quote:Op zondag 6 januari 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel gaat hij naar de sportschool om het er meteen af te trainen.
twitter:aad300 twitterde op maandag 07-01-2013 om 09:04:06Gm ff wennen aan dat donkere weer s morgens nu naar #ramses vnm pedicure en vna weer aan de slag in de sportschool #overtolligekilo's:-) reageer retweet
Dat wil je niet voelen ....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Oei die knie ziet er niet goed uit.
Zo wel leuk zijn de 2-1quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Rood Ramos. Expres nog even je voet op iemand zijn borstkas neerzetten.
Assist cr7quote:
Wattan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:02 schreef Tarado het volgende:
Het gaat er toch wel heel hard op lijken dat we weer een confrontatie Guardiola-Mourinho krijgen, maar dan in de PL
quote:Op maandag 7 januari 2013 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:aad300 twitterde op maandag 07-01-2013 om 09:04:06Gm ff wennen aan dat donkere weer s morgens nu naar #ramses vnm pedicure en vna weer aan de slag in de sportschool #overtolligekilo's:-) reageer retweet
Aad heeft wel veel overtollige kilo's. Vraag me ook af of de hashtag #overtolligekilo's wel vaak wordt gebruikt.twitter:aad300 twitterde op woensdag 09-01-2013 om 17:15:12Klaar om een goeie training af te werken in sportschool#3x30'#overtolligekilo's reageer retweet
Wat heeft dit met de spaanse divisie te maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Aad heeft wel veel overtollige kilo's. Vraag me ook af of de hashtag #overtolligekilo's wel vaak wordt gebruikt.twitter:aad300 twitterde op woensdag 09-01-2013 om 17:15:12Klaar om een goeie training af te werken in sportschool#3x30'#overtolligekilo's reageer retweet
Hij snapt het ook niet meer. Als zelfs Casillias pesten niet werkt, hoe krijgt hij zijn afkoopsom dan wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk jij dat Mourinho blijft dan? Welke trainer loopt voor het einde van de wedstrijd weg?
Mourinho is sowieso weg na dit seizoen. Maar ik zou niet weten welke club hij kiest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk jij dat Mourinho blijft dan? Welke trainer loopt voor het einde van de wedstrijd weg?
Alles wijst erop dat Guardiola naar City gaat, hoewel qua club Arsenal beter bij hem zou passen, Mourinho vind ik beter bij City passen maar wie weet gaat hij wel terug naar Chelseaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Mourinho is sowieso weg na dit seizoen. Maar ik zou niet weten welke club hij kiest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |