Wat een rare vraag overigens zo. Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 24 december 2012 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik werk bij een computerbedrijf, weet jij toevallig welke hovenier er bij mij als verzekering de schutting komt rechtzetten?
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.quote:Op maandag 24 december 2012 09:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Probleem is wel dat zonder details het moeilijk vast is te stellen of je uberhaupt kans maakt op een schadevergoeding of iets in die geest.
Wat is er gebeurd dan? We zijn hier allemaal zolderautisten dus zo erg zal het vast niet zijnquote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.
Dank.quote:Op maandag 24 december 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Voor de gevolgen van de mishandeling heb je in eerste instantie je zorgverzekering nodig, om de zaak voor de rechter te krijgen heb je mogelijk rechtsbijstand nodig, of je daarvoor verzekerd bent kunnen wij niet inschatten, naar het lijkt me sterk dat een rechtsbijstandverzekering onderdeel is van je secundaire arbeidsvoorwaarden.
Je weet dat rechtszaken openbaar zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.
Anoniem toch?quote:Op maandag 24 december 2012 09:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je weet dat rechtszaken openbaar zijn?
Je weet toch wat de kosten zijn die je gemaakt hebt? Of wil je smartengeld ipv schadevergoeding?quote:Op maandag 24 december 2012 09:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst met mijn advocaat bespreken.
Ik denk smartengeld dan!quote:Op maandag 24 december 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch wat de kosten zijn die je gemaakt hebt? Of wil je smartengeld ipv schadevergoeding?
Rechtszaken zijn openbaar.quote:
Kan je dat weghalen?quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef TR08 het volgende:
Niet om het een of ander, maar....
[..]
Is dit de "mishandeling" waar het om gaat?
Iemand slaat je originele Rembrandt op je hoofd kapot en je hebt daardoor een kapot schilderij plus medische kosten: schadevergoeding.quote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk smartengeld dan!
Wat is dat precies?
Je zet het zelf online he.....quote:
Smartengeld dan! Waarom zou die persoon dat dan niet krijgen?quote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand slaat je originele Rembrandt op je hoofd kapot en je hebt daardoor een kapot schilderij plus medische kosten: schadevergoeding.
Iemand heeft je na een wilde vrijpartij twee dagen aan je bed vastgebonden laten liggen terwijl je dacht dat ze nooit meer terug zou komen om je los te maken: smartengeld.
Hoewel ik niet denk dat je dat in het laatste geval gaat krijgen.
De details...........quote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef DeParo het volgende:
Filmpje staat online dus wat dat betreft denk ik niet dat ze zich zorgen maakt om privacy gedoe. Maar ik moet toch iemand kunnen bereiken die expert blijkt.
"Mevrouw, kunt u dat even voordoen?"quote:
Kan je het weghalen ik heb het andere topic ook leeggehaald ik wil niet dat ze dadelijk hier naar toe kunnen verwijzen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
quote:
Kan ik haar laten opdraaien voor de kosten wanneer ik un het gelijk wordt gesteld exclusief het daadwerkelijke bedrag dat ik dan vang natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 09:39 schreef eleusis het volgende:
Verzekering keert niet uit voor conflicten die al bestaan.
Bel eens een hippe advocaat. Ik neem aan dat je recht hebt op toevoeging, dus wij betalen allemaal mee.
quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
Het is al weg.quote:Op maandag 24 december 2012 09:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je het weghalen ik heb het andere topic ook leeggehaald ik wil niet dat ze dadelijk hier naar toe kunnen verwijzen.
Omdat ze jaren over je heengezeken heeft en jij het niet doorhad? Het zelfs lekker vond en het vaker wilde? Je het nota bene gefilmd hebt?quote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan ik haar laten opdraaien voor de kosten wanneer ik un het gelijk wordt gesteld exclusief het daadwerkelijke bedrag dat ik dan vang natuurlijk.
Geen details vroeg ik toch.....quote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze jaren over je heengezeken heeft en jij het niet doorhad? Het zelfs lekker vond en het vaker wilde? Je het nota bene gefilmd hebt?
Ja, natuurlijk!
Vrouwen zeiken per definitie, ik denk niet dat je daar smartengeld voor gaat krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geen details vroeg ik toch.....
Het doet gewoon pijn enzo.
Soms krijg je voor een pleister of haar op je hamburger al snel een miljoen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrouwen zeiken per definitie, ik denk niet dat je daar smartengeld voor gaat krijgen.
Maar goed: Mijn eerdere post blijft: Wil je een rechtszaak beginnen: Kijk gewoon eens op www.rechtspraak.nl. Doe verder geen aangiftes die onzin of zinloos zijn dus bezint eer ge begint..quote:
Dank ik zal zo waarschijnlijk eens even kijken.quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef TR08 het volgende:
[..]
Maar goed: Mijn eerdere post blijft: Wil je een rechtszaak beginnen: Kijk gewoon eens op www.rechtspraak.nl. Doe verder geen aangiftes die onzin of zinloos zijn dus bezint eer ge begint..
Ik LOLde.quote:Op maandag 24 december 2012 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik werk bij een computerbedrijf, weet jij toevallig welke hovenier er bij mij als verzekering de schutting komt rechtzetten?
Sterkte met jouw zaak dat lijkt me echt heel verschrikkelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 09:49 schreef LittleLady het volgende:
Nou deze zaak heeft weinig kans vanslagen, ik ben mishandeld door mijn ex waarbij ik menig hoek van het huis wel heb gezien, als je dan eindelijk aangifte gaat doen, krijg je te horen, dat zolang er geen zichtbare schade is, dus blauwe plekken, wonden en ander zichtbaar letsel, dat de aangifte en eventueel proces weinig kans van slagen heeft.
Heb je nooit de opmerking gehoord, Politie doet pas was als het te laat is, nou dat geld voor dit soort dingen.
Mijn naam blijft toch anoniem neem ik aan?quote:Op maandag 24 december 2012 09:51 schreef TR08 het volgende:
En reken er niet op dat dit achter gesloten deuren zal dienen. Dat gebeurt alleen bij heel heel zwaar wegende processen waarbij ofwel iemands leven beschermd moet worden of misschien soms als er hele erge dingen met kinderen gebeurd zijn.
Nee.quote:Op maandag 24 december 2012 09:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mijn naam blijft toch anoniem neem ik aan?
quote:Op maandag 24 december 2012 09:17 schreef YUR het volgende:
Het is toch niet zo dat ze je in je gezicht heeft gezeken ofzo?
Dacht je dat ik daar nog achteraan zat, nou echt niet, ik hoef geen geld, ik wou gewoon dat die opdonderde en ben toen zelf gewoon verhuisd en heb mijn leven opgebouwed.quote:Op maandag 24 december 2012 09:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sterkte met jouw zaak dat lijkt me echt heel verschrikkelijk.
Moet je haar wel in de VS aanklagen, want hier krijg je geen miljoen voor een haar in je haaienvinnensoep.quote:Op maandag 24 december 2012 09:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Soms krijg je voor een pleister of haar op je hamburger al snel een miljoen.
Rechtspraak is openbaar. Iedereen kan daar binnen lopen tijdens de rechtszaak en alles tot en met horen. Dat namen ingekort in de krant komen heeft -voor zover ik weet- eigenlijk alleen te doen met een gedragscode van de media.quote:
Ik bedoelde meer met jouw situatie.quote:Op maandag 24 december 2012 09:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dacht je dat ik daar nog achteraan zat, nou echt niet, ik hoef geen geld, ik wou gewoon dat die opdonderde en ben toen zelf gewoon verhuisd en heb mijn leven opgebouwed.
Als ik jou lees moet ik keihard lachen, hoe ga je dit aan de rechter verklaren, ik liet haar de hele tijd over me heen pissen en vond dit zo geil.
Maar nu het uit is vind ik het ineens vies en wil ik schade vergoeding, geloof me die rechter pist in zijn broek van het lachen, want krijg meer het idee dat het een wraak aktie is
De eerste zinnige reactie in dit topic.quote:Op maandag 24 december 2012 09:56 schreef LittleLady het volgende:
Als ik jou lees moet ik keihard lachen, hoe ga je dit aan de rechter verklaren, ik liet haar de hele tijd over me heen pissen en vond dit zo geil.
Maar nu het uit is vind ik het ineens vies en wil ik schade vergoeding, geloof me die rechter pist in zijn broek van het lachen, want krijg meer het idee dat het een wraak aktie is
Nou, volgens mij kun je dat nietquote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef DeParo het volgende:
Aub geen details anders ga ik dit topic sluiten.
Doe je best.quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef DeParo het volgende:
Ze heeft op je kop gezeken en nu wil je naar de rechter? En dan?quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef DeParo het volgende:
Nou daar maak ik me allang niet meer druk om, heb wel betere dingen te doen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer met jouw situatie.
Kijk mij de OP quoten.quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef DeParo het volgende:
Ik wil een proces tegen mijn ex beginnen omdat ze me getracht heeft te mishandelen (geen details)! Wat heb ik nodig voor een zaak qua verzekeringen? WA? Rechtsbijstandverzekering?
Ik werk voor de overheid iets dus wat zit er daar vervolgens dan bij inbegrepen? Qua verzekeringen doel ik uiteraard op alvast dank!
Het zit je niet meequote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef DeParo het volgende:
Dank voor de serieuze antwoord ik ga dit topic leeghalen het wordt enorm verpest.
quote:Op maandag 24 december 2012 09:58 schreef DeParo het volgende:
quote:Beste,
Mijn vraag is eigenlijk simpel.
Onlangs zijn mijn vriendin en ik met veel bombarie uit elkaar gegaan. Nu zijn er veel dingen geroepen, vooral wat je echt van bepaalde zaken vond, maar een ding is toch blijven hangen.
Jarenlang dacht ik haar te hebben laten squirten en was hier ook best trots op. Nu beweerde ze dat ze dat al die tijd heeft gefaked door in mijn gezicht te pissen.
Nu kan ik gewone urine wel van ander spul onderscheiden maar ze is een sportster en drinkt bijna alleen water. Haar urine is dus ook zeer doorzichtig. Ik ga echt over mijn nek bij het idee en zou dus graag willen weten of de twee zo op elkaar lijken dat het echt kan dat ze dit gefaked heeft.
Edit: kan ik haar ook aanklagen?
Voor mij is dit best belangrijk!
Mooiquote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou daar maak ik me allang niet meer druk om, heb wel betere dingen te doen.
Gast.... :s.quote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:
OP uit het andere topic, zodat we tenminste gewoon weten waar het over gaat en we TS netjes kunnen helpen.( uit SEX / Vraag over squirtende vrouwen )
[..]
Zou jij ook eens moeten doen, vrouwen roepen van alles als ze kwaad zijn, mannen doen dit ook, je laat je nu enorm kennenquote:
Neehoor, dat ga je nietquote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef DeParo het volgende:
Dank voor de serieuze antwoord ik ga dit topic leeghalen het wordt enorm verpest.
Al de nodige jaren op FOK! rondlopen en dan nog niet weten dat topics zoals deze openen (mits geen troll natuurlijk) echt zo enorm stom isquote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef DeParo het volgende:
Ze verdient het wel.quote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen, vrouwen roepen van alles als ze kwaad zijn, mannen doen dit ook, je laat je nu enorm kennen
Die heb ik ook.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef blomke het volgende:
Je zal toch met harde bewijzen moeten komen.
KAPPEN VROEG IK NET.quote:Op maandag 24 december 2012 10:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kon je trouwens proeven of ze diabetis is TS?
Jij moet gewoon lekker je eigen leven oppakken en haar in haar 'sop' laten gaarkoken! Zorg dat je gelukkig wordt!quote:
Op dat filmpje staat anders wel ander 'hard' bewijsquote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
een filmpje is geen hard bewijs van waar de substantie daadwerkelijk uit bestond hoor
Gewoon weer een keer proberen seks te hebben met je ex en daarna je tanden niet meer poetsen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef blomke het volgende:
Je zal toch met harde bewijzen moeten komen.
Misschien heeft hij de lakmoes proeven nog?quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
een filmpje is geen hard bewijs van waar de substantie daadwerkelijk uit bestond hoor
Welke dan? (Naast het filmpje, dat hoeven we niet te zien).quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op dat filmpje staat anders wel ander 'hard' bewijs
[..]
[..]
Ik dm je wel want ik wil niet de details bespreken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Welke dan? (Naast het filmpje, dat hoeven we niet te zien).
Hihihihi je zei laten gaan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef niels0 het volgende:
Laat toch gaan TS. Ze is het niet waard.
De harde details of de natte details?quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dm je wel want ik wil niet de details bespreken.
TS moet blij zijn dat vrouwen niet poepen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Wat een zeiktopic zeg. TS, je moet zo lopen zeiken, vrouwen zeiken nu eenmaal graag. Zeikerd
Je kunt in principe overal aangifte van doen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen van poging tot mishandeling
in principe kun je ook overal om uitgelachen en weggehoond worden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je kunt in principe overal aangifte van doen.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
Verdomme ga ff weg anders kan ze het vinden en gebruikt ze het tegen mij dus verwijderen dit topic aub alvast dank.
quote:Op maandag 24 december 2012 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Al de nodige jaren op FOK! rondlopen en dan nog niet weten dat topics zoals deze openen (mits geen troll natuurlijk) echt zo enorm stom is.
Wat als ik het niet doe? Wat wil je doen dan?quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
Verdomme ga ff weg anders kan ze het vinden en gebruikt ze het tegen mij dus verwijderen dit topic aub alvast dank.
Poging mishandeling is geen strafbaar feit dus wordt je gewoon weggestuurd.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je kunt in principe overal aangifte van doen.
Ik heb het net even in B&H onder de aandacht gebracht.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
Ik doe met je meequote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het net even in B&H onder de aandacht gebracht.
Vanuit een kerstgedachte.
Sinds wanneer bepaald de pennenlikker op het bureau wanneer iets wel of niet strafbaar isquote:Op maandag 24 december 2012 10:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Poging mishandeling is geen strafbaar feit dus wordt je gewoon weggestuurd.
Hahahaha. Ik ga hier stuk.quote:Op maandag 24 december 2012 10:27 schreef DeParo het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:
OP uit het andere topic, zodat we tenminste gewoon weten waar het over gaat en we TS netjes kunnen helpen.( uit SEX / Vraag over squirtende vrouwen )
[..]
Laat maar.quote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Een beetje een late vraag, maar pics van je ex?
B&H / Foto's van vrouwen die doen alsof zij squirtenquote:Op maandag 24 december 2012 10:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Een beetje een late vraag, maar pics van je ex?
'Getracht'...?quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef DeParo het volgende:
Ik wil een proces tegen mijn ex beginnen omdat ze me getracht heeft te mishandelen (geen details)!
Wat doe je me aan, alles onder de koffiequote:Op maandag 24 december 2012 10:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wees blij dat het alleen maar koffie is.quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat doe je me aan, alles onder de koffie
Ze heeft over hem heen gepist, maar hij heeft er geen blijvend letsel aan. Alhoewel, psychisch wel maar daar is TS nog niet over uit, dat hangt af of die geld krijgtquote:Op maandag 24 december 2012 11:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Getracht'...?
Is dus niet gelukt?
quote:Op maandag 24 december 2012 11:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wees blij dat het alleen maar koffie is.
Meet bij de zitting?quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahaha. Dit topic. Geweldig TS, ik zou hier echt een zaak van maken en post dan svp de gehele zooi op FOK!
begin dan maar vast met een hele nette mail naar Danny om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:02 schreef DeParo het volgende:
Goed idee, al zou een wijntje daarbij wel leuk zijn.quote:
* Kapt-Ruigbaard snel een rechtsbijstandverzekering afsluit en r_one waarschuwt.quote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ga je ook een proces tegen mij beginnen nu ik mijn posts niet wil verwijderen TS?
Te laat he, het incident is al gaande.quote:Op maandag 24 december 2012 13:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
* Kapt-Ruigbaard snel een rechtsbijstandverzekering afsluit en r_one waarschuwt.
En anders ook 3 maanden wachttijd.quote:Op maandag 24 december 2012 13:56 schreef Deetch het volgende:
[..]
Te laat he, het incident is al gaande.
hmmz, dat is geen kattensquirtpisquote:
Wedden dat ze het gewoon door de wc heeft gespoeld?!quote:Op maandag 24 december 2012 16:56 schreef DropVeter2012 het volgende:
Hij heeft geen bewijs ik denk dat ze alles al het bewijsmateriaal al lang ergens heeft verstopt.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef Fendy het volgende:
Oh ik vergeet
GC / Is mijn PH-meter te gebruiken?
Mooie combo van alles jaquote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef Fendy het volgende:
Die pohi ook,
SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Dan
FB / Topic laten verwijderen
En dan het huidige pareltje.
Oh ik vergeet
GC / Is mijn PH-meter te gebruiken?
Laat maar.quote:Op maandag 24 december 2012 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wedden dat ze het gewoon door de wc heeft gespoeld?!
Als jij dat graag wilt, dan laten we het. Ik wil daar niet zeikerig over doen. Daarbij kan ik me best voorstellen dat je hier behoorlijk pissig van wordt.quote:
lekkahquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:41 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Of nog toepasselijker:
[ afbeelding ]
Om te beginnen je advocaat bellen denk ik dan.quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:15 schreef Gia het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat TS een beetje over de zeik is. Of onder de zeik, in dit geval.
TS, effe douchen en het is weer schoon. Urine is ook best schoon.
Vraagje, heb je het ook doorgeslikt?
Een advocaat bel je alleen als je daadwerkelijk een zaak hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 07:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Om te beginnen je advocaat bellen denk ik dan.
of als je kampioen van Nederland wil worden met voetbalquote:Op woensdag 26 december 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocaat bel je alleen als je daadwerkelijk een zaak hebt.
TS denkt nu: "Jullie maken me de pis niet lauw"quote:
Voor je het weet kruipt TS in een dooie kameel en wil ie Artis aanklagen.quote:
'T ging toch om een golden shower.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij de rechtbank meet
Wat je nodig hebt?.....quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef DeParo het volgende:
Ik wil een proces tegen mijn ex beginnen omdat ze me getracht heeft te mishandelen (geen details)! Wat heb ik nodig voor een zaak qua verzekeringen? WA? Rechtsbijstandverzekering?
Ik werk voor de overheid iets dus wat zit er daar vervolgens dan bij inbegrepen? Qua verzekeringen doel ik uiteraard op alvast dank!
flink doorposten dus.. gaat het vanzelf we dicht..quote:
Tegen wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Vicky het volgende:
Maaarruuhh vertel, heb je al stappen ondernomn?
Dan zal Admiraal Snorremans wel een deel II openenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Vicky het volgende:
flink doorposten dus.. gaat het vanzelf we dicht..
Maaarruuhh vertel, heb je al stappen ondernomn?
quote:Op maandag 24 december 2012 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |