Vind ik niet zo opvallend eigenlijk in dit geval. Gezien haar leeftijd en de expliciete vermelding van haar kinderwens heeft ze vast last van rammelende eierstokken, en daarom heeft ze ook geen uitgebreid wensenlijstje meer maar beperkt ze het tot het algemene "spontane man met wie ik veel plezier kan hebben". En hij moet zekerheid bieden voor haar kinderen en dus een goede baan hebben. Eigenlijk een prima profiel waarmee je meteen weet waar je aan toe bent.quote:Op maandag 24 december 2012 11:56 schreef Bassiiej het volgende:
[..]
Zo kan je aan elk profiel wel wat opmerken. Ik vind eigenlijk niets mis met haar omschrijving. Het feit dat iedereen in zijn profiel aangeeft spontaan te zijn / op zoek te zijn naar een spontaan iemand vind ik dan eerder opvallend.
Helemaal met je eens Joanne! Ik vind ook niet mis met haar profiel. Mijn opmerking wat betreft het woord spontaan in datingprofielen was meer in algemene zin bedoeld.quote:Op maandag 24 december 2012 12:27 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo opvallend eigenlijk in dit geval. Gezien haar leeftijd en de expliciete vermelding van haar kinderwens heeft ze vast last van rammelende eierstokken, en daarom heeft ze ook geen uitgebreid wensenlijstje meer maar beperkt ze het tot het algemene "spontane man met wie ik veel plezier kan hebben". En hij moet zekerheid bieden voor haar kinderen en dus een goede baan hebben. Eigenlijk een prima profiel waarmee je meteen weet waar je aan toe bent.
Ja, snap ik, maar lees maar eens vacatures van bedrijven door, daar kom je ook weinig originaliteit tegen hoorquote:Op maandag 24 december 2012 12:31 schreef Bassiiej het volgende:
[..]
Helemaal met je eens Joanne! Ik vind ook niet mis met haar profiel. Mijn opmerking wat betreft het woord spontaan in datingprofielen was meer in algemene zin bedoeld.
Tja, zo kan ik in mijn profiel ook wel zetten:quote:En hij moet zekerheid bieden voor haar kinderen en dus een goede baan hebben.
Inderdaad, krijg daar een beetje een 'oeps, per ongeluk de pil vergeten te nemen' gevoel bij ja.quote:Op maandag 24 december 2012 12:38 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat haar profiel ook niet platgelopen gaat worden, trouwens. Er zijn weinig kerels die bij het woord 'ik heb een kinderwens!' helemaal enthousiast worden, zeker als het meteen zo expliciet wordt vermeld.
Meestal zetten ze dan neer dat ze een "zorgzame, nette vrouw" zoeken, ook al van die cliché-termenquote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Tja, zo kan ik in mijn profiel ook wel zetten:
"Mijn voorkeur gaat ook uit naar een vrouw die goed is in het huishouden en het opvoeden van kinderen!"
quote:Op maandag 24 december 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh shit.... weer het Theo Maassen ezelsbruggetje vergeten....Bedankt voor de nodige correctie.
Ik zou het wel weten, op naar Nevadaquote:Op maandag 24 december 2012 12:46 schreef eefje801 het volgende:
Leuk bericht op okcupid van een grunneger, en eentje uit Nevada. Toch best lastig waar ik nou op zal reageren..keuzes keuzes
Volgens mij is de foto fake, maar idd, Nevadaquote:Op maandag 24 december 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, op naar Nevada
Is dat een internationale site of een mogelijke grapjas?
Mits hij de eerste date betaald natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, op naar Nevada
quote:Op maandag 24 december 2012 13:09 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Mits hij de eerste date betaald natuurlijk
Als ik een man speciaal voor mij naar Nevada zou laten vliegen zou ik ook voor hem betalen hoorquote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]en dan roepen vrouwen dat ze oh zo graag gelijk behandeld willen worden
Ik betaal altijd de eerste date en ik heb ze tot nu toe als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.quote:Op maandag 24 december 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]en dan roepen vrouwen dat ze oh zo graag gelijk behandeld willen worden
Niet te serieus zijn, het was een geintjequote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik betaal altijd de eerste date en ik heb ze tot nu toe als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.
Niks mis met een heer zijn voor je date.
Als iemand met het OV naar Utrecht komt ga ik haar niet terugrijden naar Den Haag hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik betaal altijd de eerste date en ik heb ze tot nu toe als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.
Mijn dates kwamen allemaal uit de buurt op 1 na. Die was dan ook blijven pitten.quote:Op maandag 24 december 2012 13:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iemand met het OV naar Utrecht komt ga ik haar niet terugrijden naar Den Haag hoor.
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
als ze met het OV waren altijd naar huis gereden.
Omdat hij hoopt dat hij nog even binnen mag komen natuurlijk voor een "kop koffie"quote:
Het was dan al laat en ik vind het dan wel zo netjes om een meisje niet zo laat alleen met het OV te laten gaan.quote:
Oke, wist niet dat je in Johannesburg woonde.quote:Op maandag 24 december 2012 13:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het was dan al laat en ik vind het dan wel zo netjes om een meisje niet zo laat alleen met het OV te laten gaan.
Tsssk, en dan hier maar blijven posten he. Zo gaat het niet lukken natuurlijkquote:Op maandag 24 december 2012 13:51 schreef ook_gek het volgende:
Ik breng echt niemand terug![]()
Dan blijft ze maar slapen.
Schop ze er gewoon uitquote:Op maandag 24 december 2012 14:13 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsssk, en dan hier maar blijven posten he. Zo gaat het niet lukken natuurlijk
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 24 december 2012 14:33 schreef Craptacular het volgende:
Precies de reden dit dat het zo gewaardeerd wordt.Nederlandse boerenpummels
Een heer uit 1800 misschien. De laatste date die ik heb gehad was met een dame die anderhalf keer zoveel als ik verdiende. Da's dan toch echt 50-50 hoor.quote:Op maandag 24 december 2012 13:39 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Oh daar heb ik helemaal geen moeite mee. Tenzij ze zo'n houding aanneemt van: " ik ga ervan uit dat jij betaalt, want ik heb tits ". Dan mag ze het uitzoeken.quote:Op maandag 24 december 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
Echt no way dat ik ga betalen voor een date, dat doet ze maar lekker zelf.
Daarna haar nog een keer gezien?quote:Op maandag 24 december 2012 15:08 schreef Gatenkaas het volgende:
Eerste date betaal ik het altijd zelf. Laatst had ik echter een date waarbij de dame in kwestie er op stond om ook te betalen.. Was een principe kwestie zei ze.
Dat ja. Dat geneuzel met kassabonnetjes zou voor mij een droogtrekker zijn, maar idd om en om, dat het een beetje gelijk uitkomt allemaal.quote:Op maandag 24 december 2012 15:34 schreef An_awesome_wave het volgende:
Gewoon 50/50, ook de eerste date. Hoeft echt niet precies te kloppen maar dan de een het eten, en dat de ander dan afrekent in de kroeg daarna.
Jij doet niks 50/50 want je durft niet eens te datenquote:
Als wij gaan daten, mag jij betalenquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij doet niks 50/50 want je durft niet eens te daten
Zelfs niet drankje of broodje doen zonder bij bedoelingen
Dus niks 50/50 jij! En ook niet luvuh
Zal een tafel reserveren op de dag dat pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als wij gaan daten, mag jij betalen
quote:Op maandag 24 december 2012 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal een tafel reserveren op de dag dat pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Als het aan jou zal liggen dan
Nee niet zo gaan doenquote:
quote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:
Zit het vorige topic door te lezen. En kunnen de mannen misschien ophouden met dingen als:
[..]
1. de onzekere jongen uithangen die aanmoedigingen nodig heeft om tot actie te komen.
2. dit benadrukken met desmiley.
PM/DM de vrouw van je dromen die dit topic gebruikt om jou, woest aantrekkelijke alfa man (met een hoog intelligentie, inlevende EQ, rollende spieren en een ijzeren wil), naar zich toe te trekken zonder het gevoel van jagen bij je weg te nemen.
Graag gedaan, niet boos op reageren en een geboortekaartje ter zijner tijd is altijd leuk.
De al te verwachten emo-smiley ten spijt, hij heeft wel gelijk.quote:
De al te verwachten van Hungry_Joe....quote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De al te verwachten emo-smiley ten spijt, hij heeft wel gelijk.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik mij maar vol ga gieten de komende dagen....
De verwachte reactie....quote:
ik haal altijd een fles likeur voor dates die bij mij thuis komen. dan komt het altijd goed.quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Yuki het volgende:
Betalen op dates, altijd leuk.
Ik zorg er altijd voor dat ik geld bij me heb om zelf te betalen. Wel zo fatsoenlijk
Staat hij erop om te betalen, dan zijn er 2 opties:
1. Ik betaal toch voor mezelf, want de date was nier voor herhaling vatbaar
2. Ik maak de afspraak dat ik de volgende date betaal (of kook voor hem, whatever)
Zullen we samen All you need is love kijken?quote:Op maandag 24 december 2012 18:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De verwachte reactie....
Je bent ook wel een zielig figuur he?
Over het algemeen vind ik 50/50 de beste regel op een eerste date. Tenzij er wederzijds meer in zit.quote:Op maandag 24 december 2012 18:53 schreef Yuki het volgende:
Betalen op dates, altijd leuk.
Ik zorg er altijd voor dat ik geld bij me heb om zelf te betalen. Wel zo fatsoenlijk
Staat hij erop om te betalen, dan zijn er 2 opties:
1. Ik betaal toch voor mezelf, want de date was nier voor herhaling vatbaar
2. Ik maak de afspraak dat ik de volgende date betaal (of kook voor hem, whatever)
Toch wel Licor 43 he?quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ik haal altijd een fles likeur voor dates die bij mij thuis komen. dan komt het altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |