Een advocaat bel je alleen als je daadwerkelijk een zaak hebtquote:Op woensdag 26 december 2012 07:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Om te beginnen je advocaat bellen denk ik dan.
of als je kampioen van Nederland wil worden met voetbalquote:Op woensdag 26 december 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Advocaat bel je alleen als je daadwerkelijk een zaak hebt.
TS denkt nu: "Jullie maken me de pis niet lauw"quote:
Voor je het weet kruipt TS in een dooie kameel en wil ie Artis aanklagen.quote:
'T ging toch om een golden shower.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef numero_uno het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bij de rechtbank meet
Wat je nodig hebt?.....quote:Op maandag 24 december 2012 09:08 schreef DeParo het volgende:
Ik wil een proces tegen mijn ex beginnen omdat ze me getracht heeft te mishandelen (geen details)! Wat heb ik nodig voor een zaak qua verzekeringen? WA? Rechtsbijstandverzekering?
Ik werk voor de overheid iets dus wat zit er daar vervolgens dan bij inbegrepen? Qua verzekeringen doel ik uiteraard op alvast dank!
flink doorposten dus.. gaat het vanzelf we dicht..quote:
Tegen wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Vicky het volgende:
Maaarruuhh vertel, heb je al stappen ondernomn?
Dan zal Admiraal Snorremans wel een deel II openenquote:Op zaterdag 29 december 2012 17:53 schreef Vicky het volgende:
flink doorposten dus.. gaat het vanzelf we dicht..
Maaarruuhh vertel, heb je al stappen ondernomn?
quote:Op maandag 24 december 2012 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik werk bij een computerbedrijf, weet jij toevallig welke hovenier er bij mij als verzekering de schutting komt rechtzetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |