quote:Op zondag 16 december 2012 23:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou, laatste 2-3 nachten druk aan het klussen geweest met de Golfje op de brug, en dit is het resultaat tot nu toe..
En hij is er af:
En nieuwe is in zijn plaats:
(Nee, dat ben ik niet)
Leuke shootje eventjes.. Best bruut vind ik..:
En de achteras mocht er ook aan geloven, want deze is nu vervangen door eentje van een Mk3 Golf 1.9 TDI met last afhankelijke remdrukbegrenzer gedoe en hij is 3 cm breder (1,5cm per kant):
4x4 modus:
Nieuwe achteras:
En de remmen eventjes voorzien van een nieuw laklaagje:
Wielkasten gelijk geverfd en getectyleerd
Het totaalplaatje met de hand made plaatstaal-uitlaatbuis-einddemper en de mooie deuk achter.. :/
Sleepytime:
Er wordt niks van hergebruikt..quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:01 schreef Sounddragon het volgende:
OMG![]()
[ afbeelding ]
De gemiddelde revisieboer zou hier serieus verdrietig van worden![]()
![]()
How the neucq kun je zo werken man?
Ah ok, dan mag hetquote:Op zaterdag 22 december 2012 21:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er wordt niks van hergebruikt..![]()
En dat schuurpapier was gebruikt om de auto toen weet ik veel wat op te schuren..
Ik heb veel verrassingen in de petto nog, zie het zo aan: Wat je op de tafel daar ziet wordt niks meer van gebruikt.
Waar?quote:
quote:
VP AFN 81kw..quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hey turq, hebbie nou een VP blokkie of een PD ?
mha CR is ook te tunen, alleen veel duurder, daarom wordt er veel minder meegedaan, de eerste generatie CR pompen kunnen makkelijk 3500bar halen....quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VP AFN 81kw..
Ik kan er ook een CR motor in lepelen (een maat van mij verkoopt 'm), een 170PK.. Maar qua tuning lopen deze behoorlijk achter..
Er zijn geen verstuivers er voor op de markt.. Daarom is het zo beperkt qua tuning..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha CR is ook te tunen, alleen veel duurder, daarom wordt er veel minder meegedaan, de eerste generatie CR pompen kunnen makkelijk 3500bar halen....
vandaag de dag welquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Er zijn geen verstuivers er voor op de markt.. Daarom is het zo beperkt qua tuning..
ahaaa.. didn't know that..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vandaag de dag welheb je dure piezo direct verstuivers nodig, die een retourdruk van 10bar hebben
dat kan, is de laatste generatie CP4, komt voor EURO6 op de markt, de druk die gebruikt wordt zal rond de 2500bar liggen, de verstuivers en pomp kunnen 3500 aanquote:
Damnit..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat kan, is de laatste generatie CP4, komt voor EURO6 op de markt, de druk die gebruikt wordt zal rond de 2500bar liggen, de verstuivers en pomp kunnen 3500 aan
CP5 is al in de ontwikkeling, nou ja echt ontwikkelen hoeft niet, die gaat waarschijnlijk op 3000bar werkenquote:
Laat ik het nu maar eventjes houden op VPquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
CP5 is al in de ontwikkeling, nou ja echt ontwikkelen hoeft niet, die gaat waarschijnlijk op 3000bar werken
Best een fijn blokje heur... heb em ook in mijn golfje liggen (geen green_power meer voor mijquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
VP AFN 81kw..
Ik kan er ook een CR motor in lepelen (een maat van mij verkoopt 'm), een 170PK.. Maar qua tuning lopen deze behoorlijk achter..
Hmm een 2 met een dergelijk vermogen haalt best een hoge topsnelheid. Als ik mij niet vergis is een 2 boven de 250/260 km/h best ligt aan de achterkant (als in zoekerig), en heb wel eens ergens gelezen dat men een spoiler op de klep zet om te zorgen dat het ding niet ongecontroleerd in de rondte gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laat ik het nu maar eventjes houden op VPLekker simpel momenteel..
Geschatte vermogen als ie klaar is ligt rond de 250~280Pk ofzo hoop ik..
250/260 is niet haalbaar, want dan ben ik al zwaar in de begrenzer..quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:59 schreef green_power het volgende:
[..]
Hmm een 2 met een dergelijk vermogen haalt best een hoge topsnelheid. Als ik mij niet vergis is een 2 boven de 250/260 km/h best ligt aan de achterkant (als in zoekerig), en heb wel eens ergens gelezen dat men een spoiler op de klep zet om te zorgen dat het ding niet ongecontroleerd in de rondte gaat.
Wellicht ook iets om te overwegen.
Dankjewel, je bent altijd welkom voor een reparatie of onderhoudsbeurtje..quote:
Mijn auto lekt aan de binnenkantquote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent altijd welkom voor een reparatie of onderhoudsbeurtje..
Je bent altijd welkom, wat moet er aan gedaan worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik kom misschien volgent jaar met me caddy mk1 langs :p
Goed zoeken, wellicht kom je die ene persoon tegen waar je alles bij mag doen..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil ook zo'n sleutel/stal plek.
Tja, renault he..quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef invine het volgende:
[..]
Mijn auto lekt aan de binnenkantdus wie weet
Dat is jou auto, pik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef SelimGTI het volgende:
Vette wagens, vooral die witte helemaal rechts
Ik hou van een nette werkplaats. Ik haat alleen altijd dat geopruim na een sleutelsessie..quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef Charged het volgende:
Leuke pics en idd een mooie werkplek.
Mooi compleet en overzichtelijk.
Wilde met een stel vrienden een plek huren maar iedereen trok zich ineens terug.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Goed zoeken, wellicht kom je die ene persoon tegen waar je alles bij mag doen..
Mja,soms nodig...maar oke,ik deed het ook niet als ikzelf de dag erna weer aan de gang moest met hetzelfde project...langdurige projecten deden we om de 2 a 3 dagen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik hou van een nette werkplaats. Ik haat alleen altijd dat geopruim na een sleutelsessie..
Ik heb wel wat geld, maar dat is voor de meet vanavond en voor nieuwjaar en voor de spuiterij..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wilde met een stel vrienden een plek huren maar iedereen trok zich ineens terug.
Heb je al geld?
Nope, cant do it, moet schoon zijn, ik gebruik de garage namelijk niet alleen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,soms nodig...maar oke,ik deed het ook niet als ikzelf de dag erna weer aan de gang moest met hetzelfde project...langdurige projecten deden we om de 2 a 3 dagen..
Waarom ga je dan spuiten als je geen zijschermen en bumper hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat geld, maar dat is voor de meet vanavond en voor nieuwjaar en voor de spuiterij..+/- 1000 euro..
Ik kom nog een paar honderd euro te kort voor de zijschermen en bumpers + hoofdremcilinder incl. bekrachtiger..
Tja,wat moet ik daar op zeggen als alleenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, cant do it, moet schoon zijn, ik gebruik de garage namelijk niet alleen.
Idd een goede vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom ga je dan spuiten als je geen zijschermen en bumper hebt?
Wie heeft gezegd dat ik dat ga doen..?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom ga je dan spuiten als je geen zijschermen en bumper hebt?
Wat gaat die spuiter doen dan? Alleen strakmaken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ik dat ga doen..?
Fair enough, stomme ontwerp fout. Is alweer opgelostquote:
geen idee :p ik ben nog zoekende :pquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, wat moet er aan gedaan worden?
Al doende leert men,helemaal met lassen...al lasogen gehad?quote:Op woensdag 23 januari 2013 03:16 schreef Turquaz52 het volgende:
Rustig aan man..Ik ben erg druk bezig geweest met andere dingen zoals ook o.a. de wrak van SelimGTI..
Aan de golf heb ik eigenlijk niet veel meer kunnen doen behalve kleine laswerkjes. En ik moet zeggen, soms ben ik echt trots op mij zelfals ik zie wat voor creaties ik bak en braad (plaatwerk op maat/lassen)![]()
inderdaad.. Soms over tref ik mijn eigen verwachtingen haha..quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:31 schreef Charged het volgende:
[..]
Al doende leert men,helemaal met lassen...al lasogen gehad?
Mooi zo,als je er een beetje aanleg voor hebt is het goed te doen...Co2 neem ik aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
inderdaad.. Soms over tref ik mijn eigen verwachtingen haha..
En lasogen vallen reuze mee, ik zorg er voor dat de laspistool net boven de vlam is waardoor ik alles zie behalve de kern v.d. vlam zelf..
in principe wel ja. Mijn vader is vroeger onderwater lasser geweest. Wellicht zit het in de genen? Hahahahaquote:
Het is zelfs zo te doen dat ik opeens allemaal klanten krijg voor laswerkzaamhedenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:21 schreef Charged het volgende:
[..]
Mooi zo,als je er een beetje aanleg voor hebt is het goed te doen...Co2 neem ik aan?
Maar serieus niet zonder helm/kap doen,kerel.
Heb je pics of zo van je laswerk?
Wil ze graag zien,ik vind het nogal tof hoe je je zelf ontwikkeld.
Van PTA (sorry dat ik het zeg) mafkees tot een serieuze bouwer.
ahaha dacht het dus niet.. Na ombouw naar een mechanische of lijnpomp zou ik wel meer vermogen kunnen behalen, maar dat wil ik niet. Ik hou het lekker op de elektronische pomp..quote:
quote:
En nu?quote:
is oorspronkelijk een plaatstaal geweest, omdat ik geen 63mm buis kon vinden. Deze is toen door een maat van me helemaal uit plaatstaal gemaakt. Hij heeft alles uitgetekend, gewalst, gelast en voilà.quote:
Nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is oorspronkelijk een plaatstaal geweest, omdat ik geen 63mm buis kon vinden. Deze is toen door een maat van me helemaal uit plaatstaal gemaakt. Hij heeft alles uitgetekend, gewalst, gelast en voilà.
lampen zijn achter vervangen door Hella zwarte achterlichten. Dus geen cheapo spuitbus of autostyle shit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef Croissant.fr het volgende:
Je lamp rechts achter is aan vervanging toe.
Er komt een aardig geluid uit:-)
Heerlijk aso rondrijden. Heerlijk. De hele straat kijkt je naquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
lampen zijn achter vervangen door Hella zwarte achterlichten. Dus geen cheapo spuitbus of autostyle shit.![]()
En van dat geluid: dat is het resultaat van een complete 63mm buis vanaf de downpipe tot achteren zonder dempers of kat met een dikke VNT turbo van KKK
Tegendruk is ook niet goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar dan heb je amper tegendruk.
Dat bedoel ik. Te groot is even slecht als te klein.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:27 schreef Charged het volgende:
Diameter moet echter ook weer niet te groot zijn.
Best lastig om zoiets dicht te krijgen zonder dat de las heel ver omhoog kruipt, je het plaatmateriaal wegbrandt of het heel, heel lang duurt door het steeds laten afkoelen. Hoe heb je het aangepakt?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Yes. Ik heb de mal ietsjes te klein gemaakt.
niet laten afkoelen, dat doe ik achteraf of wanneer er te veel vuur is met een plantenspuit.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Best lastig om zoiets dicht te krijgen zonder dat de las heel ver omhoog kruipt, je het plaatmateriaal wegbrandt of het heel, heel lang duurt door het steeds laten afkoelen. Hoe heb je het aangepakt?
Hmm, van twee kanten kan inderdaad ook. Dat is wel een goede eigenlijk, van een kant gaat het bepaald niet geweldig.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
niet laten afkoelen, dat doe ik achteraf of wanneer er te veel vuur is met een plantenspuit.
Ik las aan beide kanten een reep en vul deze in een keer door er tussen met een S beweging.
Dit doe ik overigens ook als ik een gat zie of een spleet waar ik het niet waard vind of zin heb om een plaatje op maat te knippen.
ja het gaat wel iets minder rap. maar hij mag mij wel eens leren lassenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:34 schreef SelimGTI het volgende:
Jongens houd er rekening mee dat Turq een echte las expert is
En noem mijn auto geen wrak, mijne is in ieder geval bijna af
met of zonder spek?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
He Turq, kan ik een dubbel gebakken ei krijgen?
sorry van de late antwoord, ik moet alles doen met de telefoon, omdat de laptop er mee is opgehouden.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:55 schreef daNpy het volgende:
Dit is linksvoor bij de deur/wielkast toch?
Hoe ga je de holle ruimte behandelen waar je nu overheen hebt gelast? Kun je daar nog bij?
Waarom is je bodem zo zwart geblakkerd? Heb je met een fohn de bitumen proberen te verwijderen?
Op de bodem kun je dit namelijk koud afbikken (hakkse schroevendraaier en hamer), dan breekt het er in stukken af met weinig resten. Tegen de firewall, waar het schuin begint te lopen, en op de tunnel moet je het wel met de fohn en een plamuurmes afsteken.
Resten kun je simpel verwijderen met thinner en een doek (en evt schuurspons), het is alleen wat werk.
Bij mij heb ik het ook geprobeerd met fohn en dan afsteken, zie aan de rechterzijde voor het stoelframe. Achter het stoelframe heb ik hetkoud afgestoken. Wat je nog ziet liggen zijn resten.
[ afbeelding ]
Daarna met thinner de hele bodem schoongemaakt en dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
hoe bedoel je precies?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef CafeRoker het volgende:
Ik vind dat reparatiestuk van de kokerbalk wat link, omdat je die vervuilde naad van de bodemreparatie in een stuk overlap ingesloten hebt. Dikke kans dat dat gaat roesten. Had je al iets in gedachten om dat te beschermen?
er kruisen een paar posts geloof ik..quote:
heb ik ook jaren gedaanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:32 schreef daNpy het volgende:
Je gaat toch niet de binnenkant van de auto in de bitumen zetten![]()
Niet echt slim als je de auto nog wil spuiten van binnen....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:00 schreef T42 het volgende:
[..]
heb ik ook jaren gedaangeen witte schoenen dragen in mijn auto's
ow dat wil ik niet dus geen probleemquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niet echt slim als je de auto nog wil spuiten van binnen....
waar komt de kit opeens vandaan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef SelimGTI het volgende:
Hmm waar komt die Bitumen opeens vandaan?..
Uhh.. Als je goed gelezen had Charged, dan had je wel gelezen dat er een Mk3 GTI front op zou komen met een RS bumper..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:03 schreef Charged het volgende:
De Mk3 grille op de 2-de foto is een geintje,hoop ik?
Voor de rest,lekker bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
lol.. wacht ff een oude photoshop boven water halen.. ff zoeken..quote:
Thanks,quote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef steeez het volgende:
Respect voor wat je allemaal zelf doet, alleen op iedere foto is álles wat je ziet een grote rotzooi en zowat alles is kapot, hoe kun je in godsnaam zo werken
Al geregistreerd op volksforum.com (en wellicht vwforum.nl)? Ik denk namelijk dat de kans aanwezig is dat men daar wat gerichter kan helpen...quote:Morgen ga ik aan de slag met het op maat maken van een Mk4 Golf dashboard voor in mijn Mk2 met Mk3 kabelboom. Kan iemand mij meer informatie verschaffen met het omstekkeren/omsolderen v.d. stekkers en knoppen zoals verlichting, gevarenlichten. achterruitverwarming, etc?
Ken iemand misschien een How to? Ik zoek me rot op Google, maar kijk denk ik verkeerd? :/
Thanks, ik ben ook heel erg benieuwd en ik geef er weinig om hoe of wat mensen denken hoe het er verder uit ziet, als je alles spik en span wilt hebben moet je maar gaan naar de Volkswagen Dealer.. Dit is een perfecte klus/beun/hobby omgeving..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef green_power het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.. want je werkwijze is een ... uhm ... aparte zeg maar (maar goed, jij bent dan ook de enige echte Turqwauz). Godsmejakke wat een kolere bende!!!![]()
Auto word gewoon normaal gespoten in een spuitcabine, geen gerol of gestuntel met kwasten..quote:Maar goed, het eindresultaat telt natuurlijk, de weg er naar toe is overigens wel vermakelijk om te zien heur![]()
![]()
![]()
Ga je het "ding" ook verf rolleren of spuiten met een stofzuiger (kan dat? ja, dat kan, zoek maar eens op youtube naar zo'n amerikaan die zijn auto's voorziet van plasticdip).
Ja, past NET..quote:
Nee, de Golf wordt gewoon wit gespoten, misschien dat het later een keer gewrapt word met een leuk kleurtje..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:12 schreef Charged het volgende:
Komt dat dashboard nou veel verder naar binnen of lijkt dat maar zo op de foto's?
En de binnenkant van het rechterportier,is dat de kleur wat ie uiteindelijk gaat krijgen?
Vind het wel een mooi kleurtje.
De dashboard hangt een beetje scheef op de foto, hij leunt te ver naar voren, hij moet nog een beetje naar achteren gekanteld worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen je knieën nog wel onder dat dashboard of hak je je benen er gewoon af.
Volkswagen Transporter JA!.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
Naais, met een setje Mercedes koelsleuven die er scheef in zitten zo te zien
Ah, heeft die ze tegenwoordig ook? 10 jaar geleden werden ze massaal uit MB Sprinters gehakt om auto's te verkutten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, heeft die ze tegenwoordig ook? 10 jaar geleden werden ze massaal uit MB Sprinters gehakt om auto's te verkutten.
Transporter t4, dus ook meer dan 10jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoezo verkutten? Bij mijn auto heeft het ook eens nut. Itt tot een Opel Astra met z3 kieuwen..![]()
En hij is niet scheef, al helemaal niet 'teringscheef'..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
Wat voor nut gaat het hebben dan? zit volgens mij nog een binnenscherm overheen, dus het is geen doorgang naar de motorruimte voor zover ik weet.
thanks man.. Ik doe mijn bestquote:
Nein, ze zullen ook nooit onaangepast passen. De mk4 dashboard is veelste breed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef invine het volgende:
Hoe zit het met de deurpanelen? Sluiten die nu wel aan?
Ait ben benieuwdquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
thanks man.. Ik doe mijn best
[..]
Nein, ze zullen ook nooit onaangepast passen. De mk4 dashboard is veelste breed.
Dit houdt ook in dat ik de deurpanelen moet aanpassen, maar dat had sowieso gemoeten want ik wil custom deurpanelen maken die op Mk4 of 5 panelen lijken.
kumt good knulquote:
inderdaad, daar zou ik ook niet echt op vertrouwenquote:
dit kun je denk ik zelfs wel afkeuren, onder de noemer ondeugdelijkquote:Op zondag 7 april 2013 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
Ander woord voor ranzig beroerd lassen;
Turqen (ww)(zw)
Ik Turq
Jij Turqt
Wij Turqen
Hij Turqte
Zij Turqten
Ik heb geTurqt
Dan was het al een stuk netter geweest denk ikquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef CafeRoker het volgende:
Dafuq, je hebt de randen niet eens schuin afgeslepen voor het lassen
flauwekul, je hebt op deze manier nauwelijks hechting, binnenin zit die stang gewoon los. Als dit sterk genoeg was had vw net zo goed een stang van 1/3 van de dikte kunnen gebruiken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef klawie het volgende:
als het zit dan zit het of het een dikke kloder is of een mooi naadjebeetje hamerrite eroverheen en dat ding gaat niet meer los hoor
die zitten altijd met marges enzoquote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
flauwekul, je hebt op deze manier nauwelijks hechting, binnenin zit die stang gewoon los. Als dit sterk genoeg was had vw net zo goed een stang van 1/3 van de dikte kunnen gebruiken.
quote:
Hoeft niet meer, je weet al precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even goed nazoeken waardoor dat fatale ongeluk gebeurd is, maar het had helemaal niets met de stuurstang te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een opliggende plaklas is geen goede hechting hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef klawie het volgende:
als het zit dan zit het of het een dikke kloder is of een mooi naadjebeetje hamerrite eroverheen en dat ding gaat niet meer los hoor
Dan hoef ik niet mijn mk3 stang aan te passen zodat hij past op de mk4 dashboard. En de mk4 stuurinrichting kan in hoogte en diepte versteld worden.. Wat bij de mk3 niet het geval is.quote:Op zondag 7 april 2013 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is trouwens nou je winst van het inbouwen van een type 4 stuurhuis? Is dat beter? en waarom?
ik heb toch stuurbekrachtiging?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Turq, met een hamertje kan je toch nooit eenzelfde kracht uitoefenen op je las zoals die tijdens gebruik ontstaat?
Maar met een hamer kan je toch geen torderende krachten zetten op je stuurhuis? En dat is precies wat er gebeurt tijdens het rijden. En nog steeds komt er best wat kracht op te staan, powersteering of niet.quote:
Ok, duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet mijn mk3 stang aan te passen zodat hij past op de mk4 dashboard. En de mk4 stuurinrichting kan in hoogte en diepte versteld worden.. Wat bij de mk3 niet het geval is.
Dat is juist de pest; jij voelt niks, terwijl die stang op zijn flikker krijgtquote:
Dat exemplaar dat er nu op zit kan met wat pech volautomatisch in hoogte en diepte versteld wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
En de mk4 stuurinrichting kan in hoogte en diepte versteld worden..
Mij is geleerd dat een mooie las tevens een sterke las is, heb vrijwel iedere las diploma behalve onderwater lassen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Wat een ophef hier allemaal..![]()
Ik moest juist oppassen dat ik er niet in laste ivm de stang wat er doorheen schuift. Dus vandaar dat ik er zo op gelast heb. Hij is gelast op stand 4, en is stevig zat, ik ga iets wat buiten zicht is toch niet mooi lassen of afbramen? Als hij maar sterk hecht en dat doet ie ook gezien het feit dat ik er met een hamer al op heb zitten slaan en tussen de werkbank, maar niks gebogen of gebroken
wrm lepel je er niet een v5 van een golf 4 inquote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
omdat 20vtquote:Op maandag 29 april 2013 00:53 schreef klawie het volgende:
[..]
wrm lepel je er niet een v5 van een golf 4 in
financieel ben ik nu gewoon 0,0. Al mijn geld gespendeerd aan een dieselmotor met 170% aan vermogen toename.. Hopen dat ik met de onderdelen verkoop wat kan terug verdienen enzo..quote:Op maandag 29 april 2013 11:21 schreef x3ro het volgende:
Zonde van het dieselen Turq, maar dan gaat jouw Golf toch een beetje de kant op van die 20vt Golf cabrio welke volgens mij ook op fok zatAlles behalve iets mis mee. Denk dat 't nu wel pas wat word voor na de zomer, niet?
Dat is dan flink lullig, hoop iig dat je onderdelen verkoop een beetje vlot. Wanneer je opzoek bent naar een mk4 gti kan ik je aanraden eens rond te kijken in België en niet alleen in NL en DE. In België heb je genoeg schadebedrijven waar je voor een leuk bedrag een auto weg kan halen en gezien je volgens mij aan de kanten van Roermond woont is dat afstand-technisch vrij interessant.quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
financieel ben ik nu gewoon 0,0. Al mijn geld gespendeerd aan een dieselmotor met 170% aan vermogen toename.. Hopen dat ik met de onderdelen verkoop wat kan terug verdienen enzo..
Ik ben op zoek naar een mk4 gti om vervolgens de complete kabelboom over te zetten en de motor etc.. Als ik nou een mk4 heb dan zeg ik +/- maandje rijdend en al..
De jongen wie jij bedoeld is Kevin20VT, hij heeft een mk1, iets lastiger bij hem doordat hij geen subframe heeft en dus de steunen gelast moesten worden, wat bij mij niet het geval is of zal zijn.
Hoi Kev
Als die 30 euro per kwartaal er voor moeten zorgen dat het project gestaakt wordt is het nooit echt een levensvatbaar geweest, wel?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
dat geld alleen voor benzine diesel betaald de volle pondquote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als die 30 euro per kwartaal er voor moeten zorgen dat het project gestaakt wordt is het nooit echt een levensvatbaar geweest, wel?
je mist een nul achter dat 30quote:Op maandag 29 april 2013 16:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als die 30 euro per kwartaal er voor moeten zorgen dat het project gestaakt wordt is het nooit echt een levensvatbaar geweest, wel?
Jaa,daar mag ook een vervolg op komen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Kan zo'n TDi makelijk omgebouwd worden naar marine uitvoering? Met watergekoelde intercooler bijvoorbeeld. Lijkt me wel lekker achterin een speedboot.
Nu maar een 1.2 Tsi erin en kwarttarief.
Of naar de oud ijzer en deze maar weer tevoorschijn.
[ afbeelding ]
Die TDI is heel makkelijk om te bouwen voor een speedboot oid, veel elektronica heeft het eigenlijk niet nodig..quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Fer het volgende:
Kan zo'n TDi makelijk omgebouwd worden naar marine uitvoering? Met watergekoelde intercooler bijvoorbeeld. Lijkt me wel lekker achterin een speedboot.
Nu maar een 1.2 Tsi erin en kwarttarief.
Of naar de oud ijzer en deze maar weer tevoorschijn.
[ afbeelding ]
Klinkt goed, rijdt in NL naar mijn weten nog een E30 BMW met een Supra blok rond. Beetje 't zelfde ideequote:Op woensdag 1 mei 2013 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil over de BMW niet veel verklappen, maar wil wel prijs geven dat er tijdelijk totdat ik de blok gevonden heb wat er in gaat komen de 2.5 met lekke kop gaat plaats maken voor een CA18DET met +/ 250pk
De CA18 wordt gewoon afgetraptquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klinkt goed, rijdt in NL naar mijn weten nog een E30 BMW met een Supra blok rond. Beetje 't zelfde ideeZou met zo'n CA18DET een beetje op de koppakking letten met meer druk, willen ze nog wel eens problemen mee geven. De zuigers en drijfstangen etc zijn goed tot een 300-320pk.
uitlaat is al verkocht.. Er komt wel weer een demperloze uitlaat weer eronderquote:
Tijd terug(pak 'm beet 1 jaar) geïnformeerd bij een aantal bedrijven wat 't zou kosten om de seals van een Garrett T25 te laten vervangen, vervolgens 't hele gebeuren ook weer te laten balanceren en terug in elkaar te laten steken(ding had geruime tijd in een garage gelegen stof verzamelen). Kwam gemiddeld genomen op een 250 euro ex BTW en dat was dus voor 1 turbo. Moet er meer aan gebeuren, dan kunnen die kosten vrij rap oplopen. Ikzelf kwam door de afstand vanuit Maastricht en de zaken welke ik over het bedrijf gelezen had uit bij Turbo Service Belgium.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een idee hoeveel het kost om 2 Garrett T25 turbo's te laten reviseren?
Twee keer de helft, maar dat wilde je vast niet wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Iemand een idee hoeveel het kost om 2 Garrett T25 turbo's te laten reviseren?
is toch in Cuijk..quote:Op zondag 19 mei 2013 10:55 schreef Charged het volgende:
Controle voor wat?
Zit komende week in die regio.
Ding stond/staat in Utrecht volgens je post,ik zit daar komende week,wat heeft dat met Cuijk te maken?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is toch in Cuijk..![]()
Morgen de vr ophalen en een 60km proefrit maken richting de RDW om gelijk de platen af te leveren..
Ja klopt, ik dacht ook dat het in de buurt van Utrecht was omdat er in zijn ondertitel Vianen stond. Maar na een recent WhatsApp contact wist hij mij te vertellen dat ie uit Cuijk komt..quote:Op zondag 19 mei 2013 12:51 schreef Charged het volgende:
[..]
Ding stond/staat in Utrecht volgens je post,ik zit daar komende week,wat heeft dat met Cuijk te maken?
Maar goed,zal wel.
Ja bespaarde me wat onnodige geklik en kon ze allemaal tegelijkertijd uploadenquote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef powerflux het volgende:
Heb je nou screenshots van foto's op je telefoon geupload?
d'r ligt in het motorruim van die VR6 wel echt overal een dikke plak olie.. succes.
quote:Op zondag 19 mei 2013 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja bespaarde me wat onnodige geklik en kon ze allemaal tegelijkertijd uploaden![]()
Waar zie je dikke plak olie dan??
wat moet je voor het komplete blok hebben?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
compleet? Hij ligt helemaal uit elkaar, dat weet je toch? Indien je de motor bouwpakket wilt kopen denk iets van 150?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:43 schreef T42 het volgende:
[..]
wat moet je voor het komplete blok hebben?
Ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat precies door figuren zoals jij de nieuwe regeling tot stand is gekomen?quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Het project is gestaakt.. Dankjewel regering..![]()
Iemand TDI onderdelen nodig ofzoo? Vraag maar raak gvd..
ow dacht blok is al 1 geheelquote:Op maandag 20 mei 2013 10:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
compleet? Hij ligt helemaal uit elkaar, dat weet je toch? Indien je de motor bouwpakket wilt kopen denk iets van 150?
ik ben een liefhebber maar 250,-Euro per kwartaal betalen voor een auto van 28 jaar is mij te gek voor woorden!! In Duitsland betaal je 250,- per jaar voor een dikke vette X6 of Q7 v12 TDI ofzo..quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf ook wel beseft dat precies door figuren zoals jij de nieuwe regeling tot stand is gekomen?
Irony is a bitch.
Het zijn allemaal "liefhebbers" met zo'n dieselblok in een willekeurige VW van <1987, totdat ze ook wegenbelasting moeten betalen. Dan willen ze er allemaal zo snel mogelijk van af.
Ik betaal ook iets van 650,- per jaar voor mijn 15 jaar oude Peugeot. Doe je niks aan.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber maar 250,-Euro per kwartaal betalen voor een auto van 28 jaar is mij te gek voor woorden!! In Duitsland betaal je 250,- per jaar voor een dikke vette X6 of Q7 v12 TDI ofzo..
Vandaar het behoud van de auto maar ombouw naar een 6 pitter benzine
ik heb hem gedemonteerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:43 schreef powerflux het volgende:
Vervaldatum APK 23-03-1996
Datum eerste afgifte Nederland 07-04-2003(10,1 jaar)
Status kenteken Gedemonteerd
pfoeeee.. interessante geschiedenis. Heeft hij wel gereden in de tussentijd? Circuit of bie de boer op 't loand?
het verschil tussen mij en jou is dat ik een eigen garage met groot buitenterrein heb..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:21 schreef Rensjebree het volgende:
Ik voel me soms ook een Turquaz52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]swapje van 1.3 naar 1.8 16v PL
Nope die van de TDI is gelijk aan de VR6..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef daNpy het volgende:
Dat schiet meer op.
Subframe ook moeten vervangen dus?
Ja, die luxe heb ik dan weer niet..quote:Op maandag 3 juni 2013 02:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het verschil tussen mij en jou is dat ik een eigen garage met groot buitenterrein heb..
Reden dat ik dit buiten heb gedaan en niet binnen op de brug is omdat het heerlijk weer buiten was en waarom zou ik dan buiten in dat lelijke schaduw willen werken?
Mijn swap is nu van 1.3 naar 1.9 TDI en nu naar 2.8 VR6..
Ik had het tegen Rensjequote:Op maandag 3 juni 2013 02:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope die van de TDI is gelijk aan de VR6..
quote:Op maandag 3 juni 2013 07:25 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, die luxe heb ik dan weer niet..
Ik rol wel zo vanuit mijn bed de garage in.
Ik had nog een kompleet vr6blok.. Die heb ik vrijdag verkocht
quote:
Ik denk dat je het voor die prijs niet zal vinden..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]voor mij is het 2,3km..
Ik ben nog op zoek naar een gaar vr6 blok voor max 50-75,-Euro. Als je iets tegen komt, let me know
Sub van 1.3 naar 1.8 zijn het zelfde..quote:Op zondag 2 juni 2013 22:47 schreef daNpy het volgende:
Dat schiet meer op.
Subframe ook moeten vervangen dus?
Thanks, maar dat heb ik al, alleeen wil hem toch ombouwen naar hydraulische koppeling..quote:Op maandag 3 juni 2013 11:50 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik denk dat je het voor die prijs niet zal vinden..
Wel heb ik nog een ombouwset voor de koppeling van hydraulisch naar mechanisch.
I really don't know manquote:Op maandag 3 juni 2013 12:42 schreef x3ro het volgende:
Ziet er goed uit TurqOverigens leuk, die Compomotive velgen onder die Ka. Zijn dat de TH's?
Komt er nog een volledige kooi in of iets dergelijks?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:27 schreef Turquaz52 het volgende:
bijna af..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, geen doorgelaste kooi. Maar een goedkope show schroefkooi..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:50 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Komt er nog een volledige kooi in of iets dergelijks?
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als je er een flink ongeluk mee hebt, dat ding schuift als een kartonnen doosje in elkaar nu je het halve dak er uitgeslepen hebt, de carrosserie zal niet echt stijf meer zijn op deze manier. Een Golf II is sowieso al niet echt een auto waar je een ongeluk mee wil maken qua stevigheid. laat staan wanneer er geen dak meer in zit.
En wat dacht je van Aluminium frame ipv staal voor je stevigheid, Aluminium is 3x zo slap als goed staal ongeveerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef F10F30 het volgende:
En zo'n Twingo dakje is ook niet echt iets waar je op wil vertrouwen qua stevigheid.
Laat hem het anders lekker zelf weten, blijkbaar neemt hij de opmerking niet eens serieus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En wat dacht je van Aluminium frame ipv staal voor je stevigheid, Aluminium is 3x zo slap als goed staal ongeveer
Je hebt blijkbaar geen flauw idee waar je het over hebt? Alsof een kooi alleen nuttig is wanneer je een koprol maakt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 06:44 schreef ukga het volgende:
Haha die turk zegt dat ie een schroefkooi er in gooit, en iedereen gaat er opeens van uit dat ie fast and furious stijl van een parkeergarage afvliegt en op zn dak gaat landen
Het leukste is nog dat mensen in een straat auto met (sier)rolkooi zonder helm gaan rijden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef F10F30 het volgende:
Je weet dat je met zo'n nep-kooi vrijwel niks aan stevigheid en stijfheid van de carrosserie wint?
En zo'n Twingo dakje is ook niet echt iets waar je op wil vertrouwen qua stevigheid.
Beloof me in ieder geval dat wanneer je een ongeluk hebt gehad je even foto's hier komt plaatsen van het in elkaar geschoven luciferdoosje (als je dat nog kan na vertellen, en niet in een coma ligt)
klopt. Maar 99% van nl rijdt zonder eentje dus het lijkt me sterk overdreveb alle reactiesquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:54 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar geen flauw idee waar je het over hebt? Alsof een kooi alleen nuttig is wanneer je een koprol maakt.
o dat deel heb ik ff gemist danquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef F10F30 het volgende:
Ja, maar 99,9% van Nederland zaagt ook niet zijn halve dak uit de auto![]()
Un alt gezegde: Alles Kumt good knul..quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:41 schreef invine het volgende:
Turqie komt er wel, niet zo negatief allemaal!
Misschien eerst even lezen waar de discussie over gaat voor je zomaar random iets roept wat totaal niet relevant is voor de gevoerde discussie?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:41 schreef invine het volgende:
Turqie komt er wel, niet zo negatief allemaal!
Je bent net 3 maanden member.. Ik durf er donder op te zeggen dat Invine perfect weet hoe Turq te werk gaatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Misschien eerst even lezen waar de discussie over gaat voor je zomaar random iets roept wat totaal niet relevant is voor de gevoerde discussie?
Of van dat volk wat meent dat hun hoofd wel veilig is wanneer ze er wat van die FIA gekeurde foam omheen vouwenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het leukste is nog dat mensen in een straat auto met (sier)rolkooi zonder helm gaan rijden.
En dan is het zeker auw! als je je kop stoot aan de kooi bij een ongeval
Turqquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, geen doorgelaste kooi. Maar een goedkope show schroefkooi..![]()
Een Twingo dak is sowieso van zichzelf al stug en met het alu frame er om heen maak ik me niet echt zorgen om..
Dit dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je bent net 3 maanden member.. Ik durf er donder op te zeggen dat Invine perfect weet hoe Turq te werk gaatZijn home made cabrio(om maar 1 te noemen) is bij een hoop van de wat langere leden toch wel known, net zoals zijn algehele manier van beunen.
wehehehe inderdaad.. Ik ben geen Volkswagen Arena of de Mercedes EMA Dealer.. Maar Turq die kan sleutelen aan alles wat 4 wielen heeft en een ont/verbrandingsmotor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je bent net 3 maanden member.. Ik durf er donder op te zeggen dat Invine perfect weet hoe Turq te werk gaatZijn home made cabrio(om maar 1 te noemen) is bij een hoop van de wat langere leden toch wel known, net zoals zijn algehele manier van beunen.
[..]
Zoals ik al zei, of ik nou dat dak er in heb of niet.. Een ongeluk wil je sowieso niet maken met een Mk2.. Die dingen zijn niet gemaakt dat ze met vlag en wimpel door de crashtest heen komen, enige wat je hebt is een harde dikke buis wat functioneert als een versteviging (Mk4 dashboard balk) en een stabilisatorstang achter en op de voor veerpoten..quote:Of van dat volk wat meent dat hun hoofd wel veilig is wanneer ze er wat van die FIA gekeurde foam omheen vouwen
Overigens lijkt het mij sterk dat het dakraam bij een flinke klapper met die Golf dat dak ook maar 1 ruk uitmaakt. Zelf heb ik een hele tijd een 205GTi gehad uit '89. Had af fabriek dakraam en bestond ook uit pisbakken staal. Ding van mij was volledig gestript en dan zie je pas hoe dun alles is. Frontaal ongeluk bij 50+km/h betekende volgens mij dat je het motorblok op je schoot hebt liggen.. Daar red een FIA gekeurde kooi van bij Biesheuvel oid je ook niet van.. Dan kom je al een kooi te bouwen welke doorloopt naar de voorste veerpoten.
En idd Turq, alles kump altied good in dat zonnige Zuiden
Too much work for me, misschien later ooooooit een keer een e30 v12/v10 bouwen met een complete doorgelaste kooi er in.. Maar voorlopig helemaal geen tijd/zin meer in..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:08 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Turqik weet dat je het ken :
http://www.build-threads.com/build-threads/s2-mkii-vw-golf/
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:57 schreef invine het volgende:
[..]
Dit dusen ik ben 1 van de optimistische fans van turq's zijn werk!
Thanks maat..quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:20 schreef klawie het volgende:
iedere mogool kan schroeven maar niet iedereen kan creatief zijn vandaarzou zo me auto aan je toe vertrouwen
moet het echt perfect gespoten zijn of niet al te duur???quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thanks maat..
Ik ben nog steeds op zoek naar een spuiter, dus in principe heb ik een pauze gegeven aan de Mk2 zijn koets. Enige wat ik nog gedaan moet hebben zijn de fuseestukken overzetten en de schroefset met remmerij.. Kabelboom is al zo goed als helemaal ingetaped.. Ziet er erg strak uit, al zeg ik het zelf!!
Max 1000,-quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:25 schreef klawie het volgende:
[..]
moet het echt perfect gespoten zijn of niet al te duur???
je zou het gwn bij een normale schade bedrijf kunnen doen voor dat geldquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Max 1000,-
De complete koets is al zo veel mogelijk strak gemaakt, gestript en spuitklaar. Uiteraard zijn er hier en daar nog plekken waar geplamuurd en strak gemaakt moeten worden, maar veel werk is al bespaard gezien het feit dat ALLES gedemonteerd is..
Verf heb ik al, verharder en verdunner ook. Eventueel een basislak..
Dus tja..
nope.. ze willen de schade dan niet herstellen.. :/quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef klawie het volgende:
[..]
je zou het gwn bij een normale schade bedrijf kunnen doen voor dat geld
loop anders in rotterdam een beun garage in hun weten vast wel iemandquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nope.. ze willen de schade dan niet herstellen.. :/
"ff snel''quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
loop anders in rotterdam een beun garage in hun weten vast wel iemand
dan word het idd moeilijk miss in belgie of wrm ga je niet zelf spuitenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
"ff snel''
Ik kom uit het zonnig Limburg he maat..
Neaa.. 't is best dure lak, die ga ik niet verpesten door mijn onkunde oid.. Heb het nooit eerder gedaan vandaar..quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
dan word het idd moeilijk miss in belgie of wrm ga je niet zelf spuiten
veel succes met zoeken danquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neaa.. 't is best dure lak, die ga ik niet verpesten door mijn onkunde oid.. Heb het nooit eerder gedaan vandaar..
Omgeving Roermond toch? Woon intussen dan wel in Breda, maar het overgrote deel van mijn bekenden woont nog in Maastricht en omgeving. Ik kan anders wel eens wat navraag doen als ik weer in Maastricht ben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
"ff snel''
Ik kom uit het zonnig Limburg he maat..
Ik woon in Venlo, maar ben ook wel vaker in Kerkrade dus in principe is afstand geen probleem, zolang het maar binnen limburg is..quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omgeving Roermond toch? Woon intussen dan wel in Breda, maar het overgrote deel van mijn bekenden woont nog in Maastricht en omgeving. Ik kan anders wel eens wat navraag doen als ik weer in Maastricht ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |