Ik ook hoor...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, hier krijg ik dan weer tranen in mijn ogen bij
Jupquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk, hier krijg ik dan weer tranen in mijn ogen bij
zijn vader is dood, dood als een pierquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik kreeg het even niet helemaal mee?
Johannesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef iFok. het volgende:
Hij lijkt op iemand .... ben z'n naam kwijt..
Bennie Jolink.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef iFok. het volgende:
Hij lijkt op iemand .... ben z'n naam kwijt..
dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef JRRY het volgende:
Nou, zo'n rocker is ie niet. Ik denk dat een liedje van Alicia Keys zn stem beter staat
According to Jimquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe waar is die ook alweer van? Kom er even niet op. Iets met een familie.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef iBenny het volgende:
Dit is gewoon een typische N&S-kandidaat!
En dan noemen we hem Johannesquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Ik durf nu te wedden dat hij over een jaartje of 7 a 10 een leuke/goede artiest is die het een en ander berekt. Dan kijkt hij dit terug en lacht de ballen uit zijn broek
dinand 2.0quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
Ik durf nu te wedden dat hij over een jaartje of 7 a 10 een leuke/goede artiest is die het een en ander berekt. Dan kijkt hij dit terug en lacht de ballen uit zijn broek
Ooooh wat leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
Voor de liefhebbers, zometeen:
TV / Big Fat Gypsy Wedding #19 Dikke vette pubers!
me the same.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, mijn reet doet pijn van het zitten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, mijn reet doet pijn van het zitten
KLopt. En eerlijk gezegd was ik dat ook niet van plan te doen. Gewoon omdat poepquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Jullie hebben mij niet eens bedankt voor het redden van de wereld
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben gewoonquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben gister na 1,5 uur afgehaakt, ik hoop dat het volgende week wat leuker wordt
Ik kijk ook bij gebrek aan beter en de gezelligheid van de SC, maar verder... Die kits zijn gewoon niet leuk of grappig, of wat dan ook. En dat zeg ik als kinderliefhebberquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben gewoonHet is dat ik niks beters te doen heb op m'n vroege vrijdagavond en het door jullie grappig is zeg maar, maar als ik een aflevering mis of het einde niet zie ga ik niet terugkijken of uitzoeken wie er door waren of zo.
Ik kijk vaak echt om gezellig met jullie te kletsen... kijk op dit moment naar een soort Servische variant van Idols en ik mis het lachen om jullie opmerkingen echtquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er echt klaar mee ben gewoonHet is dat ik niks beters te doen heb op m'n vroege vrijdagavond en het door jullie grappig is zeg maar, maar als ik een aflevering mis of het einde niet zie ga ik niet terugkijken of uitzoeken wie er door waren of zo.
Ik zei vorig jaar ook al zoiets. Een van de sponsoren is een kledingfabrikant. Kleding en make-up kunnen iemand mooier maken. Tevens is er een voorselectie die niet blind is, dit in tegenstelling tot Popstars waar iedereen mee mag doen. Toch jammer, dit trekt verkeerd volk aan en leidt af van waar het om begonnen is: de stem.quote:Op zondag 23 december 2012 09:55 schreef female81 het volgende:
Alleen maar typische knappe kindertjes. Tja, waar heb je die draaiende stoelen dan nog voor nodig, als je toch al min of meer zeker weet dat degene die zingt géén muizig miepje met jampotglazen-bril is, of iets dergelijks (bij Kinderen Voor Kinderen zag je die in de 80's nog weleens, maar tegenwoordig ook al niet meer).
*wacht ondertussen geduldig op Adele junior, als het ware - wel uitstraling, geen type 'kindmodel'*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |