quote:Sergio Ramos voor vijf wedstrijden geschorst
De Spaanse voetbalbond heeft Sergio Ramos van Real Madrid zwaar gestraft voor zijn gedrag woensdag tijdens de gewonnen bekerwedstrijd tegen Celta de Vigo. De verdediger kreeg 20 minuten voor tijd, bij een 2-0-voorsprong, zijn tweede gele kaart en reageerde zich vervolgens verbaal af op scheidsrechter Miguel Angel Ayza Gámez. „Je bent een schoft, je loopt ons al de hele avond te naaien”, zo waren de woorden van Ramos die de arbiter op het wedstrijdformulier vermeldde. Het leverde de Spaanse international een schorsing op van liefst vijf wedstrijden; één voor de rode kaart en vier voor de beledigingen.
Ramos, die in zijn carrière al heel wat rode kaarten kreeg voorgehouden, betuigde na de wedstrijd spijt via Twitter. „Ik betreur het incident met de scheidsrechter. Helaas zeg ik op gespannen momenten nog wel eens dingen waar ik later spijt van heb.”
De 26-jarige verdediger maakt deel uit van het wereldelftal van 2012, dat maandag werd gepresenteerd bij het Gouden Bal-gala in Zürich. Ramos mist door zijn schorsing de dubbele confrontatie met Valencia in de kwartfinales van het Spaanse bekertoernooi en de competitieduels met Osasuna, Valencia en Getafe. Voor trainer José Mourinho komt de fikse straf voor Ramos slecht uit, want hij mist ook al de geblesseerde centrumverdediger Pepe.
twitter:SierdVos twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 12:39:56Vanavond om 20:00
sasuna - Real Madrid, Commentaar van de kampioen De Vos reageer retweet
Zei Mourinho min of meer ook, ze kunnen geen kampioen meer worden dus kunnen ze in de competitie 'andere dingen proberen'.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Als Real geen eerste meer kan worden interesseert de hele competitie ze niet mee lijkt het.
Ik denk net een fractie buitenspel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
Poe. Millimeterwerk bij die afgekeurde goal van Real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |