Ik moet het nog zien, ze hebben wel erg veel slechte wedstrijden dit jaar.quote:
En Dortmund bood meer dan enkel partij in beide ontmoetingen. Ik zie ze ook weinig presteren dit jaar.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, ze hebben wel erg veel slechte wedstrijden dit jaar.
Dortmund faalt ook in de competitiequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Dortmund bood meer dan enkel partij in beide ontmoetingen. Ik zie ze ook weinig presteren dit jaar.
Tja, Cityquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Real speelde tegen City echt 2x geweldig.
Ajax ookquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben te laat.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Real heeft het altijd lastig tegen Duitse ploegenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax ookMaar de competitie zegt inderdaad weinig, dat boeit Real weinig meer. Daarom nam ik ook juist de wedstrijden tegen Dortmund als argument.
Zelfs Ajax kon dominant spelen tegen City. Zegt niksquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
Real overrompelde city man, het is maar dat ze rode kaart kregen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Zelfs Ajax kon dominant spelen tegen City. Zegt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |