abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692458
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef dawg het volgende:

[..]

dat heb ik wel ooit gehad. toen had ik via fobo al een week of wat leuk contact met een meisje, toen werd pm geintroduceerd dus wij over naar pm. werd het nóg leuker, ging fok ineens doen, een maand lang of zo. :')

man man wat baalde ik die maand. :')
Fok een máánd down? Not in this lifetime :D

Of iig al niet meer sinds 2003 hoor :P
pi_120692462
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik was ff aan het lezen online over lucide dromen :D
Kan je dat?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 22:13:47 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_120692481
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Hahaha ojee, wat heb ik gemist :D
Nóg niks :P

Waarschuwing vantevoren ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_120692493
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik was ff aan het lezen online over lucide dromen :D
Dat heb ik al een paar keer gehad. Kun je vrij eenvoudig triggeren hoor! :D
pi_120692516
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef erikkll het volgende:

[..]

Vertel :P Want ik kan het niet :P
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 22:14:23 #56
Brabo Bastard
pi_120692530
quote:

[..]

Kan me het ook niet herinneren, maar dan baal je wel goed :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 22:14:42 #57
Brabo Bastard
pi_120692543
quote:

[..]

*Gaat er eens goed voor zitten*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120692581
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef dawg het volgende:

[..]

dat heb ik wel ooit gehad. toen had ik via fobo al een week of wat leuk contact met een meisje, toen werd pm geintroduceerd dus wij over naar pm. werd het nóg leuker, ging fok ineens down, een maand lang of zo. :')

man man wat baalde ik die maand. :')
Aaaw! Dat is dan echt kut ja.

Vraagje. Als je "I'm looking forward to seeing you again" vertaalt naar het Nederlands voor een leuk spontaan berichtje, hoe doe je dat dan? "ik kijk ernaar uit je weer te zien" vind ik zo stoffig klinken.
pi_120692582
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kan je dat?
quote:

[..]

Nog niet bewust nee.. Lijkt me wel erg interessant.. :9
pi_120692604
quote:

[..]

jawel, was toen replique nog in ontwikkeling was geloof ik. de software van fok.

2006 was dat. dacht ik.
pi_120692636
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Vraagje. Als je "I'm looking forward to seeing you again" vertaalt naar het Nederlands voor een leuk spontaan berichtje, hoe doe je dat dan? "ik kijk ernaar uit je weer te zien" vind ik zo stoffig klinken.
Ik wil je graag nog eens zien :?
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 22:17:15 #62
Brabo Bastard
pi_120692687
quote:

[..]

Ik zie U graag nog eens!

...nee, toch niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120692716
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik wil je graag nog eens zien :?
Complete zin is: I'm looking forward to seeing you again in January, and hopefully it will snow again in time for our snow picnic.

Is niet voor mijn eigen berichtje he. :P
  zondag 23 december 2012 @ 22:17:48 #64
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120692726
quote:

[..]

Hoop je snel nog eens te zien/spreken?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120692734
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zie U graag nog eens!

...nee, toch niet.
_O- _O-
pi_120692768
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:17 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Complete zin is: I'm looking forward to seeing you again in January, and hopefully it will snow again in time for our snow picnic.

Is niet voor mijn eigen berichtje he. :P
"ik kan haast niet wachten tot ik je weer zie blabla..."
pi_120692826
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:18 schreef dawg het volgende:

[..]

"ik kan haast niet wachten tot ik je weer zie blabla..."
Ja maar dat vind ik weer te enthousiast zeg maar, gezien het origineel vrij normaal is om te zeggen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:20:04 #68
50430 Yuki
Student Midwife
pi_120692876
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja maar dat vind ik weer te enthousiast zeg maar, gezien het origineel vrij normaal is om te zeggen.
Ik kijk ernaar uit om je te zien in januari, hopelijk sneeuwt het dan zodat onze sneeuw-picknick door kan gaan :)

Zoiets?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_120692878
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

ik verheug me?
pi_120692879
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vertel :P Want ik kan het niet :P
Ok, wat je doet is vrij eenvoudig. Eerst ga je een tijdje (bijv 2 weken of zo) dromen proberen te onthouden nadat je wakker wordt. Dat kan vrij eenvoudig, door ze op te schrijven direct na wakker worden. Je onthoudt dan wat er gek was aan je dromen. Dat is stap 1.

Als 2e stap ga je overdag regelmatig checken of je wel wakker bent. Daarvoor zijn meerdere methoden (bijv naar je hand kijken, die ziet er gek uit in een droom). Mijn favoriete methode is 'proberen' te vliegen. In het echt lukt dat natuurlijk niet, in een droom kun je alles, dus ook vliegen.

Het gaat er om dat je dat elk uur, half uur even checkt. Daardoor ga je het 'onbewust' doen. In je dromen verwerk je ervaringen van de dag, dus op den duur ga je het 'automatisch' ook in een droom doen.

Dit zijn twee methoden om bewust te worden van of je droomt of niet, want dat is uiteindelijk je doel. Ik was er een week mee bezig en op een dag probeerde ik weg te vliegen en warempel, ik vloog :D Toen wist ik dus dat ik droomde. Et voila: lucide droom.

Zodra je weet dat je droomt kun je natuurlijk allerlei vette dingen gaan doen, een half uur onder water met dolfijnen zwemmen, vliegen, op de maan lopen, etc. Wat je alleen NIET moet doen, is te enthousiast worden dat je lucide droomt. Je bent er heel 'blij' mee, en daardoor word je wakker.

Ik wist er overigens nooit mijn gedachten bij te houden en 'vergat' na een tijdje dat ik aan het lucide dromen was waarna de droom weer zijn eigen weg vervolgde. :P
pi_120692925
of wat yuki zegt. :)
pi_120692969
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik kijk ernaar uit om je te zien in januari, hopelijk sneeuwt het dan zodat onze sneeuw-picknick door kan gaan :)

Zoiets?
Kijk ernaar uit om je te zien vind ik nog steeds niet geweldig, maar it'll do. Thanks!
  Moderator / Redactie FP zondag 23 december 2012 @ 22:22:18 #73
Brabo Bastard
pi_120693035
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:20 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ok, wat je doet is vrij eenvoudig. Eerst ga je een tijdje (bijv 2 weken of zo) dromen proberen te onthouden nadat je wakker wordt. Dat kan vrij eenvoudig, door ze op te schrijven direct na wakker worden. Je onthoudt dan wat er gek was aan je dromen. Dat is stap 1.

Als 2e stap ga je overdag regelmatig checken of je wel wakker bent. Daarvoor zijn meerdere methoden (bijv naar je hand kijken, die ziet er gek uit in een droom). Mijn favoriete methode is 'proberen' te vliegen. In het echt lukt dat natuurlijk niet, in een droom kun je alles, dus ook vliegen.

Het gaat er om dat je dat elk uur, half uur even checkt. Daardoor ga je het 'onbewust' doen. In je dromen verwerk je ervaringen van de dag, dus op den duur ga je het 'automatisch' ook in een droom doen.

Dit zijn twee methoden om bewust te worden van of je droomt of niet, want dat is uiteindelijk je doel. Ik was er een week mee bezig en op een dag probeerde ik weg te vliegen en warempel, ik vloog :D Toen wist ik dus dat ik droomde. Et voila: lucide droom.

Zodra je weet dat je droomt kun je natuurlijk allerlei vette dingen gaan doen, een half uur onder water met dolfijnen zwemmen, vliegen, op de maan lopen, etc. Wat je alleen NIET moet doen, is te enthousiast worden dat je lucide droomt. Je bent er heel 'blij' mee, en daardoor word je wakker.

Ik wist er overigens nooit mijn gedachten bij te houden en 'vergat' na een tijdje dat ik aan het lucide dromen was waarna de droom weer zijn eigen weg vervolgde. :P
Hmm, toch eens proberen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_120693117
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Kijk ernaar uit om je te zien vind ik nog steeds niet geweldig, maar it'll do. Thanks!
lijkt me leuk om je weer te zien!
pi_120693143
Wat de neuk?? Ik opende het vorige deel nog geen twee uur geleden...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')