Die heb ik ook.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef blomke het volgende:
Je zal toch met harde bewijzen moeten komen.
KAPPEN VROEG IK NET.quote:Op maandag 24 december 2012 10:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kon je trouwens proeven of ze diabetis is TS?
Jij moet gewoon lekker je eigen leven oppakken en haar in haar 'sop' laten gaarkoken! Zorg dat je gelukkig wordt!quote:
Op dat filmpje staat anders wel ander 'hard' bewijsquote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
een filmpje is geen hard bewijs van waar de substantie daadwerkelijk uit bestond hoor
Gewoon weer een keer proberen seks te hebben met je ex en daarna je tanden niet meer poetsen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:09 schreef blomke het volgende:
Je zal toch met harde bewijzen moeten komen.
Misschien heeft hij de lakmoes proeven nog?quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
een filmpje is geen hard bewijs van waar de substantie daadwerkelijk uit bestond hoor
Welke dan? (Naast het filmpje, dat hoeven we niet te zien).quote:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op dat filmpje staat anders wel ander 'hard' bewijs
[..]
[..]
Ik dm je wel want ik wil niet de details bespreken.quote:Op maandag 24 december 2012 10:13 schreef blomke het volgende:
[..]
Welke dan? (Naast het filmpje, dat hoeven we niet te zien).
Hihihihi je zei laten gaan.quote:Op maandag 24 december 2012 10:15 schreef niels0 het volgende:
Laat toch gaan TS. Ze is het niet waard.
De harde details of de natte details?quote:Op maandag 24 december 2012 10:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik dm je wel want ik wil niet de details bespreken.
TS moet blij zijn dat vrouwen niet poepen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:18 schreef Adolecens het volgende:
Wat een zeiktopic zeg. TS, je moet zo lopen zeiken, vrouwen zeiken nu eenmaal graag. Zeikerd
Je kunt in principe overal aangifte van doen.quote:Op maandag 24 december 2012 10:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je kan geen aangifte doen van poging tot mishandeling
in principe kun je ook overal om uitgelachen en weggehoond worden.quote:Op maandag 24 december 2012 10:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je kunt in principe overal aangifte van doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |