Tender!quote:
Luisteren dan.quote:
is ook wat kortquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar hebben wij nu gewoon Song2 gemist.
quote:
Whoohoo!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maar hebben wij nu gewoon Song2 gemist.
Geweldig nummer vind ik het.quote:
Lekker blazen op die fluit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Nielsch het volgende:
Sanne kan niet lachen om de piemelgrap van Giel
Ik ken het hele album nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Liedje 1 op het album Blur (van Blur).... daarna komt liedje 2 genaamd Song 2.
Ik vind Song2 tof, voor de rest interesseert Blur me niet zoveelquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luisteren dan.Is zeker een van de beste nummers van Blur, zo niet de beste (The Universal en She's So High zijn ook fantastisch)
Nee.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
ga eens je mond spoelen, cultuur barbaar!
en terecht. fijn dat ze niet bij het standaard lachvee van Giel hoort!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:09 schreef Nielsch het volgende:
Sanne kan niet lachen om de piemelgrap van Giel
Underrated juist. De tweede rang van Blur is veel beter dan de eerste.quote:
Ze was alleen nog aan het soundchecken, ze gaat straks wat spelenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog niet veel van Sanne gezien.
NEE! Echt?!? Luister even wat van Blur, zit echt geweldige muziek tussen hoor!quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ken ook alleen maar song2 .. vanwege FIFA 98
quote:
Ik vind je lekker.quote:
Okay... ik heb niet zoveel met haar normaal gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was alleen nog aan het soundchecken, ze gaat straks wat spelen
Verder doet ze wel enthousiast mee met dansen op wat nummers
Verder nog weinig boeiends
Wat een onzin, ze hebben echt veel goede nummers.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef Elusive het volgende:
[..]
gevalletje paar leuke liedjes maar heeeeeel veeeeel bagger imo
kut, me nekquote:
Heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... ik heb niet zoveel met haar normaal gesproken.
Ik vond haar ook niet leuk bij het songwriter programma.
Leisure is ook echt een geweldige plaat. Ik ben pas na het horen van Leisure fan geworden, daarvoor deed het me nooit echt wat.quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
NEE! Echt?!? Luister even wat van Blur, zit echt geweldige muziek tussen hoor!
Zowel Jay-z als Kayne(en dat is uit mijn mond zelfs vies te noemen) hebben betere nummers gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |