Op vrijdag mogen kids toch wel opblijven lijkt mij...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet the voice kids toch om half 8 of zo? Dan kunnen kinderen ook kijken.
als ik kinderen zou hebben zouden ze op vrijdag wat langer op mogen blijvenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet the voice kids toch om half 8 of zo? Dan kunnen kinderen ook kijken.
Ik red het al amperquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef iFok. het volgende:
[..]
Op vrijdag mogen kids toch wel opblijven lijkt mij...
Ja wat langer.. Maar niet tot half elfquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als ik kinderen zou hebben zouden ze op vrijdag wat langer op mogen blijven
Ja dat snap ik nietquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef livelink het volgende:
Arme Nick & Simon. Duidelijk het minst populair bij de kids.
de kleinste kiezen voor N&S , niet wetende dat ze nooit bij de repetities aanwezig zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef livelink het volgende:
Arme Nick & Simon. Duidelijk het minst populair bij de kids.
Bij mij is ie wel popi hoor! Ik hou van die manquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat Marco hier niet al te populair isMaar ik vind hem best leuk met die kinderen.l
Ik begrijp het wel een beetje. Marco en Angela hebben toch meer een vader- en moederlijke uitstraling. Is misschien minder eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |