Je kent de geschiedenis van Krol?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het kan toch niemand verrassen? Waarom zou een voormalige hoofdredacteur van een homo-krant geschikt zijn om een politieke leider te zijn? Beter iemand nemen die gepokt gemazeld is in de politiek.
Ik dacht het vanmiddag ook, maar ik wou het niet zeggen hier!quote:
Hij zat bij de VVD vroeger. Ook al zo'n overloper op politiek gebied, net als Geert Wilders, Gerrit Zalm, Pim Fortuyn, Fred Teeven en vele anderen.quote:
Om eerlijk te zijn geen idee. Heb dit niet zo gevolgd verder.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Hoe wordt dan jongeren-pensioenakkoord ontvangen binnen D66 Hexagon, weet je er iets van misschien?
Het is niet in mijn belang , maar ik moet zeggen dat zulke communistische pensioenstelsels echt niet meer van deze tijd zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geen idee. Heb dit niet zo gevolgd verder.
Ik ben benieuwd of het een keer op een congres geagendeerd wordt.
Is die denigrerende sneer nodig?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
iedereen mag politiek leider worden zelfs jij
als ik krol was, dan had ik gezegd : rijke ouderen rijden auto, dus met het afschaffen van korting op het ov voor ouderen raak je de laagste inkomensquote:Op zondag 26 mei 2013 12:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat is die Krol toch een waardeloze debater. Een en al drogargumenten.
Kijken wat Jannetje Pronk te melden heeft.quote:Jan Pronk stapt uit de PvdA
Jan Pronk geeft zondag een toelichting op zijn besluit uit de Partij van de Arbeid te stappen. Pronk was minister in vier kabinetten en bijna een halve eeuw lid van de Partij van de Arbeid. Deze week maakt hij bekend zich als sociaal democraat niet meer thuis te voelen bij de PvdA, nu de partij een coalitie is aangegaan met de liberalen van de VVD.
De strijd tegen foltering in China
De afgelopen drie jaar hebben Nederlandse juristen op verzoek van de Chinese autoriteiten in stilte meegewerkt aan een uniek project: hoe kunnen we de Chinese politie leren om verdachten te verhoren zonder te folteren. Om bekentenissen te verkrijgen wordt er namelijk door de Chinese politie nog op grote schaal gemarteld. Hoogleraar detentierecht Gerard de Jonge (Universiteit Maastricht) deed veldonderzoek en bezocht huizen van bewaring in de Volksrepubliek. Hij sprak met Chinese politiebeambten, juristen en procureurs. In Buitenhof legt hij uit waarom China iets aan deze folterpraktijken wil doen en hoe groot de kans van slagen op verandering is.
Verantwoord politiegeweld
Wanneer mag je als agent iemand op straat wel of niet in het gezicht slaan? En in welke situatie is het toegestaan om een politiehond te laten bijten? Als de Nationale Ombudsman ontvangt Alex Brenninkmeijer per jaar zo’n honderd klachten over politiegeweld. In Buitenhof presenteert de Ombudsman een nieuw rapport waarin hij onderzoekt welke lessen er voor de politie uit alle geweldsincidenten vallen te trekken en hoe de Nationale Politie beter met geweld kan omgaan.
Schuim & As met publicist Paul Scheffer
Presentator: Pieter Jan Hagens
quote:Diederik Samsom
Aan het einde van een bewogen politiek seizoen te gast in Buitenhof PvdA-leider Diederik Samsom. Een gesprek over zijn leiderschap, zijn verhouding met de VVD, de nieuwe bezuinigingsronde en Europa.
Op reis met Hillary Clinton
Vier jaar lang was BBC correspondent Kim Ghattas lid van het exclusieve gezelschap journalisten dat Hillary Clinton overal ter wereld mocht volgen. Samen met de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken vloog zij honderdduizenden kilometers langs alle hoofdsteden en brandhaarden ter wereld. Over de unieke kijk op Hillary Clinton en het centrum van de Amerikaanse buitenland politiek schreef Ghattas het boek ‘The Secretary: a journey with Hillary Clinton from Beiroet to the Heart of American Power’. In Buitenhof een interview met de Libanees – Nederlandse Kim Ghattas.
Schuim & As met Maarten Asscher
Presentatie: Chris Kijne
Met recht, die club mag je niet serieus nemen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Met dat laatste ben ik het ook eens! Maar Pechtold lijkt allergisch voor de SP te zijn...
Wat een onzin. De welvaart groeit nog steeds bijzonder sterk; ontwikkelingen op technologisch gebied nog steeds erg snel gaan en versnellen naar mijn idee zelfs; transport wordt steeds goedkoper waardoor de barrière van ruimte afneemt en consumptiemogelijkheden nog steeds toenemen; communicatie en informatiemogelijkheden nemen snel toe en er zit nog heel veel rek in op dat gebied; enzovoort. Stellen dat de welvaart in de toekomst af gaat nemen slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is geen kwestie van wel of niet gelijk hebben. Pronk is van een andere generatie die andere normen had en die waarschijnlijk meer welvaart had dan dat we de komende decennia gaan hebben.
Vergrijzing. Enorm met hitte opgeblazen Bubbel die aan het leeglopen is, of terug wordt opgeblazen en dan alsnog gaat leeglopen. Sterk toenemende internationale concurrentie (BRIC, verschuiving van de wereldmacht van de Atlantische Oceaan naar de Indische Oceaan (niet mijn woorden!)).quote:Op zondag 9 juni 2013 12:44 schreef Kowloon het volgende:
Stellen dat de welvaart in de toekomst af gaat nemen slaat echt helemaal nergens op.
Ze zouden m.i. beter niet ondertitelen als het Engels is. Verreweg de meeste kijkers verstaan het wel. Die paar kijkers die het niet kunnen verstaan leren het maar, dat is toch handig. Het scheelt weer wat kosten en niemand lijdt onder deze bezuiniging (behalve dat ondertitelingsbedrijf wat iets minder werk krijgt).quote:
Bij veel oudere kijkers valt dat nog wel aardig tegen hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze zouden m.i. beter niet ondertitelen als het Engels is. Verreweg de meeste kijkers verstaan het wel. Die paar kijkers die het niet kunnen verstaan leren het maar, dat is toch handig. Het scheelt weer wat kosten en niemand lijdt onder deze bezuiniging (behalve dat ondertitelingsbedrijf wat iets minder werk krijgt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |