Wat een rare vraag overigens zo. Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 24 december 2012 09:11 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik werk bij een computerbedrijf, weet jij toevallig welke hovenier er bij mij als verzekering de schutting komt rechtzetten?
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.quote:Op maandag 24 december 2012 09:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Probleem is wel dat zonder details het moeilijk vast is te stellen of je uberhaupt kans maakt op een schadevergoeding of iets in die geest.
Wat is er gebeurd dan? We zijn hier allemaal zolderautisten dus zo erg zal het vast niet zijnquote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.
Dank.quote:Op maandag 24 december 2012 09:14 schreef Leandra het volgende:
Voor de gevolgen van de mishandeling heb je in eerste instantie je zorgverzekering nodig, om de zaak voor de rechter te krijgen heb je mogelijk rechtsbijstand nodig, of je daarvoor verzekerd bent kunnen wij niet inschatten, naar het lijkt me sterk dat een rechtsbijstandverzekering onderdeel is van je secundaire arbeidsvoorwaarden.
Je weet dat rechtszaken openbaar zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 09:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om, het is genant wat er is gebeurd ik wil alleen weten wat er nodig is voor een proces, de rest vertel ik wel aan mijn advocaat en de rechter.
Anoniem toch?quote:Op maandag 24 december 2012 09:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je weet dat rechtszaken openbaar zijn?
Je weet toch wat de kosten zijn die je gemaakt hebt? Of wil je smartengeld ipv schadevergoeding?quote:Op maandag 24 december 2012 09:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst met mijn advocaat bespreken.
Ik denk smartengeld dan!quote:Op maandag 24 december 2012 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch wat de kosten zijn die je gemaakt hebt? Of wil je smartengeld ipv schadevergoeding?
Rechtszaken zijn openbaar.quote:
Kan je dat weghalen?quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef TR08 het volgende:
Niet om het een of ander, maar....
[..]
Is dit de "mishandeling" waar het om gaat?
Iemand slaat je originele Rembrandt op je hoofd kapot en je hebt daardoor een kapot schilderij plus medische kosten: schadevergoeding.quote:Op maandag 24 december 2012 09:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk smartengeld dan!
Wat is dat precies?
Je zet het zelf online he.....quote:
Smartengeld dan! Waarom zou die persoon dat dan niet krijgen?quote:Op maandag 24 december 2012 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iemand slaat je originele Rembrandt op je hoofd kapot en je hebt daardoor een kapot schilderij plus medische kosten: schadevergoeding.
Iemand heeft je na een wilde vrijpartij twee dagen aan je bed vastgebonden laten liggen terwijl je dacht dat ze nooit meer terug zou komen om je los te maken: smartengeld.
Hoewel ik niet denk dat je dat in het laatste geval gaat krijgen.
De details...........quote:Op maandag 24 december 2012 09:18 schreef DeParo het volgende:
Filmpje staat online dus wat dat betreft denk ik niet dat ze zich zorgen maakt om privacy gedoe. Maar ik moet toch iemand kunnen bereiken die expert blijkt.
"Mevrouw, kunt u dat even voordoen?"quote:
Kan je het weghalen ik heb het andere topic ook leeggehaald ik wil niet dat ze dadelijk hier naar toe kunnen verwijzen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
quote:
Kan ik haar laten opdraaien voor de kosten wanneer ik un het gelijk wordt gesteld exclusief het daadwerkelijke bedrag dat ik dan vang natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 09:39 schreef eleusis het volgende:
Verzekering keert niet uit voor conflicten die al bestaan.
Bel eens een hippe advocaat. Ik neem aan dat je recht hebt op toevoeging, dus wij betalen allemaal mee.
quote:Op maandag 24 december 2012 09:28 schreef TR08 het volgende:
[..]
Het is al weg.quote:Op maandag 24 december 2012 09:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan je het weghalen ik heb het andere topic ook leeggehaald ik wil niet dat ze dadelijk hier naar toe kunnen verwijzen.
Omdat ze jaren over je heengezeken heeft en jij het niet doorhad? Het zelfs lekker vond en het vaker wilde? Je het nota bene gefilmd hebt?quote:Op maandag 24 december 2012 09:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kan ik haar laten opdraaien voor de kosten wanneer ik un het gelijk wordt gesteld exclusief het daadwerkelijke bedrag dat ik dan vang natuurlijk.
Geen details vroeg ik toch.....quote:Op maandag 24 december 2012 09:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat ze jaren over je heengezeken heeft en jij het niet doorhad? Het zelfs lekker vond en het vaker wilde? Je het nota bene gefilmd hebt?
Ja, natuurlijk!
Vrouwen zeiken per definitie, ik denk niet dat je daar smartengeld voor gaat krijgen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Geen details vroeg ik toch.....
Het doet gewoon pijn enzo.
Soms krijg je voor een pleister of haar op je hamburger al snel een miljoen.quote:Op maandag 24 december 2012 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vrouwen zeiken per definitie, ik denk niet dat je daar smartengeld voor gaat krijgen.
Maar goed: Mijn eerdere post blijft: Wil je een rechtszaak beginnen: Kijk gewoon eens op www.rechtspraak.nl. Doe verder geen aangiftes die onzin of zinloos zijn dus bezint eer ge begint..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |