LEEEEEEEGGGSSSS.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat gaat iedereen morgen als eerste work-out doen na een paar dagen niks?
Get your facts right ph4ggot. Chestbrah begon.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:10 schreef JanKort het volgende:
Wat een sneu figuur.
Thaise hoeren neuken en brahfag dissen. Thug life.
Die tattoos maken het wel mooi af tot een comlete Tokkie.
Nu ik het zeg, hij lijkt wel op die echte Tokkie.
Past wel goed op twitter.
Ja, te droog vind ik idd niet mooi.quote:Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou jongens, het ideale vetpercentage is 10-12%
https://www.facebook.com/(...)9595814070826&type=1
inb4 Stereo: Het ideale vetpercentage is het percentage waar jij je goed mee voelt.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 09:55 schreef Bendoe het volgende:
Vannacht gedroomd dat ik 1 van de hodgetwins gemeet had in de VS, en we gingen broodjes ham eten
haha idd, ik las zoiets op chestbrah zn facebook, wat was er nou aan de hand :p chestbrah zei dat die sharky iets met aziz zn dood te maken had ofzo :Squote:Op woensdag 26 december 2012 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Jammer dat ik geband was tijdens de Chestbrah vs. Sharky fight. Wat een vieze faggot is die chestbrah ook. Sharky.
Sharky
[ afbeelding ]
Faggot Chestbrah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Phaggot vs pedo dus.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Get your facts right ph4ggot. Chestbrah begon.
Heeft wel aardig wat centen. Als je dat huis plus de auto's in Australië ziet heb je wel wat geld nodig. Maar niet super rijk inderdaad. Vooral gewoon een patser, psychopaat en crimineel.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Die Tim Shark is maar een raar figuur man. Zo rijk is hij eigenlijk ook helemaal niet, heleboel van die auto's enzo zijn gehuurd, en alles kost geen fuck daar in Pattaya. Lijkt gewoon heel veel en zo doet hij ook graag.
Hij moest de gevangenis in omdat hij een gast neergestoken had die een minderjarig meisje geneukt had. Ondanks dat hij de gevangenis in moest, werd hij als een held ontvangen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:50 schreef Levolution het volgende:
Hij schijnt de Thaise politie te helpen bij het oppakken van pedofielen.
Jammer dat niemand hier er inhoudelijk op heeft gereageerd. Lijkt mij toch een 'zorgelijke' kwestie?quote:
Je weet dat alle genen coderen voor eiwitten?quote:Op donderdag 27 december 2012 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jammer dat niemand hier er inhoudelijk op heeft gereageerd. Lijkt mij toch een 'zorgelijke' kwestie?
Leg eens uit sivouplait.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat alle genen coderen voor eiwitten?
Stereo en zijn uitleg in kindertaal.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Je DNA is een soort IKEA-meubelhandleiding waarmee je eiwitmeubels in elkaar zet door de juiste aminozuren aan elkaar te rijgen. Een soort kralenketting.
[ afbeelding ]
Blijkbaar zorgt overexpressie van dat ene EIF4E-gen, en daardoor overproductie van dat ene eiwit, voor verhoogde risico's op autisme.
Heeft niks met het eten van eiwitten uit voedsel te maken, waar je waarschijnlijk aan dacht.
Dat gezwel erboven dat schouderspier voor moet stellen, ROFL!!!einns !!111!!quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
ff updateje van me bicepsen gaat goed jonges
Nice.quote:Op donderdag 27 december 2012 17:42 schreef 16meter het volgende:
ff updateje van me bicepsen gaat goed jonges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |