Puts the 'them' in anthemquote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef CindieY het volgende:
Maar mensen, zo'n anthem is er voor de dj's, niet voor ons.
Echt, mensen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Haha ook nog iemand trouwens vanmiddag aan de lijn die geen geld wilde doneren, en het raar vond dat het dan niet mocht, want in beeld stond er alleen "Bel 0909-1336 en vraag een plaat aan"
zombie nation zou al beter zijnquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef peaceman het volgende:
er zijn gewoon weinig liedjes momenteel geschikt voor een anthem.
Wat mij betreft is het Darude - Sandstorm. Zo'n anthem hoeft niet per se net nieuw te zijn toch? Zombie Nation had ook gekunt.quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef peaceman het volgende:
er zijn gewoon weinig liedjes momenteel geschikt voor een anthem.
Dat wordt echt de slechtste versie ooitquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, nog 5 uurtjes tot een spontane living doll vertolking!
Nog 4 uur en dan ga ik er een uur geen zak van verstaan....quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
Ik welquote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 4 uur en dan ga ik er een uur geen zal van verstaan....
Die je steeds achter het Glazen Huis ziet? Want die heb ik al vaker groen zien zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef Diaan73 het volgende:
De kerk is vandaag groen.... elke dag een andere kleur. Zo tof.
Oh yes! zin in!quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
ieder jaar denk ik dat t niet erger kan, maar wordt de vorige overtroffenquote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat wordt echt de slechtste versie ooitDat hele gedoe erom heen, bah
Ja... ik niet. Wel gezien dat hij roze, paars en blauw was.quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die je steeds achter het Glazen Huis ziet? Want die heb ik al vaker groen zien zijn.
Was dat hetzelfde mens dat het een schande vond dat ze aan het begin van SR2012 tien hele minuten moest wachten voor ze met de studio werd doorverbonden, om daarna 'All I want for Christmas is you' aan te vragen?quote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Haha ook nog iemand trouwens vanmiddag aan de lijn die geen geld wilde doneren, en het raar vond dat het dan niet mocht, want in beeld stond er alleen "Bel 0909-1336 en vraag een plaat aan"
Viel mij ook op toen ik er gisteren was. Maakt de gedraaide nummers ook niet echt dansbaar. Misschien dat het publiek daarom nogal tam is.quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef CindieY het volgende:
De muziek staat ook wel heel zacht, zo te horen.
Ja ik zocht ook een gifje, maar het is dus een soort sport geworden omdat ze zulke rare gezichten trekt bij X Factor, ze zijn er echt in overvloedquote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
Zijn al die gifjes van Britney? Want dan wordt er zo te zien flink losgegaan met het bewerkingsprogramma voor haar clips enzo
Reclame, hè! Dit is gewoon een cd'tje met 20 nummers die elke keer opnieuw gedraaid wordt.quote:
Hier even kijken zijn er veeeelquote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
Zijn al die gifjes van Britney? Want dan wordt er zo te zien flink losgegaan met het bewerkingsprogramma voor haar clips enzo
Niet van gehoordquote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was dat hetzelfde mens dat het een schande vond dat ze aan het begin van SR2012 tien hele minuten moest wachten voor ze met de studio werd doorverbonden, om daarna 'All I want for Christmas is you' aan te vragen?
Volgens mij komt Ekdom om 23.00. Hij heeft een uur van zijn shift ingeleverd om Michiel het Twents uurtje te laten doen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:04 schreef superworm het volgende:
Dus tot vannacht weer geen Ekdom? Ik de hele dag hopen dat-ie zes uur komt, of tien uur, maar nee!
Ditquote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ekdom om 23.00. Hij heeft een uur van zijn shift ingeleverd om Michiel het Twents uurtje te laten doen.
Publiek is sowieso vrij tam dit jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef Moody het volgende:
En straks allemaal commentaar dat Enschede niet uit zijn plaat gaat tijdens het "anthem"
Ze is de anthem...quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef MohMi het volgende:
Ik kom hier even kijken en BAM! Britney overloadDafuq happened
![]()
Ach helemaal nietquote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Publiek is sowieso vrij tam dit jaar.
Grote onzinquote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al, vreemd dat Giel en Michiel tig shifts achter elkaar doen maar dat is dus niet zo.quote:
Precies: De DJ's draaien gewoon kutplaten.quote:
Nee, er is te veel publiek voor het geluid dat ze produceren.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar het is wel heel gezellig!! En ik denk echt dat het door slecht horen van de muziek komt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat ze die volume dan omhoogdraaien!quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar het is wel heel gezellig!! En ik denk echt dat het door slecht horen van de muziek komt.
Tja... mijn idee ook. Maar ik denk dat het iets met vergunningen is. Ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat ze die volume dan omhoogdraaien!
Regels, net zoals in de andere steden. Het verschil is dat hier 2-3x zoveel mensen staan en het geluid meer wordt overstemd.quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat ze die volume dan omhoogdraaien!
Ja, vreemd dat dat niet al is.quote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef superworm het volgende:
Als die muziek niet zo hard kan, ben er meerdere keren geweest en idd is dat elk jaar zo, waarom dan niet meerdere speakers op het plein met allemaal 80-100 watt?
britney bitchquote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Welk nummer is nou het anthem?amper gekeken vandaag..
Heeft niets met kunnen te makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef superworm het volgende:
Als die muziek niet zo hard kan, ben er meerdere keren geweest en idd is dat elk jaar zo, waarom dan niet meerdere speakers op het plein met allemaal 80-100 watt?
Je hoort buiten ook nauwelijks wat ze draaien, vooral na 23:00.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
heb van een afstandje gekeken maar wat ik zag wel relaxquote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef peaceman het volgende:
ik vond er vanmiddag weer een erg prettige sfeer hangen.![]()
alleen jammer dat je weinig kon zien door de drukte.
Nou ja ik neem aan dat het gaat om het volume. Heb ook weleens met decibelmeter bij een box moeten staan op een feest. Dat volume is maximaal bij de boxen vooraan, maar waarom niet overal die maximale grens op 't plein halen (of net eronder)?quote:
Daar zit wel wat in.quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat het gaat om het volume. Dat volume is maximaal bij de boxen vooraan, maar waarom niet overal die maximale grens op 't plein halen (of net eronder)?
Dus hij draait tot 03:00 uur ipv 02:00 uur?quote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ekdom om 23.00. Hij heeft een uur van zijn shift ingeleverd om Michiel het Twents uurtje te laten doen.
Dan zou het niet meer inleveren zijn, hè. Nee dus, gewoon tot 2 uur.quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dus hij draait tot 03:00 uur ipv 02:00 uur?
Volgend jaar een dampend stampend setje boxen gesponsord krijgen door een tv-zender of Mojo oid?quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in.
Misschien veiligheid? (kabels overal) Gebrek aan apparatuur? (alles kwam met 3FM mee)
klopt dit jaar valt tegenquote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
klopt dit jaar valt tegen. Net als 2008 in breda dat was ook geen geweldig jaar.
Ja, maar dat is volgens mij tot 23:00 ofzo, kon het eerst goed verstaan.. ging toen de kroeg en toen ik terug kwam was alle volume weg.quote:Op zondag 23 december 2012 18:12 schreef peaceman het volgende:
op het podium vlakbij het gh wordt gewoon de tv uitzending vertoont met een behoorlijk harder volume dan het gh zelf. kan me dus niet voorstellen dat geluidsoverlast een reden kan zijn.
Idd, Breda was legendarisch. Daarnaast zat een kroeg met een ronddraaiende bar. Nooit zo dronken geraakt voor 't goeie doelquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]Dat is dus gewoon écht niet waar
Maar toch leukquote:KPMG is een internationale accountants- en adviesorganisatie. Bij KPMG werken ruim 137.000 medewerkers in 144 landen. KPMG had in het boekjaar 2007/2008 (30 september 2008) een wereldwijde omzet van 22,7 miljard dollar.
kan zijn, maar bij het gh is het volume de hele dag beroerd.quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is volgens mij tot 23:00 ofzo, kon het eerst goed verstaan.. ging toen de kroeg en toen ik terug kwam was alle volume weg.
Precies. Het is altijd zo dat vroeger beter was.quote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik kan me de edities met maar 1 brievenbus niet meer eens herinneren, dus dat zegt vrij weinig.quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies. Het is altijd zo dat vroeger beter was.
Enschede overtreft qua geld en aantal mensen de vorige edities. Van 1 naar 3 brievenbussen zegt al genoeg toch?
Leeuwarden zal daar weer overheen gaan, omdat dat "moet" ivm postieve citymarketing.
Jammer dat ie hem opnieuw start, kutplaat.quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Whahahahaha, kut-Giel zet die plaat af.
Zegt misschien meer over je geheugen ;Pquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me de edities met maar 1 brievenbus niet meer eens herinneren, dus dat zegt vrij weinig.
Ok. Bedankt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan zou het niet meer inleveren zijn, hè. Nee dus, gewoon tot 2 uur.
Erg is vooralsnog een stijgende lijn en de stad erna zal altijd nog meer ophalen...quote:Op zondag 23 december 2012 18:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies. Het is altijd zo dat vroeger beter was.
Enschede overtreft qua geld en aantal mensen de vorige edities. Van 1 naar 3 brievenbussen zegt al genoeg toch?
Leeuwarden zal daar weer overheen gaan, omdat dat "moet" ivm postieve citymarketing.
Oh sorry dan, ik dacht dat ze overal hetzelfde glazen huis neerplantenquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me de edities met maar 1 brievenbus niet meer eens herinneren, dus dat zegt vrij weinig.
Och, waarschijnlijk een paar van die platen vervangen, that's itquote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh sorry dan, ik dacht dat ze overal hetzelfde glazen huis neerplanten
Dit is dus niet het huis van vorig jaar?
Lijkt er verdomd veel op hoor, zelfde L-vorm, zelfde grootte.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh sorry dan, ik dacht dat ze overal hetzelfde glazen huis neerplanten
Dit is dus niet het huis van vorig jaar?
Ok, sfeertje maken dus. Wist ik nietquote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Vorig jaar ook 3 brievenbussen....
Naja Moody, ze snijden er telkens weer een gat in. Dus het zijn gewoon nieuwe "ramen".
quote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het idee dat de vorm van het GH nu wel iets anders is dan andere jaren.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Lijkt er verdomd veel op hoor, zelfde L-vorm, zelfde grootte.
Hmm, ik zei vandaag toevallig nog tegen iemand dat ik dit jaar helemaal geen anthem gevoel heb bij SR12quote:
Ik vind hem wel gaaf heurquote:Op zondag 23 december 2012 18:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jammer dat ie hem opnieuw start, kutplaat.
Zal hard mee vallen denk ik.quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 4 uur en dan ga ik er een uur geen zak van verstaan....
Alleen de allereerste editie had geen brievenbus volgens mij. Toen was het niet eens de bedoeling dat mensen zelf geld kwamen brengen, werd toen nog als leuke anekdote vermeld. Zo van "Er kwam net een meneer hier met een tientje aanzetten, hij vroeg of hij het ook gewoon rechtstreeks aan ons kon geven." En zodoende gingen meer mensen dat doen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, waarschijnlijk een paar van die platen vervangen, that's itMaar dat er meerdere brievenbussen zijn, is ook al jaren inmiddels. Da's niet bepaald vernieuwend in Enschede.
Denk dat het inderdaad gewoon voor de publiciteit is. Het is natuurlijk super druk, maar ze beginnen altijd met 1 brievenbus!quote:Op zondag 23 december 2012 18:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, sfeertje maken dus. Wist ik niet
Ik heb het niet over geld binnen harkenquote:Op zondag 23 december 2012 18:13 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geld binnen harken
Scream & Shout.quote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Karina het volgende:
Is er een anthem nu? Ik heb vandaag haast niet geluisterd. Maar zie opeens de TT.
Da's de enige editie die ik niet heb geluisterdquote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen de allereerste editie had geen brievenbus volgens mij. Toen was het niet eens de bedoeling dat mensen zelf geld kwamen brengen, werd toen nog als leuke anekdote vermeld. Zo van "Er kwam net een meneer hier met een tientje aanzetten, hij vroeg of hij het ook gewoon rechtstreeks aan ons kon geven." En zodoende gingen meer mensen dat doen.
Don't mention the anthemquote:Op zondag 23 december 2012 18:19 schreef Karina het volgende:
Is er een anthem nu? Ik heb vandaag haast niet geluisterd. Maar zie opeens de TT.
de charme van die eerste editie is voor altijd vergeven helaas.quote:Op zondag 23 december 2012 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen de allereerste editie had geen brievenbus volgens mij. Toen was het niet eens de bedoeling dat mensen zelf geld kwamen brengen, werd toen nog als leuke anekdote vermeld. Zo van "Er kwam net een meneer hier met een tientje aanzetten, hij vroeg of hij het ook gewoon rechtstreeks aan ons kon geven." En zodoende gingen meer mensen dat doen.
Jerney Kaagman?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Logician het volgende:
![]()
Mijn zoon is met vrienden naar de oude markt, ze gaan met kartonnen borden voor 50cent per hugg proberen geld op te halen
Oh dat hoop ik ook voor ze danquote:Op zondag 23 december 2012 18:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Leuk... ik hoop dat hij er nog op komt. Zojuist was de Oude Markt afgesloten ivm drukte.
Ik had het erover dat het publiek (bij het glazen huis) gewoon niet zo los gaat met muziek als bij vorige edities, dat is gewoon leuk om te zien.quote:
Leukquote:Op zondag 23 december 2012 18:21 schreef Logician het volgende:
![]()
Mijn zoon is met vrienden naar de oude markt, ze gaan met kartonnen borden voor 50cent per hugg proberen geld op te halen
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Franktastic1984 het volgende:
Kortom: Wildstylez zou een veel terechter anthem zijn
Da's het punt ookquote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Die DJ's willen wel heel graag die Britney shit
Al drie dagen dit leed.quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef TwenteFC het volgende:
Zijn ze serieus op #1 gekomen die gozers van ENorm? Volgde het even half.
quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een kutplaat is dit toch... snap echt niet dat mensen dit mooi vinden. Is ook helemaal niet sfeervol. weg ermee!
Zelfs ik als rasechte tukker versta de helft nietquote:
Gadverdamme, binnen op nummer 3; Scream en Shoutquote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Evertjan het volgende:
3FM vergeet dat het publiek het anthem bepaalt en niet de DJ's
Andersom.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Evertjan het volgende:
3FM vergeet dat het publiek het anthem bepaalt en niet de DJ's
Ik versta er geen kut van, hoor alleen soms 'kerstmis', voor de rest lijkt het op Turks.quote:
Leed is lied in het Twentsquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben rasechte tukker... maar vind het echt verschrikkelijk.
Nu je het zegt, het is echt net Turksquote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik versta er geen kut van, hoor alleen soms 'kerstmis', voor de rest lijkt het op Turks.
Binnen in de top 3 ja.quote:Op zondag 23 december 2012 18:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gadverdamme, binnen op nummer 3; Scream en Shout
"Het zit allemaal heel dicht bij elkaar, tussen 1 en 2 zitten een paar requests verschil, tussen nummer 3 en nummer twee enkele tientallen."
...WÁÁROM die kutplaat?
Bullshit: Er is altijd een nummer wat de DJ's zien als een anthem en een nummer wat het publiek helemaal wild aanvraagt.quote:
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bullshit: Er is altijd een nummer wat de DJ's zien als een anthem en een nummer wat het publiek helemaal wild aanvraagt.
Ik wil m'n ma helemaal niet graag zien, gewoon zien is al genoeg.quote:
incluis jezelf?quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd met wat voor bedrag de Grolsch langs gaat komen. Ik zie iedereen behoorlijk die halve liters wegtikken waar een deel van naar SR gaat.
Bobby Macferrinquote:
25 cent ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Ben benieuwd met wat voor bedrag de Grolsch langs gaat komen. Ik zie iedereen behoorlijk die halve liters wegtikken waar een deel van naar SR gaat.
Ik vind het gezeur over het anthem meer irritant dan het nummer zelfquote:Op zondag 23 december 2012 18:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee... SR draait hierom namelijk. Erg belangrijk.
Het draait om het ophalen van geld voor een goed doel, niet om het gezeik over een Anthem.quote:Op zondag 23 december 2012 18:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee... SR draait hierom namelijk. Erg belangrijk.
we zijn Nederlanders he we moeten iets te zeuren hebbenquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het gezeur over het anthem meer irritant dan het nummer zelf
quote:
ik geloof dat alleen al in mijn studenten huis alleen al 150 blikken er tot nu toe door heen zijn gegaan dus reken maar uitquote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Als ze nou gewoon Zombie Nation of Year of summer hadden gedaan als anthem, in plaats van deze opgelegde Britney Bitch, was er veel minder gezeurquote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Het draait om het ophalen van geld voor een goed doel, niet om het gezeik over een Anthem.
Eens!quote:Op zondag 23 december 2012 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, vooral gaat het om het anthem.quote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Blester het volgende:
[..]
Het draait om het ophalen van geld voor een goed doel, niet om het gezeik over een Anthem.
En hoeveel is dat deel precies?quote:Op zondag 23 december 2012 18:28 schreef DrMarten het volgende:
Bizar hè?quote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Cee het volgende:
Ik zit even de SR wiki door te lezen, de hele actie is ooit het leven in geblazen om meer mensen kennis te laten maken met Giel en Wouter (van der Goes). Dus deden ze dat in de vorm van een Goede Doelen marathon die ze samen met Claudia gingen presenteren.
25 eurocent per verkocht SR-blik.quote:
Ze vragen elke editie om een plaat omdat die door hun dip heen helpt en daarom wordt het anthem, want mensen gaat dat voor de dj's aanvragen. Alleen van editie 1 kan ik dat niet bevestigen, want niet gezien of gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon Zombie Nation of Year of summer hadden gedaan als anthem, in plaats van deze opgelegde Britney Bitch, was er veel minder gezeur
Tja, holy shit dan maar.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef MaLo het volgende:
Ik word trouwens ook moe van de hele tijd 'holy shit'
Dat tikt wel lekker aan dan.quote:Op zondag 23 december 2012 18:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
25 eurocent per verkocht SR-blik.
Ik doe dat freestijl jongen!quote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef Cee het volgende:
[..]
De blanke vaders van die schreeuwneger van gisternacht.
Ik ben geen eckte hater hoorquote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
Er lopen er hier wel een paar te haten op alles nu
Giel kan het sowieso niet hebben als iemand anders meer aanwezig is dan hijquote:
Hmmmm....quote:Anthem is een koor uit Zwolle dat gespecialiseerd is in kerkmuziek. Het koor bestaat uit 40 enthousiaste mensen. Het repertoire is klassiek van aard en bestaat voornamelijk uit liturgische muziek uit verschillende landen, maar hoofdzakelijk uit Engeland. Anthem geeft jaarlijks 2 of meer concerten,
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heb altijd gedacht dat het Bob Marley isquote:
Begrijpelijk als je je bedenkt dat het in de tijd was dat Stenders en de Wild, 2 bepalende namen/ gezichten vertrokkenquote:Op zondag 23 december 2012 18:30 schreef Cee het volgende:
Ik zit even de SR wiki door te lezen, de hele actie is ooit het leven in geblazen om meer mensen kennis te laten maken met Giel en Wouter (van der Goes). Dus deden ze dat in de vorm van een Goede Doelen marathon die ze samen met Claudia gingen presenteren.
Geeft wel.quote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb altijd gedacht dat het Bob Marley isYoutube heeft mij misleid.
http://www.youtube.com/re(...)arley&gs_l=youtube.3...0.0.0.53891.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac.
Stem is toch heel anders? Genre ook.quote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.youtube.com/re(...)arley&gs_l=youtube.3...0.0.0.53891.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1ac.
Wat is het hier toch leerzaam voor je hè?quote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 18:32 schreef TwenteFC het volgende:
Er lopen er hier wel een paar te haten op alles nu
Als je het niet weet, en je ziet staan: Bob Marley - Dont Worry be Happy, dan geloof je datquote:Op zondag 23 december 2012 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
Stem is toch heel anders? Genre ook.
Kloptquote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is het hier toch leerzaam voor je hè?
Ik las iets anders :'')quote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Blester het volgende:
Ik neem aan dat dat jongetje hem alleen even om mocht doen?
quote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Crientj het volgende:
Beetje jammer dat 3fm nergens laat weten dat de oude markt is afgesloten.
Zo ben ik, Mintquote:
Nee Roos komt zo weer met een update roepen dat iedereen moet komen...quote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Crientj het volgende:
Roos vult het halve pleinquote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee Roos komt zo weer met een update roepen dat iedereen moet komen...
Ik dacht het alweer, is al aangepast naar iets anders. Was te verwachtenquote:
Dat doen ze wel via Twitter onder andere.quote:Op zondag 23 december 2012 18:34 schreef Crientj het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |