nope.. ze willen de schade dan niet herstellen.. :/quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef klawie het volgende:
[..]
je zou het gwn bij een normale schade bedrijf kunnen doen voor dat geld
loop anders in rotterdam een beun garage in hun weten vast wel iemandquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
nope.. ze willen de schade dan niet herstellen.. :/
"ff snel''quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:41 schreef klawie het volgende:
[..]
loop anders in rotterdam een beun garage in hun weten vast wel iemand
dan word het idd moeilijk miss in belgie of wrm ga je niet zelf spuitenquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
"ff snel''
Ik kom uit het zonnig Limburg he maat..
Neaa.. 't is best dure lak, die ga ik niet verpesten door mijn onkunde oid.. Heb het nooit eerder gedaan vandaar..quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
dan word het idd moeilijk miss in belgie of wrm ga je niet zelf spuiten
veel succes met zoeken danquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Neaa.. 't is best dure lak, die ga ik niet verpesten door mijn onkunde oid.. Heb het nooit eerder gedaan vandaar..
Omgeving Roermond toch? Woon intussen dan wel in Breda, maar het overgrote deel van mijn bekenden woont nog in Maastricht en omgeving. Ik kan anders wel eens wat navraag doen als ik weer in Maastricht ben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
"ff snel''
Ik kom uit het zonnig Limburg he maat..
Ik woon in Venlo, maar ben ook wel vaker in Kerkrade dus in principe is afstand geen probleem, zolang het maar binnen limburg is..quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omgeving Roermond toch? Woon intussen dan wel in Breda, maar het overgrote deel van mijn bekenden woont nog in Maastricht en omgeving. Ik kan anders wel eens wat navraag doen als ik weer in Maastricht ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |