Roel heb ik helaas gemist, wat was er zo goed aan hem?quote:Op maandag 24 december 2012 02:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ilse is de leukste slaapgast, Roel de beste.
Zonet niet. Bij MM zat er vaak een bank of stoel voor (omdat ze daar op zat met name).quote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die stomme SMS/fotobalk zit er elke keer voor, bij Miss Montreal ook al
Youtube zijn nummer Lovesong in alle genres.quote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Roel heb ik helaas gemist, wat was er zo goed aan hem?
Ik ga nog niet hoor, ik moest lachen om Dagoduck. Dat jong kan nooit naar bedquote:
Dat mag heul nie!!!1!quote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef tralalala het volgende:
Nou laat de Lapo discussie maar weer komen
Alles. Als ik homo was, wilde ik hem.quote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zonet niet. Bij MM zat er vaak een bank of stoel voor (omdat ze daar op zat met name).
Mooi.quote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga nog niet hoor, ik moest lachen om Dagoduck. Dat jong kan nooit naar bed
Ik ben trots op je, ook al hou je je weer niet aan je woordquote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Minthy, ik heb besloten te blijvenBen wel even zeiken.
Ik adopteer hem als zoon.quote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Alles. Als ik homo was, wilde ik hem.
quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef De_Nater het volgende:
Gaan zitten zeiken op SR en dan een topic kapen, ik hoop stilletjes dat je in je volgende leven in Afrika dood geboren wordt
Ze is gewoon tof en de sfeer op aan het houden zoals een slaapgast behoort te doenquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef j95 het volgende:
Heeft Ilse aandacht tekort ofzo? Of is ze dronken?
Whuuuuuutquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
E
[..]
En... 2 minuten wij uit elkaar gingen ontmoette ik een meisje waar ik een halfjaar-achtige dingen mee heb gedaan
Die sms balk zit bij elke lekkere slaapgast in de weg inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die stomme SMS/fotobalk zit er elke keer voor, bij Miss Montreal ook al
.quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef De_Nater het volgende:
Gaan zitten zeiken op SR en dan een topic kapen, ik hoop stilletjes dat je in je volgende leven in Afrika dood geboren wordt
En we blijven ook rustig.quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef De_Nater het volgende:
Hij viel van een snowboard af dacht ikquote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Hij gelooft niet in het effect, dus ja.quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
.
Dat kan straks niet meer door deze actie
quote:Op maandag 24 december 2012 02:17 schreef iFok. het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder kijken, gegroet dames en heren.
Ik word labiel in deze omstandigheden met slaaptekortquote:
Dat moment live bij London Late Live.quote:Op maandag 24 december 2012 02:17 schreef Cee het volgende:
Leuk liedje dat Sky on Fire maar die zanger gaat dat natuurlijk knettervals doen.
Drie mensen kunnen daar over meepraten denk ik.quote:Op maandag 24 december 2012 02:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik word labiel in deze omstandigheden met slaaptekort
Je kent dit nummer sowiesoquote:
Enkel de jocks?quote:Op maandag 24 december 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Drie mensen kunnen daar over meepraten denk ik.
quote:Op maandag 24 december 2012 02:19 schreef Evertjan het volgende:
ik ga in me bed verder luisteren slaap ze
Ik heb eens gelezen dat in dat huis de temperatuur flink hoog is omdat de DJ's niet eten. heeft iets met spijsvertering/energievoorziening van het lichaam te maken, het fijne weet ik er ook niet van.quote:
Laatst had ik in 6 nachten 20 uur geslapenquote:Op maandag 24 december 2012 02:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik word labiel in deze omstandigheden met slaaptekort
Wat dacht je van alle lampen daar binnen ?quote:Op maandag 24 december 2012 02:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat in dat huis de temperatuur flink hoog is omdat de DJ's niet eten. heeft iets met spijsvertering/energievoorziening van het lichaam te maken, het fijne weet ik er ook niet van.
Maar als het daar een graadje of 25 is, is het buiten al snel koud.
introweek uni?quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst had ik in 6 nachten 20 uur geslapenEn elke dag alleen maar zuipen
Ik dacht juist dat die omlaag ging bij een lagere temperatuurquote:Op maandag 24 december 2012 02:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat in dat huis de temperatuur flink hoog is omdat de DJ's niet eten. heeft iets met spijsvertering/energievoorziening van het lichaam te maken, het fijne weet ik er ook niet van.
Maar als het daar een graadje of 25 is, is het buiten al snel koud.
Achter de schermen waren ze ook wel labiel.quote:
Helpt ook wel mee, tenzij het spaarlampen o.i.d. zijnquote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle lampen daar binnen ?
Kaoma.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef asco het volgende:
Oh die. Volg al die namen niet meer sinds Kaoma ofzo.
Gelukkig doe ik geen uniquote:
Jij gaat weg? Mietje!quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand behoefte om de 360-cam verder te capturen vanaf 3 uur?
In dit topic zitten ook wel wat mensen met slaaptekort.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Achter de schermen waren ze ook wel labiel.
Uni is mooiquote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik geen uniNee, reisweek naar 't buitenland met Kroaten en Bulgaren en nog 8 landen
Mwoah...quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
In dit topic zitten ook wel wat mensen met slaaptekort.
Meer pitten danquote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Staat wel in m'n profiel wat ik doequote:
Mens is warmbloedig ---> lichaamstemperatuur moet constant blijven. Te hoog/laag = ongezond/ziek.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die omlaag ging bij een lagere temperatuur.
Spaarlampen geven vast niet genoeg licht voor tv.quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helpt ook wel mee, tenzij het spaarlampen o.i.d. zijn
Fine Young Cannibals.quote:
Ehm?quote:
Weet je het zeker?quote:
Fun lovin Criminalsquote:
Ah ok, dan was dat iets over koudbloedige dat ik gelezen hebquote:Op maandag 24 december 2012 02:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mens is warmbloedig ---> lichaamstemperatuur moet constant blijven. Te hoog/laag = ongezond/ziek.
Dan gebruik je er meerquote:Op maandag 24 december 2012 02:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Spaarlampen geven vast niet genoeg licht voor tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |