quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zowel Jay-z als Kayne(en dat is uit mijn mond zelfs vies te noemen) hebben beter nummers gemaakt coverd.
BBQ!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!
Thuis en klaar voor een heeeeele lange nacht
Alleen een beetje jammer van de slaapgast, maar daar moeten we maar mee leren leven.
Waar ?quote:
ze gebbruiken wel samples, maar het zijn geen covers he?(alhoewel ik Kayne vervloek vanwege het verneuken van move on up van curtis mayfield)quote:
remixquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ze gebbruiken wel samples, maar het zijn geen covers he?
Leuk programma, maar ik was het niet eens met winnaar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien
Ze stottert wel stukken minder ten opzichte van vorig jaar
Neehoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik doelde op negers in Parijs. mijn stream loopt wat achter geloof ik.
dat is niet erg, ik heb altijd als ik een geweldig nummer hoor van een artiest die ik niet ken dat ik dan ander werk ga zoeken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leisure is ook echt een geweldige plaat. Ik ben pas na het horen van Leisure fan geworden, daarvoor deed het me nooit echt wat.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
BBQ!![]()
Ik ga niet zo lang doorhalen, heb ff wat slaap nodig
Klopt. Is ook zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Onzin, dan zou je zo'n beetje iedere nieuwe house/techno plaat ook een 'remix' kunnen noemen
Ja, die is tof gemaakt!quote:
ik heb heul hard geprobeerd ze te liken (omdat ze wel in m'n straatje van leuke muziek liggen).... van A sides tot B sides maar de stem van David irriteert mij heel snelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze hebben echt veel goede nummers.
Zoals Charmless Man bijvoorbeeld. Maar goed, een hoop nummers zijn onbekend bij het grote publiek want die kennen alleen Song 2 en soms Parklife.
Die blijft mooi.quote:
als dat geen neuken wordquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriend vind dat het tijd is om naar bed te gaan
Trusten!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
Niet eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef LovelyLady het volgende:
David? Hij heet Damon.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:20 schreef Elusive het volgende:
[..]
ik heb heul hard geprobeerd ze te liken (omdat ze wel in m'n straatje van leuke muziek liggen).... van A sides tot B sides maar de stem van David irriteert mij heel snel
Laat ik het dan zo stellen dat ik de 'remixes' van Kayne West niet waardeer (op zn zachts gezegd).quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:18 schreef Qunix het volgende:
http://www.everythingisaremix.info/
https://vimeo.com/14912890
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |