Niks mis met foute kerstmuziekquote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef patat het volgende:
[..]
Géén idee echt haha weet wel dat het origineel een Deutsche kerstschlager is ofzo!!
Oh gelukkig maar dat het goed is afgelopen en dat laatste kan ik me goed voorstellen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Gelukkig is het redelijk goed afgelopen. Moest wel afgezet worden.
Maar zoals 'ie zelf al zeï: Ik hoef niet meer zo nodig over het strand te paraderen.
Missquote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat waren de beste ja, Roel,Miss Montreal en Ilse. De rest was bout.
Verbrandenquote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar zien we niks anders als steeds die Friese vlaggen gok ik
Dat is nou een mongooltje.quote:Op zondag 23 december 2012 23:55 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is dat voor een figuur die buiten met die 2 cameratjes staat? Is die in 3D aan het opnemen?
Kun je ook optyfen, troll?quote:Op zondag 23 december 2012 23:52 schreef Abed het volgende:
Radio luisteren![]()
Dj's![]()
Giel![]()
Die linkse mongool op de foto![]()
Ik hoop dat er geen cent aankomt bij die klote baby's.
Frans vond ik zeker niet boutquote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat waren de beste ja, Roel,Miss Montreal en Ilse. De rest was bout.
En Sander die 'Fries' praat.quote:Op zondag 23 december 2012 23:56 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar zien we niks anders als steeds die Friese vlaggen gok ik
quote:Op zondag 23 december 2012 23:57 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Frans vond ik zeker niet bout
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |