In dit topic zitten ook wel wat mensen met slaaptekort.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Achter de schermen waren ze ook wel labiel.
Uni is mooiquote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik geen uniNee, reisweek naar 't buitenland met Kroaten en Bulgaren en nog 8 landen
Mwoah...quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
In dit topic zitten ook wel wat mensen met slaaptekort.
Meer pitten danquote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Staat wel in m'n profiel wat ik doequote:
Mens is warmbloedig ---> lichaamstemperatuur moet constant blijven. Te hoog/laag = ongezond/ziek.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die omlaag ging bij een lagere temperatuur.
Spaarlampen geven vast niet genoeg licht voor tv.quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helpt ook wel mee, tenzij het spaarlampen o.i.d. zijn
Fine Young Cannibals.quote:
Ehm?quote:
Weet je het zeker?quote:
Fun lovin Criminalsquote:
Ah ok, dan was dat iets over koudbloedige dat ik gelezen hebquote:Op maandag 24 december 2012 02:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mens is warmbloedig ---> lichaamstemperatuur moet constant blijven. Te hoog/laag = ongezond/ziek.
Dan gebruik je er meerquote:Op maandag 24 december 2012 02:22 schreef ddx het volgende:
[..]
Spaarlampen geven vast niet genoeg licht voor tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |