Wat een speler is dat ook, die balbeheersingquote:
Vandaag verreweg de beste man op het veld. Busquets als goede 2e.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een speler is dat ook, die balbeheersing![]()
![]()
Vond vandaag Pedro ook weer eens ouderwets goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaag verreweg de beste man op het veld. Busquets als goede 2e.
Dit seizoen sowieso een stuk beter. Vorig seizoen speelde hij dramatisch en kwam terecht op de bank te zitten.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vond vandaag Pedro ook weer eens ouderwets goed.
Was weer een tijdje geleden dat hij zo goed was.
quote:"Misschien heb ik het fout, maar ik heb het idee dat twijfelachtige beslissingen altijd in ons nadeel uitpakken. In een ander stadion en bij een ander team zou er slechts een gele kaart zijn getrokken."
Vooral die vrije trap was onhoudbaarquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Equites het volgende:
Ronaldo heeft weer laten zien waarom hij de beste is. Wat was hij aan het knallen zeg die 2e helftwat een goals ook
Die krijgt Messi toch wel. Ik vind cr7 nou eenmaal een veel vettere speler om naar te kijken. Dat is persoonlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vooral die vrije trap was onhoudbaar![]()
Maar zonder sarcasme, hij speelde inderdaad goed en was gevaarlijk vandaag.
Dat jij hem de beste vindt is jouw mening, we zullen wel zien wie morgen de (4e) gouden bal wint
Dat zeg ik, dat is jouw mening.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Die krijgt Messi toch wel. Ik vind cr7 nou eenmaal een veel vettere speler om naar te kijken. Dat is persoonlijk.
Leuk voor die mensen, mijn mening blijft staan.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is jouw mening.
Morgen gaan de mensen met wat meer verstand van zaken erover stemmen
Mensen met verstand?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is jouw mening.
Morgen gaan de mensen met wat meer verstand van zaken erover stemmen
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Barcelona weer 2 punten uitgelopen, het gaat hard zo.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel gaat hij naar de sportschool om het er meteen af te trainen.
twitter:aad300 twitterde op maandag 07-01-2013 om 09:04:06Gm ff wennen aan dat donkere weer s morgens nu naar #ramses vnm pedicure en vna weer aan de slag in de sportschool #overtolligekilo's:-) reageer retweet
Dat wil je niet voelen ....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Oei die knie ziet er niet goed uit.
Zo wel leuk zijn de 2-1quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Rood Ramos. Expres nog even je voet op iemand zijn borstkas neerzetten.
Assist cr7quote:
Wattan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef Tarado het volgende:
Het gaat er toch wel heel hard op lijken dat we weer een confrontatie Guardiola-Mourinho krijgen, maar dan in de PL
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op maandag 07-01-2013 om 09:04:06Gm ff wennen aan dat donkere weer s morgens nu naar #ramses vnm pedicure en vna weer aan de slag in de sportschool #overtolligekilo's:-) reageer retweet
Aad heeft wel veel overtollige kilo's. Vraag me ook af of de hashtag #overtolligekilo's wel vaak wordt gebruikt.twitter:aad300 twitterde op woensdag 09-01-2013 om 17:15:12Klaar om een goeie training af te werken in sportschool#3x30'#overtolligekilo's reageer retweet
Wat heeft dit met de spaanse divisie te maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Aad heeft wel veel overtollige kilo's. Vraag me ook af of de hashtag #overtolligekilo's wel vaak wordt gebruikt.twitter:aad300 twitterde op woensdag 09-01-2013 om 17:15:12Klaar om een goeie training af te werken in sportschool#3x30'#overtolligekilo's reageer retweet
Hij snapt het ook niet meer. Als zelfs Casillias pesten niet werkt, hoe krijgt hij zijn afkoopsom dan wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk jij dat Mourinho blijft dan? Welke trainer loopt voor het einde van de wedstrijd weg?
Mourinho is sowieso weg na dit seizoen. Maar ik zou niet weten welke club hij kiest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk jij dat Mourinho blijft dan? Welke trainer loopt voor het einde van de wedstrijd weg?
Alles wijst erop dat Guardiola naar City gaat, hoewel qua club Arsenal beter bij hem zou passen, Mourinho vind ik beter bij City passen maar wie weet gaat hij wel terug naar Chelseaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Mourinho is sowieso weg na dit seizoen. Maar ik zou niet weten welke club hij kiest.
quote:Sergio Ramos voor vijf wedstrijden geschorst
De Spaanse voetbalbond heeft Sergio Ramos van Real Madrid zwaar gestraft voor zijn gedrag woensdag tijdens de gewonnen bekerwedstrijd tegen Celta de Vigo. De verdediger kreeg 20 minuten voor tijd, bij een 2-0-voorsprong, zijn tweede gele kaart en reageerde zich vervolgens verbaal af op scheidsrechter Miguel Angel Ayza Gámez. „Je bent een schoft, je loopt ons al de hele avond te naaien”, zo waren de woorden van Ramos die de arbiter op het wedstrijdformulier vermeldde. Het leverde de Spaanse international een schorsing op van liefst vijf wedstrijden; één voor de rode kaart en vier voor de beledigingen.
Ramos, die in zijn carrière al heel wat rode kaarten kreeg voorgehouden, betuigde na de wedstrijd spijt via Twitter. „Ik betreur het incident met de scheidsrechter. Helaas zeg ik op gespannen momenten nog wel eens dingen waar ik later spijt van heb.”
De 26-jarige verdediger maakt deel uit van het wereldelftal van 2012, dat maandag werd gepresenteerd bij het Gouden Bal-gala in Zürich. Ramos mist door zijn schorsing de dubbele confrontatie met Valencia in de kwartfinales van het Spaanse bekertoernooi en de competitieduels met Osasuna, Valencia en Getafe. Voor trainer José Mourinho komt de fikse straf voor Ramos slecht uit, want hij mist ook al de geblesseerde centrumverdediger Pepe.
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 12:39:56Vanavond om 20:00
sasuna - Real Madrid, Commentaar van de kampioen De Vos reageer retweet
Zei Mourinho min of meer ook, ze kunnen geen kampioen meer worden dus kunnen ze in de competitie 'andere dingen proberen'.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Als Real geen eerste meer kan worden interesseert de hele competitie ze niet mee lijkt het.
Ik denk net een fractie buitenspel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
Poe. Millimeterwerk bij die afgekeurde goal van Real.
Ik moet het nog zien, ze hebben wel erg veel slechte wedstrijden dit jaar.quote:
En Dortmund bood meer dan enkel partij in beide ontmoetingen. Ik zie ze ook weinig presteren dit jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ze hebben wel erg veel slechte wedstrijden dit jaar.
Dortmund faalt ook in de competitiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Dortmund bood meer dan enkel partij in beide ontmoetingen. Ik zie ze ook weinig presteren dit jaar.
Tja, Cityquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Real speelde tegen City echt 2x geweldig.
Ajax ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben te laat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Real heeft het altijd lastig tegen Duitse ploegenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax ookMaar de competitie zegt inderdaad weinig, dat boeit Real weinig meer. Daarom nam ik ook juist de wedstrijden tegen Dortmund als argument.
Zelfs Ajax kon dominant spelen tegen City. Zegt niksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Real overrompelde city man, het is maar dat ze rode kaart kregen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zelfs Ajax kon dominant spelen tegen City. Zegt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |