Dat...quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway mensen, stop eens met off topic lullen... anders komen er weer wannabe mods klagen
Dit heeft toch meer met relaties/daten te maken dan het vertalen van een zin in het Engelsquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway mensen, stop eens met off topic lullen... anders komen er weer wannabe mods klagen
quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat het confronterend is, maar... Net als Dyno eerder vandaag, je vraagt toch zelf om advies?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat...
Ik ben al die adviesjes van wannabee psychologen ook wel weer zat inmiddels.
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragenquote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat...
Ik ben al die adviesjes van wannabee psychologen ook wel weer zat inmiddels.
Schatje ben je ook, he.quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragen
Haha nee is niet confrontrerend... en ik vroeg ook geen advies. Wou het gewoon effe kwijt. maar na 10x je moet, je moet zus, je moet zus, je moet vooral niet dat denk ik ook...quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat het confronterend is, maar... Net als Dyno eerder vandaag, je vraagt toch zelf om advies?
Wil toch nog even reageren omdat ik je heb ontmoet Dyna maar ten eerste ben je niet fugly en kom je in het echt okee over. Ik ken je niet goed genoeg om te zeggen dat je een hosselkoning in de dop bent maar kom, neem even pauze en geef de moed niet op.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En dat is nou precies mijn punt.
Zelfs als een vrouw fugly is en niets in haar profiel invult krijgt ze nog reacties.
Een man daarentegen moet ongelofelijk zijn best doen. Hij moet aantrekkelijke foto's plaatsen, zijn profiel leuk invullen, zijn berichten moeten beter zijn dan die van andere mannen. En dan nog is het maar de vraag of hij een reactie terug krijgt.
Als je al geen enkele reactie terug krijgt, is wat er na komt qua daten en dergelijke niet meer interessant, want tot die fase kom je dan als man niet eens.
Nou ben ik niet de knapste en leuke berichten schrijven kan ik ook niet. Dan ben je blijkbaar als man volledig kansloos op een datingsite, terwijl dat omgekeerd dus niet het geval is.
Ik heb nergens gevraagd of ik aub advies mocht!quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragen
Tsja, je verhaal droppen = wachten op reacties.quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha nee is niet confrontrerend... en ik vroeg ook geen advies. Wou het gewoon effe kwijt. maar na 10x je moet, je moet zus, je moet zus, je moet vooral niet dat denk ik ook...ik doe toch mijn eigen ding.
Lag jij niet in bed met een fles wijn trouwens?
Ongelovelijk!quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je verhaal droppen = wachten op reacties.
Anyway, doe je ding
Ik zit op de bank met een wijntje; ben nog te wakker om naar bed te gaan dus spiekte hier nog ff.
Wat een drol van een vent ben en blijf je toch ook. Ga je zometeen weer huilend afscheid nemen om 5 minuten later weer terug te komen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Zet het dan de volgende keer in je dagboekquote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gevraagd of ik aub advies mocht!
Allemaal lief bedoeld hoor. Daar niet van.
Ja... boehoequote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een drol van een vent ben en blijf je toch ook. Ga je zometeen weer huilend afscheid nemen om 5 minuten later weer terug te komen?
Zoet of droog?quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jazeker... ik zit lekker aan een chocomelletje! (bruin)
Ook warm lekker met rum en slagroom! (maar misschien meer geschikt als je morgen niet hoeft te werkenquote:
Zeker... ik werk sowieso niet. Maar ik drink ook vrijwel niet.quote:Op maandag 24 december 2012 00:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ook warm lekker met rum en slagroom! (maar misschien meer geschikt als je morgen niet hoeft te werken)
Chocomel met rum kun je náuwelijks als drank bestempelen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zeker... ik werk sowieso niet. Maar ik drink ook vrijwel niet.
Haha ja ok... das waar. Maar toch! gevoelsmatig! sla ik toch af!quote:Op maandag 24 december 2012 00:27 schreef erikkll het volgende:
[..]
Chocomel met rum kun je náuwelijks als drank bestempelen zullen we maar zeggen
Moeten nog mensen werken morgen he!quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Zo jammer dat na 12 uur het topic een enorme SC wordt
Kijk uit he! Anders heb je ook mod-pretenties zometeen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Ga jij nou maar gewoon datenquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk uit he! Anders heb je ook mod-pretenties zometeen.
Ja das waar...quote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
... dus?
Beetje over drinken ouwehoeren kan ook hier
Wel een hevig hypocriete mod zou je zijnquote:Op maandag 24 december 2012 00:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kijk uit he! Anders heb je ook mod-pretenties zometeen.
Schuldig! Ik wil wel iets zeggen over mijn datingsite ervaringen!quote:Op maandag 24 december 2012 00:29 schreef Cue_ het volgende:
Daarom zou het ook niks voor mij zijn, doc.quote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Wel een hevig hypocriete mod zou je zijn
Moet je maar niet zo gierig zijn en gewoon ook netjes betalen om die dame (of heer) netjes te beantwoorden!quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Schuldig! Ik wil wel iets zeggen over mijn datingsite ervaringen!
Paiq: Saai. Duurt een eeuwigheid voor je een match krijgt, tenzij je betaalt. Bovendien die 10 minuten wachten op iemand's foto waarna ze er als trol uit blijkt te zien is niet zo fijn.Verder ben je de hele avond online om uitgenodigd te worden voor één battle. Als meisje zal dat vast anders zijn.
Badoo: Volgens mij is dit wel leuk als je in een grote stad woont, maar ik heb die regiometer op de standaard 50 km staan en nu heb ik alle profielen wel zo'n beetje gezien. Er zitten wel een paar leuke persoontjes op, maar vééééééél mensen die al lange tijd niet meer online zijn geweest. Mensen reageren ook slecht op berichtjes, heb er zelden een leuk gesprek.
Pepper: Nogal vervelend dat je eigenlijk niets kunt doen als je niet betaalt. Het erge is dat als iemand MIJ wat stuurt, en diegene is wél betalend lid, ik tóch niet kan antwoorden. Da's toch vervelend voor die ander? Die heeft immers geld betaald voor alle functionaliteiten.
Klopt.quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Schuldig! Ik wil wel iets zeggen over mijn datingsite ervaringen!
Paiq: Saai. Duurt een eeuwigheid voor je een match krijgt, tenzij je betaalt. Bovendien die 10 minuten wachten op iemand's foto waarna ze er als trol uit blijkt te zien is niet zo fijn.Verder ben je de hele avond online om uitgenodigd te worden voor één battle. Als meisje zal dat vast anders zijn.
Badoo: Volgens mij is dit wel leuk als je in een grote stad woont, maar ik heb die regiometer op de standaard 50 km staan en nu heb ik alle profielen wel zo'n beetje gezien. Er zitten wel een paar leuke persoontjes op, maar vééééééél mensen die al lange tijd niet meer online zijn geweest. Mensen reageren ook slecht op berichtjes, heb er zelden een leuk gesprek.
Pepper: Nogal vervelend dat je eigenlijk niets kunt doen als je niet betaalt. Het erge is dat als iemand MIJ wat stuurt, en diegene is wél betalend lid, ik tóch niet kan antwoorden. Da's toch vervelend voor die ander? Die heeft immers geld betaald voor alle functionaliteiten.
Moet je meestal ook entree geld betalen of de wc's!quote:Op maandag 24 december 2012 00:35 schreef erikkll het volgende:
Ik ben niet dolenthousiast dus. Gewoon een disco ingaan of op een feestje iemand ontmoeten gaat vaak makkelijker
Gierig?quote:Op maandag 24 december 2012 00:36 schreef peleetje het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gierig zijn en gewoon ook netjes betalen om die dame (of heer) netjes te beantwoorden!
Zie, hij betaald wel gewoon netjes om de mensen te beantwoorden.quote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt.
Paiq is nog wel goedkoop, dus je kan wel lekker cheaten...
Maar voorderest heb ik gemerkt dat er mensen met een korte aandachtsspanne zitten.... Zeggen 1 regel, loggen uit en vervolgens blijven ze 2 weken offline ofzo....
RP is voor mij toe nu toe de enige site waar je het meest "waar voor je geld" krijgt zeg maar...
Oh ja, wat helemaal irritant is aan pepper... als iemand je wat stuurt... kan je het niet eens lezen als je niet betaalt....quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gierig?Ik bepaal zelf wel of ik ergens geld voor betaal, en dat is niet pepper. Ik weet niet waarom je denkt mij gierig te mogen noemen maar volgens mij ken je me niet vriend.
Dat jij op basis van 1 post concludeert dat ik gierig ben is niet mijn probleem. Entreegeld en geld voor de wc's is het prima waard want je hebt er sowieso een leuke avond. Pepper lijkt me geen gegarandeerd leuke tijd.quote:Op maandag 24 december 2012 00:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Moet je meestal ook entree geld betalen of de wc's!
Dan moet je ook niet zeuren.quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Gierig?Ik bepaal zelf wel of ik ergens geld voor betaal, en dat is niet pepper. Ik weet niet waarom je denkt mij gierig te mogen noemen maar volgens mij ken je me niet vriend.
Gast, ben je een beetje gefrustreerd of zo?quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zie, hij betaald wel gewoon netjes om de mensen te beantwoorden.
Mja, zijn klacht is wel terecht... als je niet betaalt... kan je nul komma nul met pepper....quote:
Nog irritanter: als ik iemand wat stuur en diegene aan wie ik iets stuur is geen betaald lid en kan mijn bericht dus niet lezen.quote:Op maandag 24 december 2012 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja, wat helemaal irritant is aan pepper... als iemand je wat stuurt... kan je het niet eens lezen als je niet betaalt....
Ik klaag ook helemaal niet. Ik zeg dat ik het vervelend vind voor die ander! Die stuurt mij immers een bericht dus hoopt op een antwoord. Die ander heeft betaald. Dat vind ik een beetje raar, want dan betaalt diegene dus voor een halve functionaliteit.quote:
Precies! Lees nu nog eens mij eerste post waarin ik vertel wat ik vind van pepper. Die heb ik dus beschreven uit jouw oogpunt.quote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nog irritanter: als ik iemand wat stuur en diegene aan wie ik iets stuur is geen betaald lid en kan mijn bericht dus niet lezen.
Nou ja. Zelfs als dat niet kon, tja... dat is dan maar zo. Maar mensen die wél betalen kunnen dus niet communiceren met mensen die niet betalenquote:Op maandag 24 december 2012 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, zijn klacht is wel terecht... als je niet betaalt... kan je nul komma nul met pepper....
Bij RP en Paiq kan je wel gratis wat functies gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |