Da's denk ik toch een beetje het idee van een datingsite met profielen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Niet veel?
Hoeveel wordt er dan van je verwacht? Sorry hoor, maar 53 vrouwen aanschrijven heeft me al veel te veel energie gekost. Ik merk dat ik helemaal leeg ben nu.
Het kan toch echt niet de bedoeling zijn dat je allemaal maar gaat aanschrijven in de hoop dat er 1tje misschien een goede bui heeft en wel eens een keer reageert?
Ja, heb ik 6 jaar geleden geprobeerd.quote:Op zondag 23 december 2012 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's denk ik toch een beetje het idee van een datingsite met profielen...
Heb je Paiq al eens geprobeerd? Daar kan je iemand "dwingen" om met je te praten door een speeddate aanbod te accepteren. Dan ga je een gesprek van minstens 5 minuten met iemand aan.
Kleine correctie: ze en jij kunnen het ook binnen die 5 minuten afkappen.quote:Op zondag 23 december 2012 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's denk ik toch een beetje het idee van een datingsite met profielen...
Heb je Paiq al eens geprobeerd? Daar kan je iemand "dwingen" om met je te praten door een speeddate aanbod te accepteren. Dan ga je een gesprek van minstens 5 minuten met iemand aan.
Ik denk ook dat er in 6 jaar tijd niets veranderd isquote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, heb ik 6 jaar geleden geprobeerd.
Dat heeft niet tot een date geleid. De vrouwen daar wilden niet afspreken, alleen maar chatten.
paiq vond ik ook echt niks, alleen maar suffe wijven gesproken de korte tijd dat ik er zat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, heb ik 6 jaar geleden geprobeerd.
Dat heeft niet tot een date geleid. De vrouwen daar wilden niet afspreken, alleen maar chatten.
Ik ben al meer dan 6 jaar bezig om een relatie te krijgen en jij durft te beweren dat ik mijn best niet doe? Jullie vrouwen hebben geen idee van hoe moeilijk het voor een man is om een relatie te krijgen, omdat je het zelf allemaal maar op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Hier zul je het wel niet mee eens zijn, maar je weet niet half hoe scheef de verhoudingen liggen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er in 6 jaar tijd niets veranderd is
Zo denderend je best doe je niet, als ik t zo lees. Alle tips wimpel je af met "ja, maar...". Als je niet wil, dan niet hoor...
*proest* Ja, daarom ben ik ook al ruim 3 jaar single.quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan 6 jaar bezig om een relatie te krijgen en jij durft te beweren dat ik mijn best niet doe? Jullie vrouwen hebben geen idee van hoe moeilijk het voor een man is om een relatie te krijgen, omdat je het zelf allemaal maar op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Hier zul je het wel niet mee eens zijn, maar je weet niet half hoe scheef de verhoudingen liggen.
Want jij krijgt nooit een reactie op je datingprofiel?quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja boehoe, ik ben een vrouw en al 3 jaar "vrijgezel". Ik kan mezelf in een hoekje een freak gaan zitten vinden omdat alle mannen hier op fok propageren dat het voor vrouwen vanzelf moet gaan, maar ik kan ook gewoon lekker daten en ondertussen doorgaan met mijn leven.
Zat. Nou dan moet ik wel helemaal fugly en een freak zijn dat het NOG niet luktquote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Want jij krijgt nooit een reactie op je datingprofiel?
Volgens mij waren we er 20 reacties geleden al over uit dat het heel vervelend voor je is dat je nooit reacties krijgt, maar dat er misschien nog wel iets aan te doen is... Als je de tips zou aanvaarden dan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Want jij krijgt nooit een reactie op je datingprofiel?
jij beert fokkers af toch.quote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja boehoe, ik ben een vrouw en al 3 jaar "vrijgezel". Ik kan mezelf in een hoekje een freak gaan zitten vinden omdat alle mannen hier op fok propageren dat het voor vrouwen vanzelf moet gaan, maar ik kan ook gewoon lekker daten en ondertussen doorgaan met mijn leven.
En dat is nou precies mijn punt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zat. Nou dan moet ik wel helemaal fugly en een freak zijn dat het NOG niet lukt
Wauw, het zit je wel diep hè? En als man is het ook prima te doen. Plaats een beetje normale foto's en zorg ervoor dat je berichtjes boven de rest uit te steken dmv creatief te zijn, door vrouwen écht het gevoel te geven dat je daadwerkelijk interesse hebt, dan kom je al heel erg ver. En ja, je zal er als man wat meer moeite in moeten steken, net zoals in het echte leven. (de kroeg etc.)quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben geen idee van hoe moeilijk het voor een man is om een relatie te krijgen, omdat je het zelf allemaal maar op een presenteerblaadje aangereikt krijgt. Hier zul je het wel niet mee eens zijn, maar je weet niet half hoe scheef de verhoudingen liggen.
Sorry hoor, maar:quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En dat is nou precies mijn punt.
Zelfs als een vrouw fugly is en niets in haar profiel invult krijgt ze nog reacties.
Een man daarentegen moet ongelofelijk zijn best doen. Hij moet aantrekkelijke foto's plaatsen, zijn profiel leuk invullen, zijn berichten moeten beter zijn dan die van andere mannen. En dan nog is het maar de vraag of hij een reactie terug krijgt.
Je hebt gelijk Sekhmet.quote:
Is dat alles wat er speelt?quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
Ik zit nu gewoon even helemaal beneden in het dal, omdat alles nu bij elkaar komt.
- Mijn RP abbonnement van 6 maanden loopt nu af, terwijl ik echt de hoop had daar wat leuke dames te daten. En dat is dus niet gebeurd.
- Ik ben uitgenodigd voor een feest waar ze verwachten dat je een partner meeneemt.
- 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders en ik weet nu al dat die gaan vragen waarom ik nog niemand heb.
- Mijn broer is helemaal happy bezig met het stichten van een gezinnetje.
- En met Kerst wordt het alleen zijn altijd extra benadrukt.
En als alles nu zo bij elkaar komt is het me gewoon te veel geworden.
En ik merk dat ik nu juist meer tegen de FOK! users loop te vechten dan dat ik hun goed bedoelde raad tot me kan nemen. Hierdoor loop ik alleen maar ruzie te maken, terwijl ik dat niet eens wil en dat niet mijn bedoeling is.
Sorry daarvoor.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Sekhmet.
Ik zit nu gewoon even helemaal beneden in het dal, omdat alles nu bij elkaar komt.
- Mijn RP abbonnement van 6 maanden loopt nu af, terwijl ik echt de hoop had daar wat leuke dames te daten. En dat is dus niet gebeurd.
- Ik ben uitgenodigd voor een feest waar ze verwachten dat je een partner meeneemt.
- 2e kerstdag zit ik bij mijn ouders en ik weet nu al dat die gaan vragen waarom ik nog niemand heb.
- Mijn broer is helemaal happy bezig met het stichten van een gezinnetje.
- Ondanks alle moeite die ik er voor doe een relatie te krijgen blijkt dat geen effect te hebben.
- En met Kerst wordt het alleen zijn altijd extra benadrukt.
En als alles nu zo bij elkaar komt is het me gewoon te veel geworden.
En ik merk dat ik nu juist meer tegen de FOK! users loop te vechten dan dat ik hun goed bedoelde raad tot me kan nemen. Hierdoor loop ik alleen maar ruzie te maken, terwijl ik dat niet eens wil en dat niet mijn bedoeling is.
Sorry daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |