Ze is gewoon tof en de sfeer op aan het houden zoals een slaapgast behoort te doenquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef j95 het volgende:
Heeft Ilse aandacht tekort ofzo? Of is ze dronken?
Whuuuuuutquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
E
[..]
En... 2 minuten wij uit elkaar gingen ontmoette ik een meisje waar ik een halfjaar-achtige dingen mee heb gedaan
Die sms balk zit bij elke lekkere slaapgast in de weg inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 02:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die stomme SMS/fotobalk zit er elke keer voor, bij Miss Montreal ook al
.quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef De_Nater het volgende:
Gaan zitten zeiken op SR en dan een topic kapen, ik hoop stilletjes dat je in je volgende leven in Afrika dood geboren wordt
En we blijven ook rustig.quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef De_Nater het volgende:
Gaan zitten zeiken op SR en dan een topic kapen, ik hoop stilletjes dat je in je volgende leven in Afrika dood geboren wordt
Hij viel van een snowboard af dacht ikquote:Op maandag 24 december 2012 02:15 schreef iFok. het volgende:
[..]
Roel heb ik helaas gemist, wat was er zo goed aan hem?
Hij gelooft niet in het effect, dus ja.quote:Op maandag 24 december 2012 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
.
Dat kan straks niet meer door deze actie
quote:Op maandag 24 december 2012 02:17 schreef iFok. het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder kijken, gegroet dames en heren.
Ik word labiel in deze omstandigheden met slaaptekortquote:
Dat moment live bij London Late Live.quote:Op maandag 24 december 2012 02:17 schreef Cee het volgende:
Leuk liedje dat Sky on Fire maar die zanger gaat dat natuurlijk knettervals doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |