Wat een speler is dat ook, die balbeheersingquote:
Vandaag verreweg de beste man op het veld. Busquets als goede 2e.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een speler is dat ook, die balbeheersing![]()
![]()
Vond vandaag Pedro ook weer eens ouderwets goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaag verreweg de beste man op het veld. Busquets als goede 2e.
Dit seizoen sowieso een stuk beter. Vorig seizoen speelde hij dramatisch en kwam terecht op de bank te zitten.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:20 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vond vandaag Pedro ook weer eens ouderwets goed.
Was weer een tijdje geleden dat hij zo goed was.
quote:"Misschien heb ik het fout, maar ik heb het idee dat twijfelachtige beslissingen altijd in ons nadeel uitpakken. In een ander stadion en bij een ander team zou er slechts een gele kaart zijn getrokken."
Vooral die vrije trap was onhoudbaarquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef Equites het volgende:
Ronaldo heeft weer laten zien waarom hij de beste is. Wat was hij aan het knallen zeg die 2e helftwat een goals ook
Die krijgt Messi toch wel. Ik vind cr7 nou eenmaal een veel vettere speler om naar te kijken. Dat is persoonlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vooral die vrije trap was onhoudbaar![]()
Maar zonder sarcasme, hij speelde inderdaad goed en was gevaarlijk vandaag.
Dat jij hem de beste vindt is jouw mening, we zullen wel zien wie morgen de (4e) gouden bal wint
Dat zeg ik, dat is jouw mening.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Die krijgt Messi toch wel. Ik vind cr7 nou eenmaal een veel vettere speler om naar te kijken. Dat is persoonlijk.
Leuk voor die mensen, mijn mening blijft staan.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is jouw mening.
Morgen gaan de mensen met wat meer verstand van zaken erover stemmen
Mensen met verstand?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is jouw mening.
Morgen gaan de mensen met wat meer verstand van zaken erover stemmen
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
Barcelona weer 2 punten uitgelopen, het gaat hard zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |