SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
know'm sayin?
word? word.![]()
Goede TT.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.![]()
:quote:Op maandag 24 december 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan geen screens vinden van Domien en Tjibbe
of van herman..
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
En Giel...quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook.![]()
Maar ik lees de verkeerde topics.![]()
PSB zonder michiel en gerard.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik wel, vorig jaarquote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een PSB-nummer gehoord zonder Ekdom of Venema erbij
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
naaah.. mwah.. dan veel liever gerard of michielquote:
Hm, zo vaak. Maar mag het zelf ook graag opzetten.quote:Op maandag 24 december 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit een PSB-nummer gehoord zonder Ekdom of Venema erbij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Die zijn niet vrouwelijk gegaanquote:Op maandag 24 december 2012 23:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
naaah.. mwah.. dan veel liever gerard of michielEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
WHAT HAVE I DONE TO DESERVE THIS!!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ohja true, ik heb een album op mn PC staan. Ik bedoelde uiteraard wat op 3FM langskomt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hm, zo vaak. Maar mag het zelf ook graag opzetten.![]()
Alhoewel ik me afvraag of Herman vrouwlijk is gegaan, maargoedEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Geef toe; Domien is wel de lekkerste she-boy van allemaalquote:
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Aan de andere kant is Foo Fighters wel een overblijfsel
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Achteraf een alarm instarten. NOT OK
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Whehe die is echt nog op zoek naar zijn geaardheidquote:Op maandag 24 december 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Geef toe; Domien is wel de lekkerste she-boy van allemaal.
Gebeurd ook bij Ekdom hoor.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Is toch naar als je er iedere keer opnieuw achterkomt hoe verneukt de wereld soms is.quote:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Welke topics lees je?quote:Op maandag 24 december 2012 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook.![]()
Maar ik lees de verkeerde topics.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
uhm.. waar kan op hyves me hyves account eraf mieteren ?waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Maar dat is ekdom, geen interimquote:.
Dat je daar nu pas achterkomtquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is toch naar als je er iedere keer opnieuw achterkomt hoe verneukt de wereld soms is.
Ach nee man, hij heeft een hele leuke vriendinquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe die is echt nog op zoek naar zijn geaardheid.
Tante minthy!! O+
volgens mij is zijn vriendin ook gewoon biquote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe die is echt nog op zoek naar zijn geaardheid.
![]()
Ja klopt, dat komt zo af en toe nog wel eens voor. Linkje naar topique?quote:Op maandag 24 december 2012 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is toch naar als je er iedere keer opnieuw achterkomt hoe verneukt de wereld soms is.![]()
Tja je moet iets tot je het ontdektquote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach nee man, hij heeft een hele leuke vriendin.
Dat is dan weer een plus, maar denk dat hij er liever een mannetje bij heeftquote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is zijn vriendin ook gewoon bi.
Kies een willekeurig SER discussietopic.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat komt zo af en toe nog wel eens voor. Linkje naar topique?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Kneuzen die RVD
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
vraagje over hyves. waar kan ik zien waar ik me hyves kan verwijderen ?
All people are evil, maar nogmaals: linkjequote:Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik kom er steeds weer opnieuw achter.
Edit: ahEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Laat staan johquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef miieejj het volgende:
![]()
Is leuk voor later
gewoon alles verwijderen...
Ohja. Aan de hand van de discussies in dit topic weet ik al wel waar je op doelt ja.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kies een willekeurig SER discussietopic.![]()
![]()
geen idee heb nooit geen hyves gehadquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef miieejj het volgende:
s. waar kan ik zien waar ik me hyves kan verwijderen ?![]()
ik kom dr nooit meer op..quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat staan johIs leuk voor later
gewoon alles verwijderen...
'Na all you need is love nu concert ed sheeran en one direction. Mijn avond is helemaal goed'
Waarom, in vredesnaam, waarom zit dit bij mij op school...Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Inloggen op Hyves en dan dit adres bezoeken:quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef miieejj het volgende:
![]()
https://secure.hyves.org/?module=Layout&action=showDel
En vervolgens dat formuliertje invullen.![]()
SER / Wat is er zo vreselijk aan het sterven van een baby?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef De_Nater het volgende:
[..]
All people are evil, maar nogmaals: linkje
Edit: ah
O.a.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
10 seconden te vroeg, maar toch bedanktquote:
Ook aan de rest natuurlijk![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zozo, dit is een heet nummertje.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Uurlijstje anyone?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ed Sheeran is wel leeukquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:02 schreef De_Nater het volgende:
'Na all you need is love nu concert ed sheeran en one direction. Mijn avond is helemaal goed'
Waarom, in vredesnaam, waarom zit dit bij mij op school...
Naar je instellingen gaan en dan daar ergens, maar waar weet ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:01 schreef miieejj het volgende:
![]()
, ze maken het zo moeilijk mogelijk iig
.
quote:quote:2132Delerium/sarah Mclachlan - Silence (tiesto Mix)0
2133Queen - I Want It All0
2134Coolio - C U When U Get There0
2135Jimi Hendrix - Crosstown Traffic0
2136Corinne Bailey Rae - Put Your Records On0
2137Bananarama/fun Boy Three - It Ain't What You Do0
2138Alicia Keys - Falling0
2139Kooks - Ooh La0
2140Michael Jackson - P.y.t.0
2141Spearhead - Sometimes0
2142Supertramp - Dreamer0
2143Warren G/nate Dog - Regulate0
2144Texas - Inner Smile0
2145Starship - We Built This City0![]()
Fijne kerst en knallend 2013!
Ik ben weg en kom terug wanneer er een normale programmering is op vrijdagen.![]()
![]()
Geniet van de feestdagen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben weg en kom terug wanneer er een normale programmering is op vrijdagen.
I reject reality and substitute my own![]()
Agh, dat is bekende troep...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SER / Wat is er zo vreselijk aan het sterven van een baby?
O.a.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Q, bedankt voor deze SRquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben weg en kom terug wanneer er een normale programmering is op vrijdagen.. Het was tof snachts
![]()
Fijne dagen en tot bij EW!![]()
![]()
Toffe user jijquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben weg en kom terug wanneer er een normale programmering is op vrijdagen.Ook een fijne kerst!
Fijne feestdagen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:04 schreef Qunix het volgende:
Ik ben weg en kom terug wanneer er een normale programmering is op vrijdagen.
Tante minthy!! O+
Ik heb zin in een friet stoofvlees en hotwings.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Q, bedankt voor deze SR. Het was tof snachts
![]()
Fijne dagen en tot bij EW!
Jij post echt achterlijk veel.
Tot bij EW.![]()
vind het zo jammer dat er van die types zijn die het hele topic moeten klagen over zoiets..quote:sneu
Toevoeging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We lopen dus nu al 5 nummers achter op de planning.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef iBenny het volgende:
Mijn smsje "Ik zit met mijn blote kont op een pizza" is nooit in beeld geweest![]()
Die uurlijstjes kloppen niet mensen, hij loopt een half uur achter ofzo
Als ik dat lees ga ik me afvragen of ik niet te lief ben voor deze wereld.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind het zo jammer dat er van die types zijn die het hele topic moeten klagen over zoiets..sneu
Sowieso RHCP in Goffertpark dit jaar
En nu komt de volgende, prangende vraag in mij op; wat moet je in vredesnaam met je blote kont op een pizza?!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef iBenny het volgende:
Mijn smsje "Ik zit met mijn blote kont op een pizza" is nooit in beeld geweestTante minthy!! O+
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toffe user jijOok een fijne kerst!
quote:![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jij post echt achterlijk veel.
Tot bij EW.![]()
![]()
Ik ga ook m'n bed inkruipen. Ik zal vast nog langswaaien komende dagen, maar voor wie afwezig is: fijne kerstdagen!
I reject reality and substitute my own![]()
Heb jij je nooit afgevraagd hoe gesmolten kaas tussen je naad voelt?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu komt de volgende, prangende vraag in mij op; wat moet je in vredesnaam met je blote kont op een pizza?!![]()
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook m'n bed inkruipen. Ik zal vast nog langswaaien komende dagen, maar voor wie afwezig is: fijne kerstdagen!
Tante minthy!! O+
Eerlijk? Nee, niet echt. Maar ik ben dan ook heel erg raarquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb jij je nooit afgevraagd hoe gesmolten kaas tussen je naad voelt?
Tante minthy!! O+
Trustenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook m'n bed inkruipen. Ik zal vast nog langswaaien komende dagen, maar voor wie afwezig is: fijne kerstdagen!.
![]()
Fijne feestdagen back at yaquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook m'n bed inkruipen. Ik zal vast nog langswaaien komende dagen, maar voor wie afwezig is: fijne kerstdagen!![]()
.
slaap ze en fijne kerstdagen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook m'n bed inkruipen. Ik zal vast nog langswaaien komende dagen, maar voor wie afwezig is: fijne kerstdagen!![]()
Mmjah. Okequote:.
Hee, Serious Request Concert. Tof.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NED3maar net klaar. Oh volgend nummer
![]()
![]()
Hij moet niet zoveel lullen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik zie deze nu pas
met terugwerkende kracht:![]()
![]()
![]()
maar waarom deed die miss montreal niet mee, zag toch bijna t verschil niet![]()
![]()
Lol ik reageer net op hemquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:09 schreef miieejj het volgende:
michien veenstra is thuis! ( twitter ).
Moet je ook eens proberen. Wereldverrijkend...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerlijk? Nee, niet echt. Maar ik ben dan ook heel erg raar![]()
mooie eindshow, het was weer genietenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
volgens mij krijgt ie nou echt veel reacties.. ..quote:waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Denk het ookquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
volgens mij krijgt ie nou echt veel reacties.. ...
Wat vond jij nu uiteindelijk van het themanummer?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff teruggekeken. Mooie eindshow.
En kan Corton nu eindelijk die debielr baard afscheren?![]()
Met hoeveel volgers ging hij eigenlijk het huis in?DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Wrs nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
je krijgt geen reactie terug he...
weet nie, maar gerard heeft er wel genoeg erbij gekregen zag ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
Met hoeveel volgers ging hij eigenlijk het huis in?waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Afkicken morgen.
Mooie kerst iedereen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.![]()
Geen pizza te krijgen op kerstavond in dit gat... Ik stel het uit, je hoort nog van me!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je ook eens proberen. Wereldverrijkend...Tante minthy!! O+
Heeft ie Living Doll nog gedaan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef miieejj het volgende:
[..]
weet nie, maar gerard heeft er wel genoeg erbij gekregen zag ik![]()
Ik ga maar eens wat te eten halen en dan slapen.
Ze zijn er nog hoor, die nachten.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat heb ik nu wel genoeg gehoord voor de komende jaren... Uitvoering vanavond was wel aardig.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat vond jij nu uiteindelijk van het themanummer?![]()
Op 11 november (dus net voor de bekendmaking) had ie er 47k.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:12 schreef rubbereend het volgende:
Met hoeveel volgers ging hij eigenlijk het huis in?
Dus 20k erbij.![]()
hyves wil niet dat ik me hyves eraf wil mieteren.. m'n mail box wil niet laden
-Hans- blijft gewoon de baas hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Naja Dames en Heren, 12.3mil ..record naar de kloten wat ze volgend jaar never nooit niet gaan breken.
Dus weltrusten.![]()
![]()
en veenstra ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom heeft er 35k bij sinds begin november en Giel 40k.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
-Hans- blijft gewoon de baas hoor![]()
Met uitzondering van dinsdag niet <400 hierquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Pino, af en toe krijg ik trauma's van jouw scriptje.!
Ik wil hem wel uitzetten hoor![]()
![]()
maakt toch niks uit als ze volgend jaar minder hebben..quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef TwenteFC het volgende:
Naja Dames en Heren, 12.3mil ..record naar de kloten wat ze volgend jaar never nooit niet gaan breken.
Dus weltrusten.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef TwenteFC het volgende:
Dus weltrusten.
Tante minthy!! O+
Betekend alleen dat Enschede baziger is, voor de rest maakt het niet uit nee.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
maakt toch niks uit als ze volgend jaar minder hebben..![]()
![]()
wanneer was die piek ?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
euh ja. okquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Betekend alleen dat Enschede baziger is, voor de rest maakt het niet uit nee.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
`Wat was het stil de week voor SRquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.?
![]()
Ja, dat jaar toen ik 9945 posts in 1 maand had en 1157 op één dagquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.
Nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.![]()
![]()
12-2010quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee dat hoeft nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met uitzondering van dinsdag niet <400 hier!
Ik wil hem wel uitzetten hoor
Lekkerquote:
Er missen een aantal maanden aan stats omdat het script van Piles het niet meer deed, oa door die cookies-zooi. Heb ik hem mee geholpen en dat werkt nu weer. De ouden moeten nog worden toegevoegdquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
`Wat was het stil de week voor SR?
![]()
![]()
Pearl JamWas ook een mooi concert dit jaar
daarna volgende een subforum, dat haalt wel posts uit de reeks natuurlijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.DeLuna vindt me dik ;(
ik vond het jaar dat paul rabbering erin zat.. het saaiste. heb ik toen niet veel gezienquote:
al was 2010 in Eindhoven wel geniaal.DeLuna vindt me dik ;(
Nee, het drukste. Toen was er enorm veel meer bagger.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.![]()
Ohja!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarna volgende een subforum, dat haalt wel posts uit de reeks natuurlijk![]()
Het saaiste omdat toen iedereen op FOK! zat en niet bij het glazenhuisquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, het drukste. Toen was er enorm veel meer bagger.![]()
![]()
Oneens. In 2007 was SR nog niet zo bekend.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Eindhovenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan duidelijk zien wat het leukste jaar was.
Steve Miller - The Joker
Welk scriptje?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met uitzondering van dinsdag niet <400 hier!
Ik wil hem wel uitzetten hoor![]()
![]()
Nee hoor. Zie UI.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het saaiste omdat toen iedereen op FOK! zat en niet bij het glazenhuis![]()
Datquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, het drukste. Toen was er enorm veel meer bagger.![]()
![]()
Neuh, fipo's doen mij niet zoveelquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Bazentopic dit:
SER / [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!![]()
![]()
Miike Snow TTquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Bazentopic dit:
SER / [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
know'm sayin?
word? word.![]()
Is Herman aan het draaien ja? Ik dacht dat ik die niet gezien had in het rooster wat hier voorbij kwam...![]()
Ik zit er niet inquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
Bazentopic dit:
SER / [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
Klopt, volgens mij is dit eenmalig dan.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Is Herman aan het draaien ja? Ik dacht dat ik die niet gezien had in het rooster wat hier voorbij kwam...![]()
Je kan het wel zien hoor:quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, het drukste. Toen was er enorm veel meer bagger.
Wat duidelijk te zien is, is dat 2007 een grote aanloop heeft gehad PLUS een lang einde. Je moet niet naar die ene piek kijken. Als je alle pieken kijkt en daar het gemiddelde van ziet, is ook hierin weer 2007 het best.![]()
Ik wist niet eens dat het een dj wasquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
![]()
2008 bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je kan het wel zien hoor:
[ afbeelding ]
Wat duidelijk te zien is, is dat 2007 een grote aanloop heeft gehad PLUS een lang einde. Je moet niet naar die ene piek kijken. Als je alle pieken kijkt en daar het gemiddelde van ziet, is ook hierin weer 2007 het best.
quote:Het gaat meer om de tweede helft van het topic en mijn bijdrage daaraan...quote:
2008quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat duidelijk te zien is, is dat 2007 een grote aanloop heeft gehad PLUS een lang einde. Je moet niet naar die ene piek kijken. Als je alle pieken kijkt en daar het gemiddelde van ziet, is ook hierin weer 2007 het best..
![]()
WAT.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
Ik denk niet dat ik de moeite neem het na te lezen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Het gaat meer om de tweede helft van het topic en mijn bijdrage daaraan...
Uit ervaring weet ik dat wij verschillende meningen hebben over hoe men een bijdrage aan een topic hoort te leveren![]()
![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb lekker hetzelfde shirtje als Herman![]()
![]()
mwah de reeks was toen ook gewoon populairder.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat duidelijk te zien is, is dat 2007 een grote aanloop heeft gehad PLUS een lang einde. Je moet niet naar die ene piek kijken. Als je alle pieken kijkt en daar het gemiddelde van ziet, is ook hierin weer 2007 het best.DeLuna vindt me dik ;(
Je eerdere stelling zei 2010.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
KutDaar gaat mijn theorie...
Dan was 2008 het gezelligste!![]()
![]()
Iedereen een goede kerst
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Jij bentquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben oud, dus ik mag dit mooi vinden
een broekie![]()
![]()
In 2007 is Serious Request op de kaart gezet en toen wilde men in 2008 heel graag weten wat het nou precies was, met die living doll enzo (lange aanloop). Na afloop moest er goed geëvalueerd worden of het nou wel leuk was, of het nut had enzo (lange afloop).quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
KutDaar gaat mijn theorie...
Dan was 2008 het gezelligste!Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
ooehhquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar niet waar Herman mij heeft aangeraakt![]()
Het ging hierom:quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de moeite neem het na te lezen.
Uit ervaring weet ik dat wij verschillende meningen hebben over hoe men een bijdrage aan een topic hoort te leveren
Spam-records
162 posts - -Hans- - [3FM #2209] 3FM jocks gunnen Ieke André de Zilver Radioster!
141 posts - Dagoduck - [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
136 posts - -Hans- - [3FM #2334] Waar Hans z'n Hawaii-shirt al uit de kast trekt
133 posts - -Hans- - [3FM #1982] Dit topic is streng beveiligd.
132 posts - -Hans- - [3FM #2117] Der Rudy ook in de nacht!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kijk, dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het ging hierom:
Spam-records
162 posts - -Hans- - [3FM #2209] 3FM jocks gunnen Ieke André de Zilver Radioster!
141 posts - Dagoduck - [TOPSR @ 3FM #3323] I'm still I'm still an Animal!
136 posts - -Hans- - [3FM #2334] Waar Hans z'n Hawaii-shirt al uit de kast trekt
133 posts - -Hans- - [3FM #1982] Dit topic is streng beveiligd.
132 posts - -Hans- - [3FM #2117] Der Rudy ook in de nacht!![]()
![]()
En ik was er voor het eerst op FOK! bij dat jaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef De_Nater het volgende:
[..]
In 2007 is Serious Request op de kaart gezet en toen wilde men in 2008 heel graag weten wat het nou precies was, met die living doll enzo (lange aanloop). Na afloop moest er goed geëvalueerd worden of het nou wel leuk was, of het nut had enzo (lange afloop).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wat was het daarvoor danquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:27 schreef De_Nater het volgende:
[..]
In 2007 is Serious Request op de kaart gezet en toen wilde men in 2008 heel graag weten wat het nou precies was, met die living doll enzo (lange aanloop). Na afloop moest er goed geëvalueerd worden of het nou wel leuk was, of het nut had enzo (lange afloop).![]()
Ik ga zo wel weer even spelen, ik heb het drukquote:![]()
En geen broekie...
Tante minthy!! O+
Ohjaquote:. 2008 was ik nog niet op FOK! en volgde ik SR nog niet zo veel (amper) dus dat weet ik niet.
![]()
quote:![]()
Voor 2007 was het niet leuk.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
In de OP.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar kan ik nou het dj-schema vinden van de TSR?Op de site kan ik het niet vinden
![]()
Een jongedame danquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga zo wel weer even spelen, ik heb het druk![]()
En geen broekie...![]()
![]()
jaquote:
anders..
dj meubel was anders . glazen huis was anders..waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Dit is geen Wijnandquote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
quote:quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is dit eenmalig dan.![]()
Ech ni normaal he!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Triest gezicht zo op de webcam. Wanden leeg, DJ-booth ontmanteld van zijn SR bestickering, hekken om het huis.quote:![]()
![]()
GA PLATEN DRAAIEN, JE LOOPT AL FUCKING ACHTER!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tim Hofman.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:31 schreef D. het volgende:
Hoe heet die gast met die lange haren dis o.a. bij "boodschap" de presentatie deed?![]()
Heeft hij het helemaal niet over het nummer gehad
Dat.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Niets.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
En wat doet ie bij 3FM normaal gesproken?Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Nee. 2007 was Den Haag.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Alle Belgen doneren nu hier!quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ook interessant... We missen België.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Hij zit bij BNN, dus hij zal voor de télevé wel iets doenquote:
Alleen al aan 'Claudia de Breij' kan ik concluderen dat het toen dus niet leuk was.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
was de 1ste hequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alleen al aan 'Claudia de Breij' kan ik concluderen dat het toen dus niet leuk was.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Ook dat nog.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Ik kan herinneren dat Eric Corton een stel mocht laten trouwen wie het meest had geboden. Midden op een plein in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alleen al aan 'Claudia de Breij' kan ik concluderen dat het toen dus niet leuk was.![]()
Dat gebeurde ook in 2007quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik kan herinneren dat Eric Corton een stel mocht laten trouwen wie het meest had geboden. Midden op een plein in Utrecht.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
weinig van mee gekregen, ik weet wel dat claudia zei dat ze heel veel rookte daarquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:36 schreef Evertjan het volgende:
Wout en Giel waren echt een top duo!waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Lelijk huis toen nogquote:En wat een apparatuur
![]()
![]()
Met een krakkemikkige webcam en een bescheiden kudde mensen op de slotdag.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:35 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alleen al aan 'Claudia de Breij' kan ik concluderen dat het toen dus niet leuk was.![]()
Toch bijna een miljoen opgehaaldquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een krakkemikkige webcam en een bescheiden kudde mensen op de slotdag.![]()
![]()
volgens mij heel klein van binnen toenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een krakkemikkige webcam en een bescheiden kudde mensen op de slotdag.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
was 2004 he ik geloof dat het toen nog niet eens 24 uur per dag live op tv was.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een krakkemikkige webcam en een bescheiden kudde mensen op de slotdag.![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Lelijk huis toen nogEn wat een apparatuur
Holy crapquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:37 schreef PG18 het volgende:
[..]
Lelijk huis toen nogEn wat een apparatuur
![]()
![]()
ja maar dat deden ze eigenlijk voor post en toen gingen mensen er geld doorheen gooien. Zoiets begreep ikquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:39 schreef Cee het volgende:
Verrek er was dus wel een brievenbus in de eerste editie.Was er bijna van overtuigd van niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Is daardoor het hele Brievenbus-gebeuren ontstaan?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat deden ze eigenlijk voor post en toen gingen mensen er geld doorheen gooien. Zoiets begreep ik![]()
![]()
Iddquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat deden ze eigenlijk voor post en toen gingen mensen er geld doorheen gooien. Zoiets begreep ikWel gaaf die geschiedenis van sommige dingen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is daardoor het hele Brievenbus-gebeuren ontstaan?![]()
![]()
in 2007 op het Plein in Den Haag: Living Doll
in 2008 op de Grote Markt in Breda: Rabbering en 't hackuhuurtje
in 2009 op de Grote Markt in Groningen: ...
in 2010 in Eindhoven: Skiddilly
in 2011 op de Beestenmarkt in Leiden: Siep
en in 2012 op de Oude Markt in Enschede: Roel en Michiel
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:42 schreef De_Nater het volgende:
in 2007 op het Plein in Den Haag: Living Doll
in 2008 op de Grote Markt in Breda: Rabbering en 't hackuhuurtje
in 2009 op de Grote Markt in Groningen: Rooie Rinus en Pé Daalemmer
in 2010 in Eindhoven: Skiddilly
in 2011 op de Beestenmarkt in Leiden: Siep
en in 2012 op de Oude Markt in Enschede: Roel en Michiel
Oké, alleen van Groningen weet ik niet echt een hoogtepuntje...Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: