Dankjewel, je bent altijd welkom voor een reparatie of onderhoudsbeurtje..quote:
Mijn auto lekt aan de binnenkantquote:Op donderdag 27 december 2012 22:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent altijd welkom voor een reparatie of onderhoudsbeurtje..
Je bent altijd welkom, wat moet er aan gedaan worden?quote:Op donderdag 27 december 2012 22:54 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ik kom misschien volgent jaar met me caddy mk1 langs :p
Goed zoeken, wellicht kom je die ene persoon tegen waar je alles bij mag doen..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil ook zo'n sleutel/stal plek.
Tja, renault he..quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef invine het volgende:
[..]
Mijn auto lekt aan de binnenkantdus wie weet
Dat is jou auto, pik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef SelimGTI het volgende:
Vette wagens, vooral die witte helemaal rechts
Ik hou van een nette werkplaats. Ik haat alleen altijd dat geopruim na een sleutelsessie..quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:14 schreef Charged het volgende:
Leuke pics en idd een mooie werkplek.
Mooi compleet en overzichtelijk.
Wilde met een stel vrienden een plek huren maar iedereen trok zich ineens terug.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Goed zoeken, wellicht kom je die ene persoon tegen waar je alles bij mag doen..
Mja,soms nodig...maar oke,ik deed het ook niet als ikzelf de dag erna weer aan de gang moest met hetzelfde project...langdurige projecten deden we om de 2 a 3 dagen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik hou van een nette werkplaats. Ik haat alleen altijd dat geopruim na een sleutelsessie..
Ik heb wel wat geld, maar dat is voor de meet vanavond en voor nieuwjaar en voor de spuiterij..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wilde met een stel vrienden een plek huren maar iedereen trok zich ineens terug.
Heb je al geld?
Nope, cant do it, moet schoon zijn, ik gebruik de garage namelijk niet alleen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,soms nodig...maar oke,ik deed het ook niet als ikzelf de dag erna weer aan de gang moest met hetzelfde project...langdurige projecten deden we om de 2 a 3 dagen..
Waarom ga je dan spuiten als je geen zijschermen en bumper hebt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat geld, maar dat is voor de meet vanavond en voor nieuwjaar en voor de spuiterij..+/- 1000 euro..
Ik kom nog een paar honderd euro te kort voor de zijschermen en bumpers + hoofdremcilinder incl. bekrachtiger..
Tja,wat moet ik daar op zeggen als alleenquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nope, cant do it, moet schoon zijn, ik gebruik de garage namelijk niet alleen.
Idd een goede vraag.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom ga je dan spuiten als je geen zijschermen en bumper hebt?
Wie heeft gezegd dat ik dat ga doen..?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waarom ga je dan spuiten als je geen zijschermen en bumper hebt?
Wat gaat die spuiter doen dan? Alleen strakmaken?quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat ik dat ga doen..?
Fair enough, stomme ontwerp fout. Is alweer opgelostquote:
geen idee :p ik ben nog zoekende :pquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom, wat moet er aan gedaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |