Daar hebben ze de speldtrofee voor en voor zwakke argumenten de telegraaftrofee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:13 schreef Scorpie het volgende:
Ik mis de Telegraaf trofee, voor meest trollerig persoon in NWS.
Ohja overheen gelezenquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar hebben ze de speldtrofee voor en voor zwakke argumenten de telegraaftrofee.
Een waar compliment uit uw toetsenbord.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:
De Telegraaf trofee, voor de user met de zwakste argumenten: betyar
Daar zult u het mee moeten doen.
Aandoenlijk. Alleen de users met een andere mening dan de jouwe. En dat is dan automatisch "oppervlakkig"... Hoe... ehhh... oppervlakkig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:04 schreef De_Guidance het volgende:
De Telegraaf trofee, voor de user met de zwakste argumenten: Elfletterig
De AD trofee, voor de oppervlakkigste user: Red_85, Elfletterig, mossad_agent , die_hofstadgroep, lavender
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:05 schreef Peunage het volgende:
Ik voel me vereerd. Maar nu ik hier toch ben: DeParo krijgt 3(!!!) trofeeën van mij.
Telegraaf, Reformatorisch Dagblad en de Donald Dick
Voor de geïnteresseerden, zie het Palestina en Israël topic.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
neem het met een korreltje zout en een glimlach ofzo
ga niet hier de vetes uit zitten vechten
Dat is des NWSquote:Op dinsdag 25 december 2012 20:07 schreef sp3c het volgende:
neem het met een korreltje zout en een glimlach ofzo
ga niet hier de vetes uit zitten vechten
Ja, ja, ja...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:59 schreef DeParo het volgende:
Meer inzendingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serieus? Ik lees het NRC nauwelijks.quote:Op vrijdag 28 december 2012 02:22 schreef Elfletterig het volgende:
De NRC trofee, voor de meest serieuze user: Deze geef ik aan Specularium. Levert doorgaans nuttige bijdragen. Er zijn veel meer users voor wie dat geldt, maar ach... iemand moet winnen.
Ondankbare hondquote:Op zaterdag 29 december 2012 04:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus? Ik lees het NRC nauwelijks.
Die laatste zin doet het hem ook: "je bent een josti maar voor 'Knoop in je zakdoek' valt het wel mee".
quote:De Volkskrant trofee, voor de user met de sterkste argumenten: Elfletterig
De Telegraaf trofee, voor de user met de zwakste argumenten: De_Guidance
De Elsevier trofee, voor de user met de uitgesproken rechtse opinie: Die_Hofstadtgruppe
De Vrij Nederland trofee, voor de user met de uitgesproken linkse opinie: Weltschmerz
De Reformatorisch Dagblad trofee, voor de user met een missie: Papierversnipperaar
De NYT trofee, voor de user die de meest nieuwswaardige topics opent: Scjvb
De Bild trofee, voor de grootste roddelaar (topics met weinig nieuwswaarde): Specularium
De NRC trofee, voor de meest serieuze user: Boldface
De Speld trofee, voor de grootste troll: BansheeBoy
De Libelle trofee, voor de gezelligste user: Robijn48
De AD trofee, voor de oppervlakkigste user: sp3c
De Donald Duck trofee, voor de user die het niet goed kan volgen: Alle vrouwen in dit subforum
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik vond het ook vrij hard voor je, die donald duck nominatie van specularium
* Boldface concludeert dat DeParo van beroep ambtenaar isquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh ja excuus ik zal er zo eens aan gaan werken.
quote:NWS-verkiezingen 'too close to call'
Reacties en statements van kandidaten druppelen binnen
Na een zinderende campagne en een verhit slotdebat, brachten NWS-users massaal hun stem uit tijdens de NWS-verkiezingen. Inmiddels zijn de stembussen gesloten. De centrale kiescommissie laat weten dat het tellen van de stemmen nu begint.
In afwachting van de uitslag zijn aanhangers van Die_Hofstadtgruppe ondertussen in Den Haag de straat opgegaan om de overwinning van hun kandidaat te claimen. Ze raakten slaags met fans van De_Guidance, die vonden dat hun overwinningsgebed wreed werd verstoord. De oproerpolitie moest beide kampen met (gepast) geweld uiteen drijven.
De gecombineerde lijst Sp3cularium wilde niet op de uitslag vooruitlopen. 'Dat zou speculatie zijn. En wij houden niet van speculeren', aldus een woordvoerder. Timmmm, die tot voor kort nog idolaat was van sp3c, heeft de fanclub verlaten nu huistroll sp3c zo duidelijk voor de immer serieuze Specularium heeft gekozen. 'Ik erger me groen', aldus de postbode onder de posters.
De lijsttrekker van lijst 11 zet naar eigen zeggen 'vraagtekens' bij de uitslag, op voorhand. Dit vanwege het hoge kloongehalte in NWS. Geruchten als zouden Voorschrift en Specularium beiden Elfletterig zijn, worden krachtig weersproken door betrokkenen. En door Frutsel van de Partij van Katachtigen.
In Zoetermeer zijn aanhangers van Weltschmerz en KoosVogels bijeen om samen azijn te drinken en te proosten op een goede afloop. Het schriftelijk afgegeven statement van Papierversnipperaar is om voorspelbare redenen helaas niet meer leesbaar. Opponent Paper_tiger heeft de uitslag op voorhand ongeldig verklaard en pleit voor de invoering van een vrijstaat naar Zuid-Afrikaans voorbeeld.
Disana en Madame_Paon hebben de opzet van de verkiezingen bekritiseerd. 'Er was niet eens een categorie voor de beste vrouwelijke user. NWS kan nog een voorbeeld nemen aan POL; daar is alles veel beter geregeld. En ze hebben er een café...' Oppermod paddy oppert om bij de volgende NWS-verkiezingen ook een LINDA-trofee toe te kennen. Frikandelbroodje was al verorberd voordat hij zijn laatste woorden kon uitspreken. Een lijsttrekker die anoniem wil blijven, stelt dat voortaan alle stemmen in drievoud moeten worden uitgebracht en geteld.
Cempexo laat desgevraagd weten dat het in Denemarken prima vertoeven is en dat hij in NWS nog niet dood gevonden wil worden. El_Matador is speciaal naar Madrid afgereisd om daar zijn overwinningsspeech te houden (alle anderen zijn immers kansloos), terwijl Linkse_Boomknuffelaar inmiddels onderweg is naar Mars, om daar het goede nieuws aan alle buitenaardse wezens te vertellen, onder wie ook de totaal wereldvreemde Lambiekje, die na aanhoudend wantrouwen de aarde heeft verlaten.
Ook vanuit de NWS-enclave in Marokko worden de verkiezingen met belangstelling gevolgd, laten JelleReppe en Mutant01 weten. Zanger Jordy van Loon laat namens zijn bijdehandte broertje Bram met een veelzeggende blik weten dat 'uiteindelijk de beste zal winnen'. En DS4t ondertussen zijn eigen feestje.
Een voorlopige uitslag wordt overigens rond 30 januari verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 15:12:44 ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:11 schreef Boldface het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]Nou nee, inmiddels niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(zie tekst)
quote:Pressrelease:
Wegens drukke werkzaamheden en privé omstandigheden van positieve aard, is mijn aandacht enigszins versnipperd en is deze belangrijke verkiezing daaraan ontsnapt. Gevolg is dat niemand kon genieten van een versnipperde propaganda campagne. Het doet mij daarom deugd, dat mijn versnipperde fanbase toch voor stemmen heeft gezorgd. Indien ik voluit aan de verkiezing mee had kunnen doen, had in ongetwijfeld in alle categorieën gewonnen.
Papierversnipperaar campagne team
p.s. Excuses voor het verloren gaan van mijn vorige statement.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nou nee, inmiddels niet meer(zie tekst)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begint nu ranzige vormen aan te nemen...
![]()
Ach, de Reformatorisch Dagblad-trofee kun je in je zak stekenquote:
Hou je niet van frikandelbroodjes?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Boldface het volgende:
[..]Het begint nu ranzige vormen aan te nemen...
Niet als ze zichzelf lekker gaan noemen. Zie je het voor je? Wil je net zo'n smakelijk broodje opeten, begint het ineens tegen je te praten: "Ik ben te lekker om te laten liggen"... - brrrrquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Hou je niet van frikandelbroodjes?
Ik zou eerst vragen hoe hij aan die charmante baard is gekomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:34 schreef Boldface het volgende:
[..]
Niet als ze zichzelf lekker gaan noemen. Zie je het voor je? Wil je net zo'n smakelijk broodje opeten, begint het ineens tegen je te praten: "Ik ben te lekker om te laten liggen"... - brrrr
Jij zou ook niet willen dat jouw fles Hertog Jan dat soort taal uitkraamt...
Om het even goed te begrijpen: je bent man en je weet niet hoe mannen aan een baard komen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik zou eerst vragen hoe hij aan die charmante baard is gekomen.
Tuurlijk wel, maar zo stylish is me tot op heden niet gelukt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef Boldface het volgende:
[..]
Om het even goed te begrijpen: je bent man en je weet niet hoe mannen aan een baard komen?
quote:
Misschien een goed idee voor volgende keer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zit nu naar Pauw & Witteman te kijken.. Wat een wereldvreemde paardenlul is die Henk Kamp toch
Viel reuze mee. Ik zei dat jouw verhaal echt gebeurd was en plaatste een foto vd demonstratie NWS / [SC] Busje komt zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:03 schreef Boldface het volgende:
[..]
Benieuwd wat hier stond. Het was vast niet erg vleiend.
OK, leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Viel reuze mee. Ik zei dat jouw verhaal echt gebeurd was en plaatste een foto vd demonstratie NWS / [SC] Busje komt zo
quote:
?quote:
Wat?quote:De Donald Duck trofee, voor de user die het niet goed kan volgen: Die_Hofstadtgruppe 2
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:54 schreef Boldface het volgende:
[..]
[..]
Zie... je bewijst het meteen alweer...
Dan wordt het nu wel tijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 04:50 schreef sp3c het volgende:
wat doen we er nu eigenlijk mee?
ik ben vergeten te stemmen
volgend jaar weer
mwehquote:
Gut, het is niet op reisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |