Ik ook hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, hier krijg ik dan weer tranen in mijn ogen bij
Jupquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, hier krijg ik dan weer tranen in mijn ogen bij
zijn vader is dood, dood als een pierquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik kreeg het even niet helemaal mee?
Johannesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef iFok. het volgende:
Hij lijkt op iemand .... ben z'n naam kwijt..
Bennie Jolink.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef iFok. het volgende:
Hij lijkt op iemand .... ben z'n naam kwijt..
dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef JRRY het volgende:
Nou, zo'n rocker is ie niet. Ik denk dat een liedje van Alicia Keys zn stem beter staat
According to Jimquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe waar is die ook alweer van? Kom er even niet op. Iets met een familie.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Dit is gewoon een typische N&S-kandidaat!
En dan noemen we hem Johannesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Ik durf nu te wedden dat hij over een jaartje of 7 a 10 een leuke/goede artiest is die het een en ander berekt. Dan kijkt hij dit terug en lacht de ballen uit zijn broek
dinand 2.0quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Ik durf nu te wedden dat hij over een jaartje of 7 a 10 een leuke/goede artiest is die het een en ander berekt. Dan kijkt hij dit terug en lacht de ballen uit zijn broek
Ooooh wat leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Voor de liefhebbers, zometeen:
TV / Big Fat Gypsy Wedding #19 Dikke vette pubers!
me the same.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, mijn reet doet pijn van het zitten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, mijn reet doet pijn van het zitten
KLopt. En eerlijk gezegd was ik dat ook niet van plan te doen. Gewoon omdat poepquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Jullie hebben mij niet eens bedankt voor het redden van de wereld
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben gewoonquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben gister na 1,5 uur afgehaakt, ik hoop dat het volgende week wat leuker wordt
Ik kijk ook bij gebrek aan beter en de gezelligheid van de SC, maar verder... Die kits zijn gewoon niet leuk of grappig, of wat dan ook. En dat zeg ik als kinderliefhebberquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben gewoonHet is dat ik niks beters te doen heb op m'n vroege vrijdagavond en het door jullie grappig is zeg maar, maar als ik een aflevering mis of het einde niet zie ga ik niet terugkijken of uitzoeken wie er door waren of zo.
Ik kijk vaak echt om gezellig met jullie te kletsen... kijk op dit moment naar een soort Servische variant van Idols en ik mis het lachen om jullie opmerkingen echtquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben gewoonHet is dat ik niks beters te doen heb op m'n vroege vrijdagavond en het door jullie grappig is zeg maar, maar als ik een aflevering mis of het einde niet zie ga ik niet terugkijken of uitzoeken wie er door waren of zo.
Ik zei vorig jaar ook al zoiets. Een van de sponsoren is een kledingfabrikant. Kleding en make-up kunnen iemand mooier maken. Tevens is er een voorselectie die niet blind is, dit in tegenstelling tot Popstars waar iedereen mee mag doen. Toch jammer, dit trekt verkeerd volk aan en leidt af van waar het om begonnen is: de stem.quote:Op zondag 23 december 2012 09:55 schreef female81 het volgende:
Alleen maar typische knappe kindertjes. Tja, waar heb je die draaiende stoelen dan nog voor nodig, als je toch al min of meer zeker weet dat degene die zingt géén muizig miepje met jampotglazen-bril is, of iets dergelijks (bij Kinderen Voor Kinderen zag je die in de 80's nog weleens, maar tegenwoordig ook al niet meer).
*wacht ondertussen geduldig op Adele junior, als het ware - wel uitstraling, geen type 'kindmodel'*
Ah, leuk dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:17 schreef MissJ het volgende:
FFFUUUUHUUU!
"Mijn recept" (Bugles nacho cheese en Chocolait chips) was op bij AH! Nu Bugles naturel en Choco's (soort van malthesers van AH eigen merk) gekocht, ook lekker
graag gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je ons op de hoogte houdt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
Ik twijfel nog of ik mee ga posten, iets zegt me dat ik m'n humeur op die kindjes af ga reageren en dat vind ik sneu
je moet juist posten eigenlijkquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
Ik twijfel nog of ik mee ga posten, iets zegt me dat ik m'n humeur op die kindjes af ga reageren en dat vind ik sneu
Das waarquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
je moet juist posten eigenlijkEn die kinders merken daar toch niks van als je geen lieve opmerkingen maakt
Ik denk dertienquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Gaan we vandaag weer 11 minuten te laat beginnen?
Wel een beetje rekening met mij houden, ben niet zo goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das waar
iFok wil met me wordfeuden
Ik ben totaal uit vorm, dus wees niet bang!quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:30 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wel een beetje rekening met mij houden, ben niet zo goed![]()
Wie heeft er nog meer Wordfeud?!
Gelukkigquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben totaal uit vorm, dus wees niet bang!
GTSTquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Gaan we vandaag weer 11 minuten te laat beginnen?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan niet kijken. Storing bij kpn dus niks in huis doet het. Geen tv, geen internet
Ahwquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan niet kijken. Storing bij kpn dus niks in huis doet het. Geen tv, geen internet
oordopjes van d'r Ipodquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef roos85 het volgende:
Straks lekker een wijntje, wat chippies en kaasjes enzo
ik zat ook al te kijken van "ohquote:
per seizoen, niet per afleveringquote:
je hoort het zelf niet,, ik dacht ook abn te praten zoals de mensen op tvquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:39 schreef Lutte het volgende:
Een Limburger, en wat voor eentjeIk snap dat niet, dat je je kind dialect leert oke maar zo'n dik accent
Kom je nooit meer vanaf.
Jaa, dat wist ik nog netquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
per seizoen, niet per aflevering
wel de combinatie met gitaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmmmm.... zo bijzonder is het toch ook weer niet
Ze zingt wel heerlijk hoorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, ik kan het kippenvel niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat was toch niet te horen in de eerste drie zinnenquote:
Heb je vorige week gekeken? Niveau ligt niet hoog. In de eerste drie zinnen liet ze al meer horen dan de meeste van vorige weekquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet te horen in de eerste drie zinnenIk had in elk geval het refrein afgewacht....
Ja, tuurlijk heb ik gekekenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef iFok. het volgende:
Heb je vorige week gekeken? Niveau ligt niet hoog. In de eerste drie zinnen liet ze al meer horen dan de meeste van vorige week
Dat kan zeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk heb ik gekeken
Maar ik ben niet onder de indruk, kan toch?
omdat Marco gewoon een topper isquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom kiest ze dan weer voor Marco?
Was ze niet zijn grootste fan? Of is dat weer een ander meisje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Haar naam is Laura...quote:
Ik denk ze gaat vol voor Ansjquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Haar naam is Laura...
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
Ooh Laura
Fail.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 december 2012 20:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Haar naam is Laura...
Een hele lieve meid...
Als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt...
Ooh Laura
[/quote
Niet dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:48 schreef Stickertje het volgende:
stijn is behoorlijk dom als het kwartje zo laat valt
sinds kortquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef Aspergermeisje het volgende:
Uit Vianen? Ligt dat in Limburg?
Stalkertquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:49 schreef franklop het volgende:
Ah dus hier zit roos85 dus, kon dr al niet vinden
goed ideequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:50 schreef Lutte het volgende:
Neem een andere bril, dat zal vast helpen.
ik las omgebouwdequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Steyn doet me aan een aangetrouwde oom van me denken
Die rooie zet er zelfs zijn oren naar achteren doorquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:52 schreef franklop het volgende:
hij raakt hem niet helemaal zeg maar
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij staat al te janken, maar dat mag niet van het contract
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
dag Steyn
richt je maar op de meisjes jongens in plaats van je carriere
mag niet van het contractquote:
Dat is jammer aan The Voice Kids. Ze durven niet eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:54 schreef StephanL het volgende:
Nu is het weer allemaal fantastisch natuurlijk
echt hequote:
dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
ze lijkt jonger dan 14, jaartje of 11/12 ofzo.
Beter dan al die barbiepoppen die 18 lijken..quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:59 schreef MissJ het volgende:
ze lijkt jonger dan 14, jaartje of 11/12 ofzo.
dus datquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Beter dan al die barbiepoppen die 18 lijken..
dit dusquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
KvK? Kamer van Koophandel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hou wel van kinderen die zich naar hun leeftijd gedragen. Jammer dat het zo'n typisch KvK-tutje is
dit..quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hou wel van kinderen die zich naar hun leeftijd gedragen. Jammer dat het zo'n typisch KvK-tutje is
N&S blijven bij Kids...quote:Op vrijdag 28 december 2012 21:01 schreef iFok. het volgende:
Is er al een vervanger voor N&S eigenlijk?
Ooh whehehe ok. Komt omdat ik in mijn werk soms KvK typ in een rapportage denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen. Dacht dat dat wel duidelijk was in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |