Wat is een koptelefoonconcert ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ook geen koptelefoonconcerten meer?
naah.. nie zo.. hequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet over uit of ik de act leuk vind...
How 'bout no?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef DaMook het volgende:
Ik vind je lekkah moet toch eigenlijk het anthem worden.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef DaMook het volgende:
Maskera?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Sta je dan als chick. Met een maskera.
uhuh iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt allemaal erg fake over en cheesy maskers... Verzin dan zelf wat nieuws...
IK VIND JE LEKKAH!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef Timo20 het volgende:
Ik mis echt te veel: wie de hell zijn die kraaien?![]()
Populair nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef alors het volgende:
Het doet me echt denken aan die freaky seksshit met vacuummaskers en shit
Dat vroeg ik dus ook al : Ik vin je lekkah... dat nummerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef Timo20 het volgende:
Knipslot?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef alors het volgende:
quote:
Het blijft een van de meest aangevraagde nummersquote:
year of summerquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Het blijft een van de meest aangevraagde nummers.
Dan nog, nee, gewoon neequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Het blijft een van de meest aangevraagde nummers.
Toch heeft het daar niets mee te maken, dan breken die snavels n.l. af.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:46 schreef alors het volgende:
quote:
zijn ZIJ dat? k*t plaatquote:
JA! Dit dus! Al vanaf het begin gezegd dat ik dit wil... Maar zal 'm niet worden denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil weer iets idioots als anthem, een toverballenplaat
fijne avond/nachtquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef Blester het volgende:
Fijne avond / nacht nog, toch wat te weinig actie om te blijven kijken/luisteren, die montreal hoor je helemaal niet. Wel ff kraaien luisteren.
Ikgeef het nog een kansje. Zouniet weten wat het anders zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
JA! Dit dus! Al vanaf het begin gezegd dat ik dit wil... Maar zal 'm niet worden denk ik
NEEEeeeeeequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
sanne naar huis en de kraaien laten blijven!!
Tof! Werk ze man en veel plezierquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga ook slapen... Althans, laptop alvast dicht. Morgen 08:00-16:00 eindelijk het callcenter in
ja die zag ook weer heen en weer springenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom zal ondertussen ook wel weer wakker zijn.
Succesquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik ga ook slapen... Althans, laptop alvast dicht. Morgen 08:00-16:00 eindelijk het callcenter in
Wat doe jij voor werk?quote:
Slaap lekker en succes morgenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tof! Werk ze man en veel plezier.
Dank julliequote:
Ze hoeft niet goed te kunnen dan maar heel geil moet ze zijn.. geil moet ze zijn..quote:
Vind ik niet, vind jij niet, maar ben er bang voorquote:
Ik zeg 't je, neequote:
quote:
Oh.. zal ik ook solliciterenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hoeft niet goed te kunnen dan maar heel geil moet ze zijn.. geil moet ze zijn..
Ze mag best een beetje stinken maar heel moet ze zijn..
Jaaaa dag en nacht.
oeh, mooie weddenschapquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik zeg 't je, nee20 euro op wedden? Wie verliest moet het doneren aan de plaat naar keuze van de ander!
Euh....nee!quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:45 schreef DaMook het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik dacht dat ik gerard ekdom zag, maar dat was gewoon giel![]()
Ik ga niet weddenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik zeg 't je, nee20 euro op wedden? Wie verliest moet het doneren aan de plaat naar keuze van de ander!
Donequote:
yesquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef iBenny het volgende:
Van welk programma is dit ook alweer de titelsong? Ruben vs. Sophie USA toch?
Reclamespotje voor 1 of andere telefoonprovider dacht ik. Of reisorganisatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef iBenny het volgende:
Van welk programma is dit ook alweer de titelsong? Ruben vs. Sophie USA toch?
wat doen ze op een normale zaterdag ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoop dat de jongens uitslapen morgen![]()
Owquote:
vroeg wakker zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat doen ze op een normale zaterdag ?
Jammer dat de programmas vaak te afgezaagd zijn om de titelsong goed te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef Nielsch het volgende:
BNN heeft wel vaak gave titelsong voor de programma's...
herkenbaar....quote:
ik las stoppenquote:
Daar zijn het kinderen voor... gelukkig semi zelfstandig dus naar beneden sturen en voor de tv zettenquote:
Soms welquote:
Mogguhquote:
ik klaag niet, was zelf als kind ook altijd om 6 uur wakker, dus neem het ze niet kwalijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zijn het kinderen voor... gelukkig semi zelfstandig dus naar beneden sturen en voor de tv zetten
brievenbus, kut, gleuf, whateverquote:
Oh die hebben wij vorige week gehadquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik klaag niet, was zelf als kind ook altijd om 6 uur wakker, dus neem het ze niet kwalijk
Maar het was even een pittige week met alle buik perikelen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Gers was best leuk eigenlijk. Hij was ook niet slecht...
De jongens hebben het heel erg leuk gehad.
Dat is het allerbelangrijkstquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Gers was best leuk eigenlijk. Hij was ook niet slecht...
De jongens hebben het heel erg leuk gehad.
quote:
daar troost ik mij ook mee. Vakantie is begonnen, en ze lijken alle drie weer hersteld te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh die hebben wij vorige week gehadin 5 dagen tijd alle 4 aan de beurt geweest
Maar nu is het gelukkig vakantie en zijn we allemaal weer fris en fruitig
waar is hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef Enzyme0546 het volgende:
Morgen kan het wel is leuk gaan worden met Johnny de Mol
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar troost ik mij ook mee. Vakantie is begonnen, en ze lijken alle drie weer hersteld te zijn.
heb je het wel op andere gasten?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Nielsch het volgende:
Johnny de Mol... ik heb het niet zo op die gast...
Yeps en het was best goed te doen... ik kan me ergere dingen voorstellen.quote:
7, 5, 2quote:
Ik wel, hij is een beetje maf, maar kan ook echt wel serieus zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef Nielsch het volgende:
Johnny de Mol... ik heb het niet zo op die gast...
Whahahahaquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps en het was best goed te doen... ik kan me ergere dingen voorstellen.
Ow en ik heb hap in je bil, krokodil gehoord en meegezongen.
Leuke leeftijdenquote:
Eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel, hij is een beetje maf, maar kan ook echt wel serieus zijn.
En hijs lekker![]()
ja hoor... Coen & Sander bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je het wel op andere gasten?
kom op, ik kijk zelden TV en begrijp mijn eigen grapquote:
Nope. Zal wel mislukt zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij liedje 1 al eens gehoord eigenlijk?
Jij..ehhhh.....jeweetwelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens.
Maar wel als hij langer haar heeft. En niet die hanekam.
Echt??!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel, hij is een beetje maf, maar kan ook echt wel serieus zijn.
En hijs lekker![]()
Doe mij maar shipping up to bostonquote:
Net als dat nummer van de Raggende Manne. "Nee, da's niks"quote:
Ja, Beetlebum...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee die kraaien zijn wat lekkersquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee man, die is helemaal niet anthem-waardig.
Ben net thuis, moet ff op adem komen als oud lijk zijndequote:
Geweldig nummer.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Net als dat nummer van de Raggende Manne. "Nee, da's niks"
Broekie/aanstellertquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben net thuis, moet ff op adem komen als oud lijk zijnde
Agree, maar deze is in de kerstspirit jeweetz...quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe mij maar shipping up to boston
Nooit van gehoordquote:
Hihi. Ik ook denk ik.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb een rare smaak wat betreft mannen
Het kan enorm verschillen
geen probleem met die gast. ken hem alleen van tv en radio, maar lijkt ok.quote:
Tender!quote:
Luisteren dan.quote:
is ook wat kortquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar hebben wij nu gewoon Song2 gemist.
quote:
Whoohoo!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar hebben wij nu gewoon Song2 gemist.
Geweldig nummer vind ik het.quote:
Lekker blazen op die fluit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Nielsch het volgende:
Sanne kan niet lachen om de piemelgrap van Giel
Ik ken het hele album nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Liedje 1 op het album Blur (van Blur).... daarna komt liedje 2 genaamd Song 2.
Ik vind Song2 tof, voor de rest interesseert Blur me niet zoveelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luisteren dan.Is zeker een van de beste nummers van Blur, zo niet de beste (The Universal en She's So High zijn ook fantastisch)
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
ga eens je mond spoelen, cultuur barbaar!
en terecht. fijn dat ze niet bij het standaard lachvee van Giel hoort!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Nielsch het volgende:
Sanne kan niet lachen om de piemelgrap van Giel
Underrated juist. De tweede rang van Blur is veel beter dan de eerste.quote:
Ze was alleen nog aan het soundchecken, ze gaat straks wat spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog niet veel van Sanne gezien.
NEE! Echt?!? Luister even wat van Blur, zit echt geweldige muziek tussen hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken ook alleen maar song2 .. vanwege FIFA 98
quote:
Ik vind je lekker.quote:
Okay... ik heb niet zoveel met haar normaal gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was alleen nog aan het soundchecken, ze gaat straks wat spelen
Verder doet ze wel enthousiast mee met dansen op wat nummers
Verder nog weinig boeiends
Wat een onzin, ze hebben echt veel goede nummers.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef Elusive het volgende:
[..]
gevalletje paar leuke liedjes maar heeeeeel veeeeel bagger imo
kut, me nekquote:
Heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik heb niet zoveel met haar normaal gesproken.
Ik vond haar ook niet leuk bij het songwriter programma.
Leisure is ook echt een geweldige plaat. Ik ben pas na het horen van Leisure fan geworden, daarvoor deed het me nooit echt wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
NEE! Echt?!? Luister even wat van Blur, zit echt geweldige muziek tussen hoor!
Zowel Jay-z als Kayne(en dat is uit mijn mond zelfs vies te noemen) hebben betere nummers gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zowel Jay-z als Kayne(en dat is uit mijn mond zelfs vies te noemen) hebben beter nummers gemaakt coverd.
BBQ!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!
Thuis en klaar voor een heeeeele lange nacht
Alleen een beetje jammer van de slaapgast, maar daar moeten we maar mee leren leven.
Waar ?quote:
ze gebbruiken wel samples, maar het zijn geen covers he?(alhoewel ik Kayne vervloek vanwege het verneuken van move on up van curtis mayfield)quote:
remixquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ze gebbruiken wel samples, maar het zijn geen covers he?
Leuk programma, maar ik was het niet eens met winnaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien
Ze stottert wel stukken minder ten opzichte van vorig jaar
Neehoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik doelde op negers in Parijs. mijn stream loopt wat achter geloof ik.
dat is niet erg, ik heb altijd als ik een geweldig nummer hoor van een artiest die ik niet ken dat ik dan ander werk ga zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leisure is ook echt een geweldige plaat. Ik ben pas na het horen van Leisure fan geworden, daarvoor deed het me nooit echt wat.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BBQ!![]()
Ik ga niet zo lang doorhalen, heb ff wat slaap nodig
Klopt. Is ook zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onzin, dan zou je zo'n beetje iedere nieuwe house/techno plaat ook een 'remix' kunnen noemen
Ja, die is tof gemaakt!quote:
ik heb heul hard geprobeerd ze te liken (omdat ze wel in m'n straatje van leuke muziek liggen).... van A sides tot B sides maar de stem van David irriteert mij heel snelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze hebben echt veel goede nummers.
Zoals Charmless Man bijvoorbeeld. Maar goed, een hoop nummers zijn onbekend bij het grote publiek want die kennen alleen Song 2 en soms Parklife.
Die blijft mooi.quote:
als dat geen neuken wordquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriend vind dat het tijd is om naar bed te gaan
Trusten!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
Niet eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
David? Hij heet Damon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik heb heul hard geprobeerd ze te liken (omdat ze wel in m'n straatje van leuke muziek liggen).... van A sides tot B sides maar de stem van David irriteert mij heel snel
Laat ik het dan zo stellen dat ik de 'remixes' van Kayne West niet waardeer (op zn zachts gezegd).quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
http://www.everythingisaremix.info/
https://vimeo.com/14912890
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |