Aha, nu gaat me een lichtje opquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mja, daarom ben ik ook zo blij met Whatsapp.
Ik was de eerste van ál mijn kennissen met whatsapp. Ik zag er de toekomst al wel inquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, daarom ben ik ook zo blij met Whatsapp.
Dan heb je er vrij weinig aan iddquote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik was de eerste van ál mijn kennissen met whatsapp. Ik zag er de toekomst al wel inhaha. Alleen werkte het niet zo goed toen niemand het had
Neuh, dat gebeurt ook nooitquote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Yuki het volgende: [..] Hoeft niet
Wie weet zit je in de kroeg en loop je ineens de liefde van je leven tegen t lijf
![]()
Ik snap het niet.quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik was de eerste van ál mijn kennissen met whatsapp. Ik zag er de toekomst al wel inhaha. Alleen werkte het niet zo goed toen niemand het had
Lezen is niet jouw ding blijkbaar...quote:Op zondag 23 december 2012 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op. Nadenken is niet echt je ding merk ik al.
Ah ja, dan moet je wel ja. Bij mij leverde dat juist resultaat. Wel de situaties opzoeken waar je nieuwe mensen tegenkomt natuurlijk, maar in die situatie dan niet alleen maar focussen op het andere geslacht en wie leuk is enzo.quote:Op zondag 23 december 2012 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet actief zoeken levert helemaal geen resultaat
Ga die wedstrijd verpissen ff elders voeren andersquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lezen is niet jouw ding blijkbaar...
Totdat je op een moment bij het verlaten van de kroeg per ongeluk tegen een dame aanloopt. Jullie blikken kruisen elkaar... en je besluit nog wat langer te blijven.quote:
mij maakt het niet zo uit. al ben ik daar de laatste tijd niet meer zo bedreven in dan een tijd geleden, in die zin dat ik snel een berichtje stuur.quote:Op zondag 23 december 2012 21:49 schreef Yuki het volgende: [..] Tsja, FoBo of PM ook nooit echt moeite mee gehad. Dat heb ik eigenlijk nog steeds liever dan DM.
Zeg dat tegen haar, zij begintquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga die wedstrijd verpissen ff elders voeren anders
En als mensen het maar niet te serieus nemen. Sommige mensen hebben de neiging je plat te spammen en kwaad te worden als je niet binnen een paar minuten reageertquote:Op zondag 23 december 2012 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
Whatsapp is best leuk, als mensen het ook hebben iig
Jij kijkt te veel filmsquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Totdat je op een moment bij het verlaten van de kroeg per ongeluk tegen een dame aanloopt. Jullie blikken kruisen elkaar... en je besluit nog wat langer te blijven.
Je weet dat je met deze reactie per definitie verloren hebt he?quote:
Oppervlakkig? Yup. Dat zal ik ook zeker niet ontkennen maar ik knap gewoon heel snel af op uiterlijke kenmerken.quote:
Ja vast.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet dat je met deze reactie per definitie verloren hebt he?
Onmeunig tof, hij staat hier ook aanquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef erikkll het volgende:
Nog een minuutje en dan gaat michiel veenstra een uur lang twents praten op serious request trouwens. Ik móet even gaan luisteren
Het klinkt echt hilarischquote:Op zondag 23 december 2012 21:59 schreef erikkll het volgende:
Nog een minuutje en dan gaat michiel veenstra een uur lang twents praten op serious request trouwens. Ik móet even gaan luisteren
Oh God, dat ken ik. Maar dan via SMS.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En als mensen het maar niet te serieus nemen. Sommige mensen hebben de neiging je plat te spammen en kwaad te worden als je niet binnen een paar minuten reageert
Voor een maat van me heeft het precies zo uitgepakt iigquote:
Drempel voor een berichtje, op welke wijze dan ook, voel ik ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mij maakt het niet zo uit. al ben ik daar de laatste tijd niet meer zo bedreven in dan een tijd geleden, in die zin dat ik snel een berichtje stuur.snap die drempel niet zo, het is maar een berichtje.
en zo nu en dan zou ik wel facebook willen hebben om lekker fokkertjes te begluren.totdat ik weer wakker word.
Al enkele keren.quote:
Stressen is niet goed!quote:
Af en toe...quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stressen is niet goed!
Of ja, soms wel
quote:Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat heb je nog met jouw leeftijd
Geintje
Tuulk, aj da neet könt verstoan wek 't ok neet meerquote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Yuki het volgende:
Het ergste is, ik ben Noord Hollandse pur sang, maar ik versta het woord voor woord.
nee zou ik ook geen probleem mee hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Drempel voor een berichtje, op welke wijze dan ook, voel ik ook niet.
Benaderen op facebook bijv wel.
Eef!quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef eefje801 het volgende:
Wat een boel bijlezen!
ja sorry, geen dateverhalen. Ik lees nog even verder.
Een heleboel! Maar verklappen is niet leuk, dus lees het vorige topic (of topics) maar eens naquote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dag El_Thijs! Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Whoa, wat druk hier! Ik zat nog in het vorige topic dat nu al gesloten is
Das een reden waarom ik die hele Whatsapp heb verwijderdquote:Op zondag 23 december 2012 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
En als mensen het maar niet te serieus nemen. Sommige mensen hebben de neiging je plat te spammen en kwaad te worden als je niet binnen een paar minuten reageert
Wel erbij blijven he! Anders mis je misschien nog sappige detailsquote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Ernemmertje het volgende:
Whoa, wat druk hier! Ik zat nog in het vorige topic dat nu al gesloten is
Hahaha ojee, wat heb ik gemistquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel erbij blijven he! Anders mis je misschien nog sappige details
dat heb ik wel ooit gehad. toen had ik via fobo al een week of wat leuk contact met een meisje, toen werd pm geintroduceerd dus wij over naar pm. werd het nóg leuker, ging fok ineens down, een maand lang of zo.quote:
Niks denk ik hoorquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Hahaha ojee, wat heb ik gemist
Fok een máánd down? Not in this lifetimequote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik wel ooit gehad. toen had ik via fobo al een week of wat leuk contact met een meisje, toen werd pm geintroduceerd dus wij over naar pm. werd het nóg leuker, ging fok ineens doen, een maand lang of zo.![]()
man man wat baalde ik die maand.
Kan je dat?quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik was ff aan het lezen online over lucide dromen
Nóg niksquote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Hahaha ojee, wat heb ik gemist
Dat heb ik al een paar keer gehad. Kun je vrij eenvoudig triggeren hoor!quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik was ff aan het lezen online over lucide dromen
Vertelquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gehad. Kun je vrij eenvoudig triggeren hoor!
Kan me het ook niet herinneren, maar dan baal je wel goedquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Fok een máánd down? Not in this lifetime
Of iig al niet meer sinds 2003 hoor
*Gaat er eens goed voor zitten*quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Aaaw! Dat is dan echt kut ja.quote:Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik wel ooit gehad. toen had ik via fobo al een week of wat leuk contact met een meisje, toen werd pm geintroduceerd dus wij over naar pm. werd het nóg leuker, ging fok ineens down, een maand lang of zo.![]()
man man wat baalde ik die maand.
quote:
Nog niet bewust nee.. Lijkt me wel erg interessant..quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
jawel, was toen replique nog in ontwikkeling was geloof ik. de software van fok.quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef erikkll het volgende:
[..]
Fok een máánd down? Not in this lifetime
Of iig al niet meer sinds 2003 hoor
Ik wil je graag nog eens zienquote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaw! Dat is dan echt kut ja.
Vraagje. Als je "I'm looking forward to seeing you again" vertaalt naar het Nederlands voor een leuk spontaan berichtje, hoe doe je dat dan? "ik kijk ernaar uit je weer te zien" vind ik zo stoffig klinken.
Ik zie U graag nog eens!quote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vraagje. Als je "I'm looking forward to seeing you again" vertaalt naar het Nederlands voor een leuk spontaan berichtje, hoe doe je dat dan? "ik kijk ernaar uit je weer te zien" vind ik zo stoffig klinken.
Complete zin is: I'm looking forward to seeing you again in January, and hopefully it will snow again in time for our snow picnic.quote:
Hoop je snel nog eens te zien/spreken?quote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie U graag nog eens!
...nee, toch niet.
"ik kan haast niet wachten tot ik je weer zie blabla..."quote:Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Complete zin is: I'm looking forward to seeing you again in January, and hopefully it will snow again in time for our snow picnic.
Is niet voor mijn eigen berichtje he.
Ja maar dat vind ik weer te enthousiast zeg maar, gezien het origineel vrij normaal is om te zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef dawg het volgende:
[..]
"ik kan haast niet wachten tot ik je weer zie blabla..."
Ik kijk ernaar uit om je te zien in januari, hopelijk sneeuwt het dan zodat onze sneeuw-picknick door kan gaanquote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik weer te enthousiast zeg maar, gezien het origineel vrij normaal is om te zeggen.
ik verheug me?quote:Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik weer te enthousiast zeg maar, gezien het origineel vrij normaal is om te zeggen.
Ok, wat je doet is vrij eenvoudig. Eerst ga je een tijdje (bijv 2 weken of zo) dromen proberen te onthouden nadat je wakker wordt. Dat kan vrij eenvoudig, door ze op te schrijven direct na wakker worden. Je onthoudt dan wat er gek was aan je dromen. Dat is stap 1.quote:
Kijk ernaar uit om je te zien vind ik nog steeds niet geweldig, maar it'll do. Thanks!quote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit om je te zien in januari, hopelijk sneeuwt het dan zodat onze sneeuw-picknick door kan gaan
Zoiets?
Hmm, toch eens proberenquote:Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ok, wat je doet is vrij eenvoudig. Eerst ga je een tijdje (bijv 2 weken of zo) dromen proberen te onthouden nadat je wakker wordt. Dat kan vrij eenvoudig, door ze op te schrijven direct na wakker worden. Je onthoudt dan wat er gek was aan je dromen. Dat is stap 1.
Als 2e stap ga je overdag regelmatig checken of je wel wakker bent. Daarvoor zijn meerdere methoden (bijv naar je hand kijken, die ziet er gek uit in een droom). Mijn favoriete methode is 'proberen' te vliegen. In het echt lukt dat natuurlijk niet, in een droom kun je alles, dus ook vliegen.
Het gaat er om dat je dat elk uur, half uur even checkt. Daardoor ga je het 'onbewust' doen. In je dromen verwerk je ervaringen van de dag, dus op den duur ga je het 'automatisch' ook in een droom doen.
Dit zijn twee methoden om bewust te worden van of je droomt of niet, want dat is uiteindelijk je doel. Ik was er een week mee bezig en op een dag probeerde ik weg te vliegen en warempel, ik vloogToen wist ik dus dat ik droomde. Et voila: lucide droom.
Zodra je weet dat je droomt kun je natuurlijk allerlei vette dingen gaan doen, een half uur onder water met dolfijnen zwemmen, vliegen, op de maan lopen, etc. Wat je alleen NIET moet doen, is te enthousiast worden dat je lucide droomt. Je bent er heel 'blij' mee, en daardoor word je wakker.
Ik wist er overigens nooit mijn gedachten bij te houden en 'vergat' na een tijdje dat ik aan het lucide dromen was waarna de droom weer zijn eigen weg vervolgde.
lijkt me leuk om je weer te zien!quote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kijk ernaar uit om je te zien vind ik nog steeds niet geweldig, maar it'll do. Thanks!
Dat krijg je er nou van als je in bad gaat liggenquote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat de neuk?? Ik opende het vorige deel nog geen twee uur geleden...
Klink goed, alleen weet ik wel spannendere dingen te bedenken dan dat.quote:Zodra je weet dat je droomt kun je natuurlijk allerlei vette dingen gaan doen, een half uur onder water met dolfijnen zwemmen, vliegen, op de maan lopen, etc.
Ik niet, want allerlei spannender dingen doe ik liever gewoon in het echtquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Klink goed, alleen weet ik wel spannendere dingen te bedenken dan dat.![]()
Tjah, blijft Fok! hequote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Sekhmet het volgende:
Nou gaan we wel heel erg offtopic mensen!
Dat vorige deel kun je overslaan hoor...weinig gemist behalve veel gelul over gelovig vs niet gelovigquote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef eefje801 het volgende:
Ik ging gewoon gourmetten en zit nog steeds in dat topic waar we het niet over kinderen mogen hebben..wel leuk om weer eens wat te lezen te hebben, dat wel
quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Sekhmet het volgende:
Nou gaan we wel heel erg offtopic mensen!
Sorry.quote:
Gourmettenquote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef eefje801 het volgende:
Ik ging gewoon gourmetten en zit nog steeds in dat topic waar we het niet over kinderen mogen hebben..wel leuk om weer eens wat te lezen te hebben, dat wel
Niet uit je nek lullen. Het is gewoon strontirritant.quote:
Net als jijquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet uit je nek lullen. Het is gewoon strontirritant.
Wel fijn dat de helft van de overbodige posts bestaat uit "Jongens jongens allemachtig wat een spam!"quote:
Ja. Maar ik ben irritant mét dates.quote:
Niet weggaan!!!!!!quote:
Voor jou heb ik altijd tijdquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wel fijn dat de helft van de overbodige posts bestaat uit "Jongens jongens allemachtig wat een spam!"
Waar jij dus ook aan meedoet ouwe knakker![]()
Eefje, wanneer kom je naar mij toe om te daten?
Dan zou ik hem/haar een cursus Engels aanbieden want het is "looking forward to seeing you again".quote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij komt uit Engeland. Dus mwah, dat laat ik wel achterwege.quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou ik hem/haar een cursus Engels aanbieden want het is "looking forward to seeing you again".
Nee joh!quote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou ik hem/haar een cursus Engels aanbieden want het is "looking forward to seeing you again".
Nope... seeing is juistquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Yuki het volgende:
Goed, het was leuk maar ik ben er ook wel klaar mee nu.
Ik ga nog ff genieten van m'n wijntje voor ik zo naar bed ga.
Perz is toch echt nu aan het daten met iemand die haar niet durft te zoenen (En dat ben ik dus nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Sekhmet het volgende:
Dizorn, wanneer komen Perz en jij er nou gewoon eens voor uit dat jullie nog steeds wat hebben ipv al die posts over dates die naar mijn idee nergens over gaan (vnl van perz dan)?
Oftewel, spill the beans! Wat is de situatie tussen jullie nou?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Yuki het volgende:
Goed, het was leuk maar ik ben er ook wel klaar mee nu.
Ik ga nog ff genieten van m'n wijntje voor ik zo naar bed ga.
Dat zegt niets. Alsof elke Nederlander de taal perfect beheerst.quote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hij komt uit Engeland. Dus mwah, dat laat ik wel achterwege.
Dan zou je "I look forward to seeing you again" moeten gebruiken, dus niet looking.quote:
Ik vraag niet naar haar dates met anderen, maar naar de situatie tussen jullie?! Volgens mij hebben jullie namelijk gewoon een relatie, alleen met wat rare twists erin.quote:Op zondag 23 december 2012 22:35 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Perz is toch echt nu aan het daten met iemand die haar niet durft te zoenen (En dat ben ik dus niet)
I am looking forward to seeing you again is dan ook de juiste vormquote:Op zondag 23 december 2012 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Alsof elke Nederlander de taal perfect beheerst.
[..]
Dan zou je "I look forward to seeing you again" moeten gebruiken, dus niet looking.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
I am looking forward to seeing you again is dan ook de juiste vorm
Vind ik altijd zo onhandig met 5 man oid.quote:Op zondag 23 december 2012 22:39 schreef Sekhmet het volgende:
We zijn hier geen engelse les....kan dat via PM ofzo
Nouja, jij zegt dat het onzin-verhalen zijn. Valt best mee dusquote:Op zondag 23 december 2012 22:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik vraag niet naar haar dates met anderen, maar naar de situatie tussen jullie?! Volgens mij hebben jullie namelijk gewoon een relatie, alleen met wat rare twists erin.
En anders...jij had het er een aantal topics geleden over dat jij een succesverhaal was qua daten hier. Waar zit hem dat succes dan in?
No hard feelings, just curious
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Mja, ik denk dat ik mij maar vol ga gieten de komende dagen....quote:
Ik ook... maar niet met drank.quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik mij maar vol ga gieten de komende dagen....
quote:Op zondag 23 december 2012 22:43 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nouja, jij zegt dat het onzin-verhalen zijn. Valt best mee dusEn ik vind het wel denigrerend hoor, dat je het rare twists noemt
Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf er dus maar het mijne van denken. En ik bedoel het niet denigrerend, snap het alleen niet helemaal. Dacht dat het tussen jullie namelijk wel redelijk serieus was...kan het fout hebben natuurlijk![]()
Zoals ik al zei, gewoon nieuwsgierig...ik vond/vind jullie namelijk wel een leuk stel samen.
quote:Op zondag 23 december 2012 23:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag![]()
Dus je hebt een fok-lurker-date!quote:Op zondag 23 december 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
Grappig. Nu ineens wel bericht van één van de dates in spé. How convenient.
Je weet wat er recentelijk gebeurd is he? Jongen mag 2 jaar Engeland niet in ivm stalkenquote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef peleetje het volgende:
Ik heb jaren geleden op een hele lange backpack in Afrika een heel tof meisje ontmoet. Engels. Hele leuke tijd mee gehad. Na een tijdje met elkaar optrekken scheiden onze wegen omdat we ieder een andere kant op reisde. Wel email, facebook uitgewisseld en contact blijven houden. Ook toen ik terug was in NL bleven we met elkaar mailen en facebooken en waren er zelfs plannen om samen nog een keer naar Afrika te gaan. Tot opeens ze niet op Facebook zat. (account verwijderd) en ze niet meer reageerde op mailtjes. Gewoon van de aardbodem verdwenen.
Na een hele lang zoektocht op google kwam ik haar begin vorig jaar weer tegen. Bleek dat ze een zwaar ongeuk had gehad waarbij ze een aantal wervels in haar nek had gebroken. Dat verklaarde waarom ze dus opeens nniet meer reageerde op mails en haar FB weg was. Ik heb haar het afgelopen jaar met enige regelmaat mailtjes gestuurd en spijt betuigd dat ik niet wist wat er met haar aan de hand was. En dat ik haar graag nog wil zien. Maar nooit reactie terug gehad. Inmiddels heeft ze overgens ook een kindje en is getrouwd. Toch blijft het knagen. Misschien moet ik gewoon eens naar Engeland afreizen en haar opzoeken. Blijf er mee in m'n hoofd zitten. Al jarenlang.
Spijt? Heb je haar zo hard lopen afbranden dat ze je zomaar aan het negeren was dan?quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef peleetje het volgende:
Ik heb jaren geleden op een hele lange backpack in Afrika een heel tof meisje ontmoet. Engels. Hele leuke tijd mee gehad. Na een tijdje met elkaar optrekken scheiden onze wegen omdat we ieder een andere kant op reisde. Wel email, facebook uitgewisseld en contact blijven houden. Ook toen ik terug was in NL bleven we met elkaar mailen en facebooken en waren er zelfs plannen om samen nog een keer naar Afrika te gaan. Tot opeens ze niet op Facebook zat. (account verwijderd) en ze niet meer reageerde op mailtjes. Gewoon van de aardbodem verdwenen.
Na een hele lang zoektocht op google kwam ik haar begin vorig jaar weer tegen. Bleek dat ze een zwaar ongeuk had gehad waarbij ze een aantal wervels in haar nek had gebroken. Dat verklaarde waarom ze dus opeens nniet meer reageerde op mails en haar FB weg was. Ik heb haar het afgelopen jaar met enige regelmaat mailtjes gestuurd en spijt betuigd dat ik niet wist wat er met haar aan de hand was. En dat ik haar graag nog wil zien. Maar nooit reactie terug gehad. Inmiddels heeft ze overgens ook een kindje en is getrouwd. Toch blijft het knagen. Misschien moet ik gewoon eens naar Engeland afreizen en haar opzoeken. Blijf er mee in m'n hoofd zitten. Al jarenlang.
Hoezo heb je spijt betuigd? Wat heb je gedaan/misdaan dan? Wordt uit je verhaal niet duidelijk.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef peleetje het volgende:
Niet doen, let it go!quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef peleetje het volgende:
Toch blijft het knagen. Misschien moet ik gewoon eens naar Engeland afreizen en haar opzoeken. Blijf er mee in m'n hoofd zitten. Al jarenlang.
Nouja... spijt omdat ik niets wist van haar ongeluk. (ok, ik kon het ook niet weten maar goed...)quote:Op zondag 23 december 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo heb je spijt betuigd? Wat heb je gedaan/misdaan dan? Wordt uit je verhaal niet duidelijk.
Echt.quote:Op zondag 23 december 2012 23:17 schreef peleetje het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens naar Engeland afreizen en haar opzoeken. Blijf er mee in m'n hoofd zitten. Al jarenlang.
Nou, dan.quote:Op zondag 23 december 2012 23:23 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nouja... spijt omdat ik niets wist van haar ongeluk. (ok, ik kon het ook niet weten maar goed...)
Niet zo gek toch. Als je heel intensief contact heb met iemand en het dan opeens helemaal stil valt. En dat de reden blijkt te zijn dat iemand een zwaar ongeluk heeft gehad.quote:
Schijnbaar heeft zij het contact toch anders ervaren, anders was je mi wel op de hoogte gesteld van haar ongeluk.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef peleetje het volgende:
[..]
Niet zo gek toch. Als je heel intensief contact heb met iemand en het dan opeens helemaal stil valt. En dat de reden blijkt te zijn dat iemand een zwaar ongeluk heeft gehad.
Ja... dat knaagt wel. Had ik moeten weten. Had ik haar moeten steunen. Had ik zus/zo.
Ditquote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft zij het contact toch anders ervaren, anders was je mi wel op de hoogte gesteld van haar ongeluk.
Wel gek dat je dat wil. Ze is getrouwd en heeft een kindje en negeert je mails en blokkeert je op facebook ('verwijderd'...). Dan zou bij mij de hint wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 23:27 schreef peleetje het volgende:
[..]
Niet zo gek toch. Als je heel intensief contact heb met iemand en het dan opeens helemaal stil valt. En dat de reden blijkt te zijn dat iemand een zwaar ongeluk heeft gehad.
Ja... dat knaagt wel. Had ik moeten weten. Had ik haar moeten steunen. Had ik zus/zo.
Weet niet... maar als iemand nog met je op vakantie wil kort voor het ongeluk.quote:Op zondag 23 december 2012 23:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Schijnbaar heeft zij het contact toch anders ervaren, anders was je mi wel op de hoogte gesteld van haar ongeluk.
Dat ze haar facebook heeft verwijderd of is gedaan door familie vermoed ik. Want dat was net na het ongeluk.quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wel gek dat je dat wil. Ze is getrouwd en heeft een kindje en negeert je mails en blokkeert je op facebook ('verwijderd'...). Dan zou bij mij de hint wel duidelijk zijn.
Gast, ze is getrouwd, heeft een kindje. Denk je echt dat ze nu nog op jou zit te wachten?quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef peleetje het volgende:
[..]
Weet niet... maar als iemand nog met je op vakantie wil kort voor het ongeluk.
Ik kende haar familie en vrienden niet dus. En ze heeft maandenlang in het ziekenhuis gelegen en daarna nog maanden moet revalideren. (blijkt)
Neemt niet weg dat er nog dingen zijn die je wilt weten of zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gast, ze is getrouwd, heeft een kindje. Denk je echt dat ze nu nog op jou zit te wachten?
Wil je dit voor haar of meer voor jezelf?quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er nog dingen zijn die je wilt weten of zeggen.
En zij heeft blijkbaar geen behoefte om tekst en uitleg te geven...quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Tja, pech dan he. Dat je dat niet gaat kunnen doen zul je maar mee moeten leren leven.quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dan nog had ze in de maanden erna iets kunnen laten horen of aan haar fam kunnen vragen om jou op de hoogte te stellen. Jij bent voor haar dus niet zo belangrijk als zij voor jou was.quote:Op zondag 23 december 2012 23:29 schreef peleetje het volgende:
[..]
Weet niet... maar als iemand nog met je op vakantie wil kort voor het ongeluk.
Ik kende haar familie en vrienden niet dus. En ze heeft maandenlang in het ziekenhuis gelegen en daarna nog maanden moet revalideren. (blijkt)
Ja, en dan? Het heeft uiteindelijk niet zoveel zin toch? Just let it go.quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Op die vragen ga je toch alleen maar onbevredigende antwoorden krijgen. Ze heeft een ander...dat kunnen alleen maar "wat als..." vragen worden en daar schieten jullie beide niks mee op.quote:Op zondag 23 december 2012 23:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Voor mezelf natuurlijk!quote:Op zondag 23 december 2012 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je dit voor haar of meer voor jezelf?
En daar zijn een hoop mensen en camera's bij en nog doen de 'geliefdes' vaak geforceerd aardig.quote:Op zondag 23 december 2012 23:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
Voor mezelf natuurlijk!
Sommige dingen wil je gewoon begrijpen. Dat is het meer. Zo gek is dat niet.
Er zijn zat mensen die oude geliefdes zoeken om nog 1x iets te zeggen of te begrijpen.
(zie memories)
Ik ken het gevoel en voor mij is het uiteindelijk alleen maar goed geweest. Maar in de meeste gevallen schiet je er weinig mee op. Maar reis niet naar haar toe, dan zet je haar voor het blok. Als je dan toch iets kwijt wilt, zet het op papier en stuur het haar op. kans dat je niks terug krijgt, maar dan is het ook duidelijk dat zij jou die antwoorden gewoon niet wil geven. Daar moet je dan ook mee leren leven.quote:Op zondag 23 december 2012 23:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
Voor mezelf natuurlijk!
Sommige dingen wil je gewoon begrijpen. Dat is het meer. Zo gek is dat niet.
Er zijn zat mensen die oude geliefdes zoeken om nog 1x iets te zeggen of te begrijpen.
(zie memories)
Dat heb ik al gedaan inderdaad... ik ga ook niet naar hoe toe reizen.quote:Op zondag 23 december 2012 23:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel en voor mij is het uiteindelijk alleen maar goed geweest. Maar in de meeste gevallen schiet je er weinig mee op. Maar reis niet naar haar toe, dan zet je haar voor het blok. Als je dan toch iets kwijt wilt, zet het op papier en stuur het haar op. kans dat je niks terug krijgt, maar dan is het ook duidelijk dat zij jou die antwoorden gewoon niet wil geven. Daar moet je dan ook mee leren leven.
quote:Op maandag 24 december 2012 00:02 schreef Sekhmet het volgende:
Dat gevoel zit bij jou en je kan beter kijken hoe jij daar vanaf komt ipv haar ermee lastig te vallen, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
En reiscontacten zijn een bijzonder iets omdat je vaak een korte periode intensief met elkaar doormaakt en je samen (soms) bijzondere ervaringen deelt. Eenmaal terug in je eigen leventje kan iemand zijn idee daarover erg veranderen. Hetzelfde zie je ook vaak bij vakantieliefdes. Als je weer thuis bent zijn andere dingen weer veel belangrijker en wordt de gedachte aan de reis samen alleen een leuke herinnering. Koester die en laat de vragen los.
Dat...quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway mensen, stop eens met off topic lullen... anders komen er weer wannabe mods klagen
Dit heeft toch meer met relaties/daten te maken dan het vertalen van een zin in het Engelsquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway mensen, stop eens met off topic lullen... anders komen er weer wannabe mods klagen
quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat het confronterend is, maar... Net als Dyno eerder vandaag, je vraagt toch zelf om advies?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat...
Ik ben al die adviesjes van wannabee psychologen ook wel weer zat inmiddels.
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragenquote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat...
Ik ben al die adviesjes van wannabee psychologen ook wel weer zat inmiddels.
Schatje ben je ook, he.quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragen
Haha nee is niet confrontrerend... en ik vroeg ook geen advies. Wou het gewoon effe kwijt. maar na 10x je moet, je moet zus, je moet zus, je moet vooral niet dat denk ik ook...quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat het confronterend is, maar... Net als Dyno eerder vandaag, je vraagt toch zelf om advies?
Wil toch nog even reageren omdat ik je heb ontmoet Dyna maar ten eerste ben je niet fugly en kom je in het echt okee over. Ik ken je niet goed genoeg om te zeggen dat je een hosselkoning in de dop bent maar kom, neem even pauze en geef de moed niet op.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En dat is nou precies mijn punt.
Zelfs als een vrouw fugly is en niets in haar profiel invult krijgt ze nog reacties.
Een man daarentegen moet ongelofelijk zijn best doen. Hij moet aantrekkelijke foto's plaatsen, zijn profiel leuk invullen, zijn berichten moeten beter zijn dan die van andere mannen. En dan nog is het maar de vraag of hij een reactie terug krijgt.
Als je al geen enkele reactie terug krijgt, is wat er na komt qua daten en dergelijke niet meer interessant, want tot die fase kom je dan als man niet eens.
Nou ben ik niet de knapste en leuke berichten schrijven kan ik ook niet. Dan ben je blijkbaar als man volledig kansloos op een datingsite, terwijl dat omgekeerd dus niet het geval is.
Ik heb nergens gevraagd of ik aub advies mocht!quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragen
Tsja, je verhaal droppen = wachten op reacties.quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha nee is niet confrontrerend... en ik vroeg ook geen advies. Wou het gewoon effe kwijt. maar na 10x je moet, je moet zus, je moet zus, je moet vooral niet dat denk ik ook...ik doe toch mijn eigen ding.
Lag jij niet in bed met een fles wijn trouwens?
Ongelovelijk!quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je verhaal droppen = wachten op reacties.
Anyway, doe je ding
Ik zit op de bank met een wijntje; ben nog te wakker om naar bed te gaan dus spiekte hier nog ff.
Wat een drol van een vent ben en blijf je toch ook. Ga je zometeen weer huilend afscheid nemen om 5 minuten later weer terug te komen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Zet het dan de volgende keer in je dagboekquote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gevraagd of ik aub advies mocht!
Allemaal lief bedoeld hoor. Daar niet van.
Ja... boehoequote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een drol van een vent ben en blijf je toch ook. Ga je zometeen weer huilend afscheid nemen om 5 minuten later weer terug te komen?
Zoet of droog?quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jazeker... ik zit lekker aan een chocomelletje! (bruin)
Ook warm lekker met rum en slagroom! (maar misschien meer geschikt als je morgen niet hoeft te werkenquote:
Zeker... ik werk sowieso niet. Maar ik drink ook vrijwel niet.quote:Op maandag 24 december 2012 00:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ook warm lekker met rum en slagroom! (maar misschien meer geschikt als je morgen niet hoeft te werken)
Chocomel met rum kun je náuwelijks als drank bestempelen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zeker... ik werk sowieso niet. Maar ik drink ook vrijwel niet.
Haha ja ok... das waar. Maar toch! gevoelsmatig! sla ik toch af!quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef erikkll het volgende:
[..]
Chocomel met rum kun je náuwelijks als drank bestempelen zullen we maar zeggen
Moeten nog mensen werken morgen he!quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Zo jammer dat na 12 uur het topic een enorme SC wordt
Kijk uit he! Anders heb je ook mod-pretenties zometeen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Ga jij nou maar gewoon datenquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk uit he! Anders heb je ook mod-pretenties zometeen.
Ja das waar...quote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
... dus?
Beetje over drinken ouwehoeren kan ook hier
Wel een hevig hypocriete mod zou je zijnquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk uit he! Anders heb je ook mod-pretenties zometeen.
Schuldig! Ik wil wel iets zeggen over mijn datingsite ervaringen!quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Daarom zou het ook niks voor mij zijn, doc.quote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wel een hevig hypocriete mod zou je zijn
Moet je maar niet zo gierig zijn en gewoon ook netjes betalen om die dame (of heer) netjes te beantwoorden!quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Schuldig! Ik wil wel iets zeggen over mijn datingsite ervaringen!
Paiq: Saai. Duurt een eeuwigheid voor je een match krijgt, tenzij je betaalt. Bovendien die 10 minuten wachten op iemand's foto waarna ze er als trol uit blijkt te zien is niet zo fijn.Verder ben je de hele avond online om uitgenodigd te worden voor één battle. Als meisje zal dat vast anders zijn.
Badoo: Volgens mij is dit wel leuk als je in een grote stad woont, maar ik heb die regiometer op de standaard 50 km staan en nu heb ik alle profielen wel zo'n beetje gezien. Er zitten wel een paar leuke persoontjes op, maar vééééééél mensen die al lange tijd niet meer online zijn geweest. Mensen reageren ook slecht op berichtjes, heb er zelden een leuk gesprek.
Pepper: Nogal vervelend dat je eigenlijk niets kunt doen als je niet betaalt. Het erge is dat als iemand MIJ wat stuurt, en diegene is wél betalend lid, ik tóch niet kan antwoorden. Da's toch vervelend voor die ander? Die heeft immers geld betaald voor alle functionaliteiten.
Klopt.quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Paiq: Saai. Duurt een eeuwigheid voor je een match krijgt, tenzij je betaalt. Bovendien die 10 minuten wachten op iemand's foto waarna ze er als trol uit blijkt te zien is niet zo fijn.Verder ben je de hele avond online om uitgenodigd te worden voor één battle. Als meisje zal dat vast anders zijn.
Badoo: Volgens mij is dit wel leuk als je in een grote stad woont, maar ik heb die regiometer op de standaard 50 km staan en nu heb ik alle profielen wel zo'n beetje gezien. Er zitten wel een paar leuke persoontjes op, maar vééééééél mensen die al lange tijd niet meer online zijn geweest. Mensen reageren ook slecht op berichtjes, heb er zelden een leuk gesprek.
Pepper: Nogal vervelend dat je eigenlijk niets kunt doen als je niet betaalt. Het erge is dat als iemand MIJ wat stuurt, en diegene is wél betalend lid, ik tóch niet kan antwoorden. Da's toch vervelend voor die ander? Die heeft immers geld betaald voor alle functionaliteiten.
Moet je meestal ook entree geld betalen of de wc's!quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
Ik ben niet dolenthousiast dus. Gewoon een disco ingaan of op een feestje iemand ontmoeten gaat vaak makkelijker
Gierig?quote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gierig zijn en gewoon ook netjes betalen om die dame (of heer) netjes te beantwoorden!
Zie, hij betaald wel gewoon netjes om de mensen te beantwoorden.quote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt.
Paiq is nog wel goedkoop, dus je kan wel lekker cheaten...
Maar voorderest heb ik gemerkt dat er mensen met een korte aandachtsspanne zitten.... Zeggen 1 regel, loggen uit en vervolgens blijven ze 2 weken offline ofzo....
RP is voor mij toe nu toe de enige site waar je het meest "waar voor je geld" krijgt zeg maar...
Oh ja, wat helemaal irritant is aan pepper... als iemand je wat stuurt... kan je het niet eens lezen als je niet betaalt....quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gierig?Ik bepaal zelf wel of ik ergens geld voor betaal, en dat is niet pepper. Ik weet niet waarom je denkt mij gierig te mogen noemen maar volgens mij ken je me niet vriend.
Dat jij op basis van 1 post concludeert dat ik gierig ben is niet mijn probleem. Entreegeld en geld voor de wc's is het prima waard want je hebt er sowieso een leuke avond. Pepper lijkt me geen gegarandeerd leuke tijd.quote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Moet je meestal ook entree geld betalen of de wc's!
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gierig?Ik bepaal zelf wel of ik ergens geld voor betaal, en dat is niet pepper. Ik weet niet waarom je denkt mij gierig te mogen noemen maar volgens mij ken je me niet vriend.
Gast, ben je een beetje gefrustreerd of zo?quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zie, hij betaald wel gewoon netjes om de mensen te beantwoorden.
Mja, zijn klacht is wel terecht... als je niet betaalt... kan je nul komma nul met pepper....quote:
Nog irritanter: als ik iemand wat stuur en diegene aan wie ik iets stuur is geen betaald lid en kan mijn bericht dus niet lezen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, wat helemaal irritant is aan pepper... als iemand je wat stuurt... kan je het niet eens lezen als je niet betaalt....
Ik klaag ook helemaal niet. Ik zeg dat ik het vervelend vind voor die ander! Die stuurt mij immers een bericht dus hoopt op een antwoord. Die ander heeft betaald. Dat vind ik een beetje raar, want dan betaalt diegene dus voor een halve functionaliteit.quote:
Precies! Lees nu nog eens mij eerste post waarin ik vertel wat ik vind van pepper. Die heb ik dus beschreven uit jouw oogpunt.quote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nog irritanter: als ik iemand wat stuur en diegene aan wie ik iets stuur is geen betaald lid en kan mijn bericht dus niet lezen.
Nou ja. Zelfs als dat niet kon, tja... dat is dan maar zo. Maar mensen die wél betalen kunnen dus niet communiceren met mensen die niet betalenquote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zijn klacht is wel terecht... als je niet betaalt... kan je nul komma nul met pepper....
Bij RP en Paiq kan je wel gratis wat functies gebruiken.
Met Paiq heb ik tot nu toe de beste ervaringen van deze drie, maar het is zeker niet zaligmakend. Na vijf minuten lul je die foto's dan wel vrij, míts de ander ook doorkletst, maar het zijn nogal afstanden meestal...quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Mensen die niet betalen kunnen ook niet communiceren met mensen die wel betalen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs als dat niet kon, tja... dat is dan maar zo. Maar mensen die wél betalen kunnen dus niet communiceren met mensen die niet betalenDan staat de commercie wat mij betreft het doel van de site in de weg.
Als je betalend lid bent kun je kiezen hoe belangrijk je locatie vindt! Dat vind ik wel een fijne optie.quote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Paiq heb ik tot nu toe de beste ervaringen van deze drie, maar het is zeker niet zaligmakend. Na vijf minuten lul je die foto's dan wel vrij, míts de ander ook doorkletst, maar het zijn nogal afstanden meestal...
Kloptquote:Badoo is niet erg begaan met je privacy. Profielen zijn zo in te zien via google.
Ja, da's die site. Ik vind wel dat pepper leuke meisjes kiest die dichtbij wonenquote:Pepper. Eén dag opgestaan, kon er weinig mee. Dat is toch met dat knip en plak-prikbord? Of is dat weer een andere site?
Gewoon rondkijken of het wat is?quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mensen die niet betalen kunnen ook niet communiceren met mensen die wel betalen.
Sterker nog... die kunnen met helemaal niemand communiceren. Dus wat doe je dan in de 1ste plaats op zo'n site?
Helaas moet je je bij veel sites eerst inschrijven voordat je pas kan ontdekken wat je wel en niet kan...quote:Op maandag 24 december 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:
Er zijn nog wel meer gratis sites waar je van vrijwel alle functies gebruik kan maken. Als je niet wilt betalen, ga dan niet op een betaal site zitten lijkt mij.
Btw, ik heb op badoo gestaan, maar was niet te vinden via google. Volgens mij ligt dat dan toch echt aan je instellingen of welke naam je gebruikt.
Er is een prima review site van vrijwel alle datingsites. Daar staat vaak wel genoemd wat wel/niet tot de mogelijkheden behoort als gratis lid. En anders heb je toch vaak een proef periode?...als het je niet bevalt en je wil niet betalen dan schrijf je je weer uit.quote:Op maandag 24 december 2012 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas moet je je bij veel sites eerst inschrijven voordat je pas kan ontdekken wat je wel en niet kan...
Pepper is daar een goed voorbeeld van....
Ik zette dat erachter omdat ik niet zeker weet of dat ook voor mannen zo gaat. Knuz is iig ook voor mannen gratis qua reageren en berichten lezen. Alleen om cadeaus te versturen moet je betalen geloof ik.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, iets met luiheid om eerst helemaal een datingsite review te gaan opzoeken om daarna wel of niet te testen...
Sowieso, best belachelijk die sites waar het voor vrouwen gratis is en mannen moeten betalen...
Alleen al om die reden zal je mij daar niet vinden. Je bent beiden blijkbaar op zoek naar iemand, moet je er beiden ook maar moeite voor doen.
Mja, ik ken die sites verder niet... weet wel dat er vroeger sites waren waar je als man niks kon maar waar vrouwen alles gratis konden....quote:Op maandag 24 december 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zette dat erachter omdat ik niet zeker weet of dat ook voor mannen zo gaat. Knuz is iig ook voor mannen gratis qua reageren en berichten lezen. Alleen om cadeaus te versturen moet je betalen geloof ik.
Ik heb alleen nog maar pepper. Betaal af en toe een maandje als ik reacties krijg. Toch wel aardig gedate via pepper.quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ken die sites verder niet... weet wel dat er vroeger sites waren waar je als man niks kon maar waar vrouwen alles gratis konden....
Net trouwens maar eens mijn Pepper profiel verwijderd... doe er toch niks mee
RP loopt 19 januari af....
Op 20 januari zul je de vrouw van je dromen ontmoeten..quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ken die sites verder niet... weet wel dat er vroeger sites waren waar je als man niks kon maar waar vrouwen alles gratis konden....
Net trouwens maar eens mijn Pepper profiel verwijderd... doe er toch niks mee
RP loopt 19 januari af....
Misschien wel, misschien niet.... ik ga uit van nietquote:Op maandag 24 december 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op 20 januari zul je de vrouw van je dromen ontmoeten..
Die mogelijkheid heb je iedere dag. :-)quote:Op maandag 24 december 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op 20 januari zul je de vrouw van je dromen ontmoeten..
Gelijke rechten enzo, hebben die vrouwen jarenlang voor gestreden en nu dit!quote:Op maandag 24 december 2012 06:44 schreef ook_gek het volgende:
Gaat lekker hier, de 1 gebruikt het als een vertaal machine. De ander als een lief dagboek en wenst geen advies wanneer de reacties anders zijn dan dat hij wilt horen. En na 00:00 uur us het opeens een SC
Wat maakt het uit dat bepaalde functies betaald zijn voor mannen en niet voor vrouwen dan?
1. de onzekere jongen uithangen die aanmoedigingen nodig heeft om tot actie te komen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien moet ik ook maar foto's in mijn fobo gaan zetten
Wel met je eens. Maar toch is het ook weer niet zo slecht denk ik.. bedoel een meid kan er ook op reageren met 'ja doe maar foto's ben benieuwdquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:
Zit het vorige topic door te lezen. En kunnen de mannen misschien ophouden met dingen als:
[..]
1. de onzekere jongen uithangen die aanmoedigingen nodig heeft om tot actie te komen.
2. dit benadrukken met desmiley.
PM/DM de vrouw van je dromen die dit topic gebruikt om jou, woest aantrekkelijke alfa man (met een hoog intelligentie, inlevende EQ, rollende spieren en een ijzeren wil), naar zich toe te trekken zonder het gevoel van jagen bij je weg te nemen.
Graag gedaan, niet boos op reageren en geboortekaartje ter zijner tijd is altijd leuk.
Veel tekst, terwijl je eigenlijk na de 2e zin al klaar was.quote:Op maandag 24 december 2012 10:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel met je eens. Maar toch is het ook weer niet zo slecht denk ik.. bedoel een meid kan er ook op reageren met 'ja doe maar foto's ben benieuwd'. Is niet direct zo dat een beetje onzekere vraagstelling per definitie fout is naar mijn idee... althans in het voorbeeld die jij aanhaalt kan ik me er nog wel in vinden (en ja kan me er ook in vinden dat genoeg/sommige meiden er niet voor vallen). Maar ja wil maar zeggen dat je een bepaalde groep aanspreekt (zoals met elk gedrag) en dat voorbeeld wat mij betreft niet zo is dat elke meid denkt van 'ow nee wat een onzekere jongen, die moet ik mijden en wil ik zeker geen foto's van zien'.
Doet ie altijd. Soms vraag je je af waar de batterijen zitten. Ben het overigens wel volledig eens met je betoog.quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Veel tekst, terwijl je eigenlijk na de 2e zin al klaar was.Het is een tip, ik leg niemand iets op. Ik denk zelf dat vrouwen die er zo op reageren niet reageren en dan ook echt interesse hebben.
Wat ik wil zeggen: Het irriteert mij en ik krijg er een 'man up' gevoel bij.
Dat ergert mij dan weerquote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Veel tekst, terwijl je eigenlijk na de 2e zin al klaar was.Het is een tip, ik leg niemand iets op. Ik denk zelf dat vrouwen die er zo op reageren niet reageren en dan ook echt interesse hebben.
Wat ik wil zeggen: Het irriteert mij en ik krijg er een 'man up' gevoel bij.
Dank u.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet ie altijd. Soms vraag je je af waar de batterijen zitten. Ben het overigens wel volledig eens met je betoog.
Oh shit.... weer het Theo Maassen ezelsbruggetje vergeten....quote:Op maandag 24 december 2012 10:42 schreef eefje801 het volgende:
Dat ergert mij dan weer(taalnazi) Maar verder wel eens, het is gewoon zo doorzichtig. Misschien dat er vrouwen zijn die daar echt voor vallen hoor maar ik ken ze niet
Dit deed je expres.... toch?quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En meestal bij mij eerst gewoon de kern en daarna extra uitleg, kan geen kwaad. Is niet zo dat het getroll of gelul is van me dus ja, en bespaart vaak onnodig lange discussies als je duidelijk bent en direct de voors en tegens aangeeft. Is niet zo dat ik het de katzekul doe ofzoalthans hoop het niet
Ja ik zou nooit zoiets nog na posten ter verduidelijking van mijn acties en beweegredenenquote:
Als je bedoeld in mee naar famillie, dan zeg ik gelukkig nietquote:Op maandag 24 december 2012 11:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn er nog mensen met kerstavond-dates?
Ja een jankend wijf naast je op de bank die ondertussen naar de tv zit te schreeuwen met allemaal commentaar. En als jij wat zgt, je een Ssssst naar je hoofd krijgtquote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Silenus het volgende:
Nog niet, maar wie weet regel ik nog wat vanavond. Lekker samen naar de all you need is love-kerstspecial kijken, we weten allemaal hoe zoiets gaat eindigen!![]()
![]()
![]()
![]()
(Juist, veel kussiekroel en weinig porno)
Met veel diep in de ogen gestaar terwijl je je hersens breekt over hoe hij ook weer heette...quote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef Silenus het volgende:
Nog niet, maar wie weet regel ik nog wat vanavond. Lekker samen naar de all you need is love-kerstspecial kijken, we weten allemaal hoe zoiets gaat eindigen!![]()
![]()
![]()
![]()
(Juist, veel kussiekroel en weinig porno)
Ik heb het over dates. Anders vroeg ik wel of er nog mensen waren die op familiebezoek gingen.quote:Op maandag 24 december 2012 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je bedoeld in mee naar famillie, dan zeg ik gelukkig niet
Als in samen kerst vieren? Nee ook nietmaar stel ik was daten had ik no way famillie gedaan
Maar ze had helemaal geen date met hem...drie uur later kreeg ze ditquote:Hi eva ik heb een tafeltje naast de kachel tegenover de bar.
tot zo
erik
quote:hi Eva,
dat was erg ongepast van mij. Deze week had ik naast met jou nog een tweede date met wie ik ook al een tijdje contact had. In een mooie klassieke sms-verhaspeling stuurde ik per ongeluk jou een berichtje vanavond.
mijn excuses,
erik
Zo kan je aan elk profiel wel wat opmerken. Ik vind eigenlijk niets mis met haar omschrijving. Het feit dat iedereen in zijn profiel aangeeft spontaan te zijn / op zoek te zijn naar een spontaan iemand vind ik dan eerder opvallend.quote:Op maandag 24 december 2012 11:39 schreef Moogwai10 het volgende:
Waaronder deze dame (van 34 jr):
"ik zoek een leuke spontane man, met wie ik veel pelzier kan hebben. Het liefste heb ik ook dat hij een kinderwens heeft, zelf heb ik dat namelijk ook. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een man met een goed beroep!"
Goed beroep?!... Als putjesschepper ben je ook goed bezig toch voor je kleiende medemens?
Zoiets vraagt natuurlijk om een troll reactie.![]()
Een date waar ook familie bij is kan ook he. Of wil je na 3x afspreken al spreken over een relatie?quote:Op maandag 24 december 2012 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb het over dates. Anders vroeg ik wel of er nog mensen waren die op familiebezoek gingen.
Dat is wel erg knullig.quote:Op maandag 24 december 2012 11:52 schreef Silenus het volgende:
Hahaha, een ex-date vertelt me net een mooi verhaal. Ze kreeg out of the blue een smsje van een kerel met wie ze enkele dagen geleden had afgesproken.
[..]
Maar ze had helemaal geen date met hem...drie uur later kreeg ze dit
[..]![]()
Als er familie ontmoet gaat worden zou je - in de regel - wel kunnen stellen dat het officieel is. Maar dat bedoelde ik dus niet. Gewoon wat drinken of iets. Geen idee waarom de familie er nu aan de haren bij getrokken wordt verder.quote:Op maandag 24 december 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een date waar ook familie bij is kan ook he. Of wil je na 3x afspreken al spreken over een relatie?
En ja, date 3 bij haar of zijn familie is mogelijk.
Vind ik niet zo opvallend eigenlijk in dit geval. Gezien haar leeftijd en de expliciete vermelding van haar kinderwens heeft ze vast last van rammelende eierstokken, en daarom heeft ze ook geen uitgebreid wensenlijstje meer maar beperkt ze het tot het algemene "spontane man met wie ik veel plezier kan hebben". En hij moet zekerheid bieden voor haar kinderen en dus een goede baan hebben. Eigenlijk een prima profiel waarmee je meteen weet waar je aan toe bent.quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Bassiiej het volgende:
[..]
Zo kan je aan elk profiel wel wat opmerken. Ik vind eigenlijk niets mis met haar omschrijving. Het feit dat iedereen in zijn profiel aangeeft spontaan te zijn / op zoek te zijn naar een spontaan iemand vind ik dan eerder opvallend.
Helemaal met je eens Joanne! Ik vind ook niet mis met haar profiel. Mijn opmerking wat betreft het woord spontaan in datingprofielen was meer in algemene zin bedoeld.quote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo opvallend eigenlijk in dit geval. Gezien haar leeftijd en de expliciete vermelding van haar kinderwens heeft ze vast last van rammelende eierstokken, en daarom heeft ze ook geen uitgebreid wensenlijstje meer maar beperkt ze het tot het algemene "spontane man met wie ik veel plezier kan hebben". En hij moet zekerheid bieden voor haar kinderen en dus een goede baan hebben. Eigenlijk een prima profiel waarmee je meteen weet waar je aan toe bent.
Ja, snap ik, maar lees maar eens vacatures van bedrijven door, daar kom je ook weinig originaliteit tegen hoorquote:Op maandag 24 december 2012 12:31 schreef Bassiiej het volgende:
[..]
Helemaal met je eens Joanne! Ik vind ook niet mis met haar profiel. Mijn opmerking wat betreft het woord spontaan in datingprofielen was meer in algemene zin bedoeld.
Tja, zo kan ik in mijn profiel ook wel zetten:quote:En hij moet zekerheid bieden voor haar kinderen en dus een goede baan hebben.
Inderdaad, krijg daar een beetje een 'oeps, per ongeluk de pil vergeten te nemen' gevoel bij ja.quote:Op maandag 24 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat haar profiel ook niet platgelopen gaat worden, trouwens. Er zijn weinig kerels die bij het woord 'ik heb een kinderwens!' helemaal enthousiast worden, zeker als het meteen zo expliciet wordt vermeld.
Meestal zetten ze dan neer dat ze een "zorgzame, nette vrouw" zoeken, ook al van die cliché-termenquote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik in mijn profiel ook wel zetten:
"Mijn voorkeur gaat ook uit naar een vrouw die goed is in het huishouden en het opvoeden van kinderen!"
quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh shit.... weer het Theo Maassen ezelsbruggetje vergeten....Bedankt voor de nodige correctie.
Ik zou het wel weten, op naar Nevadaquote:Op maandag 24 december 2012 12:46 schreef eefje801 het volgende:
Leuk bericht op okcupid van een grunneger, en eentje uit Nevada. Toch best lastig waar ik nou op zal reageren..keuzes keuzes
Volgens mij is de foto fake, maar idd, Nevadaquote:Op maandag 24 december 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, op naar Nevada
Is dat een internationale site of een mogelijke grapjas?
Mits hij de eerste date betaald natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, op naar Nevada
quote:Op maandag 24 december 2012 13:09 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Mits hij de eerste date betaald natuurlijk
Als ik een man speciaal voor mij naar Nevada zou laten vliegen zou ik ook voor hem betalen hoorquote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]en dan roepen vrouwen dat ze oh zo graag gelijk behandeld willen worden
Ik betaal altijd de eerste date en ik heb ze tot nu toe als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.quote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]en dan roepen vrouwen dat ze oh zo graag gelijk behandeld willen worden
Niet te serieus zijn, het was een geintjequote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik betaal altijd de eerste date en ik heb ze tot nu toe als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.
Niks mis met een heer zijn voor je date.
Als iemand met het OV naar Utrecht komt ga ik haar niet terugrijden naar Den Haag hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik betaal altijd de eerste date en ik heb ze tot nu toe als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.
Mijn dates kwamen allemaal uit de buurt op 1 na. Die was dan ook blijven pitten.quote:Op maandag 24 december 2012 13:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iemand met het OV naar Utrecht komt ga ik haar niet terugrijden naar Den Haag hoor.
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.
Omdat hij hoopt dat hij nog even binnen mag komen natuurlijk voor een "kop koffie"quote:
Het was dan al laat en ik vind het dan wel zo netjes om een meisje niet zo laat alleen met het OV te laten gaan.quote:
Oke, wist niet dat je in Johannesburg woonde.quote:Op maandag 24 december 2012 13:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het was dan al laat en ik vind het dan wel zo netjes om een meisje niet zo laat alleen met het OV te laten gaan.
Tsssk, en dan hier maar blijven posten he. Zo gaat het niet lukken natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:51 schreef ook_gek het volgende:
Ik breng echt niemand terug![]()
Dan blijft ze maar slapen.
Schop ze er gewoon uitquote:Op maandag 24 december 2012 14:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsssk, en dan hier maar blijven posten he. Zo gaat het niet lukken natuurlijk
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 24 december 2012 14:33 schreef Craptacular het volgende:
Precies de reden dit dat het zo gewaardeerd wordt.Nederlandse boerenpummels
Een heer uit 1800 misschien. De laatste date die ik heb gehad was met een dame die anderhalf keer zoveel als ik verdiende. Da's dan toch echt 50-50 hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Oh daar heb ik helemaal geen moeite mee. Tenzij ze zo'n houding aanneemt van: " ik ga ervan uit dat jij betaalt, want ik heb tits ". Dan mag ze het uitzoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
Echt no way dat ik ga betalen voor een date, dat doet ze maar lekker zelf.
Daarna haar nog een keer gezien?quote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef Gatenkaas het volgende:
Eerste date betaal ik het altijd zelf. Laatst had ik echter een date waarbij de dame in kwestie er op stond om ook te betalen.. Was een principe kwestie zei ze.
Dat ja. Dat geneuzel met kassabonnetjes zou voor mij een droogtrekker zijn, maar idd om en om, dat het een beetje gelijk uitkomt allemaal.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
Gewoon 50/50, ook de eerste date. Hoeft echt niet precies te kloppen maar dan de een het eten, en dat de ander dan afrekent in de kroeg daarna.
Jij doet niks 50/50 want je durft niet eens te datenquote:
Als wij gaan daten, mag jij betalenquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij doet niks 50/50 want je durft niet eens te daten
Zelfs niet drankje of broodje doen zonder bij bedoelingen
Dus niks 50/50 jij! En ook niet luvuh
Zal een tafel reserveren op de dag dat pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als wij gaan daten, mag jij betalen
quote:Op maandag 24 december 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal een tafel reserveren op de dag dat pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Als het aan jou zal liggen dan
Nee niet zo gaan doenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:
Zit het vorige topic door te lezen. En kunnen de mannen misschien ophouden met dingen als:
[..]
1. de onzekere jongen uithangen die aanmoedigingen nodig heeft om tot actie te komen.
2. dit benadrukken met desmiley.
PM/DM de vrouw van je dromen die dit topic gebruikt om jou, woest aantrekkelijke alfa man (met een hoog intelligentie, inlevende EQ, rollende spieren en een ijzeren wil), naar zich toe te trekken zonder het gevoel van jagen bij je weg te nemen.
Graag gedaan, niet boos op reageren en een geboortekaartje ter zijner tijd is altijd leuk.
De al te verwachten emo-smiley ten spijt, hij heeft wel gelijk.quote:
De al te verwachten van Hungry_Joe....quote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De al te verwachten emo-smiley ten spijt, hij heeft wel gelijk.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik mij maar vol ga gieten de komende dagen....
De verwachte reactie....quote:
ik haal altijd een fles likeur voor dates die bij mij thuis komen. dan komt het altijd goed.quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Yuki het volgende:
Betalen op dates, altijd leuk.
Ik zorg er altijd voor dat ik geld bij me heb om zelf te betalen. Wel zo fatsoenlijk
Staat hij erop om te betalen, dan zijn er 2 opties:
1. Ik betaal toch voor mezelf, want de date was nier voor herhaling vatbaar
2. Ik maak de afspraak dat ik de volgende date betaal (of kook voor hem, whatever)
Zullen we samen All you need is love kijken?quote:Op maandag 24 december 2012 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De verwachte reactie....
Je bent ook wel een zielig figuur he?
Over het algemeen vind ik 50/50 de beste regel op een eerste date. Tenzij er wederzijds meer in zit.quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Yuki het volgende:
Betalen op dates, altijd leuk.
Ik zorg er altijd voor dat ik geld bij me heb om zelf te betalen. Wel zo fatsoenlijk
Staat hij erop om te betalen, dan zijn er 2 opties:
1. Ik betaal toch voor mezelf, want de date was nier voor herhaling vatbaar
2. Ik maak de afspraak dat ik de volgende date betaal (of kook voor hem, whatever)
Toch wel Licor 43 he?quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ik haal altijd een fles likeur voor dates die bij mij thuis komen. dan komt het altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |