quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:51 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik dacht dat ik gerard ekdom zag, maar dat was gewoon giel![]()
Ik ga niet weddenquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik zeg 't je, nee20 euro op wedden? Wie verliest moet het doneren aan de plaat naar keuze van de ander!
Donequote:
yesquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef iBenny het volgende:
Van welk programma is dit ook alweer de titelsong? Ruben vs. Sophie USA toch?
Reclamespotje voor 1 of andere telefoonprovider dacht ik. Of reisorganisatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef iBenny het volgende:
Van welk programma is dit ook alweer de titelsong? Ruben vs. Sophie USA toch?
wat doen ze op een normale zaterdag ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoop dat de jongens uitslapen morgen![]()
Owquote:
vroeg wakker zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
wat doen ze op een normale zaterdag ?
Jammer dat de programmas vaak te afgezaagd zijn om de titelsong goed te doen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:57 schreef Nielsch het volgende:
BNN heeft wel vaak gave titelsong voor de programma's...
herkenbaar....quote:
ik las stoppenquote:
Daar zijn het kinderen voor... gelukkig semi zelfstandig dus naar beneden sturen en voor de tv zettenquote:
Soms welquote:
Mogguhquote:
ik klaag niet, was zelf als kind ook altijd om 6 uur wakker, dus neem het ze niet kwalijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zijn het kinderen voor... gelukkig semi zelfstandig dus naar beneden sturen en voor de tv zetten
brievenbus, kut, gleuf, whateverquote:
Oh die hebben wij vorige week gehadquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik klaag niet, was zelf als kind ook altijd om 6 uur wakker, dus neem het ze niet kwalijk
Maar het was even een pittige week met alle buik perikelen.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Gers was best leuk eigenlijk. Hij was ook niet slecht...
De jongens hebben het heel erg leuk gehad.
Dat is het allerbelangrijkstquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Gers was best leuk eigenlijk. Hij was ook niet slecht...
De jongens hebben het heel erg leuk gehad.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |