Met Paiq heb ik tot nu toe de beste ervaringen van deze drie, maar het is zeker niet zaligmakend. Na vijf minuten lul je die foto's dan wel vrij, míts de ander ook doorkletst, maar het zijn nogal afstanden meestal...quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Schuldig! Ik wil wel iets zeggen over mijn datingsite ervaringen!
Paiq: Saai. Duurt een eeuwigheid voor je een match krijgt, tenzij je betaalt. Bovendien die 10 minuten wachten op iemand's foto waarna ze er als trol uit blijkt te zien is niet zo fijn.Verder ben je de hele avond online om uitgenodigd te worden voor één battle. Als meisje zal dat vast anders zijn.
Badoo: Volgens mij is dit wel leuk als je in een grote stad woont, maar ik heb die regiometer op de standaard 50 km staan en nu heb ik alle profielen wel zo'n beetje gezien. Er zitten wel een paar leuke persoontjes op, maar vééééééél mensen die al lange tijd niet meer online zijn geweest. Mensen reageren ook slecht op berichtjes, heb er zelden een leuk gesprek.
Pepper: Nogal vervelend dat je eigenlijk niets kunt doen als je niet betaalt. Het erge is dat als iemand MIJ wat stuurt, en diegene is wél betalend lid, ik tóch niet kan antwoorden. Da's toch vervelend voor die ander? Die heeft immers geld betaald voor alle functionaliteiten.
Mensen die niet betalen kunnen ook niet communiceren met mensen die wel betalen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nou ja. Zelfs als dat niet kon, tja... dat is dan maar zo. Maar mensen die wél betalen kunnen dus niet communiceren met mensen die niet betalenDan staat de commercie wat mij betreft het doel van de site in de weg.
Als je betalend lid bent kun je kiezen hoe belangrijk je locatie vindt! Dat vind ik wel een fijne optie.quote:Op maandag 24 december 2012 00:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met Paiq heb ik tot nu toe de beste ervaringen van deze drie, maar het is zeker niet zaligmakend. Na vijf minuten lul je die foto's dan wel vrij, míts de ander ook doorkletst, maar het zijn nogal afstanden meestal...
Kloptquote:Badoo is niet erg begaan met je privacy. Profielen zijn zo in te zien via google.
Ja, da's die site. Ik vind wel dat pepper leuke meisjes kiest die dichtbij wonenquote:Pepper. Eén dag opgestaan, kon er weinig mee. Dat is toch met dat knip en plak-prikbord? Of is dat weer een andere site?
Gewoon rondkijken of het wat is?quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Mensen die niet betalen kunnen ook niet communiceren met mensen die wel betalen.
Sterker nog... die kunnen met helemaal niemand communiceren. Dus wat doe je dan in de 1ste plaats op zo'n site?
Helaas moet je je bij veel sites eerst inschrijven voordat je pas kan ontdekken wat je wel en niet kan...quote:Op maandag 24 december 2012 00:50 schreef Sekhmet het volgende:
Er zijn nog wel meer gratis sites waar je van vrijwel alle functies gebruik kan maken. Als je niet wilt betalen, ga dan niet op een betaal site zitten lijkt mij.
Btw, ik heb op badoo gestaan, maar was niet te vinden via google. Volgens mij ligt dat dan toch echt aan je instellingen of welke naam je gebruikt.
Er is een prima review site van vrijwel alle datingsites. Daar staat vaak wel genoemd wat wel/niet tot de mogelijkheden behoort als gratis lid. En anders heb je toch vaak een proef periode?...als het je niet bevalt en je wil niet betalen dan schrijf je je weer uit.quote:Op maandag 24 december 2012 00:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas moet je je bij veel sites eerst inschrijven voordat je pas kan ontdekken wat je wel en niet kan...
Pepper is daar een goed voorbeeld van....
Ik zette dat erachter omdat ik niet zeker weet of dat ook voor mannen zo gaat. Knuz is iig ook voor mannen gratis qua reageren en berichten lezen. Alleen om cadeaus te versturen moet je betalen geloof ik.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, iets met luiheid om eerst helemaal een datingsite review te gaan opzoeken om daarna wel of niet te testen...
Sowieso, best belachelijk die sites waar het voor vrouwen gratis is en mannen moeten betalen...
Alleen al om die reden zal je mij daar niet vinden. Je bent beiden blijkbaar op zoek naar iemand, moet je er beiden ook maar moeite voor doen.
Mja, ik ken die sites verder niet... weet wel dat er vroeger sites waren waar je als man niks kon maar waar vrouwen alles gratis konden....quote:Op maandag 24 december 2012 01:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zette dat erachter omdat ik niet zeker weet of dat ook voor mannen zo gaat. Knuz is iig ook voor mannen gratis qua reageren en berichten lezen. Alleen om cadeaus te versturen moet je betalen geloof ik.
Ik heb alleen nog maar pepper. Betaal af en toe een maandje als ik reacties krijg. Toch wel aardig gedate via pepper.quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ken die sites verder niet... weet wel dat er vroeger sites waren waar je als man niks kon maar waar vrouwen alles gratis konden....
Net trouwens maar eens mijn Pepper profiel verwijderd... doe er toch niks mee
RP loopt 19 januari af....
Op 20 januari zul je de vrouw van je dromen ontmoeten..quote:Op maandag 24 december 2012 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ken die sites verder niet... weet wel dat er vroeger sites waren waar je als man niks kon maar waar vrouwen alles gratis konden....
Net trouwens maar eens mijn Pepper profiel verwijderd... doe er toch niks mee
RP loopt 19 januari af....
Misschien wel, misschien niet.... ik ga uit van nietquote:Op maandag 24 december 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op 20 januari zul je de vrouw van je dromen ontmoeten..
Die mogelijkheid heb je iedere dag. :-)quote:Op maandag 24 december 2012 01:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Op 20 januari zul je de vrouw van je dromen ontmoeten..
Gelijke rechten enzo, hebben die vrouwen jarenlang voor gestreden en nu dit!quote:Op maandag 24 december 2012 06:44 schreef ook_gek het volgende:
Gaat lekker hier, de 1 gebruikt het als een vertaal machine. De ander als een lief dagboek en wenst geen advies wanneer de reacties anders zijn dan dat hij wilt horen. En na 00:00 uur us het opeens een SC
Wat maakt het uit dat bepaalde functies betaald zijn voor mannen en niet voor vrouwen dan?
1. de onzekere jongen uithangen die aanmoedigingen nodig heeft om tot actie te komen.quote:Op zondag 23 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien moet ik ook maar foto's in mijn fobo gaan zetten
Wel met je eens. Maar toch is het ook weer niet zo slecht denk ik.. bedoel een meid kan er ook op reageren met 'ja doe maar foto's ben benieuwdquote:Op maandag 24 december 2012 10:04 schreef -Splash- het volgende:
Zit het vorige topic door te lezen. En kunnen de mannen misschien ophouden met dingen als:
[..]
1. de onzekere jongen uithangen die aanmoedigingen nodig heeft om tot actie te komen.
2. dit benadrukken met desmiley.
PM/DM de vrouw van je dromen die dit topic gebruikt om jou, woest aantrekkelijke alfa man (met een hoog intelligentie, inlevende EQ, rollende spieren en een ijzeren wil), naar zich toe te trekken zonder het gevoel van jagen bij je weg te nemen.
Graag gedaan, niet boos op reageren en geboortekaartje ter zijner tijd is altijd leuk.
Veel tekst, terwijl je eigenlijk na de 2e zin al klaar was.quote:Op maandag 24 december 2012 10:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel met je eens. Maar toch is het ook weer niet zo slecht denk ik.. bedoel een meid kan er ook op reageren met 'ja doe maar foto's ben benieuwd'. Is niet direct zo dat een beetje onzekere vraagstelling per definitie fout is naar mijn idee... althans in het voorbeeld die jij aanhaalt kan ik me er nog wel in vinden (en ja kan me er ook in vinden dat genoeg/sommige meiden er niet voor vallen). Maar ja wil maar zeggen dat je een bepaalde groep aanspreekt (zoals met elk gedrag) en dat voorbeeld wat mij betreft niet zo is dat elke meid denkt van 'ow nee wat een onzekere jongen, die moet ik mijden en wil ik zeker geen foto's van zien'.
Doet ie altijd. Soms vraag je je af waar de batterijen zitten. Ben het overigens wel volledig eens met je betoog.quote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Veel tekst, terwijl je eigenlijk na de 2e zin al klaar was.Het is een tip, ik leg niemand iets op. Ik denk zelf dat vrouwen die er zo op reageren niet reageren en dan ook echt interesse hebben.
Wat ik wil zeggen: Het irriteert mij en ik krijg er een 'man up' gevoel bij.
Dat ergert mij dan weerquote:Op maandag 24 december 2012 10:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Veel tekst, terwijl je eigenlijk na de 2e zin al klaar was.Het is een tip, ik leg niemand iets op. Ik denk zelf dat vrouwen die er zo op reageren niet reageren en dan ook echt interesse hebben.
Wat ik wil zeggen: Het irriteert mij en ik krijg er een 'man up' gevoel bij.
Dank u.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet ie altijd. Soms vraag je je af waar de batterijen zitten. Ben het overigens wel volledig eens met je betoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |