Ik blijf net zolang wakker tot ie komtquote:
nog nooit van gehoordquote:
10 euri maar, maar aangezien ik Tesselate pas bij Top SR zal horen, ben ik bang, zie ik die 25 euri ook als opbrengst voor het toeterliedje van Michielquote:
Jazeker!quote:Op maandag 24 december 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik het toch goed eergisteren ofzo dat ik jou in ehv gemeet heb![]()
.
Ze is gewoon Ilsequote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef j95 het volgende:
Heeft Ilse aandacht tekort ofzo? Of is ze dronken?
En... 2 minuten wij uit elkaar gingen ontmoette ik een meisje waar ik een halfjaarquote:Op maandag 24 december 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik het toch goed eergisteren ofzo dat ik jou in ehv gemeet heb![]()
.
Als ze dronken is mag dit goedkope shirtje wel uitquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef j95 het volgende:
True that.quote:Op maandag 24 december 2012 02:12 schreef De_Nater het volgende:
[..]
10 euri maar, maar aangezien ik Tesselate pas bij Top SR zal horen, ben ik bang, zie ik die 25 euri ook als opbrengst voor het toeterliedje van Michiel
Dat heet enthousiasme !quote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef j95 het volgende:
Gefeliciteerd, ofzo.quote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is trouwens de 50ste dag dat ik geen Pr0n kijk, zijn jullie niet ontzettend trots op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |