Puts the 'them' in anthemquote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef CindieY het volgende:
Maar mensen, zo'n anthem is er voor de dj's, niet voor ons.
Echt, mensen...quote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Haha ook nog iemand trouwens vanmiddag aan de lijn die geen geld wilde doneren, en het raar vond dat het dan niet mocht, want in beeld stond er alleen "Bel 0909-1336 en vraag een plaat aan"
zombie nation zou al beter zijnquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef peaceman het volgende:
er zijn gewoon weinig liedjes momenteel geschikt voor een anthem.
Wat mij betreft is het Darude - Sandstorm. Zo'n anthem hoeft niet per se net nieuw te zijn toch? Zombie Nation had ook gekunt.quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef peaceman het volgende:
er zijn gewoon weinig liedjes momenteel geschikt voor een anthem.
Dat wordt echt de slechtste versie ooitquote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
mensen, nog 5 uurtjes tot een spontane living doll vertolking!
Nog 4 uur en dan ga ik er een uur geen zak van verstaan....quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
Ik welquote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 4 uur en dan ga ik er een uur geen zal van verstaan....
Die je steeds achter het Glazen Huis ziet? Want die heb ik al vaker groen zien zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef Diaan73 het volgende:
De kerk is vandaag groen.... elke dag een andere kleur. Zo tof.
Oh yes! zin in!quote:Op zondag 23 december 2012 17:59 schreef JaneDoe het volgende:
ieder jaar denk ik dat t niet erger kan, maar wordt de vorige overtroffenquote:Op zondag 23 december 2012 18:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat wordt echt de slechtste versie ooitDat hele gedoe erom heen, bah
Ja... ik niet. Wel gezien dat hij roze, paars en blauw was.quote:Op zondag 23 december 2012 18:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die je steeds achter het Glazen Huis ziet? Want die heb ik al vaker groen zien zijn.
Was dat hetzelfde mens dat het een schande vond dat ze aan het begin van SR2012 tien hele minuten moest wachten voor ze met de studio werd doorverbonden, om daarna 'All I want for Christmas is you' aan te vragen?quote:Op zondag 23 december 2012 17:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Haha ook nog iemand trouwens vanmiddag aan de lijn die geen geld wilde doneren, en het raar vond dat het dan niet mocht, want in beeld stond er alleen "Bel 0909-1336 en vraag een plaat aan"
Viel mij ook op toen ik er gisteren was. Maakt de gedraaide nummers ook niet echt dansbaar. Misschien dat het publiek daarom nogal tam is.quote:Op zondag 23 december 2012 17:54 schreef CindieY het volgende:
De muziek staat ook wel heel zacht, zo te horen.
Ja ik zocht ook een gifje, maar het is dus een soort sport geworden omdat ze zulke rare gezichten trekt bij X Factor, ze zijn er echt in overvloedquote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
Zijn al die gifjes van Britney? Want dan wordt er zo te zien flink losgegaan met het bewerkingsprogramma voor haar clips enzo
Reclame, hè! Dit is gewoon een cd'tje met 20 nummers die elke keer opnieuw gedraaid wordt.quote:
Hier even kijken zijn er veeeelquote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef CindieY het volgende:
Zijn al die gifjes van Britney? Want dan wordt er zo te zien flink losgegaan met het bewerkingsprogramma voor haar clips enzo
Niet van gehoordquote:Op zondag 23 december 2012 18:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was dat hetzelfde mens dat het een schande vond dat ze aan het begin van SR2012 tien hele minuten moest wachten voor ze met de studio werd doorverbonden, om daarna 'All I want for Christmas is you' aan te vragen?
Volgens mij komt Ekdom om 23.00. Hij heeft een uur van zijn shift ingeleverd om Michiel het Twents uurtje te laten doen.quote:Op zondag 23 december 2012 18:04 schreef superworm het volgende:
Dus tot vannacht weer geen Ekdom? Ik de hele dag hopen dat-ie zes uur komt, of tien uur, maar nee!
Ditquote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ekdom om 23.00. Hij heeft een uur van zijn shift ingeleverd om Michiel het Twents uurtje te laten doen.
Publiek is sowieso vrij tam dit jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef Moody het volgende:
En straks allemaal commentaar dat Enschede niet uit zijn plaat gaat tijdens het "anthem"
Ze is de anthem...quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef MohMi het volgende:
Ik kom hier even kijken en BAM! Britney overloadDafuq happened
![]()
Ach helemaal nietquote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Publiek is sowieso vrij tam dit jaar.
Grote onzinquote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al, vreemd dat Giel en Michiel tig shifts achter elkaar doen maar dat is dus niet zo.quote:
Precies: De DJ's draaien gewoon kutplaten.quote:
Nee, er is te veel publiek voor het geluid dat ze produceren.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar het is wel heel gezellig!! En ik denk echt dat het door slecht horen van de muziek komt.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Laat ze die volume dan omhoogdraaien!quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar het is wel heel gezellig!! En ik denk echt dat het door slecht horen van de muziek komt.
Tja... mijn idee ook. Maar ik denk dat het iets met vergunningen is. Ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat ze die volume dan omhoogdraaien!
Regels, net zoals in de andere steden. Het verschil is dat hier 2-3x zoveel mensen staan en het geluid meer wordt overstemd.quote:Op zondag 23 december 2012 18:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laat ze die volume dan omhoogdraaien!
Ja, vreemd dat dat niet al is.quote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef superworm het volgende:
Als die muziek niet zo hard kan, ben er meerdere keren geweest en idd is dat elk jaar zo, waarom dan niet meerdere speakers op het plein met allemaal 80-100 watt?
britney bitchquote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
Welk nummer is nou het anthem?amper gekeken vandaag..
Heeft niets met kunnen te makenquote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef superworm het volgende:
Als die muziek niet zo hard kan, ben er meerdere keren geweest en idd is dat elk jaar zo, waarom dan niet meerdere speakers op het plein met allemaal 80-100 watt?
Je hoort buiten ook nauwelijks wat ze draaien, vooral na 23:00.quote:Op zondag 23 december 2012 18:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
heb van een afstandje gekeken maar wat ik zag wel relaxquote:Op zondag 23 december 2012 18:08 schreef peaceman het volgende:
ik vond er vanmiddag weer een erg prettige sfeer hangen.![]()
alleen jammer dat je weinig kon zien door de drukte.
Nou ja ik neem aan dat het gaat om het volume. Heb ook weleens met decibelmeter bij een box moeten staan op een feest. Dat volume is maximaal bij de boxen vooraan, maar waarom niet overal die maximale grens op 't plein halen (of net eronder)?quote:
Daar zit wel wat in.quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat het gaat om het volume. Dat volume is maximaal bij de boxen vooraan, maar waarom niet overal die maximale grens op 't plein halen (of net eronder)?
Dus hij draait tot 03:00 uur ipv 02:00 uur?quote:Op zondag 23 december 2012 18:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ekdom om 23.00. Hij heeft een uur van zijn shift ingeleverd om Michiel het Twents uurtje te laten doen.
Dan zou het niet meer inleveren zijn, hè. Nee dus, gewoon tot 2 uur.quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dus hij draait tot 03:00 uur ipv 02:00 uur?
Volgend jaar een dampend stampend setje boxen gesponsord krijgen door een tv-zender of Mojo oid?quote:Op zondag 23 december 2012 18:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in.
Misschien veiligheid? (kabels overal) Gebrek aan apparatuur? (alles kwam met 3FM mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |