In Duhhaag kan allesquote:
Om op te treden ja? Nja, de tijden zijn nu toch wel iets anders volgens mijquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn opa nam mij ook mee naar een kroeg als klein kind.. niks mis mee
Dat had je ook met Ben.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar na 1 seconde drukten ze al! Misschien ging ze daarna wel hardstikke vals zingen.
ik twijfel heel erg, ik heb er nu al 2quote:
emma?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ze is wel goed inderdaad! naam helaas weer niet gehoord
nee, om te gokkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om op te treden ja? Nja, de tijden zijn nu toch wel iets anders volgens mij
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat had je ook met Ben.Om te winnen moet je risico's nemen.
Ik weet het niet. Als de finale in februari/maart is zouden ze alleen voor die liveshows de studio opnieuw moeten bouwen. Want op dit moment wordt de studio van The Voice afgebrokenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:40 schreef iFok. het volgende:
Uiteindelijk moeten de mensen thuis stemmen wie eerste wordt toch?
Doe je spiegel dan ff weg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik moet steeds naar die 2 moedervlekken kijken
Ik riep serieus hetzelfdequote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die kiest zingen ipv meisjes, want hij valt op jongens
Dat is wel raar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als de finale in februari/maart is zouden ze alleen voor die liveshows de studio opnieuw moeten bouwen. Want op dit moment wordt de studio van The Voice afgebroken
Dat doet ze tegen iedereen hoor, dat meisje hoeft zich niet beledigd te voelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef Stickertje het volgende:
een blind meisje, en wendy praat tegen haar alsof ze 2 is
LOLquote:
twitter:FBergmans twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 21:39:28Dammnnnn ze was bij de live audities al goed maar nu weer te horen is ze echt fuckedup goed! #emma #voicekids reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |