Dat...quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway mensen, stop eens met off topic lullen... anders komen er weer wannabe mods klagen
Dit heeft toch meer met relaties/daten te maken dan het vertalen van een zin in het Engelsquote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Anyway mensen, stop eens met off topic lullen... anders komen er weer wannabe mods klagen
quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Ik snap dat het confronterend is, maar... Net als Dyno eerder vandaag, je vraagt toch zelf om advies?quote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat...
Ik ben al die adviesjes van wannabee psychologen ook wel weer zat inmiddels.
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragenquote:Op maandag 24 december 2012 00:09 schreef peleetje het volgende:
[..]
Dat...
Ik ben al die adviesjes van wannabee psychologen ook wel weer zat inmiddels.
Schatje ben je ook, he.quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragen
Haha nee is niet confrontrerend... en ik vroeg ook geen advies. Wou het gewoon effe kwijt. maar na 10x je moet, je moet zus, je moet zus, je moet vooral niet dat denk ik ook...quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat het confronterend is, maar... Net als Dyno eerder vandaag, je vraagt toch zelf om advies?
Wil toch nog even reageren omdat ik je heb ontmoet Dyna maar ten eerste ben je niet fugly en kom je in het echt okee over. Ik ken je niet goed genoeg om te zeggen dat je een hosselkoning in de dop bent maar kom, neem even pauze en geef de moed niet op.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En dat is nou precies mijn punt.
Zelfs als een vrouw fugly is en niets in haar profiel invult krijgt ze nog reacties.
Een man daarentegen moet ongelofelijk zijn best doen. Hij moet aantrekkelijke foto's plaatsen, zijn profiel leuk invullen, zijn berichten moeten beter zijn dan die van andere mannen. En dan nog is het maar de vraag of hij een reactie terug krijgt.
Als je al geen enkele reactie terug krijgt, is wat er na komt qua daten en dergelijke niet meer interessant, want tot die fase kom je dan als man niet eens.
Nou ben ik niet de knapste en leuke berichten schrijven kan ik ook niet. Dan ben je blijkbaar als man volledig kansloos op een datingsite, terwijl dat omgekeerd dus niet het geval is.
Ik heb nergens gevraagd of ik aub advies mocht!quote:Op maandag 24 december 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je hier geen antwoorden wilt, stel dan ook geen vragen
Tsja, je verhaal droppen = wachten op reacties.quote:Op maandag 24 december 2012 00:14 schreef peleetje het volgende:
[..]
Haha nee is niet confrontrerend... en ik vroeg ook geen advies. Wou het gewoon effe kwijt. maar na 10x je moet, je moet zus, je moet zus, je moet vooral niet dat denk ik ook...ik doe toch mijn eigen ding.
Lag jij niet in bed met een fles wijn trouwens?
Ongelovelijk!quote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, je verhaal droppen = wachten op reacties.
Anyway, doe je ding
Ik zit op de bank met een wijntje; ben nog te wakker om naar bed te gaan dus spiekte hier nog ff.
Wat een drol van een vent ben en blijf je toch ook. Ga je zometeen weer huilend afscheid nemen om 5 minuten later weer terug te komen?quote:Op maandag 24 december 2012 00:07 schreef Spezza19 het volgende:
Zet het dan de volgende keer in je dagboekquote:Op maandag 24 december 2012 00:15 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik heb nergens gevraagd of ik aub advies mocht!
Allemaal lief bedoeld hoor. Daar niet van.
Ja... boehoequote:Op maandag 24 december 2012 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een drol van een vent ben en blijf je toch ook. Ga je zometeen weer huilend afscheid nemen om 5 minuten later weer terug te komen?
Zoet of droog?quote:Op maandag 24 december 2012 00:22 schreef peleetje het volgende:
[..]
Jazeker... ik zit lekker aan een chocomelletje! (bruin)
Ook warm lekker met rum en slagroom! (maar misschien meer geschikt als je morgen niet hoeft te werkenquote:
Zeker... ik werk sowieso niet. Maar ik drink ook vrijwel niet.quote:Op maandag 24 december 2012 00:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ook warm lekker met rum en slagroom! (maar misschien meer geschikt als je morgen niet hoeft te werken)
Chocomel met rum kun je náuwelijks als drank bestempelen zullen we maar zeggenquote:Op maandag 24 december 2012 00:26 schreef peleetje het volgende:
[..]
Zeker... ik werk sowieso niet. Maar ik drink ook vrijwel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |