SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MusGirLov op 21-12-2012 09:45:55 ]Houdt van sterke meisjes
Spoiler maybe? Scrollt wat makkelijker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef MusGirLov het volgende:
Ik heb in de OP even het vrouwelijk schoon iets uitgebreid.
Hangt van je planning voor de rest van de week af: kun je de komende dagen nog veel trainen dan kun je een dag wachten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Spoiler maybe? Scrollt wat makkelijker.
Heb nog heel veel spierpijn maar het is eigenlijk wel weer legday.. doen of niet doen? Als ik hurk voelt het al alsof alles uit elkaar scheurt
Done(r kebab).quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Spoiler maybe? Scrollt wat makkelijker.
Check deze site eens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zorg dat ik de volgende LaPo heb en verwijder ze allemaal weerwat een lelijke trollen zitten er tussen. En spoiler het.
Doe maar niet voortaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:55 schreef MusGirLov het volgende:
Ik heb in de OP even het vrouwelijk schoon iets uitgebreid.
lkkr lkkrk zou jou wel eens wille verwenne ( als je begriujp wat ik bdoel ) we s[reke elkaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
nounou lkr vrouwtje hoowr daar hadk me bril egt ni voor nodig xD
De enige fatsoenlijke zijn de pics die ik erin heb gezet.
Ik stel voor dat jij pas terugkomt op het moment dat je quads in de buurt komen van de hare.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
nounou lkr vrouwtje hoowr daar hadk me bril egt ni voor nodig xD
De enige fatsoenlijke zijn de pics die ik erin heb gezet.
eh faka met juo danquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr lkkrk zou jou wel eens wille verwenne ( als je begriujp wat ik bdoel ) we s[reke elkaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef MusGirLov het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij pas terugkomt op het moment dat je quads in de buurt komen van de hare.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:59 schreef MusGirLov het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij pas terugkomt op het moment dat je quads in de buurt komen van de hare.
ja me2 man helemaal volpompe zou ik die dike kontequote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar, serieus. Zou een moord plegen voor 1 nacht met haar.
Dat is een correcte aanname. De komende dagen eigenlijk geen idee of ik ga, wel lastig met kerst enzo. Dus nouja dan maar gewoon wel, heb ik er in ieder geval nog 1 goede voor het eind vd week.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hangt van je planning voor de rest van de week af: kun je de komende dagen nog veel trainen dan kun je een dag wachten.
Anders zou je ook met minder gewicht en meer herhalingen kunnen trainen.
Ik neem wel aan dat je squats en andere zinnige oefeningen doet?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op haar, serieus. Zou een moord plegen voor 1 nacht met haar.
Zou je niet gewoon 1 keer een hele harde pets op die ass willen geven? Echt zo eentje dat je hand daarna tintelt? En het zo met twee handen vasthouden en heen en weer jiggelen? Ben gewoon echt benieuwd hoe dat voelt.. of het stevig is of alleen maar dril.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]koop een opblaaspop.
Ik bewaar mijn zaad wel voor een dame die zowel intelligent is als fatsoenlijk aan krachttraining doet.
Uit nieuwsgierigheid wel ja. Maar niet dat ik er een harde paal van krijg en haar zou willen verwennenquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon 1 keer een hele harde pets op die ass willen geven? Echt zo eentje dat je hand daarna tintelt? En het zo met twee handen vasthouden en heen en weer jiggelen? Ben gewoon echt benieuwd hoe dat voelt.. of het stevig is of alleen maar dril.
Ja precies, zodat je handafdruk erop zit. En dan mag ze op mijn gezicht gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon 1 keer een hele harde pets op die ass willen geven? Echt zo eentje dat je hand daarna tintelt? En het zo met twee handen vasthouden en heen en weer jiggelen? Ben gewoon echt benieuwd hoe dat voelt.. of het stevig is of alleen maar dril.
,en dan en danquote:Op vrijdag 21 december 2012 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, zodat je handafdruk erop zit. En dan mag ze op mijn gezicht gaan zitten.
Dan gebeuren er dingen die te erg zijn om hier te beschrijven.quote:
ja tog hij siet er egt goet uitquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:52 schreef Jahr00n het volgende:
wat voor schema moet ik doen om zo zelfde lichaam als jan smit te kirjge
gewn niet te veel gewn lekker toned
Hoeveel dna? gr je boiquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
net terug man; squat pr verbroken
jawel man net spr hard shrugs en ebetje borst met kabesl dat je zeg maar zo je armen richting je ballen naar elkaar beweegt weet nie hoe die oefening heet en shurgs in smith en barbell curl en beetje optrekken met armen dicht bij elkaarrquote:
1 puttersschepquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel scheppen Whey gooien jullie altijd in je shakie?
35 gram.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel scheppen Whey gooien jullie altijd in je shakie?
3 skeppen op 1 ltr volle melkquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
was dadt?
[..]
dat voreg ik niet
wordt tijd voor dienst/legerquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
was dadt?
[..]
dat voreg ik niet
zijn ze er redelijk optijd bij nu kun je nog een paar kilo aanzetten hier komen ze pas begin aprilquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:38 schreef Brandblussert het volgende:
Het is weer de tijd van de ecto's die alleen komen trainen voor de zomer.. om te huilen gewoon
Present!quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Nog een paar weken en dan zit het vol met van die goede voornemen sporters.
Hier laatst een ecto op blote voeten, smakelijk man.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En daarna beachbois met slippers die biceps en buik trainen.
Dit ja, van die kneuzen op Birkenstocks doe door de gym lopen alsof ze Alpha zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En daarna beachbois met slippers die biceps en buik trainen.
je hebt gewoon geen swagquote:Op zondag 23 december 2012 09:32 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Dit ja, van die kneuzen op Birkenstocks doe door de gym lopen alsof ze Alpha zijn
gewoon wat scheive laten vallen, ja toch, jonguhquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hier laatst een ecto op blote voeten, smakelijk man.
En zwembroek uiteraard.quote:Op zondag 23 december 2012 09:32 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
Dit ja, van die kneuzen op Birkenstocks doe door de gym lopen alsof ze Alpha zijn
Flinke quads, greoten aan jen vrouwquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
fyne dage idereen xx etha truusje en onze kid
Triceps, traps, obliques, quads, pecs, deze man heeft het allemaalquote:Op zondag 23 december 2012 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
fyne dage idereen xx etha truusje en onze kid
dankje hebk veel legcurls voor gdaan & buikspierkwatiertjesquote:Op maandag 24 december 2012 07:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Triceps, traps, obliques, quads, pecs, deze man heeft het allemaal![]()
Mirin' hard brah
ik zie niksquote:Op maandag 24 december 2012 14:46 schreef ZetaOS het volgende:
10 volgend reacties betrekking hebben op "Everyday Is Upper Body Day"
[ afbeelding ]
Ja, denk dat een mod zit te rotzooien met mijn reactiesquote:Op maandag 24 december 2012 17:03 schreef rumiii het volgende:
[..]
alles wat Zeta van funnyjunk post lijkt niet beschikbaar te zijn..
no mangquote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef BadderAapje het volgende:
http://www.wtfgym.com/category/pictures/
Kunnen jullie deze al?
lekker virusjequote:Op maandag 24 december 2012 20:25 schreef BadderAapje het volgende:
http://www.wtfgym.com/category/pictures/
Kunnen jullie deze al?
ik ga op bankje staan om ze boven me hoofd te houde en dan pas te droppequote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol wat een kk lijst
ik drop dbs van kk hoog als ik die laatste rep eruit geramd heb
lol ja man ik versleep ook het bankje naar een plek waar geen demping op de vloer ligt gewn lekker herrie maken togquote:Op maandag 24 december 2012 21:38 schreef Levolution het volgende:
ik ga op bankje staan om ze boven me hoofd te houde en dan pas te droppe
jij snapt het bro denk dat jij veel chicks meeneemt ; )quote:Op maandag 24 december 2012 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol ja man ik versleep ook het bankje naar een plek waar geen demping op de vloer ligt gewn lekker herrie maken tog
quote:Overproductie van eiwitten in hersenen oorzaak van autisme
AMSTERDAM – Normaliseren van het teveel aan eiwitten in het brein vermindert symptomen van autisme.
Dat schrijven Franse en Amerikaanse onderzoekers van verschillende universiteiten deze week in Nature.
De wetenschappers gebruikten in hun onderzoek muizen die mutaties hadden in een specifiek gen, EIF4E. Uit eerder onderzoek was al gebleken dat mutaties in dat gen autismeachtige symptomen veroorzaken, zoals repeterend gedrag en gebrekkige sociale interactie.
Ook bij mensen zijn mutaties in dat gen gerelateerd aan het ontstaan van autisme en aanverwante aandoeningen.
Mutaties
De onderzoekers ontdekten dat de mutaties er voor zorgden dat het EIF4E-gen overactief wordt, waardoor het een teveel aan eiwitten gaat produceren. Omdat EIF4E een belangrijk gen is dat invloed heeft op veel andere genen, zorgen de mutaties ervoor dat ook die te veel eiwitten produceren.
Gecombineerd levert dat een algeheel overschot aan eiwitten op in de hersenen, wat weer leidt tot ontstaan van autisme, aldus de onderzoekers.
Autisme
Het lukte de wetenschappers vervolgens ook om de symptomen van autisme te verminderen. Dat deden ze door de muizen het medicijn 4EGI-1 te voeren.
Dat blokkeert het EIF4E-eiwit en vermindert zo de algehele eiwitproductie in de hersenen. De muizen vertoonden minder autistisch gedrag en hun sociale vermogen verbeterde.
quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag wel in mijn squatrack curlen
beetje heroïneogen alleen
Does she even lift ?quote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
nah bruhquote:Op maandag 24 december 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Jij sopt ook op rotten.com enzo? Man wat is dit, met mijn kerstdiner vers op de maagquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:55 schreef IrCute het volgende:
I was warming up with 70 lbs dumbell chest press. droped em to the side tuccked em inside after set. Proceeded with 90s. Didnt notice the previous 70s rolled out a lil. So when i was doing the last rep of 90s. I droped the dumbell and my ring finger got caught inbetween the 70 and the 90 and completely dislocated my bone from my skin.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:yea happened yesterday. Was on jacked so i didnt feel anything was just really mad
calory is calory brahquote:Op dinsdag 25 december 2012 22:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Trouwens lekkere bulke met gele m&ms waarom njiet
Ga je eens gedragen ofzo sahbi.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Terug van m'n ban en beestachtiger dan ooit.
[ afbeelding ]
Verder is dit topic een beetje naar de klote want de noob stories vervelen op een gegeven moment ook. Die post van mitchel112 over z'n tattoo uit het BB topic is bijvoorbeeld een post wat hier mooi zou passen.
Oja, en OP is een vieze kleine faggot.
echt he de ene zogenaamd grappige trainschema na de anderequote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Verder is dit topic een beetje naar de klote want de noob stories vervelen op een gegeven moment ook. Die post van mitchel112 over z'n tattoo uit het BB topic is bijvoorbeeld een post wat hier mooi zou passen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
echt he de ene zogenaamd grappige trainschema na de andere
welcome back mate
he's backquote:Op woensdag 26 december 2012 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef nergens aan dat ik hem niet ken alleen vind ik z'n fysiek op die foto juist lelijk.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 19:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik geef nergens aan dat ik hem niet ken alleen vind ik z'n fysiek op die foto juist lelijk.
7% is mooier, maar je moet gewoon onderweg daarnaar eerst oppervlakkige chimi's regelen op 12%.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou jongens, het ideale vetpercentage is 10-12%
https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
inb4 Stereo: Het ideale vetpercentage is het percentage waar jij je goed mee voelt.![]()
Sowieso is 7% mooier. Het is ook maar een loller post. Die foto van die 7% ziet er ook creepy uit, als dat niet zo was dan hadden de meeste mensen wel 7 gezegd.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
7% is mooier, maar je moet gewoon onderweg daarnaar eerst oppervlakkige chimi's regelen op 12%.
Mwah, veel meisjes zijn bang voor dat 'droge'. Maar intussen willen ze wel allemaal abs. Maar je mag niet te gespierd zijn. En een beetje vetlaag is 'wel schattig'.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso is 7% mooier. Het is ook maar een loller post. Die foto van die 7% ziet er ook creepy uit, als dat niet zo was dan hadden de meeste mensen wel 7 gezegd.
In de meeste gevallen heeft dat te maken met hun eigen onzekerheid in plaats van smaak.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, veel meisjes zijn bang voor dat 'droge'. Maar intussen willen ze wel allemaal abs. Maar je mag niet te gespierd zijn. En een beetje vetlaag is 'wel schattig'.
I don't want to live on this planet anymore.
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.quote:Op woensdag 26 december 2012 21:29 schreef mtchel112 het volgende:
Zag laatst een geweldig filmpje van zyzz, was ie aan het poseren komt zn pa binnen zegt zyzz: u mad? I def. Lold
nee, die tats zijn niet mooi en hij naait tienermeisjes in thailand?quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie ook die Twitter pics gezien?Wat een baas.
https://twitter.com/timsharky
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
gwn beetje gespierd maar niet te wel sixpek maar niet te hard moet er wel met mijn hoofd op kunnen liggen hihihihihi dus regel het maar gr manuela xxquote:Op woensdag 26 december 2012 21:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mwah, veel meisjes zijn bang voor dat 'droge'. Maar intussen willen ze wel allemaal abs. Maar je mag niet te gespierd zijn. En een beetje vetlaag is 'wel schattig'.
I don't want to live on this planet anymore.
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.
Sharky
[ afbeelding ]
Faggot Chestbrah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.
Sharky
[ afbeelding ]
Faggot Chestbrah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 december 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:On my first day in Thai prison they were lining up to fight me. By my last day they were lining up to give me their food. Life is about Attitude. Life is Good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
jelly?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die Tim Shark is maar een raar figuur man. Zo rijk is hij eigenlijk ook helemaal niet, heleboel van die auto's enzo zijn gehuurd, en alles kost geen fuck daar in Pattaya. Lijkt gewoon heel veel en zo doet hij ook graag.
LEEEEEEEGGGSSSS.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat gaat iedereen morgen als eerste work-out doen na een paar dagen niks?
Get your facts right ph4ggot. Chestbrah begon.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef JanKort het volgende:
Wat een sneu figuur.
Thaise hoeren neuken en brahfag dissen. Thug life.
Die tattoos maken het wel mooi af tot een comlete Tokkie.
Nu ik het zeg, hij lijkt wel op die echte Tokkie.
Past wel goed op twitter.
Ja, te droog vind ik idd niet mooi.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou jongens, het ideale vetpercentage is 10-12%
https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
inb4 Stereo: Het ideale vetpercentage is het percentage waar jij je goed mee voelt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:55 schreef Bendoe het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik 1 van de hodgetwins gemeet had in de VS, en we gingen broodjes ham eten
haha idd, ik las zoiets op chestbrah zn facebook, wat was er nou aan de hand :p chestbrah zei dat die sharky iets met aziz zn dood te maken had ofzo :Squote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sharky
[ afbeelding ]
Faggot Chestbrah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Phaggot vs pedo dus.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Get your facts right ph4ggot. Chestbrah begon.
Heeft wel aardig wat centen. Als je dat huis plus de auto's in Australië ziet heb je wel wat geld nodig. Maar niet super rijk inderdaad. Vooral gewoon een patser, psychopaat en crimineel.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die Tim Shark is maar een raar figuur man. Zo rijk is hij eigenlijk ook helemaal niet, heleboel van die auto's enzo zijn gehuurd, en alles kost geen fuck daar in Pattaya. Lijkt gewoon heel veel en zo doet hij ook graag.
Hij moest de gevangenis in omdat hij een gast neergestoken had die een minderjarig meisje geneukt had. Ondanks dat hij de gevangenis in moest, werd hij als een held ontvangen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
Hij schijnt de Thaise politie te helpen bij het oppakken van pedofielen.
Jammer dat niemand hier er inhoudelijk op heeft gereageerd. Lijkt mij toch een 'zorgelijke' kwestie?quote:
Je weet dat alle genen coderen voor eiwitten?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat niemand hier er inhoudelijk op heeft gereageerd. Lijkt mij toch een 'zorgelijke' kwestie?
Leg eens uit sivouplait.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat alle genen coderen voor eiwitten?
Stereo en zijn uitleg in kindertaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Je DNA is een soort IKEA-meubelhandleiding waarmee je eiwitmeubels in elkaar zet door de juiste aminozuren aan elkaar te rijgen. Een soort kralenketting.
[ afbeelding ]
Blijkbaar zorgt overexpressie van dat ene EIF4E-gen, en daardoor overproductie van dat ene eiwit, voor verhoogde risico's op autisme.
Heeft niks met het eten van eiwitten uit voedsel te maken, waar je waarschijnlijk aan dacht.
Dat gezwel erboven dat schouderspier voor moet stellen, ROFL!!!einns !!111!!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
ff updateje van me bicepsen gaat goed jonges
Nice.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
ff updateje van me bicepsen gaat goed jonges
quote:Op donderdag 27 december 2012 17:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De guinness book of records twijfelt over de echtheid van de synthol biceps van die ene freak toen. Hoe dom kun je zijn om dat als een echt record te bestempelen.
Wat is dit voor geniale meneer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy fuck, sowieso dat ik deze ga maken!
Mooie video's hé.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is dit voor geniale meneer.
Kijk die montage van al die poses in het begin dan.
Die explosies op het eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
ben jij kok van beroep?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy fuck, sowieso dat ik deze ga maken!
Ik heb autisme, wordt ik nu sneller buff dan jullie?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Je DNA is een soort IKEA-meubelhandleiding waarmee je eiwitmeubels in elkaar zet door de juiste aminozuren aan elkaar te rijgen. Een soort kralenketting.
[ afbeelding ]
Blijkbaar zorgt overexpressie van dat ene EIF4E-gen, en daardoor overproductie van dat ene eiwit, voor verhoogde risico's op autisme.
Heeft niks met het eten van eiwitten uit voedsel te maken, waar je waarschijnlijk aan dacht.
Deze is ook baas.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is dit voor geniale meneer.
Kijk die montage van al die poses in het begin dan.
Die explosies op het eind.
Ehh, nee? Ik zit nog op school.quote:
helemaal nattyquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
17 jaar, mirin'
https://www.facebook.com/(...)827237701?ref=stream
die is over 4 jaar doodquote:Op donderdag 27 december 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
17 jaar, mirin'
https://www.facebook.com/(...)827237701?ref=stream
quote:
begonnen met 5 jaarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/Kirill-Rubtsov/105415512965250
ook 17
[ afbeelding ]
not sure if nattyquote:Op donderdag 27 december 2012 21:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/pages/Kirill-Rubtsov/105415512965250
ook 17
[ afbeelding ]
Tuurlijk natty anders zou die het er toch wel bijzetten:).quote:
Hoe kom je aan z'n pagina, is pas gisteren gemaakt? En waarom zou je er in godsnaam bijzetten dat je roids gebruikt.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:45 schreef esv7 het volgende:
[..]
Tuurlijk natty anders zou die het er toch wel bijzetten:).
Ik zat op bodybuilding.com, daar had die gozer een topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kom je aan z'n pagina, is pas gisteren gemaakt?
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik zat op bodybuilding.com, daar had die gozer een topic.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=150636733
oprotten met zulke gastenquote:i have my own workout routines i dont usually share them out like this sorry it takes alot of hard work and dedication
Lees dit eens: http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1000039123quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
lol, hij wordt even door de gehaktmolen gegooidquote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1000039123
Oh ik dacht het al, hij zij dat die pas 1 à 2 jaar trainde. Nwja dan heeft die andere gozer wel een nice fysiek maar die is 31.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees dit eens: http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1000039123
lijkt me geen plezierig vooruitzicht om in een Thaise gevangenis te komen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben jullie trouwens die shortfilm van Frank Yang al gezien?Echt sick.
Die is lekkah!quote:Op donderdag 27 december 2012 22:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Normaal niet mijn muziek, maar dit is een aanradertje!
bizarquote:Op donderdag 27 december 2012 21:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
oprotten met zulke gasten
Maandag ga ik ook ongekend bier drinken, maar met oud en nieuw mag dat. Volgende dag lekker uitbrakken en dan gewoon schemaatje weer oppakken.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:53 schreef Pastapipos het volgende:
Rust week, en ongelofelijke zin in pull-ups de halve week al :p miss morgen maar even paar setjes doen.
Deze week 3 keer drinken, en dan is t voorlopig weer klaarIk heb nu nog spierpijn in abs en rear delts omdat ik in een paal heb gehangen in een bar (
)
Ver heen zijn na een paar biertjes is een goedkope hobby
vinnik welquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is hij nu een pussy?
[ afbeelding ]
Drink je bijna nooit? Ik voel t nu al na één pintquote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maandag ga ik ook ongekend bier drinken, maar met oud en nieuw mag dat. Volgende dag lekker uitbrakken en dan gewoon schemaatje weer oppakken.
Mwa, drink wel veel minder dan eerst, vroeger was ik twee keer per week laveloos, nu drink ik nog geen 10 % van wat ik toen dronk. Zo nu en dan een keer op een feestje en ga nog wel ieder weekend de kroeg in maar dan is het altijd maximaal vier flessen. Laatst weer eens echt uitgegaan en toen had ik wel aardig wat op, kan tegenwoordig ook een hoop hebben maar ik heb er gewoon minder behoefte aan.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Drink je bijna nooit? Ik voel t nu al na één pint
als je dit allemaal niet had gedaan zag je er nu uit als arnold siwarzieniggerquote:Op donderdag 27 december 2012 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, drink wel veel minder dan eerst, vroeger was ik twee keer per week laveloos, nu drink ik nog geen 10 % van wat ik toen dronk. Zo nu en dan een keer op een feestje en ga nog wel ieder weekend de kroeg in maar dan is het altijd maximaal vier flessen. Laatst weer eens echt uitgegaan en toen had ik wel aardig wat op, kan tegenwoordig ook een hoop hebben maar ik heb er gewoon minder behoefte aan.
Maar met oud en nieuw is het gewoon alle remmen los.
Nee natuurlijk is Platz geen pussy.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is hij nu een pussy?
[ afbeelding ]
In de bulk is eigenlijk niks verkeerd als de macro's en kcal aardig kloppen, tenzij je dus op de kleintjes gaat letten.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:11 schreef Pastapipos het volgende:
De oliebollen die ik heb, 209 kcal per stuk (65g)
per 100g:
Eiwit: 5,5g
Koolhydraten: 40,8g
Suikers: 13,1g
Vet 14,7 (3,6 verzadigd)
en 2,3g vezels.
Volgensmij is t nieteens zo heel slecht als je toch bulkt of zie ik dit verkeerd? Hoofdbestanddeel tarwebloem is natuurlijk niet echt super ofzo, maar zie ik iets over t hoofd?
ik wil gwn beetje Ronaldo dus boeit me niet a mattiequote:Op donderdag 27 december 2012 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
als je dit allemaal niet had gedaan zag je er nu uit als arnold siwarzienigger
Maar hij gebruikt een pussypad.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is Platz geen pussy.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:22 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
ik wil gwn beetje Ronaldo dus boeit me niet a mattie![]()
Wie zeurt er met zulke beneb over een pussypad?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar hij gebruikt een pussypad.
Enkele mensen in het BB-topic.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie zeurt er met zulke beneb over een pussypad?
Voeten op de bank met bench press is dus onzin?quote:On the other hand, the bodybuilding side has a practice that is even more dangerous (and, truth be told, plainly stupid). In an attempt to isolate their pecs more, they put their feet on the bench. The idea is probably that decreased leg drive (or, in this case, the total lack of it) means that all the work has to be done by your upper body. The effect you get tends to be quite opposite. The single prerequisite for bench pressing is being stabile on the bench. Without it, all you can attempt to do are light weights that somehow won’t trip you over, and these will most likely be done with poor form since maintaining upper back tightness is difficult if it is your only firm spot on the bench.
Via: http://evilcyber.com/fitn(...)lding/#ixzz2GIXRfYzy
Jezus die gast ziet er echt uit als een enorme gaylord.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:48 schreef esv7 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook eindelijk deze spray die je bij vele US channels ziet.Ik wist niet eens dat ze die bij B&F hadden. Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook vorige week de samplepack van B&F ontvangen en ik vind tot nu toe de shakes beter smaken dan bij XXL. Als ik ze allemaal op heb dan drop ik hier mijn review van beide en welke ik aanbeveel.
If not now, then when.
Ik weet waar die ham vandaan komt trouwens. Laatst zeiden ze de in 1 van hun videos: eat that big ham with Cristmas and enjoy it.quote:Op donderdag 27 december 2012 10:01 schreef Panzermaus het volgende:
Legit 10% hier, foreveraesthetic.
[..]![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie video's hé.![]()
Ik heb laatst een lijstje met YouTube-kanalen gemaakt. Sommige beter dan de andere ofc.Jij checkt de fastingtwins niet?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
Ik heb die er express niet bijgezet omdat dat gewoon onder TMW valt. Maar in principe kijk ik niet echt meer naar hun video's, ze zitten imo te vol van broscience en rare shit. Ik kijk voornamelijk intensief naar onderstaande channels:quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Jij checkt de fastingtwins niet?!
TMW liked altijd de vids van Fastingtwins, dus die komen sws altijd in mijn lijst.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:08 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Jij checkt de fastingtwins niet?!
bohhquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cutten was nog nooit zo makkelijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Subway kun je de broodjes ook zonder de broodjes bestellen, als salade. Handig als je gluten of tarwevrij wil.
Cool wist ik niet. Ik ging voornamelijk voor de carbs. Vier broodjes = 200gr.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Subway kun je de broodjes ook zonder de broodjes bestellen, als salade. Handig als je gluten of tarwevrij wil.
Is die opwarmmaaltijd niet exact hetzelfde als wat je bij de AH kunt kopen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die ene opwarm-maaltijd is overheerlijk! Het is wel - zoals de reviews al zeiden - veel te weinig en imo ook veel te duur voor wat je krijgt. Stel dat je overweegt om het eens te proberen; koop er dan twee of zelfs drie. Beetje zout en peper en voilá.
De shakebeker van B&F is trouwens ook fijner. Die van XXL heeft een zeef bovenin, en daar blijven vaak resten achter die je juist wel wilt opdrinken.
Oh dat zou best kunnen, ik heb nooit echt omgekeken naar die maaltijden. Ik was gewoon het hele assortiment van B&F aan het checken en toen dacht ik: laat ik het eens halen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is die opwarmmaaltijd niet exact hetzelfde als wat je bij de AH kunt kopen?
De shakebekers verschillen nogal eens, afhankelijk van hun inkoop. Heb een B&F beker met zeef, bijvoorbeeld.
Cool. Eens naar kijken dan, is wel handig als je weinig tijd hebt. Dit was echter geen koelkastmaaltijd, hij hoefde in ieder geval niet in de koelkast.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
Zal niet veel schelen denk ik met andere koelkastmaaltijden
Dit waren mijn eerste thuisdumbbells. Waar het allemaal mee begon. Twee dumbbells van 16kg. En moeite dat ik had met 16kg dumbbell bp op de grond.quote:
Precies. En veel beleg zit er ook niet op. Allemaal dun geschaaft spul. Dat doen veel pizzaboeren trouwens ook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:44 schreef Ethanolic het volgende:
Die broodjes kan je zelf maken voor 50 cent per stuk.
90 kg 5% bfquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:11 schreef Bendoe het volgende:
Post dan eens een pic van jouw 100+ kg 4% body?
Je kan beter gaan worstelen, is eerlijker.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef Bendoe het volgende:
Vriend van mij is erg kritisch wat betreft BB. Hij zegt ook: ja, echt sterker wordt je er ook niet van. De volgende keer dat ik hem zie daag ik hem uit voor een wedstrijdje pull ups. Zien wie er dan gelijk heeft, motherfucker.
Nohomoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan beter gaan worstelen, is eerlijker.
quote:
Gohquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Je wilt gewoon niet verliezen dus neem je een oefening waarbij jij dik in het voordeel bent. Je winkansen vergroten. Slimme jongen wel.
Ja maar jij gebruikt zeker van die shakies? En met die anabolen van creatine kan ik het ook!quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Goh
Maar hij beweert dat je er niet veel sterker van wordt, terwijl dat natuurlijk bullshit is.
Ja da zeg ik er nie bij natuurlijk xd anders weet ie tog seker dat ie gaat verlieze :$$quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ja maar jij gebruikt zeker van die shakies? En met die anabolen van creatine kan ik het ook!
Natuurlijk is dat bullshit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Goh
Maar hij beweert dat je er niet veel sterker van wordt, terwijl dat natuurlijk bullshit is.
Heb ik gedaan, maar hij vindt het maar gay, 'naar mannen kijken in een onderbroekje' en shitquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:20 schreef esv7 het volgende:
Nodig hem anders een keer uit om mee te gaan trainen? Misschien vindt die het nog leuk ook. Laat je hem even een deadlift max zien ofzo en vraag je of die het even na doet?
Fotos van hem (hoofd weghalen)quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar hij vindt het maar gay, 'naar mannen kijken in een onderbroekje' en shitOver een paar jaar ben ik buff en ripped en is hij nog een skinnyfat mofo.
Nee man, dat ga ik niet doen. Ook geen zin in trouwens, en ik zit mobiel. Hij is ongeveer 1:74 en weegt ~ 59 kg, geen spieren. Hij zit op taekwondo maar heeft de motoriek van een spastische schildpadquote:
Stats zijn ook goed, maar waarom heeft zo'n ecto zoveel commentaar dan? Is ie vaker zo kortzichtig?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Nee man, dat ga ik niet doen. Ook geen zin in trouwens, en ik zit mobiel. Hij is ongeveer 1:74 en weegt ~ 59 kg, geen spieren. Hij zit op taekwondo maar heeft de motoriek van een spastische schildpad
Ik heb 2 vrienden die er ook zo into zijn, waarvan ik met eentje bekend sta als "die gasten die overal flexen", en de ander is mn nieuwe trainingsmaatjequote:
Ah zo'n stronglifts lichaamsbouw! Vriend van mij bouwt liften, zelfde verhaal. Ook Marokkaans maar flext echt nooit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrienden die er ook zo into zijn, waarvan ik met eentje bekend sta als "die gasten die overal flexen", en de ander is mn nieuwe trainingsmaatjeEen kleine buffe marokkaanse gast, zo'n stronglifts lichaamsbouw heeft ie
quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:58 schreef JanKort het volgende:
[..]
Ah zo'n stronglifts lichaamsbouw! Vriend van mij bouwt liften, zelfde verhaal. Ook Marokkaans maar flext echt nooit.
Da's wel baas man. Lijkt mij best tof om samen met iemand echt kei gemotiveerd te liften, eten etc. Rond augustus ga ik in Amsterdam wonen dus wellicht dat ik dan een trainingsmaatje vind.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb 2 vrienden die er ook zo into zijn, waarvan ik met eentje bekend sta als "die gasten die overal flexen", en de ander is mn nieuwe trainingsmaatjeEen kleine buffe marokkaanse gast, zo'n stronglifts lichaamsbouw heeft ie
Ahh vast wel, waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Da's wel baas man. Lijkt mij best tof om samen met iemand echt kei gemotiveerd te liften, eten etc. Rond augustus ga ik in Amsterdam wonen dus wellicht dat ik dan een trainingsmaatje vind.
Oosten den land tussen de koeien en de schoapen (Achterhoek).quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh vast wel, waar woon je nu dan?
Couscous is echt heerlijk:)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |