In Duhhaag kan allesquote:
Om op te treden ja? Nja, de tijden zijn nu toch wel iets anders volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn opa nam mij ook mee naar een kroeg als klein kind.. niks mis mee
Dat had je ook met Ben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar na 1 seconde drukten ze al! Misschien ging ze daarna wel hardstikke vals zingen.
ik twijfel heel erg, ik heb er nu al 2quote:
emma?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze is wel goed inderdaad! naam helaas weer niet gehoord
nee, om te gokkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om op te treden ja? Nja, de tijden zijn nu toch wel iets anders volgens mij
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat had je ook met Ben.Om te winnen moet je risico's nemen.
Ik weet het niet. Als de finale in februari/maart is zouden ze alleen voor die liveshows de studio opnieuw moeten bouwen. Want op dit moment wordt de studio van The Voice afgebrokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef iFok. het volgende:
Uiteindelijk moeten de mensen thuis stemmen wie eerste wordt toch?
Doe je spiegel dan ff weg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet steeds naar die 2 moedervlekken kijken
Ik riep serieus hetzelfdequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die kiest zingen ipv meisjes, want hij valt op jongens
Dat is wel raar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als de finale in februari/maart is zouden ze alleen voor die liveshows de studio opnieuw moeten bouwen. Want op dit moment wordt de studio van The Voice afgebroken
Dat doet ze tegen iedereen hoor, dat meisje hoeft zich niet beledigd te voelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Stickertje het volgende:
een blind meisje, en wendy praat tegen haar alsof ze 2 is
LOLquote:
twitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:39:28Dammnnnn ze was bij de live audities al goed maar nu weer te horen is ze echt fuckedup goed! #emma #voicekids reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ze het ook bij haar eigen kinderen doet krijgen die een emotionele en geestelijke achterstandquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat doet ze tegen iedereen hoor, dat meisje hoeft zich niet beledigd te voelen
Die foto hahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
twitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:39:28Dammnnnn ze was bij de live audities al goed maar nu weer te horen is ze echt fuckedup goed! #emma #voicekids reageer retweet
Fabienne heeft recht van spreken, zij heeft dit vorige keer gewonnen. Ik heb nu al spijt dat in Emma niet geadopteerd heb.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof dat ik dat heb gedaan, Benny, uitsluitsel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Fabienne heeft recht van spreken, zij heeft dit vorige keer gewonnen. Ik heb nu al spijt dat in Emma niet geadopteerd heb.
Je moet voor de gein eens kijken wat voor foto's ze heeft getweet(onder media op haar profiel)quote:
Jij hebt drquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat heb gedaan, Benny, uitsluitsel?
Gelukkig duurt het niet tot 11 uurquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik begin ook weer in te kakken, nog 3 kwartier
Wat een gek kind!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet voor de gein eens kijken wat voor foto's ze heeft getweet(onder media op haar profiel)
Ja, wat krijgen we na de kits?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Stickertje het volgende:
als the voice kids is afgelopen, begint dan x factor weer.. gevolgd door tvoh ?
Als het goed is wel door X Factor. TVOH is pas weer aan het eind van het jaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop eigenlijk op TVUK, de Nederlandse Voice heb ik nog nooit gezien en dat houd ik ook zoquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:47 schreef Stickertje het volgende:
goh, toevallig, ze is in dezelfde eeuw geboren als ikquote:
the voice kids, x factor, holland got talent.. tvoh?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het goed is wel door X Factor. TVOH is pas weer aan het eind van het jaar
Ohw ja... HGT hebben we ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
the voice kids, x factor, holland got talent.. tvoh?
Maartje is schattigerquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Van mij mag het tot 10 uur duren voortaan, tot half 11 is net te lang.
Maar nu is Mike!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef kwiwi het volgende:
o ja ik ben al afgehaakt, vind er niks aan..
Overijssel..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Zwolle is toch Gelderland, of bestaan er 2?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Er zijn er 2 en de zwolle in Gelderland is enorm klein (ligt achter groenlo).quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat is de hoofdstad vannnnnquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Stuur je vriend maar weg ...quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Vriend vindt hem leuk, ik vind het een rotventje
dit soort dingen moet je niet opschrijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Er zijn er 2 hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dit soort dingen moet je niet opschrijven
Jij gaat met Marco?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Vriend vindt hem leuk, ik vind het een rotventje
Een beetje. Juist.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef livelink het volgende:
Hij is dan wel schattig, maar een beetje vals helaas.
Zie je wel, Angela vindt het ook maar een beetje onzuiverquote:
Whehequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, echt zwolle. Achter Groenlo. In de volksmond ook wel "Zwolle bi-j Grolle" genoemd.
2 handen op 1 buik, Angela en jij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je wel, Angela vindt het ook maar een beetje onzuiver
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
Zo te zien gaat ze Gangnam Style doen..
twitter:nynke twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:58:21In mijn tijd moest je playbacken. En dan werd je beoordeeld door een man in een ezelspak. Zonder gestylde haren. reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef iBenny het volgende:
twitter:nynke twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:58:21In mijn tijd moest je playbacken. En dan werd je beoordeeld door een man in een ezelspak. Zonder gestylde haren. reageer retweet
goh.. hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
ze lijkt op geen van haar ouders ...
het is discriminatie, waarom mag ik geen kindje?quote:
wil je daar echt een antwoord op?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het is discriminatie, waarom mag ik geen kindje?
Lyonnequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik vond dit wel heeeeeeel mooi! Leonne is de naam?
Op vrijdag mogen kids toch wel opblijven lijkt mij...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet the voice kids toch om half 8 of zo? Dan kunnen kinderen ook kijken.
als ik kinderen zou hebben zouden ze op vrijdag wat langer op mogen blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet the voice kids toch om half 8 of zo? Dan kunnen kinderen ook kijken.
Ik red het al amperquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Op vrijdag mogen kids toch wel opblijven lijkt mij...
Ja wat langer.. Maar niet tot half elfquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als ik kinderen zou hebben zouden ze op vrijdag wat langer op mogen blijven
Ja dat snap ik nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef livelink het volgende:
Arme Nick & Simon. Duidelijk het minst populair bij de kids.
de kleinste kiezen voor N&S , niet wetende dat ze nooit bij de repetities aanwezig zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef livelink het volgende:
Arme Nick & Simon. Duidelijk het minst populair bij de kids.
Bij mij is ie wel popi hoor! Ik hou van die manquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat Marco hier niet al te populair isMaar ik vind hem best leuk met die kinderen.l
Ik begrijp het wel een beetje. Marco en Angela hebben toch meer een vader- en moederlijke uitstraling. Is misschien minder eng.quote:
Heerlijk toch. Lekker kunnen concentreren op je muziekquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
Ze ziet geen podium en geen stoelen of pubbliek
tsja, dat houd je moeilijk geheimquote:
als ze ook maar een beetje danst, heeft ze zich binnen 15 seconden een kwart rondje om haar as gedraaid zonder te weten dat ze niet naar het publiek kijktquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef chufi het volgende:
Ze ziet geen podium en geen stoelen of pubbliek
Nou ja, zolang ze achter d'r piano zit is dat geen probleem natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze ook maar een beetje danst, heeft ze zich binnen 15 seconden een kwart rondje om haar as gedraaid zonder te weten dat ze niet naar het publiek kijkt
Geduld ....quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef JRRY het volgende:
Erg saai, geen bijzonder goeie kindjes zoals Fabienne vorig jaar. Of die andere.
moeilijk te zeggen na 1 auditie. Melissa, Vajen en Lieke waren heel goed, zeker als je ze voor de derde keer hoorde. Channah, lief en schattig en zelfs in het buitenland een keer opgetreden in een talentenshow.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef JRRY het volgende:
Erg saai, geen bijzonder goeie kindjes zoals Fabienne vorig jaar. Of die andere.
blinden hebben een heel goed richtinggevoel, en voelen de warmte van de lampenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ze ook maar een beetje danst, heeft ze zich binnen 15 seconden een kwart rondje om haar as gedraaid zonder te weten dat ze niet naar het publiek kijkt
Ik vind ze toch allemaal n beetje middelmatig deze uitzending.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen na 1 auditie. Melissa, Vajen en Lieke waren heel goed, zeker als je ze voor de derde keer hoorde. Channah, lief en schattig en zelfs in het buitenland een keer opgetreden in een talentenshow.
daarom moeten ze ook begeleiding van mensen, een hond of een stok..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
blinden hebben een heel goed richtinggevoel, en voelen de warmte van de lampen
er is idd nog niet eentje geweest die een totaalplaatje heeft. Fabienne had dat welquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind ze toch allemaal n beetje middelmatig deze uitzending.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Stickertje het volgende:
ze weet niet of ze al omgedraaid hebben
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar stem niet zo prettig om naar te luisteren eigenlijk.
ze hoort toch die *poef*quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Stickertje het volgende:
ze weet niet of ze al omgedraaid hebben
ik vind zowel haar stem als pianospel geweldigquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is echt helemaal niet zo bijzonder of goed...
enige manier dat ze weet dat de 'poef'een stoel is die omdraait, is door de tv uitzending te kijken..quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef Kings het volgende:
Gelukkig is Angela wel realistisch over haar zang
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
ze ziet natuurlijk niet hoe lelijk Marco is
Gelukkig welquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:23 schreef Kings het volgende:
Gelukkig is Angela wel realistisch over haar zang
Yupzquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, de johannes van de kids-editie?
Forum Opties | |
---|---|