leuk!quote:
Goed gedaan Hounietquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe MacBook Pro Retina.
Foto's of je lult.quote:
Op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
LIF -> horloge topic. Nu terug je mand in.
Volgens mij ben jij gewoon keihard geburned zojuist. Of moet ik even de foto's hier neerzetten voor je?quote:
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen. Vind je het raar dat ik het niet vertrouw als iemand zegt dat hij een ferarri gekocht had? Hij had er toch ook een foto bij kunnen plaatsen? Lijkt me normaal als je een horloge van 5K koopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon keihard geburned zojuist. Of moet ik even de foto's hier neerzetten voor je?
En dacht je even goede sier te maken met je denigrerende opmerking. Toen vervolgens bleek dat meneer wel degelijk zijn waar had gekocht stond je flink voor lul. Dat is de waarheid zoals hij is, mooier kunnen we hem niet maken.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen.
Nice try, maar nee. Een in your face doen is altijd mooi.quote:
Ja, alsof ik flink voor lul stond zeg. Ik ga me vanavond in slaap huilen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dacht je even goede sier te maken met je denigrerende opmerking. Toen vervolgens bleek dat meneer wel degelijk zijn waar had gekocht stond je flink voor lul. Dat is de waarheid zoals hij is, mooier kunnen we hem niet maken.
Okay.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nice try, maar nee. Een in your face doen is altijd mooi.
Dat deed ik. In dat andere topic. Wat daar voor is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, alsof ik flink voor lul stond zeg. Ik ga me vanavond in slaap huilen denk ik
[..]
Okay.
Anyway OT verder vanaf hier en als je de volgende keer een horloge koopt, zet er dan even een plaatje bij, zoals iedereen dat doet.
Waar koop je die?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
En het werkt perfect.
Het blokkeert de deur én geeft een gigantische teringherrie
Die was toendertijd bij de Lidl te koop, als tijdelijk artikel, voor 5 euro. Geen idee waar je die normaal kunt kopen, maar het is een goedkoop doch doeltreffend middelquote:
9 van de 10 keer idd, zeker omdat we in NL lopen waar niet iedereen met een mooie klok rondloopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn het trolletjes of kutusers die lopen op te scheppen.
Begrijpelijke reactie. Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt op dit forum, toen ik mijn meer dan 11k kostende Rolex kocht. Wordt blijkbaar niet zo gewaardeerd buiten het horloge topic. Sowieso zijn Breitling en Rolex in ogen van niet kenners gewoon patserklokken. Ik verwacht ook geen liefhebbers van dit soort zaken in andere topics, dus ik zal het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
LIF -> horloge topic. Nu terug je mand in.
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dankje!
Gisteren weer wezen shoppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha thnx, maar omg, die post is van augustus vorig jaarquote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Broadway het volgende:
[..]
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.
Maakt niet uitquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha thnx, maar omg, die post is van augustus vorig jaar
Dat wil je echt niet weten.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:17 schreef Broadway het volgende:
[..]
Leuk spijkerrokje, benieuwd wat daar in zit.
En werkt nog steeds...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef zlotka het volgende:
[..]
Nieuwe Macbook Air heeft beeldproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |