quote:Op maandag 24 december 2012 02:19 schreef Evertjan het volgende:
ik ga in me bed verder luisteren slaap ze
Ik heb eens gelezen dat in dat huis de temperatuur flink hoog is omdat de DJ's niet eten. heeft iets met spijsvertering/energievoorziening van het lichaam te maken, het fijne weet ik er ook niet van.quote:
Laatst had ik in 6 nachten 20 uur geslapenquote:Op maandag 24 december 2012 02:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik word labiel in deze omstandigheden met slaaptekort
Wat dacht je van alle lampen daar binnen ?quote:Op maandag 24 december 2012 02:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat in dat huis de temperatuur flink hoog is omdat de DJ's niet eten. heeft iets met spijsvertering/energievoorziening van het lichaam te maken, het fijne weet ik er ook niet van.
Maar als het daar een graadje of 25 is, is het buiten al snel koud.
introweek uni?quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatst had ik in 6 nachten 20 uur geslapenEn elke dag alleen maar zuipen
Ik dacht juist dat die omlaag ging bij een lagere temperatuurquote:Op maandag 24 december 2012 02:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat in dat huis de temperatuur flink hoog is omdat de DJ's niet eten. heeft iets met spijsvertering/energievoorziening van het lichaam te maken, het fijne weet ik er ook niet van.
Maar als het daar een graadje of 25 is, is het buiten al snel koud.
Achter de schermen waren ze ook wel labiel.quote:
Helpt ook wel mee, tenzij het spaarlampen o.i.d. zijnquote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef ddx het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle lampen daar binnen ?
Kaoma.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef asco het volgende:
Oh die. Volg al die namen niet meer sinds Kaoma ofzo.
Gelukkig doe ik geen uniquote:
Jij gaat weg? Mietje!quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand behoefte om de 360-cam verder te capturen vanaf 3 uur?
In dit topic zitten ook wel wat mensen met slaaptekort.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Achter de schermen waren ze ook wel labiel.
Uni is mooiquote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik geen uniNee, reisweek naar 't buitenland met Kroaten en Bulgaren en nog 8 landen
Mwoah...quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
In dit topic zitten ook wel wat mensen met slaaptekort.
Meer pitten danquote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op maandag 24 december 2012 02:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Staat wel in m'n profiel wat ik doequote:
Mens is warmbloedig ---> lichaamstemperatuur moet constant blijven. Te hoog/laag = ongezond/ziek.quote:Op maandag 24 december 2012 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die omlaag ging bij een lagere temperatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |