De squirt urine van je ex.quote:
Gast rot gewoon ff op ik vroeg het je toch.quote:Op maandag 24 december 2012 12:56 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De squirt urine van je ex.
En dat mag ik niet weigeren?quote:Op maandag 24 december 2012 12:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gast rot gewoon ff op ik vroeg het je toch.
UUHHUUU!quote:Dit is voor andere dingen en laat me met rust.
Hij wil meten of is squirt is of urine.quote:Op maandag 24 december 2012 13:03 schreef mvdejong het volgende:
Of de zuurgraad van een vloeistof verandert hangt af van van het optreden van fysieke processen (bijv. het verdampen van het water, of juist van de zure stof), of chemische reacties (het reageren met bijv. de zuurstof uit de lucht). Als er verandering optreedt, kan dat beide kanten op, zuurder of basischer.
Het is dus niet te zeggen zonder dat je eens wat minder geheimzinnig doet en gewoon vertelt waar het voor is. Tenzij dat natuurlijk de politie zou attenderen op je drugslab.
Die vent die me dat ding leent zal het wel uitleggen.quote:Op maandag 24 december 2012 13:02 schreef machtpen het volgende:
Je kunt niet zomaar even meten, je moet eerst kalk bij de te meten vloeistof mengen. Drie delen kalk op 1 deel meetvloeistof.
Wat? Seriously? Coolquote:Op maandag 24 december 2012 13:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hij wil meten of is squirt is of urine.
Blijkbaar hem ik hem op een idee gebracht om "hard"bewijs te verzamelen voor zijn rechtzaak tegen zijn goldenshower gevende ex.
Maar dan is er voor specifieke vloeistoffen wel een ondergrens en een bovengrens neem ik aan?quote:Op maandag 24 december 2012 13:03 schreef mvdejong het volgende:
Of de zuurgraad van een vloeistof verandert hangt af van van het optreden van fysieke processen (bijv. het verdampen van het water, of juist van de zure stof), of chemische reacties (het reageren met bijv. de zuurstof uit de lucht). Als er verandering optreedt, kan dat beide kanten op, zuurder of basischer.
Het is dus niet te zeggen zonder dat je eens wat minder geheimzinnig doet en gewoon vertelt waar het voor is. Tenzij dat natuurlijk de politie zou attenderen op je drugslab.
Dat eerste en het laatste ben ik bang.quote:Op maandag 24 december 2012 13:05 schreef swoopie het volgende:
[..]
Wat? Seriously? CoolOfwel je bent aan het trollen ofwel die gozer is going all CSI on his girlfriend
Ik ben niet helderziende, dus vertel waar je mee bezig bent.quote:Op maandag 24 december 2012 13:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar dan is er voor specifieke vloeistoffen wel een ondergrens en een bovengrens neem ik aan?
Flauwekul hij is een tr0ll negeer hem even aub.quote:Op maandag 24 december 2012 13:05 schreef swoopie het volgende:
[..]
Wat? Seriously? CoolOfwel je bent aan het trollen ofwel die gozer is going all CSI on his girlfriend
Enjoy. SEX / Vraag over squirtende vrouwenquote:Op maandag 24 december 2012 13:06 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben niet helderziende, dus vertel waar je mee bezig bent.
Ik wil voor een practicum biologie lichaamssappen onderzoeken maar die staan dus al twee maanden. Verder zijn ze niet in aanraking geweest met andere vloeistoffen.quote:Op maandag 24 december 2012 13:06 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben niet helderziende, dus vertel waar je mee bezig bent.
quote:Op maandag 24 december 2012 13:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil voor een practicum biologie lichaamssappen onderzoeken maar die staan dus al twee maanden. Verder zijn ze niet in aanraking geweest met andere vloeistoffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |