Nee, BMW blijft lekker een benzine en het liefst een 3.2 M3 motor er in..quote:
lol, nee..quote:
ga die 1 in mijn kever proppenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Nee, maar er zijn zoveel mensen die rolkooien plaatsen voor de looks... terwijl rolkooien zo lelijk zijn haha.
wata 1920 euro....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
100 euro aan de beun voor binnen en motorruimte spuiten..
300 euro aan de spuiter/schade hersteller voor alle deuken te herstellen en compleet spuitplamuur..
1920 euro aan de spuiterij om hem compleet te spuiten..
Oh ja, 3x raden..:
http://www.ebay.com/itm/R(...)orig_cvip=true&rt=nc
En dit:
[ afbeelding ]
Maar dan Km/pu & max 5000RPM..![]()
![]()
gij zit al bijna in duitsland ga je daar toch wonenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Rustig maar beste vriend, dankzij die klote waanideeën van het overheid heb ik de hoop al opgegeven, het wordt gewoon voor voor 700 euro in een cabine gespoten, het lak hoeft van mij niet meer zo duur te zijn, wil zo lang mogelijk van de Golf van kunnen genieten.. Totdat ik die ene blauwe enveloppe binnen krijg met een prijskaartje van 3xx euro per kwartaal..
Ik weet het, maar dat komt wel, ik moet eerst in Nederland nog mijn dingen doen zoals school enzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef T42 het volgende:
[..]
gij zit al bijna in duitsland ga je daar toch wonen
Dat komt nog wel..quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef invine het volgende:
Gaat niet meer door healthans niet hoe het op tafel lag.
Het verzekering stelt ook 3x niks voor met een H-Kenteken..quote:Op zondag 25 november 2012 18:10 schreef daNpy het volgende:
In Duitsland krijg je dergelijke projecten nog lastiger de weg op als in NL hoor
En in DL is het niet per definitie goedkoper.
(Wat wij aan MRB betalen betalen ze daar aan verzekering en vice versa)
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:32 schreef Turquaz52 het volgende:
En sinds vandaag eigenaar van een zo goed als nieuwe bj 2012 Seat interieur!!
Het wordt zowiezo gereinigd..quote:Op zondag 25 november 2012 18:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah schitterend, met de ontlastingsresten van de benauwde laatste momenten van de vorige bijrijder!
Even lekker overheen met de SteamPowerX500turbo, het is echt geweldig Mike!
Je krijgt alleen H kentekens op geheel originele voertuigen, waar je alsnog 100-150 euro MRB voor betaald (per jaar).quote:Op zondag 25 november 2012 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Het verzekering stelt ook 3x niks voor met een H-Kenteken..
En als ik mijn auto zo in deze staat daar zo invoer krijg ik er wel een type goedkeuring voor, zonder te veel poespas, maar eenmaal daar moet ik wel voor alles individueel een goedkeuring hebben..
Of het nou een H kenteken is of niet doet het mij vrij weinig, kom op man de belasting daar is een lachertje..quote:Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je krijgt alleen H kentekens op geheel originele voertuigen, waar je alsnog 100-150 euro MRB voor betaald (per jaar)
Ligt aan je uitstoot.quote:Op zondag 25 november 2012 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Of het nou een H kenteken is of niet doet het mij vrij weinig, kom op man de belasting daar is een lachertje..Of je nu een Q7, X6 of Hummer rijdt.. Wij betalen maandelijks meer belasting dan hun in een heel jaar!!!
Vriend van mij rijd een Audi TT 180PK 20vt, hij betaald 120 euro per jaar, dat betaal je in nederland aan een Suzuki Alto 0.8 3cilinder uit 90.. :/quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ligt aan je uitstoot.
Voor mn E46 BMW zou ik idd 180 per jaar betalen (betaal ik nu per kwartaal), voor de Golf (euro5) het volle pond (hier MRB vrij)
Ik zie het nut niet om om de 300 meter een vlucht strook te maken.. Het is geen jaren 70 meer met auto's waarbij de carburateur bevriest..quote:Op zondag 25 november 2012 19:59 schreef invine het volgende:
De wegen in Nederland zijn dan wel weer van uitmuntende kwaliteit
Of om de 20 meter een lantaarnpaalquote:Op zondag 25 november 2012 23:35 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet om om de 300 meter een vlucht strook te maken.. Het is geen jaren 70 meer met auto's waarbij de carburateur bevriest..
Van mij part kunnen heel veel nutteloze dingen achterwegen gelaten worden.
Was het maar om 20, het lijkt eerder op 10..quote:
Ik heb dat wel eens gecheckt m.b.v. mijn kilometerteller om te zien of ik wel goed afstand bewaarde. In de randstad staan ze vaak om de 75m en meestal zit er tussen de 50 en 100m afstand tussen.quote:Op maandag 26 november 2012 00:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Was het maar om 20, het lijkt eerder op 10..
ja maar je hebt aan twee kanten van de weg lantaarns hequote:Op woensdag 28 november 2012 23:57 schreef golf2tfsi het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gecheckt m.b.v. mijn kilometerteller om te zien of ik wel goed afstand bewaarde. In de randstad staan ze vaak om de 75m en meestal zit er tussen de 50 en 100m afstand tussen.
Ik kom er 131 te kort..quote:Op donderdag 29 november 2012 19:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gewoon met een koevoet, flipper en een baksteen op je 180cc gaan rijden.
Nee, nog niet.. :/quote:Op donderdag 13 december 2012 08:15 schreef invine het volgende:
Ben benieuwd, heb je je voorschermen al?
Dat rare plek links boven de uitlaat was verroest, heb er met de schroevendraaier tussen gewipt om het overige vocht er uit te halen, daar hoopt bij de Mk2 altijd vocht op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:34 schreef Charged het volgende:
Niet slecht,al heb je er wel nog wat werk aan,maar dat zal wel goed komen.
Wat heb je voor rare plek links boven de uitlaat,doorgeroest of zo?
En please,please..tape de remslangetjes en dergelijke anders even af..maakt het toch net wat netter.
Die 15mm extra breedte is best goed te zien,mooi
zowel de subframe als achter as 1 op 1 zonder enkele aanpassingen, op de remleidingen achter na dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef daNpy het volgende:
Wat voor subframe heb je er nu voor onder zitten?
En die MKIII achteras, past dat 1 op 1
Of moet je wat aanpassen aan de body of de houders?
nope, is gewoon wat je ziet.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:49 schreef daNpy het volgende:
Heeft de MKIII achteras ook een stabilisator in de as zitten?
Nee, idd..quote:
Dat klopt, maar ik wil ze er wel op hebben..quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach zonder zijschermen en bumpers kun je ook rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |