SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
[ Bericht 2% gewijzigd door Pino112 op 24-12-2012 23:17:59 ]![]()
Terecht. Al 3 nummers geweest die ik hoger verwacht.quote:Op maandag 24 december 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf die hele TOP SR eigenlijk niet geloven qua volgorde.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goed zo pinoEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
Sorry Houdoe voor de kaapIk ga even OP-tweakjes plegen.
![]()
Ik dacht dat we BFF waren!
![]()
Eens.quote:Op maandag 24 december 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik blijf die hele TOP SR eigenlijk niet geloven qua volgorde.![]()
Fucking 12 miljoen, wat een helden
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Cindie, je moet zondag vroeg opstaanEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Ik had 't al gezienquote:Op maandag 24 december 2012 22:39 schreef De_Nater het volgende:
Cindie, je moet zondag vroeg opstaan
I reject reality and substitute my own![]()
Goedeavond, Mr.Houdoe van 3FM Serious Request, waarmee kan ik u helpen?quote:Op maandag 24 december 2012 22:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee jij bent toch een callgirl
Zuiver oppervlakkig jwz![]()
![]()
Waarmee kan ik u helpen?!quote:Op maandag 24 december 2012 22:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Goedeavond, Mr.Houdoe van 3FM Serious Request, waarmee kan ik u helpen?
Doneren, duhuh.![]()
![]()
Ze zijn meerdere uurtjes per week op de radio te beluisteren.quote:I reject reality and substitute my own![]()
Ik wil graag mijn kloppend genot doneren aan Ilsequote:Op maandag 24 december 2012 22:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Goedeavond, Mr.Houdoe van 3FM Serious Request, waarmee kan ik u helpen?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Oh, god, nummertje 800Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
En welk bedrag had je in gedachten?quote:Op maandag 24 december 2012 22:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Waarmee kan ik u helpen?!
Doneren, duhuh.![]()
![]()
Ik zet u even in de wacht, momentje hoorquote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn kloppend genot doneren aan Ilse![]()
![]()
50 euro cent vind ik meer dan genoeg.quote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
En welk bedrag had je in gedachten?![]()
Ik kan helaas alleen hele getallen invoeren, mag ik er 1 euro van maken?quote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef iFok. het volgende:
[..]
50 euro cent vind ik meer dan genoeg.![]()
-HANS- IS AL BIJNA TWEE JAAR NIET MEER BIJ ONS MENSEN!!!BOEHOE!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vooruit dan maar ... maak er maar 100 euro van.quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik kan helaas alleen hele getallen invoeren, mag ik er 1 euro van maken?![]()
Oja
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Wie?quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/topseriousrequest/2012quote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ben lui en eis nu een linkje naar de lijstPlies
Omdat ie nog onder m'n copypaste zat
http://seriousrequest.3fm(...)zoek?q=one+directionquote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ben lui en eis nu een linkje naar de lijstPlies
Nee, -Hans-quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Oi!!quote:Op maandag 24 december 2012 22:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn kloppend genot doneren aan Ilse![]()
Denk eraan, je post zijn nu weer te volgen
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Huh alleen maar One Direction?quote:Op maandag 24 december 2012 22:43 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)zoek?q=one+direction![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hans, Hans, who the fuck is Hansquote:Op maandag 24 december 2012 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ook dat streepje?quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Sorryyyy ik ben er via jouw link gekomen hoorquote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal nog eens vaker voor je op ctrl-v rammenDankjewel schatje
Love you
![]()
Pi Pa Paardenlul!!! dus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit nummer
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oja, deze, wat een sentiment mensen.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 24 december 2012 22:45 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Sorryyyy ik ben er via jouw link gekomen hoorDankjewel schatje
Love you
quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef iFok. het volgende:
Ja, Edward Mayamet zijn 21-12-12.
kutmaya.
![]()
![]()
Eens. Kutmayadebij.quote:Op maandag 24 december 2012 22:47 schreef iFok. het volgende:
Ja, Edward Mayamet zijn 21-12-12.
kutmaya.
http://nos.nl/uitzendinge(...)mber-2012-2000u.html
20:08 dat er verbinding is met het Glazen Huis met de NOS![]()
Maya de waarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks als ik thuis ben eens heeeerlijk alle hoogtepunten kijken die ik gemist heb, om te beginnen met de nacht met Ilse![]()
![]()
![]()
Maya de bij die in kalenders gelooft.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was echt grandioosquote:Op maandag 24 december 2012 22:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Straks als ik thuis ben eens heeeerlijk alle hoogtepunten kijken die ik gemist heb, om te beginnen met de nacht met Ilse![]()
Tante minthy!! O+
Deze heb ik net nog gehoord
Welke?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oja, deze jaEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Vanavond nog.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:52:28Wow, wow, wow!! Wat een ongelooflijk, waanzinnig bedrag! Ruim 2,2 miljoen! Ben trots op ons land! Iedereen bedankt! Dit was onvergetelijk! reageer retweet
![]()
Ruim 2,2 miljoen jaquote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:52:28Wow, wow, wow!! Wat een ongelooflijk, waanzinnig bedrag! Ruim 2,2 miljoen! Ben trots op ons land! Iedereen bedankt! Dit was onvergetelijk! reageer retweet
![]()
twitter:twitter:giel3fm twitterde op maandag 24-12-2012 om 22:25:22En dan nu ff naar de Mac.GEINTJE NATUURLIJK;) Hulde voor iedereen die iets bijgedragen heeft namens vele moeders en baby's. Merry XMas #SR12 reageer retweet
![]()
Haha, beetje vermoeid zekerquote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
Oké, ik wil graag de mogelijke Anthems weten.
Voor mezelf:
1. Org. Grenzland Sextet - Der Alte Dessauer
2. Kernkraft 400 - Zombie Nation
3. Staygold - WallpaperEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Geintje natuurlijk!quote:Op maandag 24 december 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
![]()
1. Wildstyles - Year Of Sumerquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef De_Nater het volgende:
Voor mezelf:
3. Staygold - Wallpaper
2. Kernkraft 400 - Zombie Nation![]()
Accepteer nu gewoon dat Scream & Shout het is gewordenquote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef De_Nater het volgende:
Voor mezelf:
3. Staygold - Wallpaper
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef De_Nater het volgende:
Voor mezelf:
3. Staygold - Wallpaper
Hij wil gewoon zijn radioprogramma vullen, snap dat dan.quote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Accepteer nu gewoon dat Scream & Shout het is geworden|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gut, weet ik veel dat hij een radioprogramma heeftquote:Op maandag 24 december 2012 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij wil gewoon zijn radioprogramma vullen, snap dat dan.
Tante minthy!! O+
Ik heb 'm ook niet gezienquote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja, als jullie het niet zeggen ga ik 'm wel ff terugkijken![]()
![]()
Was mooi, het terugkijken waardquote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja, als jullie het niet zeggen ga ik 'm wel ff terugkijken
Tante minthy!! O+
ONZ / [Radio 49] #3096 Morgen.... Voute Kerstliedjes vanaf 1300quote:Op maandag 24 december 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Gut, weet ik veel dat hij een radioprogramma heeft|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oja, kan iemand dat grote michielgifje linken?Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Voor mezelf:quote:Op maandag 24 december 2012 22:54 schreef De_Nater het volgende:
Voor mezelf:
3. Staygold - Wallpaper
1. Kernkraft 400 - Zombie Nation
2. Org. Grenzland Sextet - Der Alte Dessauer
3. -
Voor mij.![]()
Ik kom doorgaans nog niet in de buurt van dat subforumquote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #3096 Morgen.... Voute Kerstliedjes vanaf 1300
Tante minthy!! O+
Mooie tijden waren dat anderhalf jaar terug oid. gingen we een shoarma zaak midden in de nacht bellen via skype met een man of 10, allemaal door elkaar gitaar/mondharmonica en vanalles spelen, die shoarma vent helemaal gekquote:Op maandag 24 december 2012 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kom doorgaans nog niet in de buurt van dat subforum
BIEDEN BIEDEN BIEDEN BIEDEN BIEDEEEEEEEENquote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef ddx het volgende:
En deze veilingtv met ilse was ook leuk :![]()
![]()
Mwa.quote:Op maandag 24 december 2012 23:01 schreef ddx het volgende:
En deze veilingtv met ilse was ook leuk :Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Anthems:
1. The Breeders - Cannonball
2. The Beatles - Twist and Shout
3. Zombie Nation - Kernkraft 400[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 24 december 2012 22:59 schreef De_Nater het volgende:
Oja, kan iemand dat grote michielgifje linken?![]()
![]()
Iemand uurlijstje?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik moet altijd huilen van dit nummer
12 miljoen.. holy moly wat veel..
ik ging naar de kerk dus kon ik het niet ziendikke spijt
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Je gaat zelf naar die kerkquote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef miieejj het volgende:
kan je er weer een jaar tegenaan?quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef miieejj het volgende:
![]()
Ineens krijg ik de onweerstaanbare drang me van mijn kleding te ontdoen...
Must... Resist...Tante minthy!! O+
ja.. het word ook steeds rustiger in de kerk..quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je er weer een jaar tegenaan?waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
godsammequote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef miieejj het volgende:
Nou ik vind het prima hoorquote:Op maandag 24 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
Must... Resist...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
als je alleen thuis zit.. waarom niequote:Op maandag 24 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
Must... Resist...
Picsquote:Op maandag 24 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
Must... Resist...lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Heerlijk toch?quote:Op maandag 24 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
Must... Resist...![]()
![]()
Omdat James Blunt. Punt.quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
als je alleen thuis zit.. waarom nieTante minthy!! O+
Wat een lul ben je ook he Rolf, mijn god.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laat, maar ik antwoord toch. Die kinderen die wel geboren worden komen dalijk weer voedsel en water te kort, doelen van de vorige SR'en dus. Ik weet niet, dit doel schiet zijn doel voorbij denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 22:21 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Het is wel een doel dat voor mensen erg goed te bevatten is. Staat dichterbij dan bijv. een aardbeving (is ook heel erg, maar beetje 'ver van mijn bed show'. Waarom von jij het doel minder dan??The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Geile band!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou ik vind het prima hoorVoorspelbaarquote:
Enigszins voorspelbaarquote:
Tante minthy!! O+
En waarom is het nu weer alleen jouw God?quote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een lul ben je ook he Rolf, mijn god.
Tante minthy!! O+
Tact is niet mijn expertisequote:Op maandag 24 december 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een lul ben je ook he Rolf, mijn god.
quote:oow.. had nog niet door
hebben mensen daarvoor geld voor gegeven zeg ma
Michiel baas:
[Serious Request 2012] Gas Op Die Lolly:Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer #2 23-12-2012
En dat in slechts 1 nacht![]()
![]()
Centerfold!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat idee had ik alquote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef miieejj het volgende:
[..]oow.. had nog niet door
hebben mensen daarvoor geld voor gegeven zeg ma
Tante minthy!! O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Epische nacht is episch.quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:
Michiel baas:
<>
En dat in slechts 1 nacht![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 23:11 schreef iFok. het volgende:
Ik heb wel genoeg muziek geluisterd voor vandaag, tijd om iets anders te gaan doen.![]()
Tante minthy!! O+
doet het niet..quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:
Michiel baas:
[Serious Request 2012] Gas Op Die Lolly:Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer #2 23-12-2012
En dat in slechts 1 nachtwaar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Joker manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man who sold the world live
Och... Het is niet iets waar ik met plezier naar luister, maar zo te zien zijn er mensen die er wel van houdenquote:
Tante minthy!! O+
Cry Me a River
De meest efficiënte manier om een hoogtepunt te missen is door er bij te zijn.quote:Op maandag 24 december 2012 23:05 schreef miieejj het volgende:
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Mijn eigen request staat op 465 en die heb je ook niet gehoordquote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Deze heb ik ook niet gehoord.
Ze zouden ook kunnen aangeven hoe vaak hij is aangevraagd.
ja .. 2013 ga ik ook nie naar de kerk maar ik ga mooi voor tv kijkenquote:Op maandag 24 december 2012 23:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
De meest efficiënte manier om een hoogtepunt te missen is door er bij te zijn.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Ik heb dit jaar niet meer dan 1 sms gedaan.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik niet meer dan 0.quote:Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef DaMook het volgende:
Ik heb dit jaar niet meer dan 1 sms gedaan.
En met Giel:quote:Op maandag 24 december 2012 23:09 schreef Qunix het volgende:
Michiel baas:
<>
En dat in slechts 1 nacht
[Serious Request 2012] Gas Op Die Lolly:Zombie Nation - Kernkraft 400 #2 + Wendy van Dijk 23-12-2012
![]()
vind het wel jammer dat het steeds groter word dat serious request...ze moeten het gewoon klein houden
Het geluid danquote:![]()
![]()
Zo, alle DJ's gehad.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:10:53ZO trots! Op iedereen bij #3FM, op Nederland, op Twente. Bedankt!!!!! Fijne dagen, geniet van elkaar en knuffel je geliefden wat vaker. reageer retweet
OP is wel klaar nu ongeveer. Bij die Hoogtepunten kan ik nog wel 30 andere video's plaatsen ongeveer![]()
![]()
ja he.. veel hoogtepuntenquote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Zo, alle DJ's gehad.twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:10:53ZO trots! Op iedereen bij #3FM, op Nederland, op Twente. Bedankt!!!!! Fijne dagen, geniet van elkaar en knuffel je geliefden wat vaker. reageer retweet
OP is wel klaar nu ongeveer. Bij die Hoogtepunten kan ik nog wel 30 andere video's plaatsen ongeveer
Beetje apart idd. Had ze die dj tafel al uit elkaar zien halen, verder die zwarte hekken eromheen en een vrachtwagen die er al aan kwam rijden.quote:Duidelijk dat het afgelopen is
![]()
![]()
Porn in the USA!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
vla drinkenquote:Op maandag 24 december 2012 23:19 schreef Evertjan het volgende:
ik heb me misselijk gedronken aan al die campina vla pakken
know'm sayin?
word? word.![]()
http://seriousrequest.3fm.nl/plaataanvragers
Weinig plaataanvragersIk denk dat het één dikke oplichterij is en dat die hele actie niet bestaat
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Jaquote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beetje apart idd. Had ze die dj tafel al uit elkaar zien halen, verder die zwarte hekken eromheen en een vrachtwagen die er al aan kwam rijden.Duidelijk dat het afgelopen is
Gaat snel allemaal.
![]()
Voor het zingen moet die kerk weer leeg.quote:Op maandag 24 december 2012 23:22 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beetje apart idd. Had ze die dj tafel al uit elkaar zien halen, verder die zwarte hekken eromheen en een vrachtwagen die er al aan kwam rijden.Duidelijk dat het afgelopen is
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
PORN IN THE USAAAA!!!! PORN IN THE USSAA!!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat zou maar zo de reden kunnen zijnquote:Op maandag 24 december 2012 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor het zingen moet die kerk weer leeg.
Tante minthy!! O+
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zielige_b.html#more
wat moet het erg zijn om ze zuur door het leven te gaan![]()
Het is GS hè...quote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
wat moet het erg zijn om ze zuur door het leven te gaan![]()
die zijn altijd zuur die mensen van geenstijl..quote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
wat moet het erg zijn om ze zuur door het leven te gaanwaar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Hij begint nu pas aan de nummers van dit uur
Tl;drquote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Evertjan het volgende:
wat moet het erg zijn om ze zuur door het leven te gaanI reject reality and substitute my own![]()
geenstijl is niet meet wat het geweest is, nu is het alleen nog maar goedkoop afzeiken. Pleur die bookmark weg en ga verder met je levenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ha-ha.quote:Op maandag 24 december 2012 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
PORN IN THE USAAAA!!!! PORN IN THE USSAA!!!sig verwijderd door FA![]()
Hij zingt het echt hoor, moet je maar eens goed opletten.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hebben we al een chick top 3?Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Inderdaad een beetje een matige grap, moet ik je gelijk in geven.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
California girls.
Ze beginnen op te raken na zo'n intensieve week.quote:Op maandag 24 december 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje een matige grap, moet ik je gelijk in geven.
PerzikEen zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Krezip.
Ik weet dat ze in een ander topic staan, die chicks, maar zijn daar al topjes in gemaakt?quote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere topic, maar ik denk dat deze hoog eindigt:
[ afbeelding ]Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
oh ja dat liedje.. das idd mooiquote:
Dit.quote:Nog steeds Pim Fortuyn aanhangers die SMSen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nope.quote:Op maandag 24 december 2012 23:33 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in een ander topic staan, die chicks, maar zijn daar al topjes in gemaakt?![]()
Ik lees je reactie ook nu pas. Zit wel wat in, het is ook wel dubbel, maar ik denk dat het ook goed als er 'jeugd' bij komt.De jeugd heeft de toekomst zeggen ze altijd en ik denk dat dat ook wel in ontwikkelingslanden geldt. Maar dan moet er natuurlijk door ontwikkelingsorganisaties wel keihard gewerkt blijven worden om de omstandigheden daar te verbeteren en beter te houden,quote:Op maandag 24 december 2012 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Laat, maar ik antwoord toch. Die kinderen die wel geboren worden komen dalijk weer voedsel en water te kort, doelen van de vorige SR'en dus. Ik weet niet, dit doel schiet zijn doel voorbij denk ik.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Morgenmiddag trouwens Foo FightersDOA, die single heb ik > Geel vinyl
Another Brick in the Wall
We hebben geen onderwijs nodig.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Dat is dus het punt, eerst de omstandigheden verbeterenquote:Op maandag 24 december 2012 23:34 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik lees je reactie ook nu pas. Zit wel wat in, het is ook wel dubbel, maar ik denk dat het ook goed als er 'jeugd' bij komt.De jeugd heeft de toekomst zeggen ze altijd en ik denk dat dat ook wel in ontwikkelingslanden geldt. Maar dan moet er natuurlijk door ontwikkelingsorganisaties wel keihard gewerkt blijven worden om de omstandigheden daar te verbeteren en beter te houden,.
Ik moest grinnikentwitter:gerardekdom twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:35:22Ehm, oei.. Labiel ;-) ik bedoel 1.2 miljoen! Haha! Koekoek! Merry christmas iedereen! reageer retweet
Hij komt ietwat druiverig overquote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
Ik moest grinnikentwitter:gerardekdom twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:35:22Ehm, oei.. Labiel ;-) ik bedoel 1.2 miljoen! Haha! Koekoek! Merry christmas iedereen! reageer retweet
Tante minthy!! O+
Meezingendquote:.
Gerard twitterde zonet dat ie labiel is en dat ie 1.2 miljoen bedoelde
Tweet is onderhand verwijderd.
![]()
ik zag die tweet ook.. ik dacht euh.. volgens mij heeft ie het foutquote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
Oh, ja die dusquote:Op maandag 24 december 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
Ik moet het topic eerst lezen.
![]()
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:36:39@gerardekdom weer bijna Geer :-) reageer retweet
![]()
Smaak.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Janken.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik weet iig zeker dat mijn katten hetbeter hebben dan al die kindjes die nu gered worden, ze hebben het zelfs beter dan ik zelf soms
. Ik verwen ze te erg
.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:36:39@gerardekdom weer bijna Geer :-) reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 24-12-2012 om 23:38:18Haha! Sorry, beetje labiel! Ik bedoel natuurlijk 12,2 miljoen! Koekoek! Merry christmas iedereen! Ik ruik de sushi al! reageer retweet
Dit maakt toch wel een dozijn van die waardeloze platen goed
Sushiquote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we straks nog de foto van Gerard aan de soepstengelslekker faxen heel de dag echt genot![]()
#liefdagboekquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
Ik weet iig zeker dat mijn katten hetbeter hebben dan al die kindjes die nu gered worden, ze hebben het zelfs beter dan ik zelf soms
. Ik verwen ze te erg
.
![]()
quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
. Ik verwen ze te erg
.
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 24 december 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Haha leuke dagboekpostquote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
. Ik verwen ze te erg
.
quote:quote:
Shut up minthy bitchquote:.
volgens mij is dit meer iets voor je dagboek?quote:Op maandag 24 december 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
. Ik verwen ze te erg
.
![]()
![]()
Heb je ook een pic van de dame in de witte muts die vroeg om Afrikaans muziek?quote:Op maandag 24 december 2012 23:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee hoor, kindjes die we nu redden hebben het slechter dan mijn katten, direct met save the babys te makenquote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij is dit meer iets voor je dagboek?.
Neen, maar ik ben ook niet thuis met kerstquote:Op maandag 24 december 2012 23:40 schreef Evertjan het volgende:
Minthy heb jij de sjoelbak al klaar staan?
Tante minthy!! O+
Die zit met overtollige servers omdat geen kip die website meer bezoektquote:
Nee heb ik niet meerquote:.
Nu meot ik tot 2 uur opblijven, Rammstein
Gelukkigquote:.
Televaagquote:Op maandag 24 december 2012 23:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die zit met overtollige servers omdat geen kip die website meer bezoekt![]()
![]()
![]()
Wie heeft er webcambeeld nodig als we deze user hebben?quote:I reject reality and substitute my own![]()
Handig, welquote:Op maandag 24 december 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie heeft er webcambeeld nodig als we deze user hebben?
Tante minthy!! O+
En daarna 2.2 miljoen schrijvenquote:Op maandag 24 december 2012 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Gerard twitterde zonet dat ie labiel is en dat ie 1.2 miljoen bedoelde
Tweet is onderhand verwijderd.
Zeker handigquote:Kan ik mooi aan mijn Lego 8258 blijven knutselen
Decamera voor de veiling tv was toch al kapotquote:.
Ohquote:
Nooit op zo'n blokje gaan staan...quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker handigKan ik mooi aan mijn Lego 8258 blijven knutselen
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILER: chickies top 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Zwarte gat na SR.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
quote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef De_Nater het volgende:
Gelukkig bestaat er een persoonlijke smaak.SPOILER: chickies top 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een truck?quote:Op maandag 24 december 2012 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
2 en 3 mogen er uit!SPOILER: chickies top 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb net uit elkaar gehaaldquote:Had ik alweer een jaar staan, ben nu met deze bezig:
quote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er een persoonlijke smaak.En nu ben ik benieuwd naar jullie top 3 natuurlijk dan...quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
WTF doet Birdy in je lijstjeSPOILER: chickies top 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
Deel 2 van dit model ja, die truck heb ik net uit elkaar gehaald, duurde iets meer dan een uurquote:
Alarm
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
IlseSPOILER: chickies top 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Whut?quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
NIRVANA
kan geen screens vinden van Domien en Tjibbequote:Op maandag 24 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
En nu ben ik benieuwd naar jullie top 3 natuurlijk dan...![]()
Voor 1 uur zelfs denk ikquote:Op maandag 24 december 2012 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Voor het eerst in bijna een week voor 2.30u slapen.
.
quote:
Komt er aan.quote:Op maandag 24 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
En nu ben ik benieuwd naar jullie top 3 natuurlijk dan...![]()
Ik neem aan dat we enkel op nummer 2&3 verschillen.quote:Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Neen.quote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we enkel op nummer 2&3 verschillen.![]()
Het concert op Nickelodeon is beterquote:Op maandag 24 december 2012 23:50 schreef Stefanovich het volgende:
Ik kijk nu dat concert, wat is ilse toch een topwijf!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: