Whahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef DeLuna het volgende:
VAAAA PENSIEROOOOO
Mijn muziekleraar zei altijd dat we niet mochten doen alsof we in het voetbalstadion waren.
Op marktplaats staan ze ook vanaf bieden of ¤10 ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
Huh, de speen staat in de veiling al op ¤ 85,= !!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blowfishquote:
Met Michiel in badeend!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:30 schreef MarijeH het volgende:
Ben net bij het glazen huis geweest. Het was er heel erg druk. Verder heb ik kerstcadeaus gekocht, waaronder een badeend. Ik vind trouwens wel dast het beter gaat met Michiel zijn stem.
Over een halfuur, maar vanaf 19 uur doetie weer mee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:30 schreef waxmask het volgende:
Wanneer is deze filler klaar met plaatjes draaien?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op marktplaats staan ze ook vanaf bieden of ¤10 ofzo
Maar dan als 2e man toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Over een halfuur, maar vanaf 19 uur doetie weer mee.
Vandaag waren ze er ook weer, worden dagelijks aangeleverd denk ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik had ze dus moeten kopen... gisteren waren er nog genoeg.
Ik heb geleerd wat Blowfish betekend...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe'st hier? Nog wat leuks langsgekomen?
Vanmiddag Blur was de laatste echte kraker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
En nog wat qua cheques, gasten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb geleerd wat Blowfish betekend...
ik ookquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
OMG ... er staan hier twee kinderen te dansen in de woonkamer.![]()
Was het gezellig onder je steen?quote:
Einde van de wereld voor de niks bijzonderquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van die Top 40 muziek en ken ze dan ook niet allemaal, maar dit is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Is zeker zo'n freakplaatje van Gerard?
Blur. Song2??quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanmiddag Blur was de laatste echte kraker.
twitter:FootballFunnys twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 15:57:49BREAKING NEWS: The end of the World has been cancelled for another 10 years, to give Arsenal the chance to win a trophy. reageer retweet
Girls & Boysquote:
Dachten jullie nou echt dat ik nog nooit van dit nummer gehoord heb?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die Top 40 muziek en ken ze dan ook niet allemaal, maar dit is wel heel ernstig
Iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wie een jaar geleden had gewed dat een Koreaan als eerste de miljard views zou bereiken had nu zelf een miljard euro gehad denk ik
Geef nou maar toequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:39 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dachten jullie nou echt dat ik nog nooit van dit nummer gehoord heb?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft dit te maken met FC Twente?
Liverpool
Twente is niet origineel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool
datquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool
Twente draait dit nummer voorafgaand hun wedstrijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liverpool
Top 2000 is volgende week pas.quote:
PECquote:
Neppe club is het ook.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente draait dit nummer voorafgaand hun wedstrijd
Spelen ze vanavond al?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, vanavond moeten ze er met 4-0 af in Alkmaar.
klok klok klok!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groetjes uit schiedam
want U zei jenever?
(![]()
)
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef TheArt het volgende:
Pietertje, kom maar efkes wisselen jongen.
Had ik in zijn plaats ook gedaan als ik de kans hadquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Dat heeft ie ondertussen al wel gedaan met z'n vrouw.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groetjes uit schiedam
want U zei jenever?
(![]()
)
Godver, is dat vanavondquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, vanavond moeten ze er met 4-0 af in Alkmaar.
Ah joh, boeiendquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godver, is dat vanavondIk dacht zondag, bagger ik heb een borrel
Als AZ maar wint.
Ik vind dat juist veel mooier, beter dan die afgeronde bedragen!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik snap altijd die cijfers achter de komma niet, is het te veel moeite om het bedrag af te ronden?
Of is het echt alleen om het leuker laten klinken? Vinger in de neus van, hmmmm, 15, 43, 83....Nee! Laten we 55 cent achter de komma zetten! Dan hebben we tenminste 6 cijfers!
*toetsen.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
The Black Keys waren zoooooooo gaaf live, echt waar ga ze zien
Ik zou zelfs net als bij de pomp 3 cijfers achter de komma plaatsen...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik snap altijd die cijfers achter de komma niet, is het te veel moeite om het bedrag af te ronden?
Of is het echt alleen om het leuker laten klinken? Vinger in de neus van, hmmmm, 15, 43, 83....Nee! Laten we 55 cent achter de komma zetten! Dan hebben we tenminste 6 cijfers!
Ik ja!quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, een FOK!ker had deze aangevraagd!
Ik had net achter het net gevist voor kaartjes in de Ernaar. Baal er nog vanquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
The Black Keys waren zoooooooo gaaf live, echt waatr ga ze zien
Ziggo Domequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had net achter het net gevist voor kaartjes in de Ernaar. Baal er nog van.
waar heb jij ze gezien?
Dat gaat ik straks ook eten, met een pikanto of een mexicanoquote:
Eetse.quote:
gezellig hoppen en boppen op FloRiDaquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
Iedereen zin in 538 Jingle Ball???//`1
Ow dat is minder...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]![]()
ik heb nog een saai restje van gisteren
Sorryquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou heb ik trek in patat met frikandellen
ik ga shinen manquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
Iedereen zin in 538 Jingle Ball???//`1
jaaa sfeertjen hoorrrrquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gezellig hoppen en boppen op FloRiDa
Wij doen altijd restjes op maandag...quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nou zo erg is t ook weer niet![]()
maar een patatje zou er ook wel ingaan
Altijd handig in de woestijn een kraanvogelquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef henkde_j het volgende:
Pienjo, misschien iets voor jou die kraamvogel?
ideaal als snel-klaar-eten, en lekker!!quote:
ik kook meestal gelijk voor twee dagen, dus om de dag zo wat restjes dag hierquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij doen altijd restjes op maandag...
Ik vind dat vaak niet zo lekker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kook meestal gelijk voor twee dagen, dus om de dag zo wat restjes dag hier
Lekker samen met 'Died' dispuutsmeisjes uit elkaar trekkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht markie! Met je kekke montuur
player1!11quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Lekker samen met 'Died' dispuutsmeisjes uit elkaar trekken
Samsom is Mn wingman. lekker formerenquote:
Gerard staat er klaar voor hoorquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:02 schreef MarijeH het volgende:
Gaat Giel nu draaien? Ik dacht dat Gerard aan de beurt was?
Elk 74 chicka's hosselenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Samsom is Mn wingman. lekker formeren
doe t idd ook omdat t makkelijk is en omdat het niet echt leuk is om voor je zelf iedere dag in de keuken te staanquote:Op vrijdag 21 december 2012 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak niet zo lekker.Ik doe dat alleen op zondag omdat ik maandag de hele dag moet werken. Is het gemakkelijk 's avonds.
Watte?quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:55 schreef henkde_j het volgende:
Pienjo, misschien iets voor jou die kraamvogel?
ja groot gelijk!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
doe t idd ook omdat t makkelijk is en omdat het niet echt leuk is om voor je zelf iedere dag in de keuken te staan
met sommige gerechten is het idd niet lekker de volgende dag, in dat soort gevallen dus maar voor 1 dag
http://www.youtube.com/user/3FMVidquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat er maar weinig video's op de site komen. Zo staan heel veel sapjes er nog niet op, en die mis ik altijd, en dat moment van Gerard met z'n kinderen. Ook de laatste update kan ik niet eens vinden
Geen Hazes imitatiequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/3FMVid
ENorm.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Cee het volgende:
Maar wat is dit, Syb van der Ploeg na een lobotomie?
cee!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Cee het volgende:
Potver ik denk net bijna precies hetzelfde. Op lobotomie na dan. Ik dacht gewoon 'Maar wat is dit, Syb van der Ploeg met een Twents accent?'quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:25 schreef Cee het volgende:
Frieslandquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:27 schreef Cee het volgende:
Dit gaat nog erger worden volgend jaar hè.
Ja heb de uitnodiging ook al voor Project X Haren New Year Bash Editionquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De gemeente haren nodigt íedereen uit op de nieuwjaarsborrel
Ehhh, later op de avond wel jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi! Vanavond in staat om te kijken? Wie weet komt er een sms'je langs
Klopt!quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Cee het volgende:
Overigens wil ik na deze eerste paar dagen de balans opmaken en vaststellen dat het publiek tof is. Doet lekker mee, ja, oké het staat niet bij ieder uptempo nummer schuimbekkend te stoempen en springen tot hun klompen breken maar het komt in grote getale en doet leuk mee.
Hulde, Enschede. Hulde!
Ik probeer het dan ook nog wel een paar keer.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Insgelijks hier. Ben benieuwd dan of ie nu wel langs komt.
Pubers..quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:ferryvp twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 18:30:11Wat een debielen bij #SR12 !! Leuk dar het voor een goed doel is maar het lijkt meer op een meeting van de jostiband leden.. reageer retweet
.
Dat zou ik niet meer weten. Ben ooit wel eens in Utrecht geweest bij de eerste of tweede editie, maar weet niet meer hoe het geluid toen was. Wel slecht trouwens, dat moet je toch goed kunnen regelen zou je zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Klopt!
Het is ook elk jaar weer erg jammer dat je het buiten bij het Glazen Huis niet goed hoort allemaal...
ja dat heet latency / afstand / tijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef Karina het volgende:
Technologie is zo ver maar het geluid synchroon laten lopen lukt niet
Waarom lukt het met bijvoorbeeld de stream dan wel?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja dat heet latency / afstand / tijd
Ik ook niet, maar het is wel goeie muziek.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik niet zoveel met Elvis, maar dit is wel triest
Sowieso Boulevard
Een aanvraag blijft een aanvraag, geen garantie dat het wordt gedraaid.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef Nielsch het volgende:
Draaien ze trouwens elk nummer waar je geld voor geeft? Stel dat ik een nummer aanvraag en dat draaien ze niet, moet ik dan wel betalen?
Volgens mij lult Albert gewoon en kan hij niet omgaan met die vertraging. Dat moet je gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom lukt het met bijvoorbeeld de stream dan wel?
Komt dat doordat het via satteliet gaat?
Okee dan ga ik niets bieden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef IPA het volgende:
[..]
Een aanvraag blijft een aanvraag, geen garantie dat het wordt gedraaid.
Lijkt mij dus ook, je ziet toch wel vaker live interviews met verslaggevers in het buitenland zelfs, dan gaat het ook goed. Daarom begrijp ik het niet.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij lult Albert gewoon en kan hij niet omgaan met die vertraging. Dat moet je gewoon kunnen.
Die lijn is waarschijnlijker veel directer, net als bellen. Geluid van het glazenhuis gaat via Enschede naar Hilversum dan weer terug naar RTL. etc.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom lukt het met bijvoorbeeld de stream dan wel?
Dit... Niet eens even 20K ofzo doneren voor gratis reclamequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Cee het volgende:
En bedankt voor de donatie RTL Boulevard.
Je houdt niet van Disco, niet van Elvisquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef Stickertje het volgende:
ik zet nu net serious request aan.. en krijg elvis te horen
het gaat gvd om die donatie manquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Als ik geld geef wil ik er ook zeker van zijn dat ik het nummer hoor.
laten ze maar eens bij mevr beatrix aanbellenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:43 schreef Blester het volgende:
[..]
Dit... Niet eens even 20K ofzo doneren voor gratis reclame
Nee, het gaat mij niet om die donatie maar om de muziek. Ik geef gedurende het hele jaar elke maand al aan goede doelen, daar heb ik niet speciaal Serious Request voor nodig.quote:
mijn opa vind elvis goede muziekquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je houdt niet van Disco, niet van Elvis
Naja prima toch, je hoeft ook niet te donerenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij niet om die donatie maar om de muziek. Ik geef gedurende het hele jaar elke maand al aan goede doelen, daar heb ik niet speciaal Serious Request voor nodig.
Sommige nummers van Elvis vind je vast wel leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn opa vind elvis goede muziek
Nee, iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja prima toch, je hoeft ook niet te doneren
Als ik dan per se een plaat wilde horen kocht ik van het geld gewoon Spotify premium. Als ik wil doneren aan SR dan zou een gedraaide plaat naar mijn keuze een extra zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij niet om die donatie maar om de muziek. Ik geef gedurende het hele jaar elke maand al aan goede doelen, daar heb ik niet speciaal Serious Request voor nodig.
nee, en ik vind hem een enorme irritante showbal op het podiumquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige nummers van Elvis vind je vast wel leukHij heeft er zoveel gezongen.
Dan ga je toch niet naar zo'n concerten...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, en ik vind hem een enorme irritante showbal op het podium
Niet mee eens, je kan ook gewoon doneren (dus niet een plaat aanvragen) als je doneert voor een plaat wil je die gewoon horen, heel logisch imho.quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:47 schreef IPA het volgende:
[..]
Als ik dan per se een plaat wilde horen kocht ik van het geld gewoon Spotify premium. Als ik wil doneren aan SR dan zou een gedraaide plaat naar mijn keuze een extra zijn.
Nou dat zou sowieso een beetje moeilijk zijn hequote:Op vrijdag 21 december 2012 18:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet naar zo'n concerten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |